Új hozzászólás Aktív témák
-
pakriksz
őstag
Én a szar alakokból álló vezetést és azok, pofátlan kapzsiságát okolnám a helyükben... de jó lenne ha tönkremenne, jönne valami új és talán szétrobbantaná a kartellező triciklit...
-
-
Prien
addikt
válasz
Depression #67 üzenetére
Aláírni soha többet sehová. Sajnos olyan a jogi helyzet,hogy azt csinálnak a szerződött ügyfelekkel, amit akarnak. (Lásd 60-40%)
Ha mondjuk kilöknének egy újabb ÁSZF módosítást,hogy: jövő hónaptól 100 Ft lesz a percdíj, akkor sincs mit tenni. Egyszerűen , ha a kapott készülék-kedvezményt nem érinti a módosítás, akkor bármit megtehetnek és ez a gáz az egészben. A jog ezt is megengedi jelenleg nekik.
Vagy kicsengetjük a kötbért. -
Youri
veterán
válasz
Depression #67 üzenetére
Ha elégedett vagy, nem is kell váltani
-
Depression
veterán
Ez a megosztás tényleg a legborzalmasabb számlázási módszer. Bár én nem tudom hova lenne érdemes mennem. Keveset beszélek, de korlátlan netet használok. Kb 3,5e a számlám így havonta. Lassan 2 éve lejárt a hűségem, azóta nem láttam sehol olyan ajánlatot, amiért bárkinél aláírnék.
-
sethi
senior tag
Szerintem ennyire kiegyensúlyozott csomagjuk a quartet óta nincs. Sok perc, sms, net. Csak a havidíjat tudod felhasználni a mostaniaknál sms-re vagy telefonra és ezekhez kapcsolódik x adatmennyiség. Nem igazán kiszámítható...valahol mindig ki lóg az ember a keretből és fizet (sokat) A megosztás az igazi problémám, mert a hívásaim nagy része más hálózatba megy
-
BiP
nagyúr
Azért most is van a mobilkvartett 3000-hez hasonló csomag. (persze egyéni preferencia kérdése, hogy tényleg megéri-e)
Most nézem, van valami Smarttarifa 6, ez 17590, teljesen lebeszélhető 15/19Ft-ért, ami kb. 1000perc, meg van mellette jó sok net is. Viszont ez is csak 50-50%-ban beszélhető le hálózaton belül-kívül, szóval ez sem túl tervezhető előre. (hasonló, mint a korábbi Okostarifa 1000) -
#19708160
törölt tag
én 92 óta előfizetője voltam a cégnek,de hála isten ez már a múlt.Soha semmilyen normális kedvezményt nem kaptam,a telefonokat meg iszonyat drágán adják a mai napig.Most számhordozott vagyok 3 éve és nem bántam meg hogy váltottam.
-
Érdekes a Telenor panasza.
Persze Mi a fel nem használt mp-ért is fizetünk. Az gondolom igazságos szerintük.
(Mondjuk ezt mind 3 eljátssza) -
zoli62
addikt
Körülbelül 2005 táján indultak meg a lejtőn, amikor elkezdték kiszervezni a kirendeltségeket. Amúgy szerintem a Pannonos időkben is kevés tarifacsomagjuk volt. A feltöltőkártyás konstrukciót anno ők hozták be a köztudatba.
-
Tikakukac
titán
Telefonadó helyett okolhatnák a Mars-Vénusz-Anyám tyúkja kedvezőtlen együttállását is. A telefonadó szvsz mindenkire hatással volt, ha ők nem bírják akkor ennyi, nem kell sírni, van ott profit még így is bőven.
-
sethi
senior tag
A bónusz program szánalmas. Két előfizetésem van náluk a számlám átlag 50eFt. Erre kidobja az online, hogy fél évig elengedik a családi csomag díját.....nevetséges....két éve a galaxy s-t ingyen hoztam el annyi kedvezményem volt. Rákérdeztem az egyik bemutatótermükben és azt mondták, hogy a régi ügyfeleknek visszaállították a kedvezményeket( a havi költés után járó) így most 12500Ft-al olcsóbban vehetek készüléket...csak egy picit keveslem...
-
sethi
senior tag
válasz
Landsmann #50 üzenetére
Igaz, de ezért írtam, hogy annak aki kihasználja. Én kihasználom, ezért is választottam a quartett 3000-et. Sajnos sokat használom és minden hálózatba beszélek ennek tettek egyoldalúan keresztbe...Így már kevés a benne foglalt percek száma és nem óhajtok horror összegeket fizetni. Eddig tudtam kalkulálni a pontos telefonszámla összegével, de már nem. Ez előző hónap is meglepi volt....és nem szeretnék többet ilyet! Akik nem használják ki a csomagot úgysem fognak ilyen drága csomagot kötni, de a kiszámíthatósága igen nagy előny. A mostani csomagjaikkal nem lehet kalkulálni csak minimális használat mellett.
-
válasz
SenorGrande #29 üzenetére
hű, ez aztán elegáns. különösen a tarifahűség kötbére. szép munka!
-
Landsmann
addikt
A tizenezer Forintos havidíjú előfizetések véleményem szerint a valóságtól elrugaszkodott. Legalábbis magánszemély számára. Céges esetén megértem, ott tényleg sokat lehet/kell pofázni. De ha most utána számol az ember a telefonálási szokásainak, nem biztos, hogy egy ilyen drága csomag a legmegfelelőbb.
-
sethi
senior tag
válasz
Landsmann #48 üzenetére
Igazad van. Kb ezt vettem észre én is. Csak azt nem értem, hogy mi ezzel a céljuk...Ügyfeleket elüldözni céget lenullázni? Kíváncsi leszek a vodára, de ha a red valóban korlátlan akkor azt fogom kapni a pénzemért amit a telenor már nem tud nyújtani. Pedig szerintem a red típusú tarifáké a jövő (annak aki kihasználja és megfizeti) Ezen is el kéne gondolkodni és nem a lehúzós csomagokat propagálni.....
-
Landsmann
addikt
Jaja, a Pannon korszakban ég és föld volt a mostanihoz képest. Egy lapon sem lehet őket említeni. Én is visszasírom azt az időt. Hm, pedig utóbb már teljesen Telenor tualjdonban volt a cég, d emégis más volt. Azért egy kis törést már véltem felfedezni mikor alogó megváltozott, de a név maradt. Amikor a név sem maradt, na onnanstól fogva elindultak a lejtőn. De nem úgy néz ki hogy akarnák működtetni azt a féket.
-
sethi
senior tag
válasz
Landsmann #46 üzenetére
Én a vodához fogok menni és red tarifacsomagot fogok kötni. Most mobil quartett 3000 csomagom van. Még akkor kötöttem amikor kihozta a telenor és viszonylag korlátlan volt a sok perc és sms miatt. Most pont ezt a korlátlanságot vette el a 60/40-el. Plusz megszivattak a külföldi telefonhasználattal. Szerintük 30perc telefon és 5Mb adatforgalom kimerítette a magasforgalmi keretemet horvátországban, de annyi eszük nem volt, hogy egy beazonosítás után megkérdezzék, hogy kívánom-e használni továnnra is a telefonom....csináltak egy drága mp3 lejátszót belőle....Kíváncsi leszek a válaszukra mert panaszt nyújtottam be náluk, de nem kapkodják el.És még sorolhatnám a sok apróságot ami miatt arra jutottam, hogy lelépek tőlük. A pannonos időszakban nem volt semmi probléma velük (nekem).....
-
Landsmann
addikt
Éppen a stabilitás az, ami nincs a Telenornál. Az elmúlt 2 évben nem is tudom hányszor keresztelték és variálták át a mobilnet csomagokat. Itt csak egy biztos van, a teljes bizonytalanság.
Ami a 60/40 %-ot illeti, amennyi plusz bevétel jönne ebből, legalább annyian ott is hagyják őket, úgyhogy végeredményben szerintem nem hoz több bevételt. Hoz vuiszont rengeteg elégedetlen előfizetőt. 8-10 éve selőfizetőket is sikeresen üldöznek el ezzel a felállással. Csak gratulálni tudok nekik én is. Valóban nem látszik még csak halvány jele sem annak, hogy tudatosult volna bennük, hogy nem jó irányba haladnak és változtatnának ezen. Ha nekik így jó, ám legyen.
-
sethi
senior tag
Az a baj, hogy több ponton rontották el és nem is igyekeznek a hibáikat korrigálni, illetve a régi hűséges ügyfeleket megtartani. 15 év kiemelt ügyfél státusz után én is a számhordozást választom mihelyt lejár a hűségem.Szeretem a stabilitást, de azt nem viselem el ha hülyének néznek....
-
Landsmann
addikt
Én is éppen a hívásirány megosztás miatt váltottam kártyásra. Számlazárás előtt 3, a megosztás bevezetése előtt 10 nappal. Miuvelhogy szegény Telenor nem tud tört havi számlát kiállítani. Így aztán hamarabb kellett. Na, többek között az ilyen esetek miatt is romlott az eredményességük. Kár az adóra fogni, mert az a többi szolgáltatót is sújtja. Tulajdonkléppen egyszerű a képlet, hogy mi miatt csökkent a jövedelmezőségük: A cégvezetés miatt. Miattuk jutott oda a cég, hogy mindenki csak panaszkodik, nem csak az árak miatt, hanem a cég hozzáállására az előfizetőkhöz, a késedelmes és össze-vissza történő számlázásra, (állítólag már helyreállt) a nyögvenyelősen működő Online-ra, az elérhetetlen telefonos ügyfélszolgálatra, stb. Talán magukba kellene nézni egy kicsit és elgondolkodni. Legalább saját maguknak ne hazudnának.
-
Prien
addikt
Sajnos nekem is van még 7.5 hónap hűségem és ez a jelen egyoldalúan módosított feltételekkel nagyon hosszú lesz.
Pont a hűségszerződéses, bennük leginkább megbízó ügyfelekkel csesztek ki legjobban. Ennyi.
-
Graphics
Jómunkásember
Én meg a 40-60%-os hihetetlen jó és pozitiv döntését...
Tönkretette az összes jó tarifáját, az egész djuice-t és a komplett márkamegítélését is...
Csak így tovább,. remélem a még egy vaskos büntetés is kijár nekik az egyoldalú szerződésmódosításokért...
-
kiskaktusz
addikt
válasz
SenorGrande #29 üzenetére
Meghallgattam és leesett az állam.. Ezek után nem hiszem, hogy bárkivel is szerződnék, jó lesz a dominó, amíg kartelleznek mindhárman..
-
válasz
SenorGrande #29 üzenetére
ez sajnos így van, én is menni fogok
ez a video vicc, remélem bíróságig vitte az ügyet -
Youri
veterán
Szerencsére megszabadultam tőlük, húszas voltam 10 éve, elég volt
-
Vangelis
félisten
Persze a csak a telefonadó.
Béna faxok
... egyre többet utálják a telenyomort.
-
raper
senior tag
Régebben szerettem a Pannont. De már elmúlt.
-
nonoka74
tag
válasz
SenorGrande #29 üzenetére
igen,EZT én is eljátszottam!
-
olbaidhun
őstag
félre értés ne essen, nem érdekel a multik nyávogása, kíváncsi lennék, hogy aki ma itthon korrekten, hivatalosan akar megélni és családot alapítani,(hátszéllel nem rendelkezve) azokat kivétel nélkül el lehet lehetetleníteni?
Mert lassan itt tartunk, hogy nem csak a multik eredményei romlanak, hanem az esélytelen új generációké is...
-
Pantal
senior tag
válasz
SenorGrande #29 üzenetére
Meghallgattam. Durva.
Csávónak igaza van. Viszont jár egy pirospont a nőnek, ő ugye csak azt mondta, amit mondani kell, végig hidegvérrel, és normálisan.
-
vadkörte
addikt
válasz
olbaidhun #24 üzenetére
Szerény véleményem szerint inkább az lehet a fő motiváció, hogy hisztizik a részvényesek által elvárt (és betervezett) de nem 100%-ban teljesülő bevétel (profit) miatt. Lehet nyafogni felhasználói oldalon is a telekomadó miatt - nekem sem tetszik, sajnos sokat nem tehetek ellene, max nem telekommunikálok annyit - válogatot átkokat szórni a kormány fejére, (van amit meg is érdemelnek) de egyvalamit nem vagyok hajlandó. Egy ilyen profitéhes céget sajnálni az eredményei romlásáért.
Igen hibáztatható az adórendszer is, csak nem ártana ha kicsit magukba néznének ők is.Két példa:
1.,
Az agyonpropagált hálózatfejlesztésük óta otton nem 3G, még normális GSM hálózat sincs, addig volt. Hipernet mi, hát persze... Nem Mucsaröcsögepuszta-alsón élek, hanem egy megyeszékhely település határától 300m-re! A pincénkben maximális és egyel kevesebb csíkot jelez tartósan a telefonom a Voda hálózatán, 1-2 csíkkal a 3G is megy.2.,
2011. decemberben párom Samsung S5230 típusú csodafonja megadta magát, egyedi elbírálással engedélyezte a fényességes Telenor a cserét. Ráfizetéssel egy Galaxy Mini-t vett. A szolgáltató akkor 65.000-ért adta volna a telefont, 50m-re egy elektronikai üzletben, függetlenül 29.900 Ft volt.
Indok: Azért ennyi, mert amikor az S5230-at vettük - 2010. december - ennyibe került a Mini és ezen az áron kell megvenünk, nem az aktuális, és a mi csomagunkra - országos nagyflotta - érvényes, amúgy mezei halandó által is ennyiért megvehető ~15.000 Ft-ért. Rákérdeztem, hogy nem talál semmi furcsát, abban, hogy 2010. decembere és a Minit 2011. év elejei bejelentése között van kb. 3 hónap, a Telenor-os forgalmazás között meg majdnem fél év!? A válasz egy kövér vállvonás.
Némi asztalveregetés és emelt hangú párbeszéd után kreatívan megoldottuk a problémát. A Mini azóta is teszi a dolgát.Bónusz, hogy ha nem nézünk rá a család csomagjaira fel sem tűnik a két telefonon is aktivált 100MB-os mobilnet. A vicc, hogy egyikük sem kérte. Több mint egy évig fizettek olyan szolgáltatásért amit meg sem rendeltek és nem is használtak...
No commentDecember végén mihelyst az utolsó Telenor függésem is lejár, tekerek vissza a vörösökhöz! ők sem angyalok, de legalább nem néznek úton útfélen agyatlan hülyének.
-
SenorGrande
senior tag
Telenor. . .cöh. Tragikomédia az egész!
Én is 11 éve vagyok náluk, bónuszprogramos ajánlataik vicckategória. Ügyintézés vér gyenge, Telenor Online a használhatatlanság küszöbén táncol. (Sajnos) jövő decemberben jár le a hűség, aztán húzás el tőlük. Azt még nem tudom melyikhez.
Ez meg már külön nonszensz. . .
-
olbaidhun
őstag
válasz
Heimdallr75 #23 üzenetére
de ha a távközlés is ilyen erősen megérzi a plusz terhek miatti kiesést, akkor mit mondjon egy átlag család, pl 1-2 gyerkőccel, megszűnőben lévő, vagy megszűnt munkahely mellett
-
Heimdallr75
őstag
válasz
dajkopali #22 üzenetére
mindent félretéve, Téged megkérdeztek bármilyen adóelmésről az utóbbi időben ?
Pedig mi állampolgárok alkotjuk a társadalmat, velünk sem egyeztet senki, mi sem tudjuk kiszámítani a jövőt sajnos.
De ez már politika sajnos. Lehetőségünk sincs áthárítani senkire.
Ha a telenornak, vagy bármelyik távközlési cégnek ez nem felel meg, lehet csomagolni, és leoltani a villanyt.(most kihegyezve írom) -
dajkopali
addikt
válasz
Heimdallr75 #21 üzenetére
jogos, de:
az adórendszer elvei, annak kiszámíthatósága alapeleme egy stabil piacnak
ettől persze, különösen ilyen válságos időkben, el lehet, el kell térni, de nekem nagyon úgy tűnik, hogy a szolgáltatók nem a nemzetgazdaság egyik legfontosabb elemét képező tényezőnek minősültek, hanem alanynak - vagyis az egyeztetés és a távlatos gondolkodás mintha hiányozna
most mondjam egyszerűbben? a távközlés olyan teherbíró marha a jelenlegi viszonyok között, amelyik a fejlődés egyik kulcsa, talán nem kellene egyszerűen nyírandó birkaként kezelni -
Heimdallr75
őstag
válasz
dajkopali #20 üzenetére
Sehogy, ezért hívják becslésnek, tervezettnek.
Ha egy terv nem teljesül, előfordul ezzel számolni kell. Ezt hívják kockázatnak. Ugye nem kénen nekik is garantálni mindent mint az energiaszektor fix haszonkulcsával?
Látom egyetértünk, csupán más oldalról közelítjük meg.Gondolom Te sem engedheted meg magadnak, ha azt tervezed, hogy karácsonyra új autot veszel, és nem jön össze a pénzed, akkor azt mondod a vevőidnek, hogy jó akkor mától többet fizettek.
Ahogy a figyelmünket felhívták, nem veszteséges, csak kevesebb a nyereségük, és ez nagyon nem mindegy. -
dajkopali
addikt
válasz
Heimdallr75 #19 üzenetére
"Talán más üzletpolitikát igényelne ennek elérése."
Ebben teljesen igazad van, volna min változtatni.
De a másik oldalról: hirtelen, gyorsan pofán vágnak nem várt adókkal. Ezt hogy tervezed be? -
Heimdallr75
őstag
Szó nem volt erről, egyszerűen arra hívtam fel a figyelmet, hogy a nyereség csökkenését felesleges az adókra fogni, hiszen az nem a telenornak kerül "pénzébe" ugyanis az utolsó fillérig (sőt még tovább is) áthárították ránk.
Az hogy a fogyasztás csökken ez tény, viszont az irreálisan magasan tartott árakat semmi nem magyarázza meg, a kapzsiságon kívül.(#18) dajkopali : a várt profit, pedig egy elméleti érték, piacgazdaságban, maximum terv, becslés. Talán más üzletpolitikát igényelne ennek elérése.
(#16) dajkopali :a különadókat igenis megszívják a fogyasztók is
Ezt pontosítsuk, kizárólag a fogyasztók szívják meg. -
dajkopali
addikt
válasz
Heimdallr75 #13 üzenetére
csak egy apróság: nem veszteségről van szó, hanem a vártnál és a lehetségesnél kisebb profitról
ez nagyon nem mindegy -
válasz
Heimdallr75 #13 üzenetére
Te meg azt felejted el (meg az új adók kivető vezetők is), hogy ez emberek pénztárcája nem végtelen. ha drágább a telefonálás és havi X tallérjuk van eltelefonálni, akkor X tallérnyit fognak telefonálni, amivel a telenor bevételei nem nőnek (igazából nem is csökkenek papíron), csak utána adóba megy el az x egy része.
(vannak kivételek és sok különleges esetet nem fedtem most le, de alapvetően ez a dinamika)
-
dajkopali
addikt
válasz
Heimdallr75 #13 üzenetére
amit a kartellről írsz, az persze elég helytállónak tűnik: ezen a speciális, igen kicsi piacon ez az egyik legnagyobb gond
az én megfogalmazásom - szándékosan - erről nem vesz tudomást, mondjuk úgy, a realitásokat nézi, vagyis, hogy ha nem változik a piaci szerkezet és a szabályozók, a különadókat igenis megszívják a fogyasztók is: fizetendő költségekben és a fejlesztések elmaradásában egyaránt
most írjak olyan hülyeséget(?), hogy a különadókkal bevezetésével egyszerre lépni kellett volna a piaci szerkezet megtörése érdekében is? és nem úgy, hogy csókosoknak csinálunk egy működésképtelen új szolgáltatót? -
válasz
Heimdallr75 #13 üzenetére
Pont elkezdtem írni de a számból vetted ki a szót.
+1
-
9CS
senior tag
Pedig már a székeket is eladták a dolgozók alól (az üzletekben legalábbis). Biztos az év munkahelye lenne a 12 órás állással, mondjuk az építőiparban…
Az ügyintézésre használt gányolásaik meg kb a vicc kategóriába eshetnek, ha ahhoz, hogy bármit el lehessen intézni, akkor hosszú körülményes ügyintézés, vagy visszajárkálás kell.
-
Heimdallr75
őstag
válasz
dajkopali #11 üzenetére
konkrétan valahol igaz amit írsz. Csupán azt nem szabad elfelejteni, hogy ezeket az adókat kivétel nélkül áthárították. Minden sírás csak marketing.
A közölt hír pedig arról szól, hogy őket milyen veszteség éri, konkrétan semmilyen ennek következtében.Ínováció meg akkor lenne, ha végre a kartellt valaki vizsgálná. Mert a közös érdekből magasan tartott árakat, csupán az nem látja aki nem akarja. Más országokban is pont ugyanennyi a műkódtettes, fejlesztés, mégis az áraik a töredéke a mi árainknak, ezt pedig semmi más nem magyarázza.
-
wolruf
őstag
Nono, nem tudod olyan olcsón megvenni, mint kártyafüggetlenül
Minden drágább, mint a független kütyük. Én is már csak azért vagyok telenornál, mert nincs kedvem váltani. Másik szolgáltatók is bénák ugyanígy, egyetlen dolog jópofa máshol, hogy vannak részletfizetések a baromi drága telefonokra. Vettem telenornál egy Moto Milestone-t annó 100-ért (hűséggel), aztán egy Optimus 2X-et szintén ilyesmi árban, többet ilyen drága függő telefont nem veszek, az is biztos :-/
Szerk: 14 éve vagyok Pannortelenoros, előfizetéses... Most nulla kedvezménnyel tudnék telefont venni
De jó
-
dajkopali
addikt
Nem tisztem védeni a szolgáltatókat, sőt.
De egy kicsit azért érdemes gondolkodni. A különféle adók miatt elég piszkos helyzet alakult ki, amit a szolgáltatók természetesen majd kihasználnak a saját hasznukra - ha tudják.
Ám az alapkérdést ne feledjük: a "szemét, mocskos" stb. kapitalista(!) cégek a profitjukat még több profit megszerzésére akarják fordítani - hábizony, ezek már csak ilyenek.
És ezt hogy tudják megtenni? Fejlesztéssel, felhasználói igények kiszolgálásával - elsősorban. Ha túl nagy a teher, akkor persze ők nem járnak nagyon rosszul közvetlenül, ám ilyenkor a fejlesztés marad el, szorul háttérbe. És ha a fejlesztés elmarad, akkor a fogyasztó pampog.
Nem kell beszopni az isp-k sírását, persze, de azt nem árt tudni, hogy pl. LTE akkor lesz, ha van rá pénz. Ez ilyen egyszerű. -
Entryy
aktív tag
Én csak 8 éve vagyok előfizetőjük, több számlával is, de most már tényleg nem sokáig.
Nálam ott szakadt el a cérna, mikor az anyacég átvette a Pannont itthon. Az arculat váltás óta én csak szívok.
Az addig premium kategóriás előfizetésemet XS-esre minősítették és a jó pár éve raklámokból ismerhető kiválló hangminőségnek már nyoma sincs a hálózaton.
Botrány az egész.
Kedvesemnek 2013 elején jár le a hűsége és utána váltás következik részünkről.
Bár még akkor is marad egy mobilnet náluk. -
Nem a telefonadó miatt ...Alig van jó készülék a kinálatukban ami van pokoli drága annyiért érdemes kártyafüggetlent venni hűség nélkül.Régi előfizetőknek zeró kedvezmény.Percdíjak drágák.Vicc az egész.
-
Én is 10 éven keresztül voltam náluk. Nekem 2 előfizetésem volt, ezért szép összegeket fizettem hónapról hónapra, de csak ugyanazt tudom mondani, amit te: kedvezmény gyakorlatilag semmi, amikor megszüntettem mind a két előfizetést, akkor szóltak, hogy jogosult vagyok 2500 HUF!!! kedvezményre. Nagyszerű. A másik ami a legszomorúbb, az a nagyon drága készülék árak. Egy vicc, hogy még tizenakárhányezres számlával is százezer egy valamire való telefon.
Viszont a többinél sem olyan rózsás a helyzet, mint utólag rájöttem. Jelenleg is két számlám van egy másiknál, 15000 ft volt a legszerényebb összeg amit eddig fizettem, de 130.000 ft lenne a telefon amire váltanék. Az a telefon, ami függetlenül is százharminc. Nem jó ez így :-) -
Heimdallr75
őstag
Kérlek ne sértődj meg, de ezek mind mind költségek, amit a társasági adóból leírnak (elhiheted többszörösen).
Tehát konzekvensen nézve ez sem minősül veszteségnek. De ismétlem a Telenor teljes egészében áthárította, belekalkulálva az általad említett összegeket is, legalábbis ha nem bocsátotta el az eddigi gazdasági csapatát. -
FlekkeN
aktív tag
válasz
Heimdallr75 #2 üzenetére
A telefonadó nem csak annyiban működik, hogy fogom és fizetem. A szoftvereket módosítani kell, a dolgozókat ki kell képezni ezek használatára plusz még egyéb dolgok. Sok plusz költség jelenik meg nem csak az adót kell fizetni és kész.
-
nonoka74
tag
Én 14 éve telenoros(pannonos) vagyok,de már nem sokáig!percdíjai siralmasak,tarifacsomagjai siralmasak!eddig az előfizetés 50-50%-ban(hálózaton belül-kívül) volt lebeszélhető,most 60-40% lett
!
készülék ajánlatai kb. 5000Ft-os előfizetésekhez borzalmasak(szinte ugyan annyiért adják mint ha megvenném kártya függetlenül)!Régi ügyfeleiknek szinte semmi kedvezményt nem adnak!
van még 8-9 hónapom a hűségből, aztán pápá!
helyükben inkább önmagukat okolnám!evvel az üzletpolitikával sok ügyfelet vesztenek még! -
BiP
nagyúr
Én sem féltem őket azért. Ha a társasági adón felül be tudtak fizetni 5mrd forintot, és még mindig profitos maradt, akkor nem kell olyan nagyon aggódni.
-
Heimdallr75
őstag
Konkrétan magyarázza már el valaki a telefonadó miért okoz nekik veszteséget?
Hiszen egy az egyben áthárították, sőt szerintem legalább kétszeresen hárították át.Miért kell ilyeneket hazudni kedves Telenor? .... a kérdés költői.
-
Béééla
őstag
Kicsit több rugalmasság és innovativitás sokat dobna
Ha háromszor kell ügyfélszolgálatra mennem és hívni + SMS-t küldeni, hogy egy k. mobilnetet aktiváljanak, akkor ne csodálkozzanak ha paraszthajszál híján nem hagytam ott őket.
PLUSZ két éve nyúzom őket hogy feltöltőkártyás net+hívás csomagot csináljanak már, de NEM.
Osztrákiában Yesss!-nél van (ha oda megy ki valaki, van kölcsön mobilnet+hívás SIM, ha meg veszi az ember Aldiban, 3000 ft-ért egy giga és pápá roaming)
itthon meg azon versenyeznek, ki tudja drágábban ugyanazt adni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sweet.tv - internetes TV
- Autós kamerák
- LordAthis: AI (és másra is használt) Cluster építése - Második Cikk
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Milyen TV-t vegyek?
- Medence topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Óra topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB 500GB Radeon Pro 5500M notebook garanciával
- XBOX Series X + dokkoló // SZÁMLA // GARANCIA //
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i7 9700KF 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 XT 16GB ZALMAN I3 NEO ADATA 600W
- BESZÁMÍTÁS! Sapphire Nitro+ RX 7900XTX 24GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy Tab S8 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest