-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nedudgi
aktív tag
Ahogy érzed, de a
typedef struct
{
int flag;
float vec3[3];
float vec2[2];
int bone;
}model_vertex_t;nem egészen értem hogy mit akarsz.
Nem erre gondoltál egész véletlenül?
class osztaly
{
private:
struct model_vertex_t
{
int flag;
float vec3[3];
float vec2[2];
int bone;
};
model_vertex_t *mv_ptr;
public:
//osztaly();
~osztaly();
void fg();
};
osztaly::~osztaly()
{
//mem felszabadítás
delete(mv_ptr);
}
void osztaly::fg()
{
//100 elemű model_veretex_t típusú tömb foglalása
mv_ptr = new model_vertex_t[100];
}
void main ()
{
osztaly *a;
a= new osztaly;
a->fg();
delete(a);
}It took the computational power of three Commodore 64s to fly to the moon. It takes a 486 to run Windows 95. Something is wrong here. -- SC sig file UBUNTU - KDE - Rock'n'Roll
-
Nedudgi
aktív tag
Szvsz amikor törlöd a mutatót akkor automatikusan 0 lesz. Egyébként télleg nem derült ki hogy mi a kuki a kódból.
It took the computational power of three Commodore 64s to fly to the moon. It takes a 486 to run Windows 95. Something is wrong here. -- SC sig file UBUNTU - KDE - Rock'n'Roll
-
Miracle
senior tag
kevered a szezont a fazonnal.
eloszor is: c++ban a structok UGYAN AZT JELENTIK, MINT AZ OSZTALYOK azzal az apro kulonbseggel, hogy a structokban lathatosagi modosito nelkul minden public, osztalyban meg private. de ezt leszamitva ugyan ugy mukodnek, tokeletesen semmi kulonbseg nincs kozottuk, egymas ososztalyai is lehetnek. habar (ez csak megszokas) structoknak egyszeru adatszerkezeteket szoktak nevezni, ha mar konstruktornal, destruktornal, es operator= nel bonyolultabb metodusaid vannak akkor az inkabb class (de ez csak konvencio) egyebken a structok helyett erdemes boost: uple -oket hasznalni.
// struct deklaracio
struct aa;
//struct definicio
struct aa
{
int i, j;
};
//aa tipusu valtozo deklaracio/definicio
a ta;
//aa tipusu objektumra mutato pointer definicioja
a *pa;
//az aa structhoz uj tipusnev bevezetese:
typedef aa ujnev;
//ujnev tipusu valtozo definicioja:
ujnev tu;
//vegyuk eszre, hogy az ujnev tipus valojaban csak egy szinonima az aa -ra:
tu = ta; // teljesen OK
[Szerkesztve]értelmező késziszótár :: rekurzió --> lásd : rekurzió
-
Miracle
senior tag
visual c++ az bizony nem C, akarhogy is hasonlit a neve. es a structok es osztalyok kozott meg ha be vannak agyazva mas osztalyokba is csak annyi a kulonbseg, hogy mi az alapertelmezett lathatosagi modosito, semmi tobb. osztalyba agyazott tipusok eseten nyilvan az osztaly nevevel megegyezo nevterben kell kotoraszni, ha kivulrol el akarod erni a beagyazott osztalyt.
persze ha te C nyelvet allitasz eb a projekt nyelveken a visual studioban (bar ekkor gondolom nem hangoztatnad, hogy c++) akkor meroben mas a helyzet, ugyanis ekkor ugye nincs lathatosag, es nincsenek semmilyen metodusok, habar beagyazott osztalyok sem. tehat C structokat CSAK C nyelvben hatalalsz, c++ban CSAK osztalyokat, igaz ket nevvel is elerheted oket.értelmező késziszótár :: rekurzió --> lásd : rekurzió
-
-
Orc
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- Kupon kunyeráló
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 5
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Hegesztés topic
- További aktív témák...