Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cszolee79

    csendes tag

    válasz Petyyyyy #91272 üzenetére

    Ó, elfelejtettem, az EGR-t előző tulaj évekkel ezelőtt ledugózta. Az elvileg nem lehet.
    Fojtószelepet ma-tegnap kitakarítottam - nem volt koszos csak a karterből beszívott olaj volt a belső felületén.
    Tegnap vettem egy bontott vákumszelepet - ez a fojtószelepre csatlakozik egy kis gumicsővel, elvileg a vákuum értéket szabályozza. Nem tudom az előző jó volt-e, ez folyamatosan dolgozik, pöfög. Ha lehúzom az elektromos csatiját vagy befogom a beszívó csövét, nincs változás, és a motor továbbra is ingadozik.
    ECU-t is reseteltem, a héten már többedszer (akksi lehúz 1 órára), aztán betanulás módban csak benzinnel mentem 70km-t M0-n. A benzinbe tettem injektor tisztítót, hátha az vagy szelepek koszosak, természetesen nincs változás.
    Szinte biztos hogy valami szenzor vagy annak a kábele lesz rossz (18 éves kábelek), de ilyen furcsát, hogy üzemmelegen (viszonylag) jó, hidegen meg nem...
    Mondjuk abból ítélve hogy ma lefulladás után még csak nem is indítózott, biztos valamelyik jeladó.
    Emlékeim szerint akkor kezdte ezt a nagyon bizonytalan üzemet amikor széthúzgáltam minden csatit a motortérben hogy befújjam WD40-nel, és van egy olyan érzésem hogy a holtpont jeladó csinálhatja mert annak a basztatása után lett ilyen... Sajna ahhoz szét kell szedni eléggé a motorteret, és nincs hozzá szerszámom. Na mindegy, amíg megy megy, aztán fizetés után szerelőmmel kicseréltetem, hátha.
    Ja, próbáltam hogy lambdaszondát lehúzom (az is új, gyertyák is, trafósor is), de a hiba marad.
    Lassan végigérek mindenen... :)

    [ Szerkesztve ]

    A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.

Új hozzászólás Aktív témák