-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz 7Sony7 #41734 üzenetére
Hát csak ő inkább magasfeszkó meg satöbbi, pl metrónál dolgozik a hajtáson.
Megmértem, kasztni a föld, másik a fék izzó ere. 0.2V tehát lófütykös semmi. Most szétbombáztam az egész oldalsó ívet ahol megy a kábel (megelőzve gban írását egyből ) nem látom hibát. Van ott elől a motorháztető felnyítónál két retek nagy csatlakozó azok is rendben vannak ránézésre. Nem tudom mi lehet...AMD Power ja nem szivatás volt hanem amit lsebestyen mondott De megnézem az F -el majd valamikor már én is kiv vok mit tud a kisöreg. Főleg majd ha lesz féklámpa meg abs
gban köszi akkor szétkapom holnap megint aztán konkrétan megcibálom azt a mocsok sok kábelt. Egyébként iszonyat.. borzalmas az F -en dolgozni a H -hoz képest. A H -án intuítíve tudom hogy mit mihez nyúlok látom mi hogy jön le itt meg egy kínszenvedés az egész nem lehet semmihez hozzáférni a torx csavart annyira elnyaltam, hogy egy mérettel nagyobb torx megy most bele... no komment.........
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #41749 üzenetére
Nem egybol a csatliban mertem (amit a lampatestre dugsz) tehat az hotbiztos hogynem jon hatra 12v a feklampa ereken. Ami furcsa hogy ehyebkent nem is talaltam feklampa biztositekot gondolom
A helyEtjelzovel van egyben? -
haddent
addikt
válasz Declare #41754 üzenetére
Teljesen egyértelmű, hogy a J astra. Arra az Audira ha kell hanem ráköltenél 2x annyit, mert ilyen gumi, olyan felni, hopp ez hopp az. Nem normálisak azok ott. Az kell ide, képmutatás meg csak a külsőségre adás. Szó szerint. Le van szarva, hogy nem húz nem megy nincs műszaki DE RAJTA VAN A BMW LOGGGÓÓÓ meg a négy karika. Vicc...
Egyébként szvsz. az se normális aki ezeket a kis nyomott szerencsétlen nyomorák merciket bmw -ketm eg audikat veszi. De még a "normál méretű" 1.6-2.0 stb motorosokat se. Ilyen katerógiában ár-értékben sehol nincsenek, simán tudásban meg nekem ne magyarázza meg senki, hogy több-jobb. Pszichologiailag bemeséli magának az ember, hogy luxusabb de kb ennyi.
Ha már lúd legyen kövér, ha bmw kell meg audi akkor fussa már egy rendes 6-8 hengeresre meg 3 lityóra, aztán akkor azt mondom, hogy igen, hát ilyenből nem nagyon lehetett volna mást jobban megoldani, drága, de "megéri", mert olyan is.Csak az a helyzet, hogy ugyanúgy lehet villogni a 25 éves retek roncs szarral mint egy rendes autóval és az aberáltak még el is hiszik, hogy ugyanaz a kategória a kettő, sőt a más márkák (még ha úajbb és jobb is) akkor alatta állnak
-
haddent
addikt
válasz Declare #41761 üzenetére
Ez igaz, de most te meg a sztereotípia másik felét valósítottad meg, ahol a J kitaposott véges, az A3 meg karbantartott normális gazda Mindegy, nincs igazság itt, szerencse kell hozzá semmi több. De sajnos még új autóhoz is szerencs kell sokszor.
Az extra kényelmet és felszerelést én továbbra sem látom azoknak a márkáknak a legalján sem, feljebb nyilván, még jóhogy. De lehet, hogy huzamosabb használat során előjönne -
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #41772 üzenetére
Na jó, leírom: elkezdtem szétbombázni szegény autót. A küszöbtakarókat, kárpit minden fel, kábel végignéz, csatlakozók stb. Semmi. Jó elkezdtem lekövetni a ledsort hátül felül megy hátra a csomagtartóba. Ott is követem a kábelt bontok kegyetlenül fél autó műanyagelemei szanaszét a földön már Ott egy csatlakozó. Na megmérjük. Széthúzva nem megy a ledsor, összedugva megy, de jó. És adja a 12V -ot, pont amikor fékezek, azta! Na, csatlakozó másik fele hova fut be megint bontás kegyetlenül szigszalag hegyek a földön. Hát, na hova? A hátsó lámpatest csatlakozójába egyenest. És melyik érre? nem ám arra amire azt hittem hogy az a fék-ér. Nagy büdös mindjárt mondom mit Az a mocsok a ködlámpa... Külön van fékízzó, meg a helyzetjelző. Két külön történet. A helyzetjelző a duplaszálas, az aködlámpa.
Na itt akkor jött a felismerés, hogy.. ha már szétbombáztam, UGYE NEM CSAK a valódi fékizzó a szar...???
de. Na mindegy, e 2 nap alatt megtanultam F astrát szét és összerakni isMás: első lökös (csak a műanyag genyó) nálam törve volt már mikor vettük kicsit hülyén áll. Cromaxnál 10 ezer az utángyártott. Mit mond a népítélet, vajon milyen lehet? Rizspapír az eredeti ABS műanyaghoz képest?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
F Astránál hol ez a cucc és hogy lehet hozzáférni? Olyan fura az alapjárata neki... tudom, hogy ne hasonlítsam a 8 meg a 16 szelepet meg úgy 10 évnyi fejlődést össze, de a H mellett olyan, mintha valami dízel lenne. Alapjáraton csúnya, ahogy adom a gázt egyből szépen kisimul, szerintem ilyesmi lesz a gond mert 99% -ban városban volt használva.
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #41803 üzenetére
Ha már így belejöttem holnap lebontom csontra az egész hátulját az F -nek, de úgy néz ki egy minimális sárvédő belső ív rohadáson kívül semmi extra nem volt. 14 év után szerintem teljesen elfogadható, semmi lyuk, alig 1-2mm -ert evett meg a rozsda. És hát valljuk be ez a hátsó kerékív az F asztránál egy rendkívül elbaxott konstrukció, direkt nem lehetne ilyen hülye roszda-szar-kosz-sár melegágyat kanyarítani oda
Egyébként szétszedtük azt a szelepházat, nagyon meglepő módon hóttiszta az egész. Olyannyira, hogy szép acél/ezüst színű csillogó a kis szelepzár maga Talán takarította volna a márkaszervíz legutóbbi vezérléscserénél 1 hónapja? bár kétlem
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #41806 üzenetére
Persze, hogy nem. Mondjuk a hátsó kerékjárat az tényleg egy borzalmas ötlet szerintem, direkt úgy van behajtva, hogy odaülhessem 3kg sár. De ezen felül teljesen jó, nagyon jó. Csak hát sajnos, főleg az öregebb opelek idejéből még, igaz a sztereotípia bármennyire is fáj, hogy nem igazán törődnek velük.
Az Adam meg egy kis nyomorult, de igazából jó ellenfél lesz majd a Punto meg társainak. Illetve szvsz. messze jobb. Bár van az a méret ami alatt fűnyírónak tekintek valamit nem autónak De 150 ló biztos repíti a világból ki
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #41809 üzenetére
Úgy is van Bár ma már elég nehéz megtalálni az ízlésemnek (legalábbis enyémnek) megfelelő hengerűrtartalom - lóerő -kasztni méret és elrendezés kombót. Na nem mintha cserélgetni akarnám a H -át bármikor is, nagyon eltalált kis autó.
Egyébként épp azon gondolkodtam a minap, hogy azért az Astra az valóban egy iszonyú széles körben használt járgány. Lehet belőle kőműves trógert csinálni, karbantartott családi autó, de egy két hülyegyerek tuningdarab is néz úgy ki meg megy úgy mint a szivic megstb Azért ezt nehezen tudnám elképzelni sok sok autóról. -
haddent
addikt
Vezettem ma (megint) egy dízel berlngót, ugyanaz a tapasztalat mint eddig minden dízellel amiben ültem. Hát mit mondjak, az ülések korrektek, én azt mondanám kényelmesek (de én a H alap üléseire azt mondom hogy kényelmesebb). Oldaltartásuk nulla, zéró semmi tehát még sofőrként is egy kicsit fickósabb kanyarban motoros trükköt dobok be (repülök és csk a kormányt fogom ). Húzni húz, menni megy, alapból van nyomaték.
Jó, hogy alapjáraton van nyomaték, de borzalmas, hogy egy kövér gáz az úgy néz ki, hogy 1500-2000 -ről indul, 3000 -nél vége onnantól fuldoklik 4000 fölött szerintem lassul 5000 -nél kész vége temetés. Baromira hiányzik az a linearitás és az a szép felpörgés. Ezért biztos nem cserélném be az alsó nyomatékot
Van valami rémisztően elborzasztó pocsék leírhatatlan érzés egyébként. Nem tudom, hogy ez francia-szitrojen agyrém, turbo dízel kellék (mert hogy ne öljem meg ezt meg azt nem tudom tényleg feltételezés), vagy mi, de a gázpedál konkrétan ki van simítva. Úgy értem, hogy itt a játékosság az nulla. A szó legszorosabb értelmében teljesen benyomom a pedált teljesen felengedem és ezt sokszor kb 1 ilyen / másodperc és SEMMI nem történik egyenletesen megy az autó semmi nem változik. Kiintegrálja az egészet, kisimítja, nehogymár legyen egy rántás amikor kéne. Elképesztően gusztustalan. Ugyanakkor hihetetlen kényelmes a hétköznapokra ezt bevallom, de ezzel aztán egy kis huncutkodás az szánt szándékkal se
A másik a váltó, szokásos retek francia lötyögés számomra rémisztő 15ezer km után lazább mint az F astra 130 ezer meg 15 év után. Gyors váltást azt nem hogy nem szereti, nem veszi be. Amit a H -val simán nyomok, F -fel is akár, az itt úgy néz ki, hogy beveszi, eltelik egy másodperc, ránt egy akkorát hogy azt hiszi az ember valaki belejött hátulról, majd elindul az előbb kitárgyalt "kisimított gyorsulással"Merem remélni, hogy a jövő autói nem ilyenek lesznek, mert ez egy förmedvény, ebből minden bugi kiveszett már, én elhiszem, hogy a 40 kilós kishölgyeknek és a napi 12 órát vezető szállítóknak ez kényelmes és szükséges valamint környezetkímélő, de ez akkor is röviden tömören szar.
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #41824 üzenetére
Direkt, hamár megszámozták 7000 -ig !!! a fordulatot akkor biztos kipörgi, nem? Én azt hittem
1500 -tól ez max úgy húz ha ugyanúgy nyomod neki rendesen nem csak finomkodva. 2000-3000 valóban jó, deAMD Power első gép amit "vezettem" az itt is egy Renault dízel volt, jó öreg, turbo nélkül. Az bennem is jó mély nyomokat hagyott,
pl szilikózist a tüdőmbenDe az valahogy szerethető volt.
Mindegy, a lényeg, hogy minden szokható, a modern turbo dízel meg messze sokkal ezerszer kényelmesebb városban meg mindenhol mint egy benzin, 1-2óra után sokkal kényelmesebb már, komolyan mondom. De akkor se kell, hogy ne lehessen pörgetni, az pótolhatatlanJó igen tudom, nem fair az összehasonlítás, meg ülnék bele egy 6 hengeres bmw/audi dízelbe stb.. Nyilván, az azért jöhetne
...az első kereskedésig ahol becserélem benzinredeicide azért ez beteg Mennyi lehet a vége? 300 -at megy nem?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #41838 üzenetére
Semmivel. Sőt NGK saját vidije alapján még rosszabb is lehet könnyen. Logikus, ívet csak egy irányba (legrövidebb) tud húzni. Élettartam növelésre jó a több polusú semmi másra. De nem egy anyagi tragédia 4db gyertya főleg ha nem a legdrágábbat veszi az ember szerintem felesleges, főleg hogy biztos drágább is a több pólusú.
Ahogy a vidiben mondták is a végén, a legjobb "tuninggyertya" az egypólusú de valami speciális fémből, márkás gyártótól -
haddent
addikt
Na megvan az első észlelhető fogyasztás. 5 ezer km alatt fél beosztás (min-közép-max van, és a közép és a max közt, maxhoz közelebb, sajnos nem épp egyenes csíkban "metszi" a nívót nehéz eldönteni). Ez ugye esetemben olyan 2 deci lehet, illetve biztos túl volt töltve dehát ha ez így működik akkor nincsen gond
Vélemény? tudom nem új téma, de ennyit akár egy új moci is megkajálhatna ha épp éhes és volt benne sok pálya (ami 4000+ rpm -et jelent), mert úgy egyébként is 3000RPM környékén járatom, hogy ne koszolódjon, van benne pici vadulás is néha stb. -
haddent
addikt
-
haddent
addikt
válasz Gergőke88 #41875 üzenetére
Ez kb J Astra facelift
Vagy ne is várjon az ember F - G, G - H, méééég H - J féle különbségeket is? Nem is minőségbeli ugrás kell itt már, csakhát ha már kihoztak egy újat akkor valami "merőben új dizájn" szerintem elfért volna, nem?Petyyyyy én nem látok túl nagy hasonlóságot? De elég személytelen az egész. Megmodernizált - morcosított J, ami ráfért mert olyan kis bágyadt pofájú és seggű volt
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #41898 üzenetére
Elég morci lett. Bár nekem ez az új divat, hogy a motorháztető ketté van vágva és véget ér sokkal a vége előtt és onnantól meg lökös nem jön be,de elnézzük. A lámpa nagyon durcis lett. A belső valóban gyönyörű egyedül tényleg az a fránya kormáyn.. Hány gomb meg joystick meg szutymó van azon? De igen tudom ez a jövő
7Sony7 szerintem, de ez csak laikus / alapvető logikus gondolkozásra alapozott valami, ha saját lábon jött haza gond nélkül, akkor a kompresszió nem mehet el egyik napról a másikra a normálból a nullába, nem? Azért ahhoz vagy kell egy nagy csatt a motoron belül, vagy egy hosszú folyamat, de nem ilyen "jó alszunk rá egyet majd holnapra elmegy"?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #41922 üzenetére
Meg szep! Nyugodtan, baratsagosan de hatarozottan mondd meg neki hogy ez igy nem kell, penz vissza zsebbe vagy rendbehozzak x idon belul neked, nem erdekel hogy, e ketto kozul valaszthat.
Ne legyel aggressziv (amig nincs ra szukseg) de hatarozott legy es ne tagits, egy szar hengerfejes motort nem lehet csak igy rasozmi valakire mert johiszemu.. -
haddent
addikt
válasz honda 1993 #41925 üzenetére
De biztos lehet sokminden más is, Te illetve a többiek keztétek el a hengerfejezést, én azt már kész tényként kezeltem
mephi666 milyen színű volt? Tegnap én is láttam egyet, kétlem, hogy sok járkálna belőle. Amit én láttam az citromsárga volt és az Üllői úton haladt befele a város fele.
Declare nem vettem annak, nyilván azért csináltak ilyet mert a 90% -nak ez kell/tetszik
Neked csak a GTC jöhet szóba? Vagy csak simán kiváncsi vagy rá?honda 1993 papírlap és kipufogó esete azért veszélyes kérdés, mert nekünk az F -ből konkrétan szerintem 2 deci kijött épp a minap amikor szereltem és 100%, hogy nem hengerfejes. Szépen elvittem megpörgetni kettesben 50, hármasban 70-80 egy jó órára, hazajöttem és egy rossz szót nem mert többet szólni ott hátul Az kondenzvíz is lehet
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Igen, tudom, ezért mondom én is, hogy lehetséges -e, hogy olaj nem fogy, víz nagyon is, de nem is koszos, mégis motorprobléma? Laikus szemmel ez így nem áll össze nekem se, mint ahogy Neked sem.
honda 1993 hát akkor jó lenne betonra vágni a gépsárkányt Meg nem akarlak megsérteni, de ez a "haver" téma általában úgy néz ki, hogy ő már kicserélt egy indexlámpát akkor hangról megmondja, hogy generálos-e a motor, Te meg elhiszed neki. Hacsak nem autószerelő legalább hobbi szinten, akkor szerintem valami szakember elkéne..
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz johnny82 #41959 üzenetére
Szerintem a GM -mel sem fogsz mellényúlni, de biztos nincs olyan, mint amit kinéztél, vagy a fentebb említett Liqui Molly, vagy az "én" Mobil1 ESP0W-40 -em. Kérdés, hogy kellenek -e ezek a "nagy" olajok, szinte biztos, hogy nem.
gban azért az autó iparban én annyit hozzátennék, hogy ha a drágábbikakból/legdrágábbat megveszed, rosszul nem járhatsz. Itt ezeket azért ellenőrzik. Lehet, hogy jobbat és olcsóbban kapnál, de szart/nem megfelelőt nem fogsz kapni a nagy zsák pénzért. Ha úgy tetszik egy garancia arra, hogy "kiadtam a sok pénzt, legalább lesajnálhatom, biztos elegendő". És szvsz. ez azért teljeseül is. De egyébként teljesen egyetértek
Egyébként ha tippelni kéne énis a Mannolra tenném le a voksom, hogy ő a beszállító. Egyébként jó kis olaj az 5W30, full szintetikus áron, tök jó minőségben, azon rajta van a gyártó is nem csak "GM" aztán találd ki, megy, működik, nem volt vele baj.trassher miért nem jó a 10w40? Hidegoldali a "10" az szerintem Magyarországon az itteni viszonyoknak télen is elég kellene, hogy legyen, a melegoldali "40" pedig tapasztalatból mondhatom, hogy teljesen jó pl Z16XER -nek. Nem lehet, hogy mégsem olyan jó az az olaj, mint gondolod..? Nem szabadna, hogy baj legyen a 40 -el.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz mephi666 #41983 üzenetére
Ha jól értem akkor itt a """garancia""" a probléma. Kincs ami nincs. Mert így állítja, hogy jó a motor és nem cseréli, viszont ha szétszedi egy szerelő akkor meg azért nincs garancia
AMD Power hol szerelteted? Van valami megbízható hely? Vezérlést kifjezetten én akarom megvenni, megbízható helyről, majd a szerelő kezébe nyomni, és végignézni ahogy beteszi. Még a márkaszervízben sem bízom.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Findzs #42009 üzenetére
Kinek mi. Amíg az Opel gyárt ilyen minőségű autókat és folyamatosan, exponenciálisan növeli a mértéket felnőve/lehagyva másokat, addig biztos nem kéne semmi ilyen távolkelet rizsrakéta szar
Nem szokásom az alaptalan, elvakult fanboykodás meg márkahűség, de érdekes módon autó téren valami jobbat és olcsóbban kéne mutatni hosszú távon, hogy érdekeljen más. Most nem arról beszélek, hogy itt egy E39 tessék és mondom, hogy köszi tedd a kukák mellé kutyaháznak De ilyen kijja biztos nem kéne. A Hyundai érdekesebb, de.. minek..Vannak a Tecskóban 20 ezerért magasnyomású Kärcher gépek. Előbb utóbb mindenképp szeretnék valami hasonlót, de nyilván a gőz érdekelne jobban. Csak az 70 -nél kezdődik. Egy ilyen 20 ezres gép mit tudhat? Érdemes megvenni, sokkal többet tud mint (nem röhögni) egy kerti slag?
És a belépőszintű Kärcher gőzös cuccok? Megéri? Azért 70 ezerért elvárná az ember, hogy min. heti szinten mókolhasson vele a ház körül és bírja évekig.. -
haddent
addikt
válasz Declare #42019 üzenetére
Aha.. hát gondoltam.. Nem ragaszkodnék a márkához, baromira nem érdekel milyen. A kérdés az, hogy magasnyomású (de víz!) mosó mit tud egy sima slaghoz képest, érdemes-e, jó-e autót mosni (meg mást is a ház körül)?
A gőz ehhez képest klasszisokkal jobb-e vagy csak annyi, hogy nem leszek csupa szar én magam mire körbemosok valamit
Illetve, hogy akkor pl Bosch -ból vajon ahol indul, 20-25 ezer Forint, max. 30- ból érdemes-e beruházni.Ha ezekről tudsz valamit akkor írd le légyszi, jöhet ide/privátba is
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #42029 üzenetére
Hát igen.. van ízlésünk, Audival én is elfurikáznék. De szerencsére nem érzem hiányát semminek, inkább csak luxusból, presztizsből jöhetne, mert miért ne. De nem "kell".
Közben voltam Obiban és le volt árazva egy ilyen Bosch gép 19 -re, gyorsan megbeszéltem, hogy jóaz otthonra ház körülre mosogatni is nem csk autóra kell ám migiri migiri Hát brutális már ez a kis gép is. Egyébként ott az üzletben megfogdosva nagyon szarok a Kärcherek a leggagyibb puha hajlékony törékeny retek kis műanyag az egész Mármint így 50 ezer Huf -ig bezárólag, onnantól nem is néztem.
A Bosch -ból már ez is baromi stabil kis jószág, pumpa belül nem tudom milyen és meddig bírja, egyelőre nem érzem, hogy melegedne bármi baja volna, úgyhogy akár jó is lehet. De ha nem, akkor is, fele annyi mint a többi. Kettőt veszek egy olyan árán.. Jár hozzá fúvóka (olyan élesen és erősen tolja, hogy odaraktam az ujjam mint egy hülyegyerek jól el is vágta szó szoros értelmében baromira fáj, kb égési sérülés), illetve a végére egy kis tartály amibe mehet a szappanos víz és azt felviszi. Kiváló jószág, ennyit megér. Többet nem biztos, ez bőven sok szerintem. Már ezt sem szabad közelről a fényezésre tolni mert kilyukasztja mint az ujjamat -
-
haddent
addikt
válasz Declare #42071 üzenetére
Azért ez így kicsit meg van szépítve. Egy sima szívó benzinnel is tud baj lenni, itt volt talán 2 példa is az utóbbi 1 hétben, itt kérdezgettek a srácok, szenvedtek mindennel.
Na most egy turbo dízelnél ezek pont ugyanúgy megvannak + még a turbo + még a kettőstömegű + még kismillió ilyen-olyan mikro makro szűrő tököm nem tudom nem értek hozzá. Igazából nagyon, nagyon nagyon sokat kell menni ahhoz, hogy a dízel valóban jobban érje meg (félreértés ne essék, a benzin nem jobban éri meg, csak kb ugyanolyan, ha úgy álkalkulálunk, hogy benzinre megy el ami szervizre menne el és fordítva).
Az jár itt baromi jól, aki "gyakran" tud cserélni, vesz egy dízelt majd mielőtt kezdene nyűgösködni de még szépen egyben van elpasszoljaMás, kérdés: 2 dolog is, egyik, hogy ma klímával mentem és megállás után motortérben az egyik hideg cső alatt és rajta víz. Jogosan gondolom, hogy ez csak lecsapodott a klíma hideg csövére a motortérben, nem ereszt, semmi extra/baj?
Másik, hogy hogy a fenébe van az, hogy 5000 km ezelőtt feltöltöttem gyári előírt 4.5 literrel a motort. Utánna jó 4800km -ig semmi nem fogyott, vagy nem láttam, ugyanis hát a max fölé ér a 4.5 liter, de még a "rácsozott" részre, nem túl azon. Utánna most fogyott látszólag fél csík hetek illetve csak száz km -ek leforgása alatt, majd tulajdonképpen tegnapról mára, max 50-100km alatt már szinte a min-max közötti felező fölött van, tehát én azt mondanám megint egy minimális látható adag elment.
Továbbra is feltépi az aszfaltot ha kell klímával is, hátul semmi csak rózsaszín oxigén patyolat reggel is (ráadásul sport dobbal tehát -1 hely, hogy "megfogja" a szart mielőtt kijön).Kezdek belenyugodni, csak mindig a kis öreg F -hez hasonlítom ami 2 év alatt se csámcsogott egy egy mililitert se. Bár hozzá kell tegyem hogy 8 szelepes, az életben nem volt úgy megforgatva mint ez napi szinten (már csak 8 szelepességéből adódóan sem), illetve rövid távokon megy tehát akkor fel is vizeződhet benne az olaj, ebben nem igazán.
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #42085 üzenetére
Azért ne túlozzunk Ültem már 2 literes TDI -ben, így 1500-2000 körül tudja amit a benzin mondjuk 3000 körül. 4 ezer és felette már a nyomatékcsúcs és nagy a fordulatszám is, ott már van erő bőséggel
Egyébként még előzőre: jó, hát ez is egy ízlés, meg preferencia. Én szeretem, hogy van elegendő nyomaték induláshoz, de nem túl sok, át tudja adni, nem csak kipörög. Utánna meg fokozatosan, de gyorsan, felpörög, felépül a nyomaték és hozzá megy a fordulatszám az egekbe, er erő görbe meg mintha viagrát kapott volna be úgy 4-5 -öt. Szerintem ez a szép, de persze nem térítő vagyok
Egyébként benzinből szernitem 1.8 elég lenne neked a 2.0 dízel helyett. De megértem, ha tehetném én is 3-4 literes szívókkal járnéktboy93 azt mondjuk nem tudom hogy csinálod, mert ha vigyázok 8 liter, ha nem vigyázok 9 liter 1.6 -al
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #42087 üzenetére
Szerintem azért még szívó benzinnél is lehetnek gondok, plána turbo benzin, pláne tádéji. De ez már lehet, hogy paranoia, lehet, hogy Te kalkulálsz reálisan
necsak 1.6 -os 8 szelepes esetleg? Annál aztán nincs igénytelenebb jószág, 70 lőerő körül van asszem ami nem elfogadhatatlan a súlályhoz képest. Ha lehet választani akkor (szerintem) 1. generációs 16 szelepes ecotechet ne, ha egy mód van rá. Bár mindennel együtt rengeteg 1.4 16v F astra jár vígan mai napig.
Declare de most az a lényeg, hogy hátbarugjon majd utánna váltassz megint hátver a péklapát váltassz és így, vagy gyorsulni akarunk? Nem akarok objektívitástól eltérni és vitázni meg összeveszni senkivel, teljesen tiszteletben tartom mindenki, Te és a többiek dízel szeretetét és őszintén megvallom, hogy kényelmesebb a dolog, de kevésbé élvezetes egyszerűen (számomra), ez van. Nekem is tetszik, és sok helyre el se fogadnék mást, mint dízelt. Na meg ha lehetne igazi smoke&charm kox brikettet fosni hátul az is poén lenne (nem viccelek tényleg tetszik )
Szóval igen, tudom, volt már téma, világos a különbség, Te/Ti pont azért szeretitek azt, én meg pont ezért szeretem ezt
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz sziku69 #42113 üzenetére
Ha szakad a szíj? "csak" 300 ezer? Egy motorgenerálért az még elfogadható. Jó persze kissebb vagyon, dehát mégiscsak az ultimátum szentgráll mindent megoldó csodamegoldás ami után nincs olyan hogy nem megy Bár volt egy cikk, régebben linkelte valaki, generál és generál közt is ég és föld a különbség, nem mindegy hogy jóska csinálja vagy profi cég.
johnny82 Hát ez kényes dolog, mert amikor megengeded a csavart akkor elkezd könnyezni, de az semmi. Addig nem jön rendesen míg kinnt nincs a csavar a kezedben, akkor viszont elkezd ömleni teljes keresztmetszeten. Most ott te hogy méred ki a 4 deci felesleget és zárod vissza, hát...
Egyébként valaki nem szokott M5 bevezetőn járni? Budapesti részén, ahol 70- el lehet menni, aztán egy ideig 50-el megint 70-el? Mert mostanában minden reggel és este rohamrendőrök állnak a felette átívelő gyalogos hidakon, érdekelne, hogy azmiaz?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #42159 üzenetére
Autópályán valahogy mindig kevésbé rohadsz még felhúzott ablakkal is, nem? Legalábbis én igen.
Mindenhol egy áldás, ez egy olyan "felesleges" hülyeség ami nagyon kell (Ez tőlem nagy szó ugye rémlik )Egyébként nekem milyen a klíma, el tudja mondani valaki? A legegyszerűbb cucc szerintem, van egy "klíma be" gomb és ennyi. Ez mindig maxon jár és csak simán a meleg levegőt keveri vele, nem a klímát állítja a meleg-hideg tekerőke?
[ Szerkesztve ]
-
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #42264 üzenetére
Kinek mi a szerelme és az ízlése.. Az akkora vektrák hát felsőbbrendűek az Astrákhoz képest, de ha a különbség mondjuk 2x -es akkor az Omega és minden más közt 20x -os Annak tekintélye van még ma is, gyönyörű gép, arra én se sajnálnék se pénzt se időt se energiát. Ugyanígy egy korabeli bálna merci, vagy e35-e39 stb.. Ezek már elég régiek és kultuszautók ehhez. Egy B Veki szerintem (és szigorúan magánvélemény) sem ilyen, egyetértek a többiekkel. De hát még szerencse, hogy nem vagyunk egyformák, éppen ebből születnek aztán néha olyanok, hogy "azta nem is gondoltam volna, hogy ..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Dragon Age: Origins
- Trollok komolyan
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Le Mans Ultimate
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Viccrovat
- Linux - haladóknak
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen