Új hozzászólás Aktív témák

  • _Smooth

    senior tag

    válasz mzso #19510 üzenetére

    Sziasztok, erre a problémára (ami az általam megválaszolt kommentben található) érkezett már megoldás?
    'Netflix'-re kerestem rá és ez volt a legfrissebb, utána megnéztem az ezt követő 100 hsz-t, de nem találtam érdemit (vagy átsiklottam felette).

    Nem tudom, eddig melyik verzió volt fent nekem, de minden működött. Majd kb tegnap óta a Netflix vacakolt: betöltött ugyan, de hiányoztak képek, nem igazán akart lejátszani ezt-azt, elég betegen nézett ki.

    Na ezt próbáltam orvosolni minden létező módon, aminek az első körös eredménye az lett (egy Netflix visszaállítása gomb megnyomását követően), hogy elkezdett a leírtaknak megfelelően fekete képernyőn a logó alatt körözgetni a loading karika. Bármit csináltam azóta, ez nem változik.

    TV kihúz, bedug > semmi.
    Wifi 5G-ről LAN-ra átáll (bár amíg élt a Netflix, csak szarul, addig a hálózati teszten minden pipa volt) > na innentől jelent meg a fekete hátteres móka.
    Netflix app "letöröl", újra hozzáad > semmi.
    TV SW frissítése, talált is újabbat, felrakta, újraindul > semmi.
    TV teljes újratelepítése > semmi.
    LAN-ról vissza WIFI-re > semmi.
    Hálózati beállítások közt Netflix deaktivál, semmi.

    Jelenleg TPM186E verzió van fent.
    Netflix 5.0
    Netflix ESN: PHTV18LMT1-20-11-17-01-00000000000000000035416
    (nem biztos, hogy pont ennyi 0-val)
    Zeasn 1.21.3

    Van valami ötletetek? USB-ről próbáljak meg egy régebbi FW-t?

    A TV egy 50PUS6703/12

    Köszi előre is. :R

Új hozzászólás Aktív témák