Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz diablo1984 #34044 üzenetére

    Igen ez vilagos, de olvastam valahol, hogy ez a koszolodas dolog az EGR/DPF/turbo paros összefüggesben szokott lenni. Rosszul irtam, picit.

    A lenyeg hogy valami koszolodas gyanu all fenn tovabbra is (EGR pucolva lett, a reszecskeszürö több ilyen egyhuzamban 130-140 km/h es a fölötti 1000+km es autopalyazasok utan szerintem nem lehetne koszos....de megis gyanus....es akkor mint 3. jatekos a turbo lehetne koszos). Sajna egy turbo tisztitas ilyen 50-60 ezer forintos moka a munkadij miatt....na ezt azert ha nem muszaj feleslegesen nem csinaltatnam meg. Plane hogy többen irtak (meg en is ismerek ilyet), hogy mennyi ember hasznalja tenyleg varosban pöförgesre a dizelt, ami szinte soha nem megy meg 90 km/h sem egy huzamban 1 oranal tovabb...es egr meg dpf esetleg elkoszolodik, de a turbo nem :Y szoval tökre erthetetlen a dolog :F

    Tehat a taktika most az, hogy minden egyeb dolgot megprobalok kizarni, adalekkal "tisztittatni" es ha tovabbra is van ez a hosszu utak alkalmaval (3-400km egyhuzamban autopalya), jelentkezö hiba, csak akkor csinaltatnek ilyen turbo tisztitast. :U

    Sajna most elegge egyedül maradtam itt a benzines közössegben a kis trakimmal :O :D

Új hozzászólás Aktív témák