-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
válasz horvathkrisz #37024 üzenetére
A motor eddig is rendesen,,jól tette a dolgát,eddig is nyugodtan járt meg most is.Lehet,hogy jobban gyorsul,kevesebbet is fogyaszt De ezt csak mérőpadon bemérve lehetne ellenőrizni.Óriási hűha változást nem vettem észre. Nekem elég annyi,hogy kevesebb szemét jut a motorba.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz horvathkrisz #37024 üzenetére
Ha már gyorsulás,fogyasztáscsökkenés került szóba ez józan paraszti ésszel hihető?Van aki beveszi?
3-5%-al növeli a motor teljesítményét
15%-al csökkenti a tüzelőanyag felhasználást
Csökkenti a gázadás késedelmi idõt.
Növeli a nyomatékot az alacsony tartományban is.
Igen kedvezõen befolyásolja a gyorsulást.
Típustól függõen némileg növeli a végsebességet.
15 %-al nagyobb légnyomás.
Ideális légáram és növelt, szabályos örvény a szívócsövön belül.
Könnyû fordulatszám felfutás.
Mindezt húszezeré…
Úgy beidegeltem magam,hogy holnap csakazért is csinálok egyet. (bebizonyítani magamak,hogy túró,nem igaz) de megcsinálom..Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
15 %-al nagyobb légnyomás -azt meg, hogy?
Nemtudom Csak a termékismertetőből idéztem léggyorsító
Ára:20000Ft,és ezt írja (U)Ez a termék alacsony árszintû,(/U) (spirál alakú lemezcsík)
A b vekihez,igaz az enyém (X18XE)motorkódú, a rezonátor 15 EUR, kb:5000Ft. A két cucc közöt óriási a különbség.Ég és föld.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz lsebestyen #37008 üzenetére
Ott az üzemanyag szivattyú van.Ha jól hallom,először elkapja az üa-ot,terhelten zúg,utána meg csak fröcsög,szuszog szívná a benzint,de csak levegőt kap,és kevés benzint. Nem üres a tankod? De lehet a csövön repedés,apró lyuk,ahol levegőt kaphat.
Ha leveszed a tanksapkát nem hallani szusszanást?Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz horvathkrisz #37051 üzenetére
Hány km-enként,azt nem tudom.Ha már lesz benne elég sok(felnyitom a motorháztetőt,és látni) kikapom,kiviszem a kertbe,és megkínálom vele a vakondokat.Iszod,nem iszod,nem kapsz mást!
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz lsebestyen #37132 üzenetére
(Amíg nem volt jogsim .....)
Nem is mondtad, hogy már van. Most már ezt is tudjuk.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz trassher #37078 üzenetére
Ne bajlódj vele,mert a termosztátnak semmi baja,nem ő a bűnös. Beszereltem az új termosztátot,dőlt a forró levegő,a tünetek ua voltak,mint neked,és másoknak is.Egy fél napot molyoltam,mire kiderült,hogy a
vízhőmérő érzékelő vízhőmérő órához nevű apró kütyü kavart be.Enyémbe ilyen van:Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #37143 üzenetére
(Bezzeg a 110 lovas dízel ford már az utca végén tüzet hány)
Mit szól hozzá a hengerfej,aki nem szeret hirtelen hőtágulni?[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #37145 üzenetére
Nekem,egy 9 szem VW transporterem volt,és pont az volt vele a bajom,hogy nem igazán akart benne meleg lenni.(valami vót,de nem az igazi)Egyszer lett hirtelen melegem,amikor a cél előtt 5km-el felforrt a hűtővíz,mert elszakadt az ékszíj. No meg akkor,amikor egy be nem látható kanyarból szembe (Szarvaskő) ui zárt dobozossal olyan közel jött egy vágtató vakhangya,hogy letörte a visszapillancsomat.No akkor kivert a hő.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz realmadrid #37174 üzenetére
Szia, mi a pontos neve ennek a csőnek ?
Közben megtaláltam itt : (#37087) [37087link] Valamit elnéztél.Minden lényeges a csőről:
[link][ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz 7Sony7 #37189 üzenetére
Szerintem,a legjobb megoldás a jó minőségű drágább fagyálló folyadék,nem a szin a lényeg.Már a 80-as években is gond volt az olcsó fagyállókkal.Megették a blokkot.Valami olyan vegyi anyag volt a lében,amivel a blokk anyaga nem tudott megbirkózni porladt a blokknak az a része,amelyik a hűtővizzel érintkezett.Feltételezem,hogy ha kis mértékben is,de most is van valami fos benne,(olcsóban több,azért olcsó,a drága azért drágább mert mással helyettesítik,az meg többe kerül)Sok esetben ezért drága ami olcsó.
A hűtőrendszerbe beleöntök deszt.vizet,tehát vízkő képződés nem lehet.Csak a fagyállóban lehet olyan káros anyag,amit a rendszerben megtámad,old,apró szemcsés kosz lesz belőle,lerakódik,apró furatokat eltömíti,eldugul.(szigorúan magánvélemény)
Milyen szűrőt lehetne belebuherálni,hogy a szűrő ne befolyásolja a hűtőviz áramlását,mindezt két különálló körre? Per pillanat halvány lila gőzöm sincs.
Marad a drágább,jobb minőségű lé.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Igaz,de az is hogy nem az ioncserélt víz támadja a blokk anyagát.A sima vizben is a vízkő a hunyó de csak dugít,nem támadja a blokkot.A fagyálló összetevői pedig nem ismertek.Nem tudjuk,hogy ki,mi van ellenünk. Deszt vizet tudunk csinálni,csak túl lassú.Ez egyszerűbb.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Zolee #37418 üzenetére
Maradt az udvarias csönd,mert értelmes választ a leírt problémára,ha százszor kérdezi sem tudunk adni.
Több dolog is lehet vele, a legjeletősebb a gázadásnál random kihagyás (elméletileg MAF lett cserélve, azért csinálja),
Arra kíváncsi lennék viszont, hogy gyakorlatilag mindez mennyibe került.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Azért fekete,mert nem megfelelő (túl magas) hőértékű gyertya volt benne.Mivel magasabb a hőértéke,nem tudott őzbarnára kiégni.
Ha a gyertya menetes része túl olajos volt,lehet attól,hogy nem volt kellőképpen meghúzva a gyertya,csak lazán,ezért a menetes résznél kicsit kifújt,örülj neki,hogy ki nem lőtte a gyertyát.
Ha a gyertya cserénél ránéztél a gyertyákra,és láttad,hogy kettő úszik az olajban, akkor átereszt a szelepfedél tömítés.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz molnarpeter #37459 üzenetére
MAF szenzor (légmennyiség mérő) Ha hibás, a motor gyorsításkor, ill. motorfék üzemmódban rángathat, túlfogyaszt, alapjárati problémák merülhetnek fel
A meghibásodott lambda-szonda teljesítményvesztést okozhat,gyengébbnek érzed az autót,
nem akar felpörögni,olyan mintha 1 henger nem menne,fuldoklik,hirtelen gázadáskor a motor megtorpan, alapjárat ingadozik. Akár 15%-kal is megnőhet a motor fogyasztása
Az AGR egy idő után elkoszolódik, a szelep megragad. Jönnek a rángatások+sárga lámpa és a hibakód.(tisztítás sose árt)
Lehet gyujtótrafó,kábel,pipa,gyertya hiba is.Böcsületes szerelő (ritka mint a fehér zorró) ezeket is megnézi.
Nemrég cseréltem a gyertyákat.Régi ki,uj be.Ellenőrzés semmi.Induláskor,hirtelen erőteljesebb gázadásra rángatott,dadogott,3 hengerezett.Magasabb fordulatnál minden oké. Hazaérve gyertya ki, gyertyahézag ellenőrzés,egy 0.9mm. belőve 0.7-re,hiba megszünt. Hirtelen ennyi.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Huncutság nincs.A csavarokat több körben egyenlő erővel húzd meg. (ne úgy,hogy egy csavar be,és koppig húzod).
Olcsó bóvli csak megszivat. Nagyon nem mindegy ezzel be,ki szerelni a gyertyát,vagy a bóvlival.Ha nem a gyertya volt a bűnös,lehet,hogy ott már nagyobb a baj… Az új gyertyák majd elárulják.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Declare #37631 üzenetére
Azt hiszem ezt soha nem fogom megerteni, hogy mit nem lehet ezen megerteni, vagy belatni, hogy bizonyos szitukban mi mulhat azokon a metereken, vagy azon ha az egyik gumi 90 km/h nal feluszik egy vizatfolyason egy kanyarban a masik meg nem...
Az ilyen veszélyes útkanyarulatokat 150-250m-el előtte táblával jelzik.Menő Manó ezt lazán figyelmen kívül hagyhatja,mert neki jó gumija van
Aki a gumiköpeny vízelvezető képességére bízza saját,és mások életét, testi épségét, az keresse fel elmegyógyász szakorvosát,gyógyszerészét.akinek jo gumija van az egy barom es balesetveszelyes, mert gyorsan megy.
Pontosan,mivel nem az útviszonyoknak megfelelő sebességgel közlekedik.
A közúti közlekedés szabályairól 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes
rendelet (KRESZ) előírása:
„3. § (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles
c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat
közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon.”Ebben mi a számodra totál nonszensz.?
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Declare #37655 üzenetére
Basszus! Te tudatosan froszlizod az idegrendszerem!Leírtál két mondatot.Az első mondatban leírtat a másodikban saját magad megcáfolod.(amit nem értettem,aláhúztam)
A kialakulo veszhelyzetet nem a gumid fogja eldönteni. (ez az első mondat) állítod
Ha jobb gumid van elöbb megallsz (második mondat) állításod cáfolodErre reagáltam,és kérdeztem: olvasom,de nem értem.Te igen?
Válaszod: igen. Megegyszer leirom, 68 milliomodszor, vizatfolyas, kiugro szarvas akarmi. Sajnalom ha nem erted.
Hogy jön ez ide? Az általad leírt két mondatban szarvasról,vízátfolyásról szó nincs Válaszod köszönő viszonyba sincs a kérdésemmel.Másról beszélsz (Bodóné szindróma)Sajnálom,ha még most sem érted mit kérdeztem.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Declare #37676 üzenetére
.csak azert ne tartsunk mar ott, hogy meggyözzük magunkat, meg masokat, hogy aki tud vezetni az egy 1.2 es autoval is legyorsul egy 2.0 motort, mert ez csak marketing…
Ha visszaolvasod az oldalt,erről a témáról egy hozzászólásban egyetlen mondat van leírva,azt is Te írtad:En multkor autopalyan leelöztem egy porsche panamerat, aki ment a külsö savban wazzeee, az astram jobb, mint a panamera
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Zolee #37683 üzenetére
Ha kívülről megfogod a kormányt,és érzéssel jobbra,balra mozgatod,közben nézed a kereket,hogy mozog e.Érezni fogod,hogy van egy pici holtjáték,(de a kerék még nem mozdul).Ez a tól-ig mozgás a kormány kerületén mérve nem lehet több,mint 2cm.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Zolee #37671 üzenetére
Most van átvizsgáláson a verda. Kormányművet kell cserélni.
Ezt csak úgy mondták,vagy odahívtak,megmutatták,hogy tessék ezért meg ezért nem jó.Holnapra meg ki is cserélik?Remélem tettél a kormányműre olyan beazonosítható jelzést,hogyha kéred a kiszerelt rossz kormányművet,megismered.Van egy olyan érzésem(ne legyen igazam) hogy anyagilag le akarnak húzni.Tíz a zsebbe,és mindenki jól jár.
Arra kíváncsi lennék,hogy ha közölnéd velük:kösz gépet elviszem,az elővizsgán feltárt hibát kijavítom,oszt majd jövök vizsgára ide (vagy máshová)
Én azt csinálnám,hogy autót ide,irány egy normális gumis,futóműbeállítás.Beállítás közben rákérdezni:ugye nem nagy a kormány holtjátéka?(cáfol,vagy megerősít) De mondhat olyat is,hogy a kormánymű jó,viszont a
kormányösszekötő rúdon lévő gömbfej,vagybármi más ki van kopva,ezért nagy a holtjáték.Ezért a futóművet nem is lehet beállítani.Kb:3500Ft-ért megtudod,hogy valóban az van e amit a szervíz mond.Igen,érezni.Pontosabban:menetközben ide-oda mozgatod a kormányt,és érzed,hogy nagyobb a holtjáték a kelleténél,miközben az autó egyenesen halad Jó kormánymű már pici mozgatásra is irányt vált..(ha a kormányműhöz kapcsolódó cuccok is hibátlanok)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Zolee #37704 üzenetére
Adómentes (láthatatlan) jövedelem.Ha az úton látsz egy tizest nem vennéd fel?Ha másfél hónapja semmi gond nem volt,akkor most sincs.Nem a cég húz le,hanem az alkalmazott.A helyzet egyszerű.Megkéred őket,mutassák meg mi,és miért rossz.Ne hagyd magad,mert nem a kormányművel van a baj!
CO mérés ok?
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
-
mohabá 007
aktív tag
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Zolee #37710 üzenetére
Én eddig csak oyan szervízbe vittem a kocsit,ahol megengedték,hogy ott legyek a szerelésnél,és láthatom,hogy mit csinálnak,hogy szerelik.Ha nem engedik ezt meg,(balesetveszélyre,meg sokmindenre hivatkozva) köszönöm,hogy itt lehettem, irány a kijárat. Ha nem sumákok,mivel kell a bevétel mert abból élnek,visszahívnak,csak Önnek,csak kivételesen most az egyszer,csak senkinek ne mondja el mert ezt nem szabad......(rizsa ezerrel) Ha meg nem van másik,ahol ez természetes.
Ajánlatos alaposan részletesen körbenézni,és ha ilyet,vagy hasonlót látsz a hirdetőtáblán,falon kitéve onnan azonnal menekülj!Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Zolee #37717 üzenetére
Magyarán mondva átvertek,anyagilag jól lehúztak. A „rossz kormányművet” legalább megkaptad?Mennyi zsetont kértek ezért?
Itt van a kormányműved (legalább is hasonló,ha nem szervós)Működése:csigatengely (a baloldalon majdnem függőleges tengely) kapcsolódik egy fogasléces kiképzésű tengelyhez (a házban lévő hosszú vízszintes tengely) A csigatengely a kormány felé kapcsolódik,a vizszint tengely a kerekek felé(nagyon elnagyoltan,de tán ennyi is elég) Durva hasonlattal,ugyan úgy működik, mint egy hurkatöltő.Fogaskerék hajt fogaslecet. (ettől egyszerűbben nem tudom leírni)Így talán már megérted,hogy olyan nem lehet, hogy ha a meghajtó,vagy meghajtott fogaskerék kopott,csak egy oldal kotyog.Mindkét irányba,azonos mértékben kell rosszul működnie a cuccosnak.(Ha csak egy oldal rossz,ott valamelyik gömbfej,talpascsapszeg (már ha van) a hunyó.(ez csak az Én véleményem)
A rossz lambdaszondát is kicserélték?Mert ha rossz volt CO jó nem lehetett![ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Zolee #37725 üzenetére
A kapott számlán akkor fel van tüntetve a kormánymű ára,ami min 36e Ft + munkadij, + futómű beállítás.Ez kb: 50k.
gyujtás ráadáskor ESP felirat világít,jellegzetes vinnyogó hang tényleg van?
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Ivan15 #37761 üzenetére
Lehet,hogy a kutya a cég ajándéka Régen is voltak a hátsó kalaptartóba tehető bólogató kutyadíszek.Ugyan az,csak élőben.Különben is jó, mert kicsi,combközt jó elfér (kicsi nyalógép) esetleg hólánc helyet ő majd kihúz a hóból,bajból,stb.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz trassher #37962 üzenetére
Csak egy apró észrevétel: szerintem a kézifékkar szoknyát fordítva tetted be.( ha a képet nézed, a jobb oldali szoknya résznek bal oldalra kell kerülnie,a kézifékkar alá.Akkor a most látható varrások eltünnek.Ugyan úgy fog kinézni a kézifékkar,mint a régi,csere előtt.)
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz trassher #38039 üzenetére
A régi szoknya, ami már nem kell,van.Ragasztó is van,műanyag darab is csak akad a háznál.
Ha a ragasztó megfogja a szoknyát,a tűzőgép fölösleges.(szerintem csak azért tűzőgépes a rögzítés,mert sorozatgyártásban ez a leggyorsabb,legegyszerűbb rögzítési mód)Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz trassher #38063 üzenetére
Nemrég cseréltem én is a kézifékkar szoknyát,mert nagyon kopott volt.Ez még az eredeti gyári.Volt mit,mivel ragasztani.Mivel még nem tudtam aludni,lementem a műhelybe.Háromféle ragasztót próbáltam ki.
1) Pattex: mindkét anyag bekenve,száradási idő kb:2 pec után erősen összenyomva,szépen erősen tapad.Száradás után közepes erővel szét lehet szedni.A bőr,műbőr nem roncsolódik.(szerintem hosszabb távon a ragasztó engedni fog)
2) Universal Epoxy Glue:kétkomponensű szintelen.Apró pöttyök a műanyag
keretre,erőteljesen nyomni kb:2 percig, 5perc alatt fixre köt.Száradás után csak széttépni tudtam az anyagot,a ragasztás nem engedett.
3) Nem tudom milyen ragasztórúd van ebben az elektromos ragasztópisztolyban,de egy pötty a műanyag keretre,szoknya rányom a ragasztópöttyre,kb:5 mp után készreköt,ragasztás nem enged,csak széttépni lehet az anyagot.2-3 tuti biztos ragasztó
Ennyit tudtam segíteni. (meg már álmos is lettem)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz trassher #38079 üzenetére
Nem mondanám biztosra, hogy nem lesz jó a Pattex..Csak felületesen próbáltam ki a ragasztókat.Kihagytam egy lényeges részt:a műanyag keretet hagytam a fényes,sima (csúszós), állapotban,így a ragasztó nem tudott mibe megülni,megkapaszkodni,csak simán szétterült. Ha durvább csiszolóvászonnal a sima felületet megérdesítem,a ragasztás is stabilabb. Ha meg idővel esetleg enged is a ragasztó,legfeljebb újra ragaszt,de valszeg észre se lehet majd venni,mert ha a keret benn ül a helyén,a szoknya nem cimbálódik annyira,hogy ki tudna mászni a keretből.mivel körbe mindenütt laza.(nincs olyan kézifékkar állás,amikor a szoknya feszülne.)
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Zolee #38124 üzenetére
A motor nem akar felpörögni?Gyengébbnek érzed az autót?Hirtelen gázadáskor a motor megtorpan,esetleg bedadog? Min 15%-al megnőtt a fogyasztás?
A lambdaszondát oszcilloszkóppal ellenőrzik.Azt írtad,hogy a műszakin "bemérték" Csak ott derült ki a lambda szonda gixer amikor diagnosztikára lettek küldve dolgok... azt meg nem mondták meg melyik rossz. A CO mérés meg mégis jó lett.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Zolee #38153 üzenetére
Így most már értem.
Korábban, panaszkodtál arra, hogy a szervizben vizsga előtt átvizsgálták a gépet,szerintük rossz a kormánymű. Ekkor kérdeztem rá a CO-ra. [link] Válaszod:[link]
Ezért gondoltam,hogy a szerviz mérte:[link]
Most már tudom,hogy de nem.
( Előtte voltam ismerősnél ránézni a hibakódra és diagnosztika közben a második szonda mutatott szép egyenes jelet)
A hibakódot ki lehet olvasni,villogtatni,ezt nem vitatom,(akár maszek alapon)de a lambdaszondát hivatalos műszerrel, oszcilloszkóppal ellenőrzik. Itt nincs kisipar. Ha meg az ismerős már kimérte egyszer, hogy rossz (mivel van megfelelő műszere,),akkor most miért kell még ismételten ellenőriztetni?[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
- MárkaLánc
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Politika
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Ford topik
- Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Cyberpunk 2077
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen