-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Dorian #66081 üzenetére
13 eves akku eseten nincs miröl beszelni, de 7 evesnel se nagyon....az csere erett.
Ha 55 ös van benne es belemegy a 72 es is, amit irtak, akkor 60 as az nyugodtan mehet bele. lesti akku egy nagyon jo ceg, korrekt, jo aron, gari ügyintezes is hibatlan, ha arra kerül a sor.
-
Declare
őstag
válasz montyx #66098 üzenetére
En ezt nezem minden nap hat sok mindenben szebb es komolyabb a J beltere, de ebben (nekem legalabbis) pont nem.
Nekem egy baratom hasznalt fel evig egy J astrat meg regebben es ott lattam ezt a müszerfalat elöször, ez volt az elsö amire azt mondtam, hogy ez mi ...oke a vizhöfok szerencsere visszakerült, de hogy nez mar ki ez az ezüstre fujt müanyag...
Azonnal a regiregi polo classic jutott eszembe, ez mar ott is ver ciki volt
szerencsere a csavarokat itt kihagytak.... na de hat izlesek es pofonok
Minenesetre szep reggelt mindenkinek....winter is comming
-
Declare
őstag
válasz Calogero #66116 üzenetére
Ja joo, hat ECO ban.....akkor fel kell tolni 3,5 barra es akkor tenyleg csak egy fel cm es savon fog erintkezni a talajjal, akkor tuti meg 1 tizeddel kevesebbet fog fogyasztani
Megnezem, nekem ugy remlik 2,4 az a full load a tanksapkanal. Most tettek fel a kerekeket, azota nem neztem, kivancsi vagyok mennyire fujtak. En a nyarit 2,2 re szoktam, azzal ugy konfrotosabb is, meg nagyobb a kontakt az utfelülettel.
-
Declare
őstag
válasz DarrenS #66118 üzenetére
Ha cserelted, akkor gondolom a kerekjaratbol a kis ablakon keresztül, ahogy a videon is van [link]. (?) Ugyanonnan nem fersz hozza a helyzetjelzöhöz is?
Amugy az ha egyszer vilagit, egyszer nem, az fura. Az kontakt vagy valami elektromos rendszeri hiba is lehet. (amugy honnan vetted eszre, hogy nem vilagit? Jelzi ezt is a kocsi?)
Nekem xenonos az auto, szoval a helyzetjelzö izzot is szervizben csereltettem igy mas tippem nekem nincs.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #66262 üzenetére
Igen, amugy ez meglehetösen fura volt nekem is Mert 9 millios autonal 1-1,5 millio az benne van, de azert a 2,5 az eleg szep.
Amugy most raneztem a mobile.de-re es meg is valtoztattam, amit irni akartam.... eddig ezek, ilyen felszereltseggel 22 ezer euro körül mentek par 1000 km el. Most mar 19k euro alatt. Szoval ugy nez ki eddig tartott az "ujdonsag varazsa" árkepzes Kicsit beestek az arak.
Ujonnan biztosan en sem vennek egyelöre autot.....9,2M a listaar, elhozod ezzel a meglehetösen nagy kedvezmennyel akkor olyan 6,7 körül, majd 4k km mulva mar csak kb 5,7 et er, ujabb 1 ev es talan 5 milliot kapsz erte...stb....azert igy lenne egy szivbaj a ft/km költseg
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #66271 üzenetére
konfiguratorban annyi volt, ilyen 30k euro, ha összerakja az ember es a mobile.de n is, ennek megfelelöen 22-25k körül mentek a bemutato es teszt autok. Most mondom beesett az aruk 19k ala. Talan az lehet benne, hogy az elejen kihasznaltak a nagy hirverest, bearaztak egy kicsivel a golf ala, aztan most hogy csökken az erdeklödes igy könnyen lejjebb tudjak vinni az arakat...passz
Mindenesetre nagyon sok K astrat latni az utakon. -
Declare
őstag
válasz Szada85 #66275 üzenetére
Igen, ez a BlackFriday is atyavilag, hogy mekkora egy kamu nagyon sokszor felnyomjak az arat, 30% al, rairjak, hogy 40% kedvezmeny es akkor kaptal 10% ot es kifosztjak a boltot ...egy ket esetben mondjuk van valoban jo kedvezmeny, de 90% az csak a birkak megvezetese szvsz.
Uj auto az cool dolog. Tenyleg olyan, amit szeretnel, Te kezded el hasznalni, szepen törödve hasznalod, bejaratod, olajat csereled, ahogy illik, ott a gari ha valami gyartasi hiba van, tudod, hogy nem volt mostohan hajtva stb...jo dolog ez es ha igy hasznalod par ev mulva egy kinalati lista legdragabb darabjai között hirdetheted meg, vagy hajthatod nyugodt szivvel hoszabb akar 7-8 evig is. Csak hat ugye ennek meg kell fizetni az arat meg persze az atadas is kiraly, izgulsz, elemeny stb
Hasznaltauto olcso, de benne van a riziko kökemenyen....akar milyen alapos vagy, jo esellyel alapbol kompromisszummal fogod megvenni es ha "hozzaertötöl" jön ki tudja mik vannak elrelytve, ganyolva....hogyan volt hasznalva, odafigyelt e az olajcsere, visszahütötte e a turbot ha kellett, kitaposta e a szemet hidegen a -10fokban, hogy gyorsabban fütsön.....stb. Aztan ha valami hiba van na akkor aztan talald ki, hogy normal hiba, vagy valami relytett ganyolas, vagy relytett hiba, vagy az amugy 2x annyi km miatti hiba, vagy valoban volt e cserelve az az alkatresz.....nem egy egyszerü örtenet ez a hasznaltauto....amiket olvasni storykat
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #66280 üzenetére
Soha nem veletlen az ertekvesztes Ha egy barom volt az elözö tulaj, akkor böven kaphat olyat a technika, hogy szivni fogsz vele....ha meg még peched is van akkor meg plane. Vannak szemelyes peldak is ismerettsegben, de az en autom is jo pelda erre. Ennek is 150k környeken jött elö a valto hiba es sok mas auto eseten is az egy kritikus szam....onnantol szerencse es idö kerdese, mikor mi adja meg magat, de a gondtalan autozasnak vege. Azt uj autonal kapod meg szinte biztosan (ha nem gyartasi hibas darabot fogsz ki), utanna erössen a sors kezeben vagy.
Ha szerencsed van es körültekintö vagy jo aron szerezhetsz egy 3 ev körüli autot, amivel sokaig autozhatsz különösebb gond nelkül. Ha nem akkor pech ( ez a bmws egy drasztikus pelda, de jo pelda [link] 4 evesen töredek aron, horror szervizszamla. Ugye minnel dragabb autot valasztasz, ugy lesz a szerviz es minden aprosag egyre dragabb.Szoval az ertekvesztesbe azt is bele kell kalkulalnod, hogy gondtalanul es a legujabb technikaval autozol. Ezt fizeted meg.
Amugy nekem is ezek a 3 ev körüli darabok tetszenek, következönek jo lenne majd valami olyasmi evjaratu valami
(#66279) Gergőke88 +1
-
Declare
őstag
Hogy egy kis on is legyek:
Par napja itt ebben a fos esös, hideg idöben elkezdett parasodni belülröl az auto, mint az allat. Befujtam magamelött, meg az oldalso tükröknel ilyen paragatloval az üveget, egesz jo...de regota nem volt ennyi para, mondom fura. Megneztem a kis para fogo parnamat ([link] ) es total vizesnek mutatta magat. Baromi sok nedvesseget elnyel, szerintem a mikroban 5l viz kiparolgott belöle Nagyon jo cucc, erdemes beszerezni szerintem
-
Declare
őstag
válasz Szada85 #66285 üzenetére
ez sajnos erösen benne van igen...körültekintönek kell lenni nagyon es akkor sincs gari semmire Van amugy egy nagyon jo kiallasu J GTC most a mobile-n...csak a többihez kepest gyanusan olcso [link] ezt szivesen bevallalnam.
(#66286) Petyyyyy -7,5 ben semmit nem csinal a klima de 2 fokban sem. . Az a paragatlo jol müködik, de csak par napig igazan hatasos. Ez a parna, viszont nagyon jo
(#66287) Szada85 a baj azzal volt, hogy beültem es csurom para volt az ablak. Aztan lefujta persze par perc alatt, de addig nem lattam semmit. Következö inditasnal ugyan ez volt. Szoval nem hiszem, hogy az különösen nedves lenne....de nem is csereltem soha sajat magam, fogalmam sincs hogy kell, de kedvem sincs hozza cserelve van minden olajcserenel.
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #66290 üzenetére
A klima nem kapcsol be hidegben. Ilyen 5 fok alatt kb. Minuszban meg plane nem.
Szoval az hogy az ablakra fujatod meg 17 fokra allitod, azzal csak annyit ersz el, hogy a külsö levegö fütes nelkül egy az egyben ramegy az üvegre. Viszont ha full nedves a kocsi bent is es kint is olyan para meg esös nyalkas idö van, hogy minden vizes es nyirkos, akkor a nyirkos levegö a parat lassan tudja letolni, de akkor is inkabb füteni erdemes, mert akkor elöbb eltünik. -
Declare
őstag
Nekem Bosch silver s4 74mA es van benne, szoval belefer
(L W H 278 175 190)
En mondjuk ilyen electric poweekkel nem kiserleteznek. Banner, Exide, Bosch, Varta, ezeket neznem. lesti akku ez meg egy korrekt bolt, sajat pozitiv tapasztalattal.
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #66376 üzenetére
Igaz!
74 Ah termeszetesen epp amugy egy olyan tablazaton dolgozom, amiben magnes szelepek meg stb. vannak es ezek mind mAh ok, szerintem innen jött alapberögzödesböl a mAh
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #66409 üzenetére
hirtelen nekem is ilyen dezsavu erzesem lett, mint a Tom Cruise filmben, amikor mindig ujra felebred a halala utan....
Tegnap jött a link AMD töl, ott virit az OPC a kepek oldalan, meg is beszeljük, hogy faja, meg tetszik, meg mire hasonlit, meg kinek melyik kellene, erre most 5 perc mulva jön a link ugyan azokkal a kepekkel es a csodalkozas, meg a diszkurzus de akkor jolvan, nem csak en ebredtem ujra fel ezek szerint
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #66414 üzenetére
Azzal semmi baj nincs, az olajnyomas miatt irja ki. Hideg a motor, nem epül fel egyböl a megfelelö nyomas. Ezert jo egy picit varni indulas elött a hidegben (en nyaron is azert ha tehetem par masodpercet varok).
Utanna is a kenes meg minden messze nem lesz tökeletes jo ideig, ezert kell ovatosan, nem nagy gazadasokkal, nem pörgetve es nem is 1000 fordulaton eröltetve menni, amig nem melegszik be a motor.
-
Declare
őstag
Nekem is. Valto, kuplung, minden sokkal merevebb, ridegebb, nem is ertem, forditva hogy lehet
(#66423) vebbful vannak erröl cikkek, benzinest valoban nem erdemes, dizelnel megoszlo a velemeny, 20 percig nyilvan nem kell, de par perc azert, hogy ne legyen tul eröteljes a hötagulas, jo legyen a kenes a turbonak meg minden, ott artani biztosan nem art.
Nekem az 1,7 cdti nel nagyon brutalis a különbseg a meleg vs hideg motor között szegenyt sajnalom, reggelente, amior csak beguulok a munkaba meg haza, de legalabb kb egyenes uton, egyenletes 2000es fordulaton megyek vegig, szerintem ez a rossz esetben a legjobb forgatokönyv.
-
Declare
őstag
válasz mindthecrap #66470 üzenetére
Semmi nem törtenik nalam sem. En tel elött a sarukat le szoktam venni, megsmirglizni + egy kis zsirt is kap. Utanna egy ideig nem megy az elektromos ablak automatikus fel/le huzasa, de aztan egy kis idö utan ujra megy ez a funkcio is
-
Declare
őstag
válasz becsitibi #66482 üzenetére
Komolyan gondolod azert ezt az Astrat de igy biztosan lesz egy jo autod es Te fogod bejaratni
(#66485) Luck Dragon hat azert most baromira irigykedem en csak egy adag marcipant kaptam a kis csizmamba, de ennek is örültem....megnezem azert otthan ma megegyszer, hatha van benne egy insignia kulcs az aljan nekem is, amit nem vettem eszre csak akkor hol parkol a vas siman kitolattam reggel es nem volt semmi az utamban
-
Declare
őstag
válasz Milo629 #66487 üzenetére
Vectra/Signumot passzolom.
H astraban az 1.7 dizel viszont nyerö valasztas! Evjarat függvenye a dolog, lenyegileg, ha jol tudom, mind a 3 motor megeggyezik. Hasonloan jok es megbizhatoak. En is ezt olvastam roluk es meg is erösithetem Nekem a 110 lovas van 2008 as H astra GTC ben. Par aprosagra figyelni kell azert.
Az egyik a valto. Ha 6 fokozatu, akkor jo esellyel a csapagyai szeriahibasak, amik ha még nem voltak felujjitva, akkor egy 200-250 ezres kiadast jelent ez a müvelet. Ezen kivül az EGR gaz hütö szelep ugyan csak tervezesi hibas es nagyon gyakran berohad, nem tud nyitni/zarni, ha kellene a gaz hömerseklete miatt ezert hibat dob. Ezt nekem kiszedtek es a hiba megszünt, semmit nem szamit, hideg idöben hamarabb felmelegedne a katalizatorbe erkezö gaz, ami a karosanyag kibocsatas szempontjabol jobb, amkor a motor még hideg. Ez par ezer forintos törtenet. Sajnos a szelep önmagaban nem cserelhetö, az egesz "EGR gaz hütö egyseget" kellene cserelni, ami 100 ezres mutatvany es a szerelöm szerint par ev mulva az is berohadna....Kb ennyi amugy megy es szepen teszi a dolgat
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Milo629 #66490 üzenetére
En nem olvastam különösebben jobbat/roszabbat az egyes valtozatokrol. Amit irtam az nalam a 110 lovasra ervenyes.
Az 1.9 es problemasabb, több tekintetben is (az alattam levöhöz meg a turbot tudom irni, ami hamarabb fekszik ki annal). Amugy az sem veszes. Persze az alap, hogy hasznaltdizel az mindig nagy elövigyazatossagot es egy kis töketartalekot igenyel
-
Declare
őstag
válasz trassher #66493 üzenetére
Ez eleg korrekt
(#66509) Louis Korrektnek tünik, a km futas siman passzol a kormanyhoz, jo esellyel nem tekert auto. Amit (#66516) Szada85 irt az maximalisan en is igy gondolom
Ha megveszed egy olajcseret mindenkepp erdemes adni neki, olajszürö es üzemanyagszürö cserejevel együtt, illetve a fekek lehetnek meg könnyen csere erettek. Plusz az a gumi sem tünik tul jonak.
Ha megnezed probald ki a hatso ablaktörlöt, az könnyen be tud azni es utanna nem müködik, illetve ha gyujtast raadod a ventillatort kapcsold 1 es fokozatra es hallgatozz . Nalam pl egyre erösebben "nyikog" ahogy lassan forog, ez is egy tipus hiba ennyi idösen. Amugy nem drama a dolog, de ha idegesit azt is cserelni kell (ventillator)
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #66526 üzenetére
Az opel uj zaszloshajoja, ami mar nagyon regota varatott magara....ugyan ez volt igaz az Astrara is. A konkurencia nagyon ellepett az opel emellöl az elmult par evben. Hol legyen taps, ha nem egy opel forumban?
(#66528) beg +1 szep es remelhetöleg jo is lessz...csak valoban sok benne a koppintas. Ettöl nekem meg tetszik. Szerintem nem mertek nagyon reckirozni, ezert probaltak azokbol a formajegyekböl meriteni, amik most bejöttek a többi gyartonak. Technika legyen pöpec, aztan majd egy rancfelfarrassal elindulnak talan az egyediseg utjan
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #66534 üzenetére
de az insignianak a hatulja szvsz szebb, mint a mondeoe. (Amugy a mondeot is beperelte az aston martin, mert tul sokat nyultak, de aztan a ford ügyvedei kihamosztak a ceget a perböl)
Amugy az ami a fenti kepeken van az a regi passat, raadasul amcsi verzio. Az uj az azert jo.
De inkabb cc s a hatulja
Az elejen a hütömaszk meg kisertetiesen mazda
A rönót meg meghagyom nektek
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz SG3rg0 #66620 üzenetére
Biztosan kb soha nem lehet megmondani, hogy tekerve volt e, csak jo esellyel következtetni lehet. Ezert szokas mondani, hogy hasznalt auto eseten nem a km-t nezzük, hanem az allapotot. Ezt szerintem Te is fogadd meg
Egy szivo benzines auto eseten meginkabb nincs jelentösege a km nek. Ez csak egy pszcihes kerdes, amire sokan ra vannak csavarodva, de ök sem tudjak megmondani miert.H astrabol az 1.8 as szivobenzin egy nagyon jonak mondott konstrukcio, az jol is fogja tartani az arat a kesöbbiekben, de 1,6 os sem rossz.
J astra modernebb erzest ad, de technikailag a sajat csoportjaban le volt maradva a konkurenciatol. Ettöl meg jo es megbizhatok. Itt amugy a turbos benzinest is erdemes lehet megnezned, nem igen olvastam rola rosszat, ami azert jo jel
Amugy ezeket a kategoriaju opeleket erdemes megnezni a mobile.de nemet oldalon is, nagyobb a valasztek, jo esellyel lehet jobbat talalni, mint a hahun. Behozni egy autot nyilvan macerasabb, mint itthon megvenni, de igazabol baromira nem egy nagy kaland....ha van idöd/kedved ezzel foglalkozni en mindenkeppen azt javasolnam
Pl csak igy hirtelen egy 1.8 as H astra, talan a legjobb szivobenzines motorral, elsö tulajtol. Egy ilyen ha szep allapotban van kesöbb is tartani fogja az arat es otthon ha el akarod adni ritka is lesz.
[link][ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #66627 üzenetére
Ket dolog van ami biztos az eletben....azt szoktak mondani irtam regebben storykat, amiket elsö kezböl tudok szervizekböl....bennem mar nincsenek illuziok
Olyan ez mint az autolopas....amatörök ellen lehet vedekezni, fel profik dolgat meg lehet neheziteni, de ha egy profi el akarja lopni az autodat, az el is fogja.
Hat, 1,6 osH astrat nezett 2,2 millio körül. Ez meg az agyon dicsert 1,8 as 140 loval, jol felszerelt (xenon, ülesfütes stb), 2,5 ert mondjuk ha behozza. Ha H astrat szeretne ez egy jonak kinezö peldany. Mint mondtam, gyorsan kb 20 masodperc alatt talaltam es bedobtam, mint ötletet Hahun ost raneztem nincs is ilyen auto, ha jol neztem, csak regebbi es gyengebben felszerelt.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #66629 üzenetére
A szamla ez egy jo pont, az nekem is megvan igy en is relative nyugodt voltam...de alapvetöen azt mondom, hogy biztos, olyan nincs.
J astrarol leirtam a velemenyem. Designban frisebbnek hat ez teny, de technikaban nem tudom többet ad e barmiben is. Komfortban esetleg a sport üles...irtam mar masik topicban, hogy egy baratom hasznalt par honapig egy 1,6 ost es nem szerette. Azt mondta a leglustabb auto, amit valaha vezetett (es ez nem csak a motor teljesitmeny/tömeg alapjan, egyszerüen a motor hangolas...minden) es beallitast sem talalta meg. Az automata klimat kifejezetten rosszank irta le es ezt masok is mondtak itt a Ph! n is.
Egy 1,4 es vagy 1,6 os turboval jo lehet, de azok dragabbak is. A talalti listan 8500 eurotol vannak kb a 2012 es turbos, nem fapadok.
En is neztem a GTC J astrat, mert elöben kivülröl nagyon baba, de sajna ennyi, ami pozitivum vele kapcsolatban, ez meg keves a valtashoz....szoval nalam pl a J astra kiesne a listabol (na jo az a kek OPC, ami az összefoglaloban van az jöhetne )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #66634 üzenetére
Akkor a sajat gondolatmeneted az ervelesed ellen: minek kötsz casot a kocsira, amikor, lehet, hogy nem is fogod sajat hibadbol összetörni?
En is azt mondom, hogy egy turbos benzin / dizel autonal ezekkel a dolgokkal, hogy tubro, kettöstömegü, injektor stb...hasznaltan erdemes szamolni. Rengeteg mulik az elözö tulajon/tulajokon. Ha nemtörödöm modon volt hasznalva, szepen sok 100 forintnyi szervizeles beeshet könnyen. Azert, ahogy minden egyszerre, vagy rövid idön belül arra kicsi az esely, de ezek egyenkent is 100 ezres tetelek, vagy dragabbak, szoval par 100 ezer forint tartalekkal erdemes szamolni. Illetve ha hosszabb tavon hasznalja az ember, akkor szinte biztosan lesz is 1-2 ilyen nagyobb tetel. Egy szivo benzinnel azert joval kisebb az esely....de mint itt a forumon is latszik, azert sajnos bele lehet ott is futni motorgeneralba es tarsaiba
A casco is erdekes kerdes amugy. Par millos autonal nem hiszem, hogy van jelentösege. Ha kissebb koccot csinalsz, azt ugysem fogod cascora javittatni, mert nincs ertelme. Lopasnal vagy GTK nal jol jön nyilvan, de ugyis valami nyomott arat fogsz kapni.
Ennek ellenere nekem is van, mert nekem a vadkár az egy berögzült parám meg a lopas....de egy jegkarra, vagy ha leviszem a tükröt a parkoloban, ugysem fogok cascozni, hogy aztan az emelt dijbol 1-2 ev alatt visszafizeted igazabol.
Casconak szerintem akkor van ertelme, ha tenyleg valami ertekes autod van, vagy kiemelten rizikos helyen parkolsz/hasznalod, illetve ha erön felül vetted az autot.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #66637 üzenetére
"Cimbinek külföldön kaszálták el a terepjárója hátulját," ha ezt jol irtad le, akkor ennek semmi köze a cascohoz, mert nem ö követte el. A masik biztosito kötelezö biztositas terhere fizeti ezt ki.
A masik meg a "300 bol elkeszül" az is sokmindent jelenthet. Elkeszül, hogy jol nez ki, vagy elkeszül, olyan allapotba, mint volt? Ha olyan merevitö elemek serülnek, akkor ez GTK, mert nem lehet esszerü aron ugyan olyan allapotba hozni, mint volt eredetileg. Ezert veszelyesek a törött autok. Kivülröl szep, meg patent, de ha megserültek a kritikus merevitö elemek/gyürödesi zonak, legközelebb egy kisebb balesetben is összecsuklik az egesz uto es annyi mindenkinek pl.
Nekem is ez a vadkár ami frusztral, meg a lopas eseten azert az ember nem ott all az ut szelen, hogy akkor buko az auto ara, hanem mondjuk 70-80% azert visszajön. Az milyen borzaszto erzes lehet
Mas kerdes, ha a közgazdasagtani ökölszabalyok szerint eli az ember az eletet, akkor az auto egy olyan erteknek kellene lennie az eletedben, amit barmikor, eröfeszites nelkül visszapotolsz....szerintem relative kevesen elnek igy.
-
Declare
őstag
válasz kmarci25 #66646 üzenetére
Tenyleg, ezt meselted mar hogy szaradjon le a keze
Amugy akkor nem is szolok semmit, ha 3 millios auto utan 2,4 et csengettek...nyilvan nem öröm 600ezret bukni + az idegesseg, uj auto....8 honap alatt....de azert nem mind1.
Amugy en gondolkoztam mar olyanon, hogy vajon az hogy egy kis gsm modult az ember elrejt a kocsiban, az miert nem elterjedtem "riaszto". Azert ha nem egy learnyekolt kamionnal lopjak el, jo esellyel meg lehetne talalni a kocsit nem mint a findmyiphone vagy ilyesmi
(#66647) Petyyyyy :seni
-
Declare
őstag
válasz ufonauta #66652 üzenetére
Igen, ebböl valami normalis gyartmany nem lehet rossz.
(#66653) tutis haaaat....egyreszt az obd csati nekem a valtot takaro burkolatnal van. Mivel valtozar van a kocsiban, igy azt biztosan buheraljak, ha ellopjak es akkor azonnal fel is tünik az obd portba dugott valami. Masreszt onnan nem tudom milyen hatekonysaggal talalna meg a gps jelet. A telo gps is bajba kerül neha ugy hogy a közepkonzolon van felfogatva, akkor egeszen lent a sebvaltot takaro müanyag alatt Harmadresz ez csak valszeg akkor fog üzemelni ha rajta van a gyujtas az auton nem? Az annyira megint nem franko szzvsz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Doggy dog #66665 üzenetére
Igen, itt valami tuti nem stimmel vissza semmikepp nem eshetne ennyire.
Nekem az 1,7 es dizel van, de az 15 perc alatt kb bemelegszik, varosban meg plane. Nagy hidegben palyan 100 körül, amikor nem erölködik a motor akkor megy le ilyen 86 körülre max. Amugy 89-91 fok.
Füteni füt rendesen? Bar 66fokon amugy is jo meleget kell fütenie.
Ha mondjuk max fütes max ventillacioval beinditod, csökken a höfok?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Erre ra fogok menni Megneztem neten, tök jok vannak es amugy nem is dragak.
(#66666) B-L-A-C-K hat igen ez a casco ez egyeni kockazat merlegeles. Nekem 20-30k ez a vadkaros, lopasos, vandalizmusos "teil-casco". Erre azt mondom ok. Bar gondolkozom rajta, h van e ertelme.
Ha reped a szelvedö, en 30-40k bol kicsereltetem szerintem, de az insigniara se kerülhet 100 nal többe az tuti. Raadasul ha kicserelteted cascora utanna meg is emelik a dijad, az is biztos, szoval par ev alatt az emelt dijjal kifizeted a javitast is. Nekem olyan erzesem van ezzel a cascoval kapcsolatban, mintha elöe vennel fel hitelt arra az esetre, ha valami törtenik
Egy dizelesnel vagy turbos benzinesnel a turbo, kettöstömegü, dpf, injektorok, ezek nagyon függnek az elözö tulajtol. Ha mostohan volt hasznalva 200k km alatt kinyirhat mindent, ha jo "gazda" volt, lehet 300k km fölött sem kell cserelni semmit. Egy 4-5 eves modern dizelnel akar mikor bejöhet egy ilyen, hogy kettöstömegü, turbo, magasnyomasu szivattyu, injektor. Ezek nem urban legendek sajnos. Ha valaki nagyon kicentizett büdzseböl vesz autot, annak szivo benzin kell szvsz
A dizeles dologhoz: en a molnal probaltam a sima vs dragabb dizelt egymas utan, nehany nap alatt. Semmi különbseg nem volt, de tenyleg semmi. Az OMV nel tankolok en is ha tehetem, de annal sem vettem eszre semmi csodat. Ami biztos, hogy az atlagfogyi az a nemet es cseh benzinnel jobb, a Magyarral mindig több par decivel. Amivel nekem nagyon jo tapasztalatom van az ez: LM 5128 disel additiv ezt minden diselesnek ajanlom. En par havonta tolok egy ilyet es abszolut veszek eszre jaraskulturaban különbseget es talan fogyiban is egy picit. Legnagyobb bizonyitek, viszont az volt, amikor nyaron a szerelöm mutogatta körbe kipufogo cserekor az alkatreszeket a szervizben, hogy "ezt nezd meg b.meg, ez elvileg dizel...."
(jo ebben biztosan benne van az autopalyas hasznalat es a nemet gazolaj is....de szerintem ez az adalek is segit azert). Mondjuk ha a dragabbik gazolajat hasznaljatok, abban valami hasonlonak benne kell lenni, de en ebben jobban bizom Az biztos, hogy az olcso kutakat en ugy kerülöm, mint a tüzet -
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #66684 üzenetére
Eszem agaban nincs meggyözni, sajat penzed, sajat merlegelesed, csak kivancsi voltam a nezöpontodra. En nem talaltam meg benne a parhuzamot a sajatommal, de ez nem baj
Az adalek dologhoz: az amugy erdekes lenne, ha mondjuk most hasznalnad a dragabb adalekos OMV gazolajat, majd kiprobalnad egy teletank normal OMV+Liquimolly adalekkal, hogy mit tapasztalsz/tapasztalsz e valamit.
En ezt anno azert vettem, mert amit linkeltem is nemet amazon oldalt ott rengeteg pozitiv velemeny van, marpedig az esetek döntö többsegeben, akarmilyen termek van, mindig van jocskan negativ komment, meg troll meg minden fele . Itt viszont annyi a pozitiv, hogy megleöpdtem. Olajat is Liqui Mollyt hasznalok, mondom kiprobalom es ahogy irtam en is pozitiv dolgokat vettem eszre (hidegen a leginkabb szembetünö)
(#66698) Doggy dog nem hiszem, hogy nagy dráma lenne, annyira nem kell megijedni szvsz, csak ki kell deriteni mi van, mert a motornak nem jo, ha nem üzemmelegen megy....de az a par 100 km fogja megölni, amit kaikor beleteszel
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #66704 üzenetére
Nem függ össze a karbantartas es az apolas a cascoval. A Casco az csak egy penzügyi kerdes, semmi mas
Kissebb karokat ugysem cascora csinaltat meg az ember, nagyobb karnal jol jöhet....kerdes mennyit fizettel be addig, mennyivel nyomjak meg a havidijad utanna. Ezutan lehet nezni egy szummat, hogy megerte vagy sem.
A lopas az szivas...viszont ahol en hasznalom az autot, itt nincs nagy eselye, hogy ellopnak egy 8 eves opel astrat (kopp kopp ). Van benne valtozar, ami azert visszatarto erejü (tömerdek H astra van, arreb megy 2 sarokkal es talal egy masikat, amiben nincs), meg egy GPS kütyüt most lehet beszerzek. En ezzel a kettövel mar szerintem nyugodtan alszom...de ez ettöl meg egy ok, amire azt mondom egy kisebb összeget hajlando vagyok kifizetni...(50-100 euro nekem eves szinten asszem )
(#66707) ufonauta Ez a masik a biztositos javittatasoknal....sokszoros arba kerül a javitas, mint valojaban.
Nekem amikor nekitolattak a kocsimnak valami 800 eurora ertekelte a biztosito a karomat (ami a hatso lökös cserejet jelentette). Hat lehet, hogy ki lehet 800 eurora hozni egy ilyen javitast, de picit esszel ez joval olcsobb....A Te esetedben 560k t irtal javitasra. Na ez biztosito nelkül (es nem feketen, de igazabol nyilt titok, hogy biztositos javiasoknal joval vastagabb a cerka ) lehet 100-200k val olcsobb. De tegyük fel a pelda kedveert, hogy nem. Legyen 560k. 5 eve volt ez a baleseted es most fizetsz evi 100k-t kb. Szoval az elmult 5 evben mar ki is fizetted a javitasod (es gyanitom elötte is volt casod es többet is fizettel 8,5-9k nal havonta 3-4-5 evvel ezelött a baleset utan). Vagy?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz B-L-A-C-K #66710 üzenetére
Ki nem zarom, csak kicsi eselyt latok ra. Ha azt irom, h dizelnel raszamolom azokat es le is szoktam irni masnak is, hogy szamolja ra, azt nem ugy ertem, hogy 100% penzkiadas, de ugy ertem, hogy ha szükseg van ra, akkor azt ne ugy elje meg az ember, hogy te jooooo eg 200k mondjuk mert uj turbo kell, hanem ugy, hogy oke, ez bele volt kalkulalva.
A havi törlesztöt felreolvastam, nem vettem eszre, hogy negyedev. Ettöl függetlenül is valszeg mar visszafizette a biztositonak böven.
Ha minden evben amortizalok par 100 ezret a kocsin? na igen, ez is benne van, akkor megerdemlem a sorsomat es kell a casco...azert ezzel nem szamolok....minden nagykepüseg nelkül
Alapbol abbol indulok ki, hogy a biztosito tarsasagok nagyon jol elnek es abbol elnek nagyon jol, hogy az emberek jelentös resze többet fizet be, mint amennyit kivesz. Azaz az emmberek jelentös resze "rosszul jar". Persze ha pont Te vagy az aki jol jar...akkor jol jartal de akkor itt elkezdhetünk beszelni arrol is, hogy hülye aki lottozik vagy hülye aki magasabb kockazatu befektetesel rendelkezik? .
Na mind1, szerintem kiveseztük (es most nem vesztünk össze ). En ezzel a casco/biztositas kerdessel, altalaban hadilabon allok es nem tudom mi a jo döntes . Itt a Nemetek pl minden biztositasra biztositast kötnek vicc nelkül.
(#66711) ufonauta igazabol ebben van a lenyeg szerintem is : " Ki-ki maga dönti el, hogy mekkora rizikót tud bevállalni egyben" a kerdes hol vannak a racionalis kockazatvallalas, vakmeröseg es felelötlenseg hatarvonalak.
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #66750 üzenetére
#Liquimollyrulez
-
Declare
őstag
Egy kaksi a hangzaskep, inkabb igy fogalmazz
Nekem az autohifis topicban csinalta meg egy srac, aki nagyon korekt, szepen dolgozik es ert ahhoz, amit csinal. Autohif PiciPeti
Az mas kerdes, hogy sajna az erösitöm, amit vettem hibas igy par honap utan elkezdett neha nem szolni a bal oldal...ezt ideiglenesen az erösitö beallitasaval meg lehetett oldani, ne mostansag, megint kezdi....en is irni akarok neki megint, hogy segitsen talalni egy masikat.
Amugy erösitö, jelátalakito, elsö hangszoro szett csere es bitumenes ajto szigeteles lett nalam a tuning Sokkal szebb es jobb lett a zene.
-
Declare
őstag
erösitö: impact hq 50
jelzintatalakito: passz ez ahhoz kell, hogy minden maradjon az eredetibe, a fejegyseg, a multi gombok stb.
Eslö szett: DSL
Meg ugye kabelezes, meg az ajto burkolat a karpit alatt bitumennel.Cakk pakk 100k körül volt.
Az elsöket csereltem csak, az igazi hifisek azt mondjak, igy a jo, ha hatul is szol valami, az csak bezavar a kepbe. Ettöl meg bent vannak a hatsok is, ha csak ilyen alapzaj a zene a beszelgeteshez, akkor szoktam tolni a hatulülöknek is egy keveset, de amugy csak az elsök szolnak.
Az erösitö meg a hatso üles hattamlajara kerül felfogatasra.
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #66779 üzenetére
En ezt irtam Neked szerintem akkor is, nincs tervben semmi upgrade Ezt a kics.szett erösitöt kellene kicserelni egy olyanra, aminek nincs baja es akkor faja....csak volt most mindig valami fontosabb
Majd irok a Petinek, hogy szoljon mar, ha valamelyik FB csoportban vagy valamerre szembe jön egy plug&play modon kicserelhetö alternativaja ennek az Impaqnak....hiaba jo amugy, ha egyszer nekem sz@r....pedig villamossagis szakihoz is elvittem, aki kicserelt benne par dolgot, meg kondit....utanna jo volt par hetig aztan ujra szorakozik
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #66781 üzenetére
En meg annyira sem tudom.... azt mondta, semmi rendelleneset nem tudott kinyomozni rajta ezert cserelt par kondit....passz, a lenyeg, hogy megint sz@rakxik, pedig amugy szepen es jol szol...összehasonlithatatlanul szebben, mint a gyari cucc (van magas, ami a gyari radioval gyakorlatilag nincs, közep stb ujra kellett hallgatnom a zeneimet, hogy melyik milyen is valojaban )
Aztan ez még fenyevekre van egy igazan jo zenei rendszertöl de nekem ez mar igy jo, megerte azt a penzt, amit raköltöttem.
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #66887 üzenetére
Hat az ilyen, hogy törött a rugo es betekeri kötellel, az szerintem teljes jogalap a reklamaciora. Automühelyben lefotoznam, tanukkal alairatnam es igy szerintem megallja a helyet a reklamacio. Ez egy rohadeksag
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #66889 üzenetére
Hat igy utolag, azert ez nehez akkor szerintem. Egy probat meger mindenkepp...
-
Declare
őstag
Ugyan ezzel kinlodtam en is. Az ugye egy szivargyujto csatlakozo es nem 12V os dugaj. Ezert lötyög benne allitolag minden....egy megoldas lehet, ha veszel egy 12V os töltöt es kicsereled a foglalatot....en nem szorakoztam vele, tekertem szigszallagot es kesz, igy beleszorul, amennyire kell
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen