- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Új hozzászólás Aktív témák
-
Inhouse
őstag
válasz K Norbi #1854 üzenetére
Autóalkatrész nagyker, hozzám és egy kollégámhoz tartozik a garanciás akkuk vizsgálata. Ctekből ami van kettő az teszi a dolgát. De pl. a nagyon az első lépcső nagyon ritkán csinál pár pillanatnál hosszabb ideig valamit is, a 8-as lépcsőt pedig még nem láttuk elindulni, bár 24 óránál tovább nem igazán volt működtetve. Van még egy 12/24V 25A/12,5A-es töltőnk is, de azt egy targonca szinten tartásához használjuk egyelőre. A Forexes is jó, de mint írtam a halálból az sem hoz vissza akkukat. Persze van még pár nem automata töltőnk is, ABSAAR, stb... A Forexnél kikapcsolható a feszültség korlát, amikor hamar felugrik a feszültség. Ilyenkor a max feszültség van kint, ha jól rémlik, akkor 20V körül, de mérhető áram nem nagyon folyik. Aztán van, hogy megindul, de nem sok akkut sikerült így megjavítani.
T.adee:
Az már nagyon régen lehetett.Van a családban egy 21 éves Fiat és egy 18 éves Nissan,semmi difi nem látható az alapjárati fesz és a fordulati között.A 13,6V-ot én továbbra is kevésnek tartanám(terhelésen ez leesik 13,4 környékére akkor kb.)A kollégának érdemes lenne a kontaktokat valóban átnézni.
Elég sok régi autó jár még az utakon, főleg errefelé az Alföld keleti végében. Ha stabilan meg van a 13,6V ilyen autóknál már meg kell elégednem vele. Ha elküldöm, hogy nem jó a töltése, a szerelő visszaküldi, hogy ennek ilyen...nincs értelme.
Ami nagyon rossz tendencia az az akku lefogató hiánya, olyan 70-80% a problémás autóknál, pedig több szempontból is káros. Nagyon sokszor apró piti hibák vannak, nem durvák, kicsit kisebb a töltés, kicsit nagyobb az önindító áramfelvétele (van 2 DC lakatfogónk), kicsit nagyobb 0-0,1A-nél az állófogyasztás, főként városban használják, ritkán használják, horgászautó amiben napközben szól a rádió, túl sűrű olajat használnak és tél van, nincs rendes kompresszió és tovább kell indítózni, vezetékek/saruk átmeneti ellenállása nagyobb a normálisnál, laza saruk (mer könnyebb levenni, jó van az úgy) stb. Ezek közül 2-3 együtt már üzemképtelenné teheti az akkut szép lassan.
Persze van, amikor nincs töltés egyáltalán, rossz az önindító, nem találják a garpapírt, nehezen indul a motor jó akkuval is, mert ki van keze lába és mégis tegyünk már valamit, mert ez így nem járja, most vettük az akkut és már rossz... Jelzem ingyen mérjük a garanciális ügyfelek járműveinek elektromos rendszerét, ha apróbb hiba van, meg is csináljuk.Üdv Inhouse
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs