Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kenwood

    veterán

    válasz Alg #46047 üzenetére

    sokszor leirtam mar,hogy annak igenis van ertelme.
    nezzunk ket telot : az egyik hosszu hasznalat utan,hetente tobbszor lefagy. mar eleve osssze-visszavan karcolva mindenhol, bekerul egy kocsi kerek ala. torik a digitizer,a kijelzo,es a hatlap is.
    a masik mauklatlan mindenhol,de leejtik,es csak a digitizer reped el.

    az elso teljesen fos,a kijelzo bizonyos pontokon nem reagal,vagy nem azt csinalja,amit szeretnel.
    ronda,es hasznalhatatlan.

    a masodik mindenhol kulturalt,a kijelzo mindig tokeletesen reagal,csak van elol egy repedes.
    szerinted ugyanugy kellene meghirdetni mindkettot ?

    csalos topciban pl rendszeres, hogy meghirdetnek egy hardvert egyetlen hibaval.
    Valaki lecsap ra,mert azt a hibat o tudja javitani,vagy ugy hasznalna a hardvert,hogy nem erdekli (pl a halott a hutes,de o ugyis vizes blokkot rak ra).
    Megerkezik a cucc,es kiderul,hogy a meghirdetett hiban kivul meg van harom masik,annal sulyosabb problema is,es lehetetlen javitani,vagy tobbe kerulne talpra allitani,mint venni egy bontatlant.

    Valamiert az ilyen ugyeket sokan kulon kezelik attol,mint amikor fizetsz,es nem kapsz semmit, pedig valojaban tok ugyanaz a ketto.,hiszen egy gazdasagi totalkaros cuccnak pont 0 ft az erteke.

    total hulyeseg egy tobb alkatreszbol allo eszkozt komplett egysegkent kezelni,es mondjuk egy betort szelvedo miatt totalkarosnak tekinteni egy autot.

    [ Szerkesztve ]

    Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben

Új hozzászólás Aktív témák