Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorhu
veterán
válasz
Fire/SOUL/CD #8099 üzenetére
Oda van írva, hogy számlázási cím. Úgy látszik, a telekom velük szedeti be a számlázási adatokat.
-
1. SimplePay extra adatkérés - Telekom mobil feltöltés.
2. Ügyintézőt lehet, hogy nehezebb kapcsoltatni, de megpróbálom ill. a chat-t, thx!
3. Persze, de ebben az időszakban nem szívesen mennék személyesen...
-
dptrsk
addikt
válasz
Fire/SOUL/CD #8097 üzenetére
1. Az elmúlt napokban volt 5-7 SimplePay-es online fizetésem, egyszer sem kért semmit csak a 3 kártyaadatot (SZÁM/NÉV/CVC).
Esetleg egy screenshot segítene legközelebb, hogy láthassuk még kitöltés előtt a felületet.
2. Kérj ügyintézőt a menüben és kérdezd meg tőle, esetleg chat az otp.hu oldalon?
3. Ha lenne netbankod nem kéne bemenni, szerintem ha be kell menned igényelj, sok személyes kört megspórolhatsz vele.
-
Hali!
1. SimplePay fizetési felületén mostanság bekérnek bizonyos személyes adatot:
Név/Telószám (ezek megadása nem kötelező), az email, pontos lakcím viszont kötelező.
Szóval ez mi ez?2. OTPDirekt telószámon melyik menübe kellene eljutnom, hogy ellenőrizni tudjam, hogy be van-e állítva telószám a bankkarimhoz? Már nekifutottam párszor, de valahogy nem találom...
(Nincs Smartbank vagy Internetbank)
3. Ha valamiért nem tudom ellenőrizni a 2. pontban leírtakat, akkor komolyan ebben a vírnyákos időszakban foglalhatok időpontot és mehetek be személyesen elintézni a dolgot, hogy jövőre is tudjak fizetni a bankarimmal?
-
scream
veterán
Úgy elvileg jó lesz, ha kiválasztod a főképernyőn aktívnak a hitelszámlát (amihez a hitelkártya van kapcsolva) és utána lépsz be a "Kártyás tranzakció jóváhagyása" oldalra.
Viszont figyelj, mert ha a push értesítésből nyíitod meg a SmartBankot, akkor automatikusan a folyószámládat rakja be aktívnak.
De továbbra sem értem, hogy akkor feleségemnél miért látszik ilyen workaround nélkül mind a kettő és választható, míg nálunk meg van, ami hiányzik?
-
Peter.70
addikt
válasz
Chesterfield #8091 üzenetére
Bankszámla / Bankkártyák, hitelkártyák / Bankkártya adatok lekérdezése és módositása.
Jobb oldalon a módositások legördülő menüben -
Chesterfield
őstag
Sziasztok!
Revolut egyenlegemet szeretném feltölteni, viszont most már kér telekódot is.
Eddig azt sem tudtam, hogy mi az, de utánaolvasva a számlaszámom utolsó 3 karaktere.Na ez viszont nem tetszik a revolutnak:
"Az ön esetében a telekód még az alapértelmezett kód, kérjük adjon meg helyette egy saját telekódot."Szóval ha jól értem, meg kéne változtatnom a számlaszám utolsó 3 számjegyéről valami másra.
Ezt otp direkten hol tudom megtenni vajon?köszönöm
-
scream
veterán
Hali!
Idáig jól ment, most nem tudok weben webkártyámmal fizetni, mert a jóváhagyás-ra rányomva a SmartBank-ba lépve a jóváhagyásnál a legördülő menüből nem választható ki a webkártyám, csak a sima fizikai kártya. Webkártya még tuti jó, nem járt le.
Több helyen is próbáltam fizetni most vele, mindenhol ez a szimptóma.
Mi lehet ez? Van-e rá fix?
Szerk:
Megnéztem gyorsan feleségem app-jánál, neki látja a sima és online kártyáját a tranzakciók jóváhagyása résznél, nálam csak a fizikai kártya látható ott.
-
MNBT
tag
válasz
emeritus #8087 üzenetére
A hölgy telefonba nem indokolta meg és Ő sem értette hogyan lehet tiltva. Azt feltételezte hogy én már próbáltam aktiválni és lehet rosszul csináltam és letiltotta a rendszer, pedig elmondtam neki, hogy direkt a régit megvártam hogy lejárjon, így az újhoz hozzá sem nyúltam.
-
-
MNBT
tag
Nem kellett semmit sem aláírnom tableten, csak a visszaéléssel kapcsolatos jegyzőkönyvet.
Egyébként sikerült elérni a telefonos üf-et, és kiderült hogy már szept 30 óta valamiért letiltásra került az újonnan kapott kártyám.
Mivel a régi kártya okt 31ig volt érvényes, ezért direkt azt használtam, és az újhoz hozzá sem nyúltam. Jó mi? Alapból egy letiltott kártyát adtak nekem.
Nem igényeltem direkt újat hanem jeleztem hogy szükségem lenne arra a kártyára, szóval 15 munkanapon belül átvehetem. -
emeritus
tag
Én megpanaszolnám az általad leírtakat: hasonló esetben magam is ezt teszem, ez a más (OTP) ügyfelek iránti felelős magatartás. Egy rövid e-mail megírása nem nagy teher, komoly szolgáltató pozitívan reagál, ha nem is tud kárpótolni, remélhetőleg hasznosítja a közölteket. A Revolutot nem említeném, az ügyfélbarát magatartás hiányára fókuszálnék. Fizetsz a szolgáltatásokért, a legkevesebb, hogy nem hagyod szó nélkül, ha kifogásod, sérelmed van.
-
vnorbi
aktív tag
Hát, ha nincs nyoma kártyatiltásnak a kapott papírok közt, akkor vagy rejtett része a folyamatnak, vagy esetleg összekeverted a kártyákat, és véletlenül azt dugtad az ATM-be, amelyik már lejárt.
Kellett valamit aláírópadon (tableten) aláírnod? Mert ha volt ilyen, arról nem kaptál papíron semmit, hanem a webes OTPdirekten tudod megnézni a dokumentumok közt.
-
MNBT
tag
SŐT!
Erről nem is tájékoztatott, hogy akkor a mostani kártyámat letiltja. Ugyanis le akarta tiltani, de mondtam neki hogy nem kell mert az a kártya már lejárt. Az már nem él az a kártya, mostmár újat kaptam amit viszont aktiválni szeretnék.
Ennek írásos nyoma sem volt a jegyzőkönyvben hogy akkor letiltja a meglévő kártyám -
vnorbi
aktív tag
Szerintem:
Bejelentetted a visszaélést, és mivel a panaszolt kártya már lejárt, az ügyintéző a maradék kártyát tiltotta le, amit meg az ATM megtartott, hiszen le volt tiltva (már több perce). Szépen kijátszottak. Amúgy ez még mindig jobb, mint ha előbb aktiválod, az ügyintéző letiltja, de ez nem tudatosul benned, aztán majd amikor mondjuk boltban fizetnél, akkor derül ki, hogy le van tiltva a kártya.
Ha megint új kártyát kapsz, és emiatt plusz költséget akarnak rádverni, akkor panaszt kell tenni, mert az még a számlakivonaton is látszik, hogy a visszaélés a régi vagy az új kártya adataival történt, így az ügyintézőnek is látnia kellett volna, hogy nem azt a kártyát tiltja le, amelyikkel a panaszolt tranzakció történt.
-
MNBT
tag
válasz
emeritus #8064 üzenetére
Köszi, megtörtént ma személyesen a bejelentés. Eléggé megkérdőjelezem hogy a jövőben az OTP-nél akarok-e maradni ilyen ügyfélkezelés mellett.
Az ügyintéző eléggé inkorrekt volt és kvázi kérdőre vont, hogy biztosan valami havi előfizetéses szolgáltatást vettem igénybe aminek az első hónapja ingyenes volt és nem mondtam le. Tájékoztattam hogy 63€-s havidíj azért kicsit túlzás nem?Illetve megjegyeztem, hogy az eurós fizetéseket Revolutról intézem szóval ez már invalid feltételezés.
Felvette a jegyzőkönyvet, tájékoztatott hogy 30 nap míg kivizsgálják és ha tényleg visszaélés történt akkor visszakapom a pénzt, de azért a végén rámpirított, hogy miért most kell bejelenteni ha október 17-én történt?!
Felvilágosítottam, hogy mint láthatja nem sok tranzakció történik a kártyámon egy hónapban mert javarészt Revolutot használok, és tegnap vettem észre.
Inkorrektnek és embertelennek tartom az ilyesfajta magatartást. Nem is értem ilyen személy miért dolgozik ügyintézőként
Az meg a másik, hogy a kártyámat nem volt hajlandó aktiválni a "kedves" ügyintéző azzal az indokkal hogy ATM-nél oldjam meg magam, miközben ő nála is simán meg lehetett volna ezt oldani a terminál segítségével.
Ez csak azért bosszantó mert ATM-nél mikor aktiválni akartam a kártyámat akkor szépen azt írta ki a rendszer hogy "Sajnáljuk de a kártyáját bevontuk". Valami ilyesmi volt kiírva, szal összességében most bankkártya nélkül maradtam. A telefonos ügyfélszolgálatuk nem működik mert nem lehet menükbe belépni, viszont a sorszámot adó úriember korrekt volt és tájékoztatott, hogy a technikus kolléga aki üríti az ATM-et, vagy feltölti, és megnézi hogy milyen kártya van bent, Ő jelezni fogja a központnak, és kb 1,5 hét múlva küldenek postán egy új kártyát nekem.
Szóval jól megjártam -
Sziasztok!
Lehet tudni bármi az új SmartBank alkalmazásról? Nem úgy volt hogy nov. 1-el jön ki mindenkinek?
-
emeritus
tag
-
KicsiRegő
tag
Pont a te hsz-d felett volt a megoldás, és az előző eset is
Banknak azonnal szólni, kártyát letiltani, mert ha nem te voltál, visszakaphatod a pénzt.
Amúgy az utóbbi időben eléggé megszaporodtak ezek a dolgok, a folyószámlás topikban is pár napja volt több ember is, aki így járt -
alakesh
tag
Ez attól is nagyban függ, hogy mit takar a "levonás". Kártyás vásárlás, vagy átutalás?
Ha előbbi akkor a kártya letiltása, illetve a költés ellenőrzése, hogy nem egy előfizetés lett e esetleg levonna. Ha az utóbbi, arra kéne hogy legyen racionális magyarázat. Előbbire megoldást jelenthet ha webkártyát használsz netes vásárlásoknál, illetve lassacskán kötelező lesz a vásárlás megerősítése is, az is egy védelmi vonal.
-
height
aktív tag
Sziasztok!
Az előző hónapban számomra egy ismeretlen vont le egy összeget a számlámról, hogy tudnám ezt meg akadályozni, ill.felügyelni hogy ki és mikor vonhat le a számlámról ?
-
emeritus
tag
-
MNBT
tag
Sziasztok,
Általában minden hónap végén megnézem, hogy milyen tranzakcióim voltak, de mivel javarészt Revolutot használok ezek nyilván csökkentek, de azért ránézek.
Ennek ellenére figyelmes lettem egy olyan tranzakcióra amire egyáltalán nem is emlékeztem.
Gyorsan csekkoltam az online rendeléseim hátha melléütöttem, hogy melyik kártyáról menjen ki a pénz. Ez a feltevés gyorsan megcáfolódott mert egyrészt Revoluttal fizettem, másrészről a tranzakció dátum idején nem vásároltam semmit külföldről.
Ami nagyon szemet szúrt hogy amikor állítólagosan fizettem a kártyával, akkor magyar idő szerint hajnali 4:30 volt. Ami méginkább büdös lett, hogy sem a cég nevét nem ismerem akinek küldve lett a pénz, illetve hogy 63 euró összegben nem vásároltam mostanában semmit. Vagy ha igen akkor mint említettem eurós fizetés miatt Revoluttal küldtem volna a pénzt.
Kérdésem az lenne, hogy ha én beballagok az OTP-hez és elmondom hogy ez történt és hogy ez a tranzakció gyanús és az időpont is amikor elment a pénz az is lehetetlen időben történt, ezzel tud valamit kezdeni az OTP? 63€ azért mégsem kevés pénz.
Annyi a szerencsém hogy pont most járt le a napokban a bankkártyám, úgyhogy továbbiakban visszaélni nem tudnának vele (mert elég valószínű ez történt) viszont ennek ellenére azért mégis jó lenne ha visszakaphatnám azt az összeget... -
dptrsk
addikt
Attól függ...
Az Azonnali Fizetés csak elektronikus csatornán, forint fizetési számláról forintban, eseti jelleggel, legfeljebb 10 millió forint összegig indítható.
Ha a megbízást értéknaposan(nem azonnal tejesülőre) adta meg, akkor nem AFR.
Ha kötegelt elszámolásban (pl. csoportos bérfizetés) lett feladva, akkor sem AFR.
Ha telefonon adta meg, akkor sem AFR.Az alapvetően nem kéne, hogy gondot okozzon, ha céges a számla.
-
kp78
addikt
Ha tegnap 18 körül utalt nekem vki (belföldi számlaszámról, viszont lehet, h céges
) az OTP-s lafo-s számlámra akkor az csak hétfőn fog megérkezni/látszani a smartbank app-ban?
-
canniball
nagyúr
válasz
herdsman12 #8052 üzenetére
Nálam betölt az (új) alkalmazás, be is tudok lépni, csak épp a kártyákat és a számlákat nem látom. "Szeretem" amikor "fejlesztenek" valamit, ilyenkor borítékolható hogy lehal a rendszer...
-
tomp
félisten
válasz
herdsman12 #8052 üzenetére
CC kávézókban tegnap óta döglöttek a terminálok...
Meg is látszott a forgalmukon. Ez azért gáz...
Erre lehet esetleg megoldás a QR kódos fizetés. Ha a terminálok meghalnak akkor sem kell keresni ATM-et...
Szerintem most ez a hálózat igen csak megnézi ezt az opciót is mint tartalék pay. -
canniball
nagyúr
Az imént kaptam két sms-t, melyek szerint a bank 11.01-i dátummal(!) levonta a tranzakciós és az sms csomag díját. Nem tudom hogy átaludtam egy napot vagy az OTP lett időutazó...
Push üzenet nem jött róla, bár nálam(?) most épp az app is félgőzzel működik (pl. a kártyáimat és a számláimat nem látom).
-
balinlin
senior tag
Sziasztok!
Van aki esetleg Szegeden találkozott már paypass-os ATM-el? -
mr_ricsi
veterán
Sziasztok!
Telekom számlát fizetnék be nem OTP-s kártyával. A Simplepay felületén kéri az a személyes adataimat (név, lakcím, emailcím) "Számlázási cím" megjelöléssel.
Nem értem, hogy ezt miért kell megadni, hiszen a Telekom tudja ezeket, az OTP-nek meg nincs rá semmi szüksége. -
alakesh
tag
Azért vannak még flúgok ebben az új Smartbankos applikációban... Vissza akartam tölteni a hitelkártyám, és egy vadidegen ember kártyaszámát és kártyaelnevezését húzta be a felületen...
-
viktorhu
veterán
válasz
herdsman12 #8041 üzenetére
Ha túl vagy az eladónál a sikertelen reklamáción, akkor bőven itt az ideje a chargebacknek. Ha az eladónak még nem szóltál, hogy nem kaptad vissza a pénzt, akkor előbb neki írjál.
-
herdsman12
őstag
Másfél hónapja visszamondott rendelés visszautalását nem látom a számlatörténetben.
Gondolom a tegnapi, sokadik hiszti hatására történt valami, ma már azt mondták, hogy tegnap visszautalták.
OTP ügyintéző szerint pár nap lehet (?) mire látom a számlán.
Meddig várjak Chargeback előtt? -
emeritus
tag
válasz
batyuska100 #8037 üzenetére
PC-n: OTPdirekt-kezdőoldal/Beállítások (jobbra fent a "fogaskerék)/számlakör karbantartás/"teljes" melletti körre kattintás az adott számlaszám mellett. (Most vélhetően a "csak lekérdezés" az aktív.
Ha mobilon vagy ugyanez értelemszerűen.
(Megelőztek.) -
viktorhu
veterán
válasz
batyuska100 #8037 üzenetére
Jogosultság:
- Csak lekérdezés
- TeljesOtt kiválasztod, hogy teljes.
Szerk: egyébként alapból a teljes szokott beállítva lenni, szóval nem biztos, hogy ez lesz a gond.
-
viktorhu
veterán
válasz
batyuska100 #8035 üzenetére
Mi a kérdés? Mert így csak azt tudjuk megismételni, ami oda is van írva (olyan számláról lehet online utalni, amiről az online utalás engedélyezett).
-
dptrsk
addikt
válasz
vodrosjozsi #8032 üzenetére
Nekünk családban iOS Smartbankban megjelenik minden, kivéve hitelkártya esetén.
Folyószámlánál a kártyatranzakciók azonnal megjelennek. -
net91
senior tag
válasz
vodrosjozsi #8032 üzenetére
Inkább vigyáz a pénzedre, hogy ha elcsesztél valamit az utalásnál van még időd később korrigálni.
-
viktorhu
veterán
-
capafog23
őstag
Tegnap esti vasárlásaim nem akarnak megjelenni legutóbbi tranzakcióknál. Értesítés se jött róla.
Másnál is van ilyen ? -
vnorbi
aktív tag
válasz
KubanitoS #8022 üzenetére
Én a mai frissítéskor vettem észre, de már az előző verzióban is ott volt az Utalások menü alatt a "Kártyás tranzakció jóváhagyása" menüpont a SmartBankban. Ha rendes belépés helyett a Demót választod, még meg is lehet nézni, hogy hogyan fog kinézni. Novemberben kiderül, hogy az ígért felugró értesítés is működik-e, vagy kézzel kell ide elnavigálni.
-
RoSSo3
senior tag
Fejlemények: megírtam emailben a reklamációt. Történt ez tegnap este, amint be tudtam jelentkezni a Smartbank-on keresztül, hogy kiírjam a tranzakció adatait.
Jött is a visszajelzés, hogy XYZ iktatószámon vették a panaszt. És... Éppen most látom, hogy már vissza is utalták (visszaterhelték) a pénzt a webkártyára!Ez csak megelőlegzés ne örüljek még? Meg kell várjam gondolom, hogy postai úton jöjjön egy levél, hogy mire jutottak.
(Vagy lehet, hogy én már a sokadik vagyok, aki kezdeményez ez a cég ellen visszaterhelést?) -
canniball
nagyúr
@all!
Valóban, az új alkalmazást használom az meg nem Smartbank néven fut.Akkor csak az utolsó kérdésem aktuális. No meg hogy mi a francért nem tudnak két leírást készíteni ha már két appot futtatnak párhuzamosan...de persze ez költői...
Bónusz kérdés: az új alkalmazásban van valahol qr kódos fizetésre lehetőség? Mert én sehol sem találom.
-
kontaku
tag
válasz
canniball #8013 üzenetére
Szia!
1. Nekem még a "régi" OTPSmartBank applikációm van, abban pont úgy megy, ahogy leírták. (Van Bankkártyák, stb.) Pont ma állítottam be, bár az internetbankon keresztül, de most ránéztem a mobil bankra is.
2. Szerintem a kód nem csak a vásárlási limittel használható, de ha van limit, akkor kód is. Vagy lesz valaki okosabb, aki tudja. -
canniball
nagyúr
Sziasztok!
Megkaptam én is a mailt, hogy internetes biztonsági kódot kell beállítani a netes vásárlásokhoz. Mivel fogalmam sincs korábban beállítottam-e gondoltam tuti ami fix ránézek. Azt mondja az oldaluk, hogy
1 Lépjen be az OTP SmartBank mobilalkalmazásba, majd a Bankkártyák menüpontba.
2 Válassza ki azt a bankkártyát, amihez be szeretnéd állítani az Internetes biztonsági kód szolgáltatást.
3 Görgessen le a Részletek menüponthoz, és nyomja meg az Internetes biztonsági kód gombot.
4 A megjelenő ablakban állítsa be a napi Virtuális vásárlási limitet, ellenőrizze telefonszámát (ha szükséges, akkor OTPdirekt internetes szolgáltatással tudja módosítani), majd nyomja meg a Tovább gombot
5 Ellenőrizze, hogy a módosítás után megfelelőek-e az adatok, végül nyomja meg a Jóváhagyás gombot.
Ezzel van pár probléma:
1. Nincs Bankártyák menüpont. Sebaj, van helyette Kártyáim.
3. Nincs Részletek menüpont. Így az Internetes biztonsági kód gomb is hiányzik.
4. Viszont van Napi limitek felsorolás, ahol van Virtuális vásárlási limit, de ha rábökök a Módosításra, akkor csak a kp.felvételi és vásárlási limit módosítható, a virtuális vásárlási limit nem. Így aztán se Tovább
5. se Jóváhagyás opció...Kérdés, hogy :
1. csak én vagyok láma és teljesen máshol nézem mint ahol kéne vagy tényleg ennyire elkefélték az útmutatót?
2. jól gondolom-e, hogy ha be van állítva a virtuális vásárlási limit, akkor az internetes biztonsági kód is? Avagy a kettő független egymástól? -
RoSSo3
senior tag
Nekem most se laptopról, se mobilról nem elérhető a bank
-
hhgygy
senior tag
Díjnetes számlafizetés másnál sem működik?
-
_Balee_
aktív tag
Rájöttem mi lehet a gond, nem a végére írta a nyolc 0-t, hanem a középső nyolc lett neki a 0. De a számlájáról levonta. Több száz utaláson vagyok túl eddig mindig elég volt megadnom a 16 karaktert.
-
_Balee_
aktív tag
Már nálam is, bár csak a böngésző alapú netbank, a smart továbbra sem.
A srác csatolt képet az utalásról, eszerint a megfelelő számlára küldte. Mi lehet az oka annak, hogy tegnap este óta nem jött meg? -
_Balee_
aktív tag
Lehetséges, hogy emiatt nem kaptam meg egy tegnapi utalást? Állítja az illető, hogy tegnap este 7 körül átutalta, de nem érkezett meg. Pedig mindig azonnal átjön.
-
_Balee_
aktív tag
Nálatok működik a smartbank, illetve netbank? Egyikbe sem lép be.
-
viktorhu
veterán
A telefonos bankkártya ügyfélszolgálatot javaslom. Annyi lesz a különbség a hitelkártyához képest, hogy nem fogják megelőlegezni várhatóan az összeget, hanem meg kell várni az eljárás végét. Indítsd el az eljárást, amíg van honnan visszavenni az összeget, mivel nincs a hitelkártyás extra védelem.
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Filmvilág
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Béta iOS-t használók topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen széket vegyek?
- Napelem
- További aktív témák...
- Dell Inspiron 5406 2-in-1i5-1135G7 16GB DDR4 3200 512GB NVME 14" FHD Érintőkijelző W11Pro
- Eladó MacBook Pro 14" M1 Pro (2021) 16/512 99% akku Makulátlan állapotban!
- Újszeru GIGABYTE G5 - 15.6" FullHD 144Hz - i7-13620H - 48GB - 1TB - RTX 4050 - Win11 - 1,5 év gari
- Eladó garanciás,új állapotu projektorom kihasználatlanság miatt!
- Acer Nitro V ANV15 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i5-13420H - 16GB - 512GB - Win11 - RTX 3050 - 2,5 év gari
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B250 i5 6600 16GB DDR4 256 SSD 500GB HDD GTX 1050 2GB Zalman Z1 Njoy 550W
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Air 15 M3 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 45GR65DC-B - 45" Ívelt 1500R / 5120x1440 / 200Hz 1ms / Adaptive Sync / AMD FreeSync / HDR 600
- Kingmax 2x2GB DDR3 1333 RAM eladó
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest