-
Fototrend
PlayStation 5 összefoglaló
A túlzott offolás és a konzol vs PC téma nem megengedett!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
válasz
tboy93 #121061 üzenetére
Akkor lehet még a 3 Remake is felejtős, nézz pár videót róla inkább, nem akarlak behúzni a csőbe.
Aha, a vége teljesen megegyezik. Úgy kell elképzelni, hogy ha Claire A kinyit egy ajtót, azt általában Leon A-nak is ki kell nyitnia, viszont Leon B és Claire B nyitva találják, mert ugye a másik szereplő már kinyitotta. Viszont a Claire meg Leon kampányok is eltérnek elég nagy dolgokban, fegyverektől kezdve ellenfeleken és bossokon át néha feladatokig, szóval simán lehet mondani, hogy két teljes értékű és két kiegészítő kampánya van a játéknak.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Peace #120983 üzenetére
Meg nem is harcra való a kés. Mármint én ha elhasználná Amicia, mindig újratöltöm inkább, mert mi van, ha utána lesz egy láda, amit nem tudok emiatt kinyitni.
Ja meg ha valaki platinázni akarná, akkor jó, ha felszívja magát, mert egy teljes meg két fél-háromnegyed végigjátszás kell hozzá a skill rendszer miatt és jelenleg még cheese sincs hozzá.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
lo_jo #120855 üzenetére
Az eurós ára is mocsokdrága, 200 euro fölött tényleg csak a high-end prémium kontrollerek szoktak lenni, amiknél vagy van valami extra feature vagy nagyon magas minőségű minden alkatrészük. Most így hirtelen nem is jut eszembe a Scufon meg Razeren túl más gyártó, amelyiknek ebben a kategóriában van eszköze, de az nem tudom mennyire reális, hogy a Sony ezeket megszorongassa.
-
Bad Pritt
félisten
De mi van, ha tényleg Scuf minőségű a kontroller? Elképesztő lenne a Sony-tól, de az esély megvan rá, még ha csekély is.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
proly01 #120796 üzenetére
De, odaát.
Két fejezet után 120Hz és VRR mellett a látvány lenyűgöző, az fps élhető, játékmenet szinte teljesen megegyezik az első részével (friss élmény az is). Ami rögtön feltűnt, hogy messzebb látnak az ellenfelek és szélesebb a látókörük is, gondolom a nagyobb terek miatt.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
cyberkind #120790 üzenetére
Pont a marketinget csűrik telibe az ilyen dolgokkal a tartalomgyártók. A készítők felépítenek egy kampányt, ami sokszor kifut egy csavarra, a hülye youtuber meg egy 480x320-as képpel lelövi az egészet.
Amúgy elég chad move lenne, ha valaki kiadna egy akár csak közepes költségvetésű játékot 0 reklámmal.
Szerk.: amúgy az a legszomorúbb, hogy a szolgáltatóknak lennének eszközeik a megoldásra, csak nem éri el azt a szintet a probléma, hogy foglalkozzanak vele.
-
-
Bad Pritt
félisten
Na örülök, ha korrektnek látod Nick videóját, mert konkrétan kimondja, hogy szebb a Valhalla.
Nem mellesleg olyan pop in van néhol a Witchernél, ami lovagolva balesetveszélyes.
Prevgen konzolon nem tudom, milyen az AC, de Series X-en összevethetetlen a Witcherrel, akkora a különbség. Mondjuk nem is vetném, van köztük fél generáció, CP2077 reálisabb hasonlítás lenne. -
Bad Pritt
félisten
Erről se feltétlen kéne tudnia a nagyérdeműnek, Phil elszólta magát és mikor Jimet kérdezték róla, akkor ezzel kezdte: I hadn’t intended to comment on what I understood to be a private business discussion...
De amúgy nekem is ugyanez jutott eszembe, hogy az élet semmilyen szintjén nem reális ilyet kérni bárkitől, nemhogy egy partnertől, aki amúgy nem mellesleg rivális is. -
Bad Pritt
félisten
válasz
Mezcal #119960 üzenetére
Ez egy klasszikus corporate power struggle. A Microsoft semmiképp sem akar most, 2022-ben konkrétumokat adni a Sony-nak, mert ki tudja, hogy milyen lesz a piaci körkép akkor, amikor ez a téma aktuális lesz, a Sony pedig mindenképp ki akar csikarni egy cégszintű állásfoglalást, hogy előnyt tudjanak kovácsolni a Playstation platform jelenlegi előnyében, amiből ki tudja, mi lesz 2030-ra. De alapvetően akkor sem a CoD megléte a kérdéses PS-en, hanem a feltételek, amik mellé járnak majd és amik Jim Ryan szerint hátrányosak lehetnek a Sony-ra nézve.
Most csúnyán lefordítva, nem az a lényeg, hogy szegény játékosaiknak lesz-e játékuk a távoli jövőben, le se szarják a játékosaikat, hanem az, hogy a Microsoft mennyi pénzt fog tudni bezsebelni majd a jelen Sony-Activision marketing szerződés + 3 év időtávlat után. Ugyanide kapcsolódik az exkluzívok PC-s megjelenése, a gaas, live service játékok felé nyitás, a többszintes előfizetéses szolgáltatás bevezetése, tűzzel-vassal őrizni akarják a piacvezető helyzetüket, amire ez a felvásárlás elég nagy veszélyt jelent. -
Bad Pritt
félisten
Ha a forrásokat nézed, akkor mindkettejük kommunikációja elég egyértelmű: CoD maradjon minden jelenlegi platformon. Jim Ryan is ezt akarja, Phil Spencer is ezt akarja, ami miatt előbbi berágott az az, hogy nem az idők végezetéig ígérte meg az utóbbi. Ahogy te is írtad fentebb, szinte évtizedes távlatokról beszélünk alapból, szóval ezt lefordítani arra 2022-ben, hogy cod nélkül a ps halott elég megmosolyogtató.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Mezcal #119942 üzenetére
Ez nem naivitás, nem értitek a témát. Hónapok óta megy internetszerte az idiotizmus, hogy úristen, nem lesz cod ps-en, mi lesz most, temessük el rögtön, mikor nem is erről beszél egyik fél sem és nem is ez a problémája a Sony-nak.
Egy régóta meglévő és valszeg nem is olcsó marketing szerződés van a Sony és az Activision között, amit most veszélyben érez Jim, amúgy teljesen jogosan de ami még ennél is fontosabb, hogy a Playstation piacvezető helyét veszélyezteti a deal. Toronymagasan a legtöbb pénzt termelik a konzolon érdekelt cégek közül jelenleg és ha az Activision és ezzel a CoD a Microsoft kezébe kerül, akkor ez az előny teljesen el fog tűnni.
Senkit nem érdekel a hardver eladás ebben a témában, nem az adja a bevételt, nem az a Microsoft célja, hogy Xboxon játsszák a CoD-ot, hanem épp ellenkezőleg: az a céljuk, hogy mindenhol, mindenki játsszon vele, költsön rá és főleg Playstation-ön, ahol a legnagyobb bázisa van a franchise-nak és ahol a legtöbb bevételt generálja, a deal után értelemszerűen a Microsoft kasszájába.
Lehet persze konteókat gyártani laposföld meg chemtrail után szabadon a codról is, csak fájdalmas, ahogy mond valamit Phil Spencer, mond valamit Jim Ryan és utána homlokegyenest más csapódik le az emberek fejében, mintha nem is számítana, miről beszélnek.Meg amúgy ha a Sony tényleg belevágna egy saját fps fejlesztésbe annak sem feltétlen az lenne a célja, hogy a 25 millió CoD játékos mindegyike átvándoroljon oda, hanem hogy legyen alternatíva, amivel a saját bevételeiket tudják érdemben növelni. Az exkluzivitás kora lejárt, még a Playstation számára is.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #119686 üzenetére
Ennél fehérebb színészgárda utoljára a Rettenthetetlenben volt.
Nézném amúgy, csak ha egy Unchartedből nem tudtak nézhető filmet összerakni, akkor ennek nem tudom, mennyi esélye lenne...
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #119683 üzenetére
Bloodborne: The Movie starring Tom Holland as the Hunter and Dwayne Johnson as the Doll.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
ImACeltic #119663 üzenetére
Fuuuh, ez egy olyan rabbit hole, amibe szerintem nem akarsz lemenni.
Maradjunk annyiban, hogy sokaknak nem volt feladata most a felújításnál, akik az eredetin dolgoztak, nem lenne meglepő, ha nominális értéken is drágább lett volna a fejlesztése, mint a Part 1-nek.
Kedvencem amúgy, hogy még trailert is képesek voltak csinálni a mocaphez azt sugallva, hogy felvették a jeleneteket újra: Storytelling in motion. Take a look behind the scenes of The Last of Us Part I's mocap. Miközben az eredeti játék bts jeleneteit vágták össze.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
ImACeltic #119645 üzenetére
Destiny anno meglépte, meg tuti volt még más is, szóval nem lenne precedens nélküli eset. Bármi jobb megoldás, minthogy eladják egy 9 éves játék felújítását teljes áron úgy, hogy egy korábbi felújítás már amúgy is elérhető ezen a konzolon. Szerintem ez egyedülálló, még a GTA5-tel se lépett ilyet a Rockstar.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
ImACeltic #119639 üzenetére
Több lehetőségük is lett volna, az szerintem teljesen alap, hogy nem teljes áron adják, hanem mondjuk 40-50 dollár között valahol, emellé mondjuk bundle-be csomagolni a Part 2-vel, sőt, akár DLC is lehetett volna a Part 2-höz és akkor esetleg felkeltik azon játékosok figyelmét, akik nem játszottak a második résszel.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Dr. Venkman #119209 üzenetére
Meg öreg már ehhez a szerephez, Logan is 5 éve volt. Mikor bejelentették a sorozatot akkor rengeteg Nikolaj Coster-Waldau fan casting volt a neten. Amúgy szerintem Dafne Keen ugyanazon okból eshetett ki, mint amit Jackmannél írsz, hogy nem akartak loganes szereplőgárdát, helyette lesz Trónok harcás.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Zsinder #119175 üzenetére
Meglátjuk, én azért Druckmannben bízom, miatta olyanok a játékok is, amilyenek és nem véletlen kezeli ilyen közvetlenül az IP-t, hogy még a sorozat gyártásában is részt vesz. Ha őt megnyerte magának a kiscsaj annak ellenére, hogy rohadtul nem hasonlít az alapanyagra, akkor tudhat valamit.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
S e t h #118031 üzenetére
Hát meg olyan részletességgel alkották meg a játékteret minden részben, ami ép ésszel felfoghatatlan és túlzás nélkül egyedülálló a nyílt világú játékok közt. Divat fikázni a Unity-t a mai napig, de az a tény, hogy beszkennelték Párizs belvárosát kívül-belül és aztán át is ültették játékba az egészet, a Notre Dame leégése után meg mentek az építészek a Ubisofthoz, mert náluk volt a katedrálisról a legrészletesebb dokumentáció.
A három új részhez tényleg úgy érdemes hozzáállni, hogy variációk egy témára, ha valakit az egyiptomi téma vonz, akkor Origins, ha görögök, akkor Odyssey, ha vikingek, akkor meg Valhalla, lehet válogatni. Én is skipeltem az Odyssey-t, mert annyira nem érdekelt, az Origins viszont egy fantasztikus élmény volt a maga idejében és a Valhallát is remek játéknak tartom, bár nálam az Ezio trilógiához nem érnek fel. -
Bad Pritt
félisten
válasz
lo_jo #116931 üzenetére
Ide visszatérnék egy fél gondolat erejéig: tényleg visszamaradott a Saints Row, félkész volt a BF2042, gyenge a GTA DE meg gáz, ami a PC verzióval történt, de egyik sem volt játszhatatlan, mint a CP2077 a két legnépesebb platformon, amin megjelent és épp csak működőképes a mai napig.
Szóval na, meg lehet élni az általad felsoroltakat nagy csalódásként, de azt a shitshow-t nem érte el azóta semmi, mint amit a CDPR összehozott 2020 végén, nem kell semmilyen vizes lepedőt rájuk húzni, megtették maguknak. -
Bad Pritt
félisten
Hát itt pont abból indultok ki, hogy megy a hype, ígérgetnek ezerrel és aztán fos lesz a végeredmény és ez a felsoroltakra egyáltalán nem igaz, mert előre lehetett látni, hogy hulladékok lesznek.
Ha azt mondjátok, hogy a felsorolt játékok vannak olyan gyengék, mint a CDPR játéka, ám legyen. -
Bad Pritt
félisten
Mai napig rossz, hiányzó feature-ökkel meg bugok tengerével minden platformon, nem vagyok képes végigjátszani, mert mindig történik valami, ami miatt röhögőgörcsöt kapok egy órán belül, pedig megjelenés óta fent van a gépen.
Nem feltétlen csak arról beszélek amúgy, hogy a játék maga milyen volt, hanem hogyan kommunikáltak róla, generálták a hype-ot a launch napjáig, pedig tudták, milyen állapotban van, szarul kommunikáltak megjelenés után minden irányba, nem foglalkoztak a javításokkal, stb. stb, megéltük.
BF2042 tényleg gyenge játék, de lehetett látni előre, meg egyéni megítélés kérdése, nem vettem meg, de szerintem messze volt a CP2077 állapotától (meg őszintén szólva az a megjelenés is csak egy laza délután az EA meg a BF franchise számára, Hardline meg V is hasonlóan ügyes játékok voltak). GTA felújítás, Saints Row, Postal 4 nem is említhető egy lapon a Cyberpunkkal, már csak azért se, mert sokan szerintem azt se tudtuk, hogy utóbbi létezik egyáltalán.
Az tök igaz, hogy azóta is jelennek meg szar játékok, talán rosszabb állapotban is, mint a Cyberpunk, talán az arányuk is nagyobb manapság, de a játékostársadalom meg a saját befektetőik olyan szintű kollektív megvezetése, ami akkor történt CD Projekt részéről az egészen más szint, mint bármi előtte vagy azóta és ha ez nem marad egyedi eset, akkor inkább új hobbi után kell nézni.De amúgy azt érdekes látni, hogy mennyire negatívan élik meg az emberek az elmúlt két év megjelenéseit is
-
Bad Pritt
félisten
válasz
floatr #116920 üzenetére
Jaja, emlékszem rá, még a Mac verzió is alig működött.
Viszont a Witcher 2 next gen patchelt változata egészen elképesztő munka tőlük.
Nem is azt mondom amúgy, hogy azóta minden tiptop állapotban fog megjelenni, de azért az olyan szintű foscunamit, mint a CP2077 mindenki igyekszik elkerülni, abszolút precedenst teremtettek vele. -
Bad Pritt
félisten
válasz
lo_jo #116917 üzenetére
HZD meg Elden Ring is szarabb állapotban jelent meg, mint illett volna, de ezek azért mind messze vannak attól a foscunamitól, ami a CP volt. Mindig voltak és lesznek is szar játékok, de basszus, itt olyan szintű átverésről beszélünk, ahol a játékosok és a befektetők is csoportos keresetet nyújtottak be a kiadó ellen.
Attól az általad felsoroltak, de még a CP előtti blamák (Fallout 76, Anthem, stb.) is baromi messze vannak.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
Májusban volt egy hasonló hét, de most még nagyobb a különbség: The PS5 has sold a combined 3,035 units throughout Japan over that week, while the Xbox Series X sold 3,272 units, and the Xbox Series S sold a total of 3,423 units in the week.
Ez így nem csak hiány szerintem, főleg ha a digitális és lemezes PS5 eladási különbségeit is nézzük (2,371 - 664). -
Bad Pritt
félisten
Nekem már a PS4 érában sem tűnt marketing bullshitnél többnek a For the Players.
Valahol ott kéne kezdődnie, hogy van egy rugalmasabb EULA/ÁSZF, egy konzekvens support és megbízható online szolgáltatás, normális honlappal. Ez lenne az abszolút alap és a SIE ettől fényévekre volt akkoriban is. Szerintem Steamről áthuppanva te is érezted anno, mennyire mellbevágóan kőkorszaki az egész rendszer.Közben moby leírta ugyanezt.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Ferenczi Áko #101260 üzenetére
Evasive Kick képességet unlockold (dodge+attack), utána hagyd, hogy megrúgjon egy kecske, majd rúgd meg ezzel a képességgel.
-
Bad Pritt
félisten
Most akkor mindenre lehetne azt mondani, hogy nem jó példa, mert az egyik ebben tér el, a másik abban, a harmadik tök más játék...
Teljesen mindegy.
A mondandóm lényege az volt, hogy a Naughty Dog azért baszó, mert már a projektjeik kezdetén jól mérik fel, mit akarnak megvalósítani, mire képesek ezekből és miket implementálnak végül (meg persze nem hátrány, ha van náluk egy Neil Druckmann meg Amy Hennig, akik össze tudják fogni ezeket a projekteket és jó menedzserek az írás mellett).
Az ellenpéldák mindegyikében alapvető játékelemek nem működnek, hibásak, rosszul implementáltak vagy egyszerűen hiányoznak. A Cyberpunk AI modulja vérlázító, van egy városod tele élettelen droidokkal, az Andromedából komplett sztorikat vágtak ki, a Youngblood egy sztoriközpontú koop játék, tehát alapvető lenne egy tisztességes companion AI, ami végül nem került be a játékba, meg az se lenne hátrány, ha a hülye játékdizájn miatt nem termelődne végtelen számban az ellenség.
Ez az openworld=komplex duma meg egy bullshit, egy működőképes, nem a hátad mögé spawnoló rendőr karakter rohadtul nem attól függ, hogy openworld-e a játék vagy sem. -
Bad Pritt
félisten
válasz
BusinessGuy #67312 üzenetére
Jaja, az általam említett játékokat nem is sikerült tökéletesre faragni, sőt, a minimumot sem ugorják meg.
Pont az a lényege a mondandómnak, hogy a fejlesztő legyen tisztában a korlátaival, mert a kevesebb néha több, tök mindegy, hogy open world, vagy sem, ott a Wolfenstein Youngblood, ami egy szarkupac, pedig csőjáték és ez az, amit a saját bőrén tanult meg nemrég a BioWare meg a CDPR is a gyász játékaikkal.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
kecsu10 #67301 üzenetére
Azt látni kell azért, hogy a Naughty Dognál azért tudják ezt a minőséget tartani, mert nem buták és ez egy elég nagy szó ebben az iparágban.
Biztos ismerik azt az ősi magyar közmondást, hogy addig nyújtózkódj, ameddig a takaród ér, mert minden produktumuk végtelenül letisztult, már ami a mechanikákat érinti, nincs bennük semmi felesleges, félig kidolgozott játékelem. Amit a játékaikba beleálmodnak, arról tudják, hogy az általuk elvárt minőségben képesek lesznek implementálni is és ez sajna manapság elég egyedi esetté teszi őket.
Rengeteg olyan játék van, amibe bele lehetne kötni vagy a bugos, teszteletlen gameplay feature-ök (Cyberpunk, Anthem), érezhetően kivágott tartalmak (Cyberpunk, ME Andromeda), vagy a grafika hiányosságai miatt (Cyberpunk, FF7 Remake), mert egyszerűen vagy pénz vagy idő nem volt normálisan megcsinálni, vagy szimplán dobták az egész eredeti koncepciót és 0-ról újrakezdték.
Ugyanakkor lehetne ez a ND játékok gyengesége is, mert objektíven szemlélve emiatt nem a legváltozatosabbak a játékaik, de olyan minőségben dolgozzák ki a legapróbb részleteket is (plusz brutális az eye candy hatás, csorgatod a nyálad minden pillanatban és emiatt hajlamos vagy szemet hunyni a hibák fölött), ami könnyen ellensúlyozza azt, hogy ugyanazt csinálod századszorra is, plusz olyan zseniális a játékaik felépítése, hogy nem tűnik úgy, mintha ugyanazt csinálnád századszorra is.
Az Uncharted 3 tanítandó példa, hogyan kell akció-kalandjátékot készíteni a történettől kezdve a cselekményen át a platform-puzzle-harc arányáig, hogy ne fáradjon el a játékos, érdekes maradjon a játék elejétől a végéig és az talán a leggyengébb játékuk a PS3 korszak óta. -
Bad Pritt
félisten
válasz
kecsu10 #67295 üzenetére
A Naughty Dog pontos mérete, a játékaik fejlesztési ideje és büdzséje, a saját motorjuk felépítése és képességei nem publikusak. Az ICE Team egy fontos aspektusa lehet a működésüknek, de erről is keveset tudni.
Ami egy rendkívül fontos ismérve a munkamódszerüknek és az egész filozófiájuknak, hogy szinte az egész játékot felveszik mocap ruhákkal, mint egy filmet, még akkor is, ha tudják, hogy nem is úgy kerül be a végleges játékba egy-egy jelenet, ahogy azt elpróbálták.
Ez egy iszonyúan hosszú, nehéz és költséges folyamat, de ez az alapja annak a minőségnek, amit minden játékuk képvisel és amit más stúdiók, még a SIE-n belül sem képesek utánuk csinálni egyszerűen a limitált költségvetés, hely, tudás és technológia miatt. -
Bad Pritt
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos:
• hirdetni
• konzol vs PC téma
- Mutatós dizájnnal várható a Realme első Ultrája
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- LEGO klub
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Path of Exile 2
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Nintendo Switch Lite Grey
- Lenovo Legion Go eladó
- BESZÁMÍTÁS! Nintendo Switch Lite 32GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 4 Pro 1TB fekete játékkonzol extra játékkal garanciával hibátlan
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest