-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem3sys
tag
válasz zolikaDB #24816 üzenetére
Ez egy mai mérés. Le lehet vonni a következtetést, egy rakás szar a program.
Kolláros kocsi.
1.9TDI Golf4Ez szintén 1.9TDI... Nem kollár, mechanikus.
Kollár az utcai embert, vagy aki nem a haverja leszarja. És olyan fost ír rá, hogy öröm nézni.
Nem a buta chiptől füstöl a kocsi. A kocsi azért füstöl, mert nincs elég nyomás a gázolajhoz. Haver A3 1.9PD-t is mértük ma, 270le és szinte füstmentes. 2.4baron. Gyárilag 1.35. Fasza program, tesztelve sokáig.
Amiket láttok füstölni húzott dízeleket azoknak a nagyrészéből azért dől a korom, mert pistike megvette az ebayes kábelt ócsóé és máris ő a nagy májer aki a haveroknak írja a kocsit. Ez azért egy kicsit összetettebb dolog. Van 1 pár tábla amit át kell írni, tesztelni, hogy viselkedik a kocsi, és törekedni a lehető legkevesebb füstre. Azt is hozzátenném, hogy kollár 2perc munkáért elkér 70e ft-t és egy nagy szar amit csinál, aki meg az én kocsimat is írja fele annyiért 10x jó csippet ír, és mellé 1napig teszteli...
[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Nem3sys
tag
válasz Jim Tonic #24822 üzenetére
Emailben??? ez komoly?
Jó messzire kerüljétek el. Persze kényelmes, meg jobb lesz mint a gyári de felejtős. Elküld egy sablon szoftvert 70-80e ért?!Stock autó sincs 2 ugyan olyan. Ezek a nagy cégek mint az mmc vagy atc is csak a neve nagy sajnos.
Az igazi szakmai hozzáértés konvergál a 0hoz. Ezt nem lehet könyvből tanulni. Ez tapasztalat. Több év, sok,sok autó.Ha meg van írva a program azt utána tesztelni kell alaposan. Menet közben diaggal nézni az értékeket minden. És akkor tényleg fasza lesz vele a kocsi. Nem fog leesni a csiga x km után mert valamilyen fordulaton túltőlt, vagy akkora nyomatékcsúcs lesz kis fordulaton ami szétküldi a kuplungot vagy a 2tömegűt idővel.
Egy kolláros ismerős most cseréltetett lendkereket mert a szakértő úr 1700nál odaírt neki 420nm-t az 1.9pd-be aztán meg semmi. Érzetre piszok jó volt ahogy hàtbavert, de egy 3/4 olyan erős autó körbeautózza... meg a görbe is okádék voltMennek privátok ha hazaérek.
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Nem3sys
tag
válasz glutamin #24915 üzenetére
Az, hogy hol jön meg a nyomaték szoftver függő.
Nekem gyárilag 1800nál volt meg a max nyomaték (310nm). De ugye csak akkor van max, ha 1500nél nyomsz egy padlót, akkor 1800nál valóban meg lesz a max... De lehet neked 1000nm-d is, ha nem padlón jársz vele akkor ebből az 1000ből lehet, hogy csak 100-t használsz. Most úgy van írva a szoftver, hogy 3000ig szépen épül fel a nyomaték és ott van meg a max 510nm. Ha 2200-körülire meg volt írva annak az volt az eredménye, hogy 1-2-3 elforgatta a 215-s gumit a 17" felnin gyorsítás közben, illetve nagyobb sebességnél (100+) elnyalta a kevlárt is... De így tökéletesen autózható 1700-5500ig.
Aki meg komolyabban tuningol, annak az első, hogy kevlároztatja a kuplungot ami kb 7-10e ft között megvan amit aztán nem sok minden csúsztat el. Lendkerék pedig bírja ha nem 1000-es fordulaton van eröltetve.
[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Nem3sys
tag
válasz KonzolKartel #24968 üzenetére
Az 120le
Akkor hol a hiba? 150le nek hirdették de a forgalmid mutatja, hogy mennyi.Én forgalmimban is 85kw van, ennek ellenére 240le a kocsi
[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Nem3sys
tag
válasz diablo1984 #24992 üzenetére
szabad tudni milyen passat volt, és mik voltak a bajai?
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Nem3sys
tag
válasz diablo1984 #25005 üzenetére
Amiket leírtál nagyrésze kopó dolog.
Azért nem az autó a hibás. A motorra meg azt tudom mondani, hogy bőven 800e km felett volt benne.
Nap mint nap ilyen motorokkal vagyok körülvéve, szedjük szét, javítjuk őket. Gyakorlatilag elpusztíthatatlanok. Ami eszi az olajat azt vagy hidegen is gyepálták, vagy 600e km feletti futása van.
Nekem már a PD változata van elég erősen megcibálva. Bőven 400e km felett járok már vele de 1ml olaj sem fogy 2olajcsere között Pedig versenyekre is járok, kapja az ívet is rendesen.Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Nem3sys
tag
válasz diablo1984 #25008 üzenetére
Rokonnak a 110lovas passatjàt óra szerint 470nél generáloztuk. Oka? Turbó felkapta az olajat... semmi válla nem volt. 245e km tuti kamu. Nézz fel hahura a 3-4éves dízel vw-k ben mennyi km van, majd a 12-15évesekbe .... előbbikben simán 200e feletti ami simán valós, utóbbikban meg persze 178e
Ha kopott volt a hengerfal akkor A lehetőség hogy nem cserélt légszűrőt vagy direktszűrő volt rajta, B pedig hogy fáradtolajjal járt vele. Én utóbbit tartom esélyesnek.
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Nem3sys
tag
-
Nem3sys
tag
-
Nem3sys
tag
válasz Markizmark #29398 üzenetére
Nem. Annak a motornak abba a kasztniban tényleg kevés. Feleslegesen hosszú az a váltó.
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Nem3sys
tag
válasz Markizmark #29400 üzenetére
Csak a 2.2-ben kicsit több a kraft mint az 1.7-ben azt se felejtsük el.
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Nem3sys
tag
válasz diablo1984 #29644 üzenetére
Tényleg egy kettőstömegű lendkeréknél ragad le az itteni felhasználók 95%-a?
Istenem, ha már van pénzünk egy 2millás autóra, nehogy már ne legyen félretéve egy kopó dologra amit 250ezrenként cserélni kell rossz esetben 130ezeré
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Nem3sys
tag