Új hozzászólás Aktív témák
-
Heroes fan
őstag
Kíváncsi leszek a holnapi gépes tesztekre mennyi ramot zabál meg vrammal együtt.
-
SaGa59
őstag
Ezt a módszert átvették a Fallout 76-ban is. Ha meghalsz, a nálad lévő cuccok közül azok, amik már túlsúlyt jelentenek (cipelni tudod, csak futni nem, meg hamar fáradsz miattuk), belekerülnek egy zacsiba vagy táskába (választható, mi legyen) és ha visszamész értük, felveheted. Ha viszont még azelőtt meghalsz az oda vezető úton, hogy visszaszerezted volna a cuccot, ez elvész, mert az újabb halál felülírja az előzőt. Feltámadni meg általában jó messze szokás.
-
Šolaire
veterán
Első rész kicsit “fapadosabb” pl csak a játék közepe felé tudsz warpolni, kovácsoláshoz is össze kell szedni sok embert hogy fel tudd húzni a fegyót, de a kari pontjait se tudod újraosztani. Viszont a hangulat a pályatervezés az zseniális nem véletlenül tisztelegnek a 3. Részben egy egész pályarésszel az első rész előtt. A 2. Részt nem Miyazaki rendezte mert akkor a Bloodborne-t dirigálta ami érződik a minőségen pl bossharcoknál, de viszont a 3 dlc-t már igen ami meg is látszik mert zseniálisak mind pályatervezésre mind a bossokat tekintve. A 3. Résznél járatták csúcsra a bossharcokat szóval érdemes mindegyiket kipróbálnod.
-
krokk
senior tag
válasz
Heroes fan #141 üzenetére
Nem, igazából csak elveszted az épp nálad levő fel nem használt rúnáid. Pontosabban újra fel tudod venni a halalod helyszínen. Csak az ellenfelek is újra ott lesznek.
-
Heroes fan
őstag
Ha meghalunk akkor kezdhetjük elölről mindent?
-
SaGa59
őstag
Köszi mindenkinek, megnézem őket szép sorban, legfeljebb ha valamelyik nem jönne be egy-két nap alatt, átugrom. Az Elden Ringet úgyis csak akkor fogom megvenni, mikor már esik kicsit az ára, vagy esetleg belekerül a GPU-ba (vicces, hogy már a negyedik olyat vettem meg az utóbbi két hónapban, ami benne van a GPU-ban, ki is játszottam benn, de annyira tetszik, hogy úgy döntöttem, ha nem is a megjelenéskori árát, de egy akciósat mindenképp megér. Még úgy is, hogy van, ami PC-re már évek óta meg van véve.). Ha egy játék jó, akkor az jó négy−öt évvel később is. Egyelőre a ME legendary edition akarom befejezni, aztán ránézek a DS1-re
-
csucsotke
aktív tag
Azért szavaznék a DS1-re, mert ha bejön, akkor előtted áll még 5 from software játék, miközben a grafikájuk egyre szebb lesz. Akár évekig le lehet a gond a játékokról. A grafika elég cseles, mert előre könnyebb menni mint visszafele, nálam legalábbis kicsit erőltetnem kell a régebbi grafikákat.
-
krokk
senior tag
ok, akkor ugyanarra gondoltunk
Amúgy igen, hangulat az nagyon ott lesz. A videó alatt is a zene nagyon jó volt
Ma megnézem újfent kicsit nagyobb hangerővel
Amúgy erről nem is tudom spoileres-e beszélni vagy sem... az a hidra vagy milyen fej húzás is érdekes volt a szememben, mert teljesen olyan volt a mozgása alapján, hogy az valamilyen reanimációról van szó. Szóval vagy 2x kell (legalább) legyőzni, vagy alapban úgy találod meg, hogy nem él -
persil
nagyúr
-
krokk
senior tag
ezek szerint nem minden eddig elcsepegtetett infót figyeltél szerintem
én meg nem akarok spoilerezni
pmben küldjem?
A 2923 subjectet meg tudom, hogy kéne, majd fogom is, de a lövöldözős játékok általában nem jönnek be, ez eléggé kivétel, de mivel mégis az ezért játszok vele kevesebbet. majd egy akció során biztos meglesznek a kiegek
-
krokk
senior tag
Remnantot én is szeretem, de inkább csak hullámzóan tudom elővenni. Kiegeket meg kéne egyszer venni majd hozzá....
Launch trailert igen, tetszett
Meg kellett nézni ma reggel is újra
Nálam is volt amin pislogtam
főleg a szárnyasokon úgy általában.
Hű most nézem, hogy a spoiler szöveg nincs is itt a szerkeszőben?... -
persil
nagyúr
-
krokk
senior tag
Jogos, de skill check akkor legyen már ha van skilled
azt szerintem az 1-2ből lehet szedni egy pár óra játékkal. Aki először lát souls játékot annak durva lehet ez a skill check
Más nagyon DS-ezünk, platformról viszont nem volt szó, így én bedobom a Bloodborne-t
mint számomra kedvenc fromsoftware és souls játékot
Ha lehetőség van rá akkor én pl ezzel kezdenék ez minden szempotból megállja a helyét.
SaGa59: Elden Ring szempontjából felesleges kiismerni ezeket világokat
Max a játékmechanika miatt.
-
-
persil
nagyúr
Akkor darks souls 1-2-3(foleg utobbi szerintem) mehet nyugudtan, minoseg-ugyileg parades az egesz sorozat. Hangulat AZ van, ne aggodj.
Nehol harapni lehet a doh szagot, meg a kilatastalansagot.Ha "hasonlo" is erdekel, akkor en nagyon jol szorakoztam a lords of the fallen-nel(leggyengebb), the surge(eros kozepes) es az egyebkent nagyon indie hellpoint-tal(ez a legjobb a 3 potlek kozul) is.
De, ha "meg masabb, de meg mindig hasonlo" is erdekel, akkor remnant from the ashes, egeszen zsenialis, a semi-random eventek es palyak, illetve a lofegyverek is pont annyit csavarnak a megszokott formulan, hogy megjelenese ota ujra elo-eloveszem. Az artwork, a zenek, a hangulat, a tobb, mint 30(!!!) boss... Jah, menj ra, szuper az is.
-
persil
nagyúr
En valamiert nagyon szeretem gundirt. Az egy ilyen "skill check", ha ott atlendul az ember es nem adja fel, akkor valahogy az egesz sokkal "konnyebbe" valik.
Viszont egy friss jatekosnak, aki eddig nem souls-ozott, nem ajanlanam a regieket, mert mar tenyleg eleg regiesek minden szempontbol(a 1 remaster is) es elobb kikapcsol(hat)ja az embert, mint egy nehezebb elso boss. Ha meg ott feladja, akkor kb ugyis felesleges tovabb foglalkozni a sorozattal.
Most az, hogy az egyik resz 2%-kal konnyebb, mint a masik, az kb nem szamit. -
krokk
senior tag
Mondjuk az első boss fight miatt lehet nem azt ajánlanám. Én a 2. al kezdtem a DS pályafutásom. Azzal viszonylag jól haladtam az elején aztán a grafika és mert számomra nehéz volt akkor félre is tettem. Aztán picit belenéztem az 1be az szintén grafika miatt elvérzett elég gyorsan. Majd jött a 3. és azt elég hamar félretettem mert az 1. boss felhúzott nagyon , hogy nem jutottam tovább rajta ( ez van, nyíltan vállallom
). De aztán visszatértem persze és a 3-al játszottam a legtöbbet.
Szóval csak a játékélmény kitapasztalása miatt én a 2. majd a 3. részt ajánlanám. A remastered 1et nem próbáltam, de gondolom az is jó lehet ugyanúgy. -
persil
nagyúr
Ha haklis vagy az aprosagokra, akkor csak a ds3-at kezdd el, mert a tobbi hiaba nagyon jo, de kopottas mar(es ez zavarni is fog, ha nem vagy belebuzulva a sorozatba).
Egyebkent sztori/lore szempontjabol semmi kozuk az elden-hez szoval magat a zsanert/jatekmenetet tudod "csak" csekkolni, de ha bejon(nek) az elozo(ek), akkor az elden-t is elvezni fogod.
-
csucsotke
aktív tag
A történet a Dark Souls 1el kezdődik. De az első játék a Démon Souls, kapott remastert, de nem ismerem mennyire kapcsolódik, annyit olvastam hogy nehezebbnek mondható a játékmenet, emiatt a Dark Souls 1 re szavaznék, azzal semmit nem rontasz el csak a szabadidődnek lesz annyi:)
-
SaGa59
őstag
Olvasgatlak itt titeket és meghoztátok a kedvem ehhez a zsánerhez. Viszont még soha egyik itt megemlített játékkal sem próbálkoztam korábban. Tudna valaki egy időbeni ajánlás listát adni, hogy melyik játékok készítik elő az utat az Elden Ringhez és azokat milyen sorrendben érdemes kijátszani? Xboxon érdekel elsősorban, de PC-s is lehet, ha egy olyan gépen elfut, amin pl a Skyrim SE is, alaposan feltunningolva modokkal (400+ mod). Egy Asus PN50, Ryzen5 4500-as procival, 16GB RAM-mal.
-
Šolaire
veterán
válasz
csucsotke #111 üzenetére
Szépen összefoglaltad, meg a tárgyleírásokban azért elég jól le van írva a lore, meg ha valaki figyelmesen meghallgatja hozzá az npc-ket akik elég ködösen fogalmaznak, akkor elég jól össze lehet rakni a sztorit. Pl az első souls-nál amiről azt hisszük, hogy jó befejezés aztán meg rájövünk mégse ott koppant az állam én pontosan ezért a balladai homály miatt imádom a souls-okat én örülnék ha így lenne az Elden Ring-nél is.
-
csucsotke
aktív tag
A történet ami van inkább misztikum, és mitológia. A japánoknak a barokk mellett bejön még a görög mitológia, végülis az ázsiaiak általában gerjednek rá. A legendás nagy harcos aki aztán jól meghal, Acchilles, japánoknak a lényeg hogy a poklok poklán menjen keresztül, végülis náluk ez a hősiesség, de sarok az már minekide, ázsiában a hős azért születik hogy meghaljon. A hatalom, a világ keletkezése, az erő , az élet a halál, és egyéb kérdésekre keres választ, de mint az aranyhal hogy 5 perc után elfelejti. Viszont ugyanettől csupa metafora marad ami történetnek indult és így művészivé válik, csak azért nem felhőatlasz, mert szerintem menet közben valamire ráéreztek és onnantól megmaradt egy koncepció, erre a zene a bizonyíték hogy az tudatosan illik hozzá. A történetek meg a neten érdekesek, jól kiagyalták, de eredetileg ez nem annyira átgondolt, így aztán amit látsz, hallasz, a hangulat a beszédstílus érzékelteti miről szól a játék, de azért van művészeti értéke annak is amit mondanak, csak történetileg súlytalan vagy, de hát ez ázsiai itt az egyén annyit nyom a latban mint egy tollpihe.
-
Grath
HÁZIGAZDA
Van történet (illetve leginkább háttértörténet és világépítés), de direkt nem az arcodba tolt, könnyen megtalálható formában, hanem szilánkosan. Nekem sem ez a kedvenc sztorimesélő stílusom, de ehhez a lehangoló világhoz és erőfeszítéseket igénylő játékmenethez csak ez illik.
-
-
Grath
HÁZIGAZDA
válasz
philoxenia #101 üzenetére
A történet és a háttérvilág szempontjából ez teljesen új világ, egyelőre bármiféle társmédia nélkül.
-
persil
nagyúr
Tegnap este mar toltodott!
~50 gb.
-
philoxenia
MODERÁTOR
Köszi Mindőtöknek!
-
Habugi
addikt
válasz
philoxenia #99 üzenetére
Talán úgy lehet a legjobban megfogalmazni.., miszerint ha ez az első From játékod mert mondjuk a komplett DS széria kimaradt, nem amiatt nem fogsz érteni egy-egy párbeszédet mert gyengus az angolod.
Az egész lorenak van egyfajta "saját angolja", nem különösebben bő szókinccsel megáldott, kvázi semmi olyasmire ne számíts mint egy RDR II-es random npc szóbeli & szöveges interakció. A karakterek és a sztorivezetés, a lore és az egész atmoszféra egyik alap pillére az a subAngol melyet ezek a játékok használnak.
Cutscenek vagy éppen random interakciók során sokszor jelképekben/el beszélnek egymáshoz s hozzád, tudom most ezt így elég fura dolog lehet elmondás alapján elképzelni, esetleg ha időd engedi release előtt nézegess pl DS3 videókat, abból át fog jönni.
Az a lényeg, lehet valaki jó angolos, ha kimaradtak neki az előző címek és nem ismeri ezt a "belső nyelvet" amit a lore használ, néha pontosan ugyan olyan fejvakarós pillanatai lesznek mint neked. Pár nap és beletanul, átlátja és elkezdi megérteni az ember, rá fogsz érezni.
-
persil
nagyúr
válasz
philoxenia #101 üzenetére
Ha "ilyen" alatt magat a zsanert erted, akkor logikusan a dark souls-okat lehet erdemes kiprobalnod, vagy budget megoldaskent jol szorakoztam a the surge, hellpoint es a lords of the fallen jatekokkal is, DE egyik sem uti meg igazan a szintet. Vagy oriasi kedvencem a remnant from the ashes, de az azert nagyon mas(de sok mindenben ugyanolyan osszetett, ez is szerelembol keszult).
Filmrol, konyvrol nem tudok, meg az elden vilaga elvileg egy teljesen uj fejezet a fromnak is. Viszont dark souls-hoz letezik egy baromi jo kartyajatek es egy - megfizethetetlen - tarsas is.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
philoxenia #101 üzenetére
Nem, ez teljesen új lesz a fejlesztőknek.
Viszont van egy youtuber, VaatiVidya, őt bátran ajánlom, ha a sztori a fontos, direkt a From játékok lore-jára fókuszál a csatornája sok érdekességgel. -
persil
nagyúr
válasz
philoxenia #97 üzenetére
Hat egyreszt, ahogy a tobbiek is irjak, keves a hagyomanyos ertelemben vett szoveg, a targyak leirasara, stb-re pedig van idod, tehat ha alapvetoen azert elboldogulsz az angollal nagyjabol, akkor nagy gond nem lesz.
Masfelol viszont a jatekaik alapbol nagyon szukszavuan bannak a sztorival, innen-onnan kell osszeszedegetni a szovegmorzsakat, kihamozni az npc-k gyakran nyakatekert/ertelmetlennek tuno mondatait, ami viszont angoltudas nelkul azert joval nehezkesebb(lehet).
-
Grath
HÁZIGAZDA
válasz
philoxenia #95 üzenetére
Maga a játék tulajdonképpen alig, mert szöveg a tárgyak leírásán és a karakterlapon túl nem sok van benne. Ha olvasnál majd a karakterfejlesztéssel, titkokkal, a főellenfelek legyőzésével kapcsolatos tippeket és útmutatókat a neten, hát azok nagy része már angolul lesz - de a modern fordítóprogramok (Google Translate, DeepL) már általában ha nem is tökéletesen, de tökéletesen érthetően fordítanak magyarra.
-
#76500480
törölt tag
válasz
philoxenia #95 üzenetére
Mivel a vegigjatszos videók meg váratnak magukra, nem lehet biztosat mondani. Gyanítom, burkoltan, röviden fognak itt is fogalmazni, . Fegyverek, képességek leforditasa alapszint, többit meg a játék nem köti az orrodra
mindent ki kell “logikazni”
-
philoxenia
MODERÁTOR
Elden Ring mennyire igényel angoltudást?
-
Šolaire
veterán
válasz
Heroes fan #92 üzenetére
Nekem fejleszteni kell.
-
Šolaire
veterán
válasz
Heroes fan #90 üzenetére
Minimum:
Operációs rendszer: Windows 10
CPU: Intel Core i5-8400 vagy AMD Ryzen 3 3300XMemória: 12 GB RAMGPU: NVIDIA GeForce GTX 1060 (3 GB) vagy AMD Radeon RX 580 (4 GB)DirectX 12Tárhely: 60 GB szabad tárhely
Ajánlott:
Operációs rendszer: Windows 11 vagy Windows 10
CPU: Intel Core i7-8700K vagy AMD Ryzen 5 3600XMemória: 16 GB RAMGPU: NVIDIA GeForce GTX 1070 (8 GB) vagy AMD Radeon RX Vega 56 (8 GB)DirectX 12Tárhely: 60 GB szabad tárhely -
Heroes fan
őstag
ajánlott gépigénye is kijött.
-
cyberkind
félisten
A Sekiro nálam se sikerül, de csupán azért, mert nem az én stílusom.
Na igen, a legjobb példa, a Halo, ott még a gameplay is egy rakás trágya, kvázi, uaz maradt mint 20 éve, rád kúrják a gránátot az idegenek és már kész is vagy, jöhet a töltés, mindezt akármilyen nehézségen... -
l4cz
csendes tag
Ne is mondd ezt a nehézség beállítás kérdését Halo-ba már heroicon összevissza szopat a gép mert 1-2-3 lövés vagy és tonnaszám küldi az enemyt. Abba is hagytam ..újból tuti nem kezdem el annyit nem ér az egész játék(multiba dia2,wzbe 1.4kd nem azért halok mert vakon vagyok.) . A DS3t a napokban fejeztem be bár szívtam vele rendesen 45 órát bele is pakoltam de legalább van sikerélmény . Elkezdtem a Sekirot na az viszont egyáltalán nem fekszik sztem kicsit pihizek az Elden Ringig soulsok téren .
-
csucsotke
aktív tag
A felfedezésben lévő kihívást lehethogy úgy érti a topiktárs, mintahogy a DS1-ben zöldfülűként, túl korán és rossz irányból mentem Blighttown-ba, így vasárnap délutántól estig ott ragadtam a mocsári tábortűznél, itt meg több irányban is fel lehet szívódni gondolom, így nem kell feltétlen szétizzadt gamepaddal, reszketve a létra fokán hallgatózni, mert kell még 10 méter
a feltételezett biztonságig
-
Grath
HÁZIGAZDA
Nekem kicsit lassabbnak tűnt inkább. Ugye egyre több rúnáért vásárolhatsz egy tulajdonságnövelést, de az egy elég komplex rendszer azért, és nagyon nem arról szól, hogy azonnal tápos leszel. Ha csak a leadott sebzést nézzük, a fegyverfejlesztés például jóval nagyobb előrelépést jelent, csak ahhoz - a játék elején - ritka alapanyagokra van szükség.
-
persil
nagyúr
válasz
cyberkind #83 üzenetére
"fényévekkel szopatósabb és nehezebb a legnagyobb fokozaton"
Mert a fejlesztok nem intelligensen oldjak meg a nehezseget, szimplan plusz hp, plusz sebzes meg tizezer ellenfel. Itt minden adva van, csak ki kell ismerni.
Egyebkent pont ezert nagyon jo, hogy nem valaszthato a nehezseg, mert igy patikamerlegen be tudjak loni, hogy minek hogyan kell mukodnie.De ertem mit irsz, tele van az osszes kulfoldi forum. Abban bizom nagyon, hogy a from leszarja a nyigast. Akinek nem a vilaga, ne jatszon vele, nincs ezzel baj.
-
cyberkind
félisten
Nem erőltetni kell a kérdést, hanem objektívan nézni, márpedig bármelyik lövölde fényévekkel szopatósabb és nehezebb a legnagyobb fokozaton, mint bármely From játék, ezt nem akarják sokan megérteni, és inkább sírnak, ahogy a Sifu-nál is, csak ott be is adta a derekát a fejlesztő...
-
persil
nagyúr
válasz
cyberkind #81 üzenetére
Ezt az egesz nehez/nem nehez kerdest teljesen felesleges eroltetni egy from jateknal amugy is.
Nem lesz egy konnyu jatek az elden, ahogy a tobbi from jatek sem az. DE! Ezek egesz mashogy nehezek, mint egy random shooter, ahol hard-on 5 helyett 40 ellenfelet kapsz.Itt fix rendszerek vannak, amihez ha jatekoskent hajlando vagy hozzaszokni, adaptalodni, megtanulod, hogy mi miert es hogyan mukodik, akkor nyilvan nem nehez. Hisz latod, tele a topik, sokan imadjuk a formulat.
De az, hogy neked, vagy nekem egy breeze, az nem jelenti azt, hogy konnyu lenne.
-
-
persil
nagyúr
Ti amugy probaltatok, vagy csak a cikk alapjan irtok ilyeneket...?
A net test alapjan batran merem allitani, hogy nem konnyu(nyilvan souls-os fejjel ra vagy allva, de na, nem egy cod/bf kampany, amit hatratett kezzel, kontroller nelkul, csukott szemmel letolsz 3 ora alatt...) es egyaltalan semennyire nincs megolve a felfedezes(
nem is ertem. Meg jobban jelen van, mint eddig).
A nyilt vilag miatt "mashogy" nehez, mint az eddigi jatekok, de ennyi. -
Mans20
addikt
Csak részben olvastam el mert az egész egy spoiler.. Remélem nem könnyítették annyira le és lesz azért kihívás.
-
WayneGace
őstag
Billentyűzettel és egérrel jó az irányítás?
-
Heroes fan
őstag
Kijött a gépigény minimuma is.
-
kolopele
nagyúr
válasz
BusinessGuy #62 üzenetére
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz
BusinessGuy #68 üzenetére
Ahogy azoknál a játékoknál is, amik elvileg a fiatal korosztályt célozzák, nincs látványos különbség. Ha igazad lenne, akkor azoknál több lenne a fiatalabb pontozó.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
BusinessGuy #65 üzenetére
Croissant #42 kommentjénél még védeni akartam volna magunkat, hogy nem is vagyunk toxikusak, de most már értem, mire gondolt.
Nem reprezentatív, de az online jelenlét alapján látni, hogy a fiatalabb közönséget is megtalálta a zsáner. Ugyancsak nem reprezentatív és kicsi a minta, de itt van az IMDb szavazatok aránya DS3 esetén:
Az arány kb. ugyanez a többi játékuknál és más hasonló játékoknál is (AC Valhalla, Witcher 3 pl), szerintem engedjük el ezt a kor alapján történő felosztást, mert jó nagy hülyeség. -
-
BusinessGuy
őstag
válasz
Bad Pritt #63 üzenetére
Jó lenne erről valami stat de szerintem nem szemlélet kérdése. Szimplán napjaink tizen huszon éves játékos generációja már butított casual játékok közt nőtt fel ahol ha nincs checkpont fél méterenként és nincs kijelölt út nyüszítenek a neten. Tisztelet a kivételnek mert sokan vannak ők is, viszont a From játékok szimplán régivágású cuccok ahol nem rágják a szádba mit csinálj merre menj és ha meghalsz nem 2 méterrel kerülsz hátrébb, emiatt szerintem többen ugranak rá a régebbi idősebb gamer arcok mint én is....
-
slaye
csendes újonc
Én nem szeretem a játékokba a nehézségi fokozatokat ezért vagy könnyű vagy normált választok, de a from játékokba nem kell nehézségi fokozat mert ez így jó ahogy van.
Meg az elden ringbe vannak beidézhető szellemek akinek nem megy egyedül az megoldhatja így is a dolgokat, szerintem ez már így is nagy könnyités. -
Bad Pritt
félisten
válasz
BusinessGuy #62 üzenetére
A From játékokhoz szükséges szemlélet nem korfüggő, fiatalok ugyanúgy játsszák, mint a középkorú meg idősebb korosztály.
-
BusinessGuy
őstag
Tizenévesek? El kell keserítselek szerintem a From játékok legfőbb közönsége 30+, akiknek a töke televan napjaink casual szintre butított kihívásmentes tucatszarjaival mint amilyen egy Assassi s Creed vagy kb bármi egyéb. Ehhez nem sok tizen-huszonéves nyúl mert a legtöbbjük pont felsírt az első két főellenfélnél hisz nehéz és nem fogja a kis kezüket a játék....
-
-
Adam_Shepard
addikt
Gyerekek, nem hiszem el... Hanyadik Soulslike/Souls/From cucc ez??? Mi ez a kell bele difficulty? Meg kell dolgozni vele, érte, hogy sikeres legyél benne. Ahogy fentebb is írták a cuccoknak fix a rendszere, amit ki kell tanulni. A Sekiro az egyik legjobb példa erre. nincs erő húzás, csak te meg a katanád. Eszközök vannak, amit ha tudod hogy hol kell használni, akkor gyorsabban lemegy az ellen.
Ha nem megy, akkor nem kell erőltetni a játékot. van pár ezer cím amivel, el lehet lenni szerencsére mindenki számára. -
-
Habugi
addikt
Komoly emberek lehetnek az üzlettársaid ha hozzá vannak szokva az ilyen szintű öngólos bohózat "érvelésekhez", hogy szégyenérzet nélkül tudod előadni.
Az én üzlettársaim is komoly emberek, komoly sikerekkel, így amikor némelyikük esténként leül játszani, az nem csak arról szól h instant sikerélményhez jussanak, mivel ezt az igényüket kielégíti az élet. Ugyanakkor rengeteget hallom h a gyerekeik mennyit képesek ragelni egy-egy játék miatt, amiben nem sikerül minden elsőre, nem bírják elviselni.
Hát igen, a gyerekek már csak ilyenek..
-
Šolaire
veterán
Én mindig azt mondtam ezek nem nehéz játékok, mivel fix szabályokkal dolgoznak. Ha megpróbáljuk ráerőltetni a sajátunkat akkor a game büntet, ha kitanuljuk akkor át lehet vágni rajta mint kés a vajon. Mivel saját szabályrendszere van mint pl a papír ceruza szerepjátékoknak fontosak a stat pontok a fegyó fejlesztések stb ezért értelmetlen a nehézségi szint. A lényeg : Git Gud!!!
Nem mellékesen grat a cikkhez színvonalas! -
kolopele
nagyúr
válasz
hombre[EU] #33 üzenetére
Az úszást, munkát, stb. én nem hasonlítanám ahhoz, hogy jobbra-balra gurulgat az ember egy játékban, hogy több óra alatt legyőzzön egy főellenséget. Akinek ez jelenti az életében a kihívást, azok mint mondtam már jobbára a tizenévesek. A felnőtt emberek sokkal inkább csak szórakozni akarnak egy kicsit, vagy soha az életben nem ülnének le egy videójáték elé. Sok magam korú üzlettársam van, akik csak nevetnek rajtam amikor pont azt látják, hogy kaszabolok az AC - ben szabadidőmben
-
Farkassacred
őstag
Vajon nehezebb lesz ez a játék, mint a Ghost of Tsushima a legnehezebb fokozaton? Gyanítom hogy igen..
-
Bad Pritt
félisten
A From lassan három évtizede tökéletesíti a formulát és soha nem volt népszerűbb a soulsike zsáner, a From játékai is atom sikeresek és a nagy kiadóktól kezdve a kis indie stúdiókig mindenhol követik a példájukat, nem hinném, hogy bármikor külső nyomásra változtatnának.
Azt inkább el tudom képzelni, hogy készítenek majd valamilyen vadhajtást vagy teljesen más játékot és akkor ott nem a nehézség lesz hangsúlyos, de ez is elég hihetetlennek tűnik a zsáner jelenlegi helyzetében.
Amúgy Miyazaki egyszer mondott egy olyat, hogy ezek a vélemények meg kérések hozzájuk nem igazán jutnak el, mert a Bandai szabad kezet ad neki(k), a közönség felől meg csak a rajongókkal foglalkoznak.
-
Habugi
addikt
válasz
Bad Pritt #46 üzenetére
"Mondjuk az vicces, hogy ez már asszem a hatodik FromSoft start, amit interneten követek és mindig megvoltak ezek a körök."
Na pontosan emiatt veszem komolyan, mert az egy dolog hogy mennyire hisszük stabilnak a From idevonatkozó.., hm, nevezzük elhivatottságnak, a tényleges hozzáállást nem ismerhetjük. Lásd az Elden Ring már Open World.., lassú víz partot mos.
Ha csak 20 emberből 1nél elérem, hogy megértse mitől röhejes az h válaszható nehézségi szintet szeretne és egyben annak megvalósulása jó eséllyel ki is nyírna egy érát & stílust, aztán a kövi Soulslike megjelenésénél már nem kell elolvasnunk neki mennyire nem chill otthon ha DS-t játszana, akkor már elégedett vagyok mert a From is egyel kevesebb ilyet fog olvasni.
Alapból is teljesen abszurd, mert nem ciki ha valaki nem érti ez mitől nyírná ki teljesen ezeket a játékokat, révén emiatt nem szereti kvázi nem is játszott velük, honnan is tudhatná de basszus, legalább annyi legyen már meg startból, hogy van millió+1 alternatívája, legyen már elég a napi instant sikeres chill-hez, miért kéne az egyik utolsó, magához még hű üde színfoltot is beszürkíteni ahhoz, hogy neki meglegyen a loreál feelingje?!
Unom, pusztán azért mert betűk halmaza formálja őket, ezek még nem lesznek vélemények, info és tapasztalathiányon alapuló marhaság, nem kevés inkorrektséggel megspékelve.
-
Bad Pritt
félisten
Nem értem, miért éled meg ezeket a véleményeket ekkora támadásnak, a From soha el sem jutott odáig, hogy a nehézséggel foglalkozzon egy runon belül.
Pont elég balanszolási feladat nekik a new game plusokat beállítgatni minden lehetséges karaktertípus számára.Mondjuk az vicces, hogy ez már asszem a hatodik FromSoft start, amit interneten követek és mindig megvoltak ezek a körök.
-
Habugi
addikt
válasz
Bad Pritt #40 üzenetére
A szándékot jeleztem csupán, megfogalmazás ellenére mindenki annak veszi aminek akarja.
Nem igaz hogy ott van 999 játék de nem elég, mert abba az egy ezredikbe is kell a nehézségi szint. Most komolyan foglalkozzak az esetlegesen letaposott lelki muskátlis kertekkel azok esetében, akik azzal hogy a nehézségi szinte, állíthatóság hiányára panaszkodnak, (szerencsétlenebb esetben sikeresen nyomást gyakorolnak egyéb felületeken mondjuk a FromSoftwarre) tudatosan vagy sem de pont azokat köpik arcon, akik pontsan emiatt szeretik ezeket a játékokat és juttatták oda emiatt pl a FromSoftwaret, hogy egyáltalán elkészülhessen egy Elden Ring, három DarkSouls rész & egyéb után?!
Most érted, amíg ez a tábor nem foglalkozik azzal h ez számunkra mennyire offense, addig?!
-
csucsotke
aktív tag
Még csak a Dark Souls 1-et játszottam ki, de már előtte is volt olyan igényem hogy ne lehessen állítani a fokozatot a játékban, mert így sosem tudom hogy nem túl könnyű-e a normál, vagy a hard nem csak arról szól-e, hogy a normalhoz képest szopatnak. Vagy a hard a normal, és a normal az ostobított hard. Ez a logikus hogy nincs fokozat, mert így bizonyosan azt a játékot játszom, amit elkészítettek, nem valami le vagy felbutított változatát. Most veszek ps4-t a bloodborne miatt és NG+5 év múlva találkozunk Elden Ring. Egyébként meg csak addig nehéz amíg nem tanultál meg benne harcolni. Itt nem csak a karakter fejlődik hanem a játékos is szedi magára a skilleket. Igazi RPG.
-
Croissant
aktív tag
Nem semmi, hogy mennyire toxic közösség ez.
#offense
-
Habugi
addikt
válasz
Tigerclaw #34 üzenetére
A játékipart most már sokadik éve pontosan az rohasztja szét, hogy a kiadók többsége az egykaptafás mainstream szemetek sorozatgyártására állt be, mert az a leggyorsabb pénz.
Ne rójuk már fel a BANDAInak és a FromSoftwarenek h nem állnak be ebbe a táborba, tudnak fejleszteni abból a pénzből IS, ami anélkül folyik be hozzájuk, hogy erőszakot hajtanának végre azokon a játékokon melyek oda juttatták őket, ahol vannak.
Mások mellett Balika is szépen leírta már, többek között mitől jött ezeknek a játékoknak a varázsa, aki a könnyű fokozatok instant sikerélményére vágyik az menjen már innen máshová, megkockáztatom a játékok 90%-a ilyen, van miből választani, had ne kelljen már az igazi Soulslike játékokat szétb@szni azért, mert random Jakaboknak nem elég a torta 90+%-a.
Pls, mindenki akinek hiányzik a nehézségi szint állítás, se itt se máshol ne virnyákoljatok már, annyi címből tudtok választani, ha életetek végéig tudnátok gép előtt ülni és játszani akkor sem érnétek a végére, pattanjatok le a Soullike & DS & Elden témáról, nem nektek való, értjük, semmi gond nincs vele de ezt hagyjátok már meg nekünk olyannak amilyen, veletek ellentétben ugyanis nekünk állatira szűk ám a választék.
(Azt a marhaságot sem kell erőltetni, hogy attól h bekerülne 3-4 szint, mi még nyugodtan tolhatnánk tudom is én "hardon", nem, ez nem az a lineárisan megélhető univerzum, ugyanis az egész játékmechanika megváltozna tőle/emiatt.)
#nooffense
-
#16939776
törölt tag
válasz
#76500480 #36 üzenetére
Erre a problémára van egy egyszerű megoldás: többszőr kell kijátszani. Amíg el nem éred azt, hogy megjegyzed, hogy a következő nagy mentésig eljutni, kb.: mennyi időt szokott igényelni neked.
Abból már egyből tudni fogod, hogy oda fogsz-e érni a rendelkezésre álló idő alatt, érdemes-e egyáltalán elindulni. -
persil
nagyúr
válasz
Tigerclaw #34 üzenetére
A fejlesztot es a kiadot hala istennek magasrol nem erdekli, hogy hanyan fogjak megvenni a jatekot es pontosan ettol elkepesztoen minosegiek a jatakaik.
Mindegyik souls varazslatos a maga nemeben.Ha bunkosag, ha nem, de ha valaki keves hozza, akkor nem kell vele jatszani, ez ennyi. Es, ahogy feljebb is irtak, teljesen mashogy nehez, mint mas jatekokban a nightmare/stb mod, ami szimplan csak inkorrekt es szopatja a jatekost. Itt minden adva van, hogy vegigcsinald, a kepessegeiden mulik, illetve foleg azon, hogy tudsz e alkalmazkodni es tanulni.
Aki nem tudsz uszni, ne menjen a vizbe. Nem lesz szar ember, vagy rosszabb jatekos, egyszeruen nem valo mindenkinek es kesz. Ha mas lenne, nem szeretnenk ennyien. Ha valahova soha nem kellett es nem is fog kelleni nehezsegi szint valasztas, azok a fromsoftware jatekai.
-
#76500480
törölt tag
Egyetértek veled. Itt órákat lehet csúszni ami túllépi a tervezett szabadidőt, mint egy defekt a sztrádán. Annyit hozzátennék, hogy ideg és idogyilkos meg a kényszeres lootolós játékok. Emlékszem, hogy Final Fantasyban mennyi Long Guit kellett leölni a sz.r drop rate miatt, hogy össze rakjam a fegyvert. Ott az unalomtol szenvedtem.
-
#72042496
törölt tag
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
#72042496 #12 üzenetére
Lehet hogy ha lenne benne nehezsegi fokozat allitas, a tobbszoroset adtak volna el, vagy keszithettek volna belole ket verziot. Egy ilyen minosegi jatekot valoszinuleg nem csak az ironman tabor venne meg. A kiado celja, hogy minel tobben vegyek meg, nem az hogy minel kevesebben es az biztos hogy az ilyen jatekokat mar sokan elkerulik.
-
DjFlanker
aktív tag
Gratula Grath, ez egy nagyon jó élménybeszámoló grletth
-
Scholes9
nagyúr
Ezt a 2 hetet már csak kibírjuk valahogy
Az írás pedig remek
-
Imilenni
addikt
Attól hogy számodra nem az a JÁTÉK, ami kihívást állít eléd, attól még másnak lehet az
Sajnos az a probléma a nehézségbeállítással ezeknél a játékoknál, hogy szerintem majdhogynem képtelenség lenne jól belőni a nehézségeket.
A Fallen order nálam ez, a legnehezebb fokozat ott unfair, nem nehéz.
Nagyon nem mindegy.
A souls-like játékok sem nehezek, leginkább csak nem adják a szádba hogy mit kell csinálnod, hogy kell legyőznöd bizonyos bossokat (DS2 - jeges boss).
Én sajnálom hogy kikerült a játékból az a féle felfedezés, ami a Dark Soulsokban volt.
Sosem felejtem el, amikor már nem volt estusom, és azon izgultam hol a kövi bonfire
Zseniális játék lesz, az biztos!
Nem szívesen lettem volna a szerző helyében, kínzás lett volna hogy csak 6 óra volt rá -
batai15
félisten
Ok tehát eddig a várakozásoknak megfelelően teljesít a játék . Maga a tesztelő remek írói vénával rendelkezik.
-
#16939776
törölt tag
Ez pont annyira beteg, hogy rá tudnék függeni akár évekre, de sajnos a valóság is tele van még kihívásokkal..
-
kIsDe`
tag
Tobbszor beszeltek mar rola akar a network test idejen is, hogy a vegleges jatek nehezebb lesz, a karaktered valoban nullarol kezd, nem lesz azonnal elerheto sok OP dolog egybol, dropok is valtoznak nem dob 3 fegyver upgrade shardot egyszerre semmi stb
. A network test nem skill check volt, ugy allitottak ossze hogy a smooth legyen a jatekelmeny es kozben peak terhelesen menjenek a szerverek minel tobb playerrel. Ez ugyanigy volt az elozo jatekaiknal is az elozo network testekben. -
kolopele
nagyúr
válasz
Fitzgerald #22 üzenetére
Más az, amikor az ember még fiatal, gyereke sincs, ráér, a türelme is több. Annak idején az olyan játékokat is kijátszottam mint mondjuk a Ninja Gaidenek, pedig azok sem voltak sétagaloppok. Ma már szeretem a lazább játékokat, minimális halál, idegesség, azaz egy játékot úgy fogok fel, mint aminek hívják is: JÁTÉK
Az utóbbi időben így is egy csomó játék várakozik a könyvtáraimban arra, hogy egyáltalán hozzájuk fogjak. -
Fitzgerald
veterán
Egy ideig én is azt hittem hogy nem, de aztán megértettem, hogy az instant gratifikáció nyírta ki számomra a modern gaminget.
Régen általában nehezebbek voltak a játékok. A 20xx-es évek második felében kezdtek el egy olyan irányba mozdulni a designbeli trendek, amelyek miatt idővel végtelenül unalmassá és repetitívvé váltak a játékok.
A Fromsoftware csak jó érzékkel/időzítéssel vette elő újra a régi formulát a quest markerekkel, korlátlan mentési lehetőséggel meg x-ray vision-el telebaszott, achievementeket úton-útfélen az ember szájába toló súlytalan, unalmas, zéró kihívást jelentő játékok dömpingjében.Persze, ettől még valahol meg lehet érteni azt a tábort is, amelyik csak élvezni szeretné ezt a világot, a lore-t, és közben végigszaladni a játékon különösebb kihívás nélkül.
Biztosan lesznek különféle modok, trainerek, amelyek ezt lehetővé teszik majd. -
#72042496
törölt tag
válasz
cyberkind #20 üzenetére
Na jó, de földi halandók számára olyanok ezek a videók, mint sót dörzsölni a vérző sebbe. Ez sokkal életszerűbb. (Az első perceket többbször megnéztem, nagyon jó.)
-
cyberkind
félisten
-
#72042496
törölt tag
"Because I am hard, you will not like me. But the more you hate me, the more you will learn. I am hard but I am fair."
Full Metal Jacketből, ha valaki nem ismeri. -
kolopele
nagyúr
válasz
Bad Pritt #17 üzenetére
Az első főellenfél még meg volt a Souls 3 - ban, azt hittem leszakad a csuklóm, a másodiknál már elvesztettem a türelmem meg mást is (hirtelen "oda lett" az elit one kontrollerem)
. Benyomtam neki az összes létező trainert, így egyből maxon voltam, csak a sebezhetetlenséget nem, és még így is volt, hogy lenyomott egy mezei paraszt egyetlen ütéssel. Tényleg "remek" játék volt, de több ilyen már nem kell. Jöhet a következő AC.
-
wjbhbdux
veterán
Már az újabb játékaikban sem kell annyit visszaszaladgálni és az Elden Ringben sem kell majd.
-
cyberkind
félisten
válasz
Bad Pritt #13 üzenetére
Másrészt pedig, végtelenszer könnyebb szinte az összes (From) soulslike játék, mint bármelyik lövölde az über brutal meg nightmare fokozaton, ahol csak a játékos van szoptatva.
Igen, lehet, akkor meg a játékos csak utas a játékban, mert a játék csinál mindent, de nem is ez a lényeg, hanem az úgynevezett nehézség, ami itt egy fair gameplay, semmi több.
wjbhbdux
Konkrétan a Demon's Souls volt az első és egyetlen ilyen játék, utána már mindnél volt a közelben bonfire. -
kolopele
nagyúr
válasz
#72042496 #12 üzenetére
Akkor aki akarja, az játssza extreme fokozaton, ami mondjuk megfelelne a jelenlegi nehézségi szintnek. Maga a játék nem lenne rossz, és elég sokan szívesen játszanák könnyebb fokozaton. Nem nagy dolog szinteket rakni egy játékba.
Bad Pritt: Lehet, nagy valószínűséggel van akinek ez jelenti a sikerélményt tízen valahány évesen, 50 felett szerintem már más a helyzet.
cyberkind: A lövöldéket is lehet easyre tenni. -
#72042496
törölt tag
Szerintem meg igenis van helye olyan műfajnak, amiben vagy jó leszel, vagy pulyka. Az egész mechanika arra épül, hogy kiismerje az ellenséget, helyzeteket a játékos, és végül túljusson. Könnyű fokozaton ez nem működne.
Sekiróból már több, mint ötmilliót eladtak (ebből kétmilliót az első tíz napban), az elég messze áll a rétegjátéktól. A jelek szerint pedig az Elden Ring is legalább ilyen siker elé néz, gyakorlatilag csak jót hallani róla.
-
kolopele
nagyúr
válasz
#72042496 #10 üzenetére
Ahogy az enyém sem lesz soha. Az össze ilyen játékot eleve elrontja a FromSoftware azzal, hogy nincsenek nehézségi fokozatok, de a legnagyobb hibájuk talán az, hogy a főellenségek elé nem tesznek egy mentési lehetőséget, így mehetsz vissza 10 000 km - t úgy, hogy minden ellenfél újra a helyére kerül. Iszonyat réteg játék ez így, ráérő mazochistáknak.
-
#72042496
törölt tag
17 halál 6 óra alatt nem tűnik soknak, engem a Bloodborne-ban az első órában többször kinyírtak szerintem. Valószínűleg nem ez az én műfajom.
-
Imilenni
addikt
Nehézségről vélemény?
Esetleg az szerző próbálta a Network Test-es verziót? -
Bad Pritt
félisten
Remek élmény beszámoló, a legvártabb játék számomra kb. az Arkham Knight óta.
A stream valamelyik ismert platform megoldása, xcloud vagy geforce now volt? -
kola99
tag
J. R. R. Tolkien magasságú leírás. Én, szinte aktívan éltem át , e rövid kalandsorozatot.
Köszönet , hogy lelkileg is felkészítettél életünk következő nagy Élményére... -
Tigerclaw
nagyúr
Egy ilyen vilagban kiadhatnanak egy MMORPG-t is, vagy legalabb egy Skyrim szeru jatekot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Shadow Of Mordor/GTA 5/RESIDENT EVIL II/CALL OF DUTY GHOSTS/STAR WARS SQUADRONS XBOX ONE JÁTÉKOK!
- Áron alul!!! Eladó Playstation 4 és 5 játékok Spli Fiction, AC-k, Resident Evilek, Diablo 4, stb..
- BESZÁMÍTÁS! Logitech G923 Driving Force Racing Wheel + Shifter garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Playstation 5 Lemezes kiadás!
- Sony Playstation 4 Pro 1TB SSD
- HP EliteBook x360 830 G7 i5-10210U 16GB 256GB 13" FHD Áthajtós érintős 1 év garancia
- Felsőkategóriás merev csöves Gamer PC! I7 12700KF / RTX 3090 24GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- Macbook Air M1 512GB // Számla // Garancia //
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest