Új hozzászólás Aktív témák
-
waithEard
őstag
válasz
huskydog17 #53 üzenetére
Köszi okoska. Most már jobb.
-
huskydog17
addikt
válasz
waithEard #43 üzenetére
Már ne haragudj, de te kérdeztél eléggé követelőző és egy kissé talán bunkó stílusban a 36-os hsz-ben, úgyhogy nem is tudom ki az arrogáns. Ahelyett, hogy esetleg utánanéztél volna az információnak a sok ezernyi oldalon, inkább követelőztél itt, úgyhogy én a helyedben átgondolnám a dolgot.
-
ÁdiBá
veterán
Szegény bátyám szeretné mindig ezt az efektet bekapcsolni TR alatt.
5850 radeon-t olyan szinten megöli hogy öröm nézni, de még a felső kategóriás kártyáknál is marhára észrevenni hogy zabálja a hardver-t, nem beszélve arról hogy szerintem marha bugos.
780 ugráló vibráló hajzuhatag, nálam elvágja a csaj nyakát a saját haja...
Ennél azért kicsit lehetne már jobb ez a dolog. -
SkyS1gn
félisten
válasz
TechArtist #6 üzenetére
Battlefield 4... mozog rajtuk, nézd meg a Fishing in Baku videót!
-
#90933760
törölt tag
CoD kutyáira ráférne igazán, ha már beletették őket legalább szépek legyenek ne kartonbundás valamik.
-
Neovenator
senior tag
Ez marketing blabla és nem jelent semmit, te is tudod.
Mit nem tud garantálni? Hogy amennyiben belelősz egy ablaktáblába vagy teszem azt pálmafába (á la Crysis), akkor a megfelelő reakciót fogja adni rá a grafikus motor? Na ne...azért ez már lassan egy évtizede nem okoz gondot.
És mennyiben más egy flaszter sérülése, mint egy összetört ablaktábla vagy kidőlt pálmafa? Semennyiben. Nem is értem, mire gondolsz. Ha pedig a maradandóság a probléma...voltak már 7 éve is olyan játékok, ahol az ellenfelek hullája, elszórt muníció, egyebek végig megmaradtak a játék egésze során. Tényleg nem értem, milyen szinkronizációról beszélsz. -
Tirexi
addikt
Reméljük ez már működni is fog a megjelenés napján a játékokban.
Amúgy ez tipikusan olyan mint a DX11.2... Még az előző a DX11.1 sem forrt ki máris jön a következő. Grat. -
BlackSoft
addikt
Jó ez, nekem tetszett TR-ben Lara-nak a haja, bár néha kicsit bugos volt, mégis kezdésnek lazán megfelelt.
-
SylverR
senior tag
Én a mai napig szeretem, és szeretek vele játszani. A legjobb játék amivel valaha is játszottam. Időközben elérhetővé vált a 96-os béta, amit az újságirók kaptak meg anno. És elképesztően gyönyörű. Ahhoz képest, hogy mikori az a demó. Bár hiányoznak a fizikai dobozok, igy nem olyan élvezetes.
Ott a TresCom is, ahonnan extre pályák tölthetőek le. Rengeteget javitottak rajta látványilag. -
Lomha 8V
addikt
-
waithEard
őstag
válasz
huskydog17 #40 üzenetére
Örülök, hogy ilyen okos emberek is vannak itt a PH-n. Ha egyből "másképp" lett volna fogalmazva, nem kérdezek rá. Köszönöm az arrogáns felvilágosítást.
-
Lomha 8V
addikt
Hát én most végeztem a Tomb Raider-el, és nagyon szuper játék volt, de valahogy Lara hajának a mozgását totálisan lesz*rtam. Esetleg a növényzet valós mozgásának a modellezése érdekes lehet, de a Trespasser óta tudjuk, hogy a kevesebb néha több.
-
huskydog17
addikt
válasz
waithEard #36 üzenetére
Mindössze el kéne olvasni a szöveget és akkor nem lenne ez a nagy értetlenkedés.
"Az effekt marad teljesen szabványos, DirectCompute felületet használó megoldás"
Mit nem lehet ezen érteni? Másképpen fogalmazva: minden DX11-es VGA-n működik az effekt.Remélem így már világos!
A tartalomhoz: nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a következő generációja ennek az effektnek, leginkább az fog érdekelni, hogy hogy működne a fűszálaknál.
Abu, van arról valami infód, hogy a 2.0-t mely játékokba építik majd be?
-
waithEard
őstag
válasz
->Raizen<- #37 üzenetére
GTX 670-el?
-
waithEard
őstag
válasz
->Raizen<- #30 üzenetére
Akkor igen, vagy nem?
-
JanR
addikt
válasz
->Raizen<- #30 üzenetére
Akkor bocsánat, nem tudtam
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Neovenator #26 üzenetére
Mert annyira messze van a dedikált GPU a CPU-tól, hogy nem tudja garantálni a szinkront, így a program működése széteshet. A Havok megoldása azért működik, mert a nextgen konzolok integrálva tartalmazzák a GPU-t, ráadásul nincs memóriamásolás sem és közvetlen a hardverelemek elérése. Ezt átmenteni PC-re nem könnyű. A Havok dolgozik rajta és más is csinál hasonló rendszert, de még ha a hardvered meg is van PC-n a konzolokra tervezett operációs rendszer működési modellje sokkal jobb marad, mert PC-n ma nem kap a fejlesztő felhasználói módú hozzáférést a GPU-hoz.
-
Neovenator
senior tag
Tudom én is, hogy valahol el kell kezdeni mindent, de jelen állapotában iszonyatosan mű az egész, semmit természetesség nincs benne.
A másik tényező meg, amit említettél...a hálivúdi látványorgiára törekvés felülírja a realista megközelítést.
A MiB féle "zajos tücsök" kérdéskör.satz18: Itt nem is elsősorban a megmaradó törmelékről lenne szó, hanem, hogy hatása legyen az eszközöknek a felületekre...a megmaradó törmelék nem hinném, hogy probléma lenne, ha a fent is említett megoldást választja az ember.
-
Neovenator
senior tag
Miért nincs szinkronizálva a CPU felé? Hát tessék megtenni! Nekem homok legyen a föld alól is, elvtársak!
Egyébként tán nem lenne olyan iszonyatosan bonyolult...egy adott játék adott pályáján létezne egy lista/puffer a megváltozott felületekről és kész, amit nyilván a következő pályára lépéskor ürít a program. Még azt se kívánnám, hogy tesszellált, csipkésre tört flaszterral cserélje ki a játék az eredeti textúra-darabkát, hisz az Unreal 4-es effektező bácsi is megmondta, hogy a szétrepülő darabkák egyszerű sprite-ok, valami hasonlót és erőforrás kímélőt csak ki lehetne találni nagyobb felületekre is.
-
satz18
őstag
Tesóm szórakozott még régen azzal, hogy mafia 2-ben feltolta maxra a phisx-et, és csodálkozott hogy kb ugyan úgy ment. Aztán elkezdett lőni mindenre, és ahogy gyűltek a törmelékek a földön, egyre csökkent az fps szám, a végére kb lett neki 10 fps-e és tök játszhatatlan volt a játék. Nem biztos, hogy megéri a maradandó törmelék.
-
waithEard
őstag
Egy láma kérdés: csak AMD kártyával működik ez a csoda?
-
xtremez
aktív tag
(Bf 4-ben egész jónak tűnik bf 3 után főleg, mert az egy nagy visszalépés volt szerintem bc2-höz képest.)
Az irritál a legjobban, hogy a romboláskor szétrepülő törmelékek pillanat alatt eltűnnek.. Miért nem maradhatnak ott ? Tippem a memória és a teljesítményvesztés lenne. Változni fog ez valamit next gen korszakban ?
-
Nekem ami a Tomb Raider-ben volt nagyon bejött. Főleg pár patch után egész valósághűre sikeredett.
Viszont szerintem ahelyett, hogy 12k hajszálat tudjon megmozgatni arra kéne rágyúrni, hogy a környezeti behatások meglátszanak rajta. Elég vicces volt amikor beleestem a sárba, vagy vízbe, és Lara haja ugyanolyan szépen csillogott és lobogott tovább. (bár tudom, hogy ezek a mai samponok csodákra képesek, főleg egy tressFX, de akkor is)
Bár az is igaz, hogy ebben az esetben a játék végére a főhős már egy madárfészket fog a fején hordani... -
kopidoo
senior tag
válasz
Neovenator #13 üzenetére
Remélem itt már kicsit több kell egy lepkefingnél, hogy meglibbenjen a haj.
Engem is leginkább az eye candy jelenség zavar. Ha van "fizika", akkor meg a nevetséges paraméterezés a kiábrándító: pisztoly/géppisztoly lebont egy betonfalat, kézigránát kirobbantja egy épület falát, ruhaszimuláció nevetséges, amikor lyukadni, vagy egyszerűen szakadnia kéne, akkor száz darabra hullik. Unreal 4 elemntal demoban 1:30 körül amikor hullanak a kövek az oszlopokról/plafonról, akkor azok is atomjaira hullanak.
-
TechArtist
aktív tag
Multi esetén a játék egyensúlyának sem tesz jót többek közt.
Erről egyébként beszél Patrick Bach, a BF4 executive producere is az egyik interjúban.
-
válasz
TechArtist #6 üzenetére
StressFX...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Neovenator #13 üzenetére
A környezet rombolása limitált szinten valósítható meg egy játékban. A BF4-ben minden korábbinál jobb lesz, de jelenleg ez a max, amit el lehet érni. De azért a Red Faction játékok rombolhatósága is nagyon jó.
Egyébként igen a destruction nagyon rá van feküdve minden fejlesztő, de nehezebb megcsinálni mint kigondolni, mert egy játékban nagyon kell figyelni arra, hogy te bárhova mehetsz és az AI útvonalára is figyelni kell. Ezzel nagyon megnő a hibák lehetősége, például beragadsz valahova. Az elsődleges szempont a teljes szinkronizáció, amit például a dedikált GPU nem ad meg, mert az ott lerombolt törmelék és a megváltozott felület nincs visszaszinkronizálva a CPU-nak. Teljesen újszerű megközelítés kell. A Havok megoldása egész jó egyébként. Kár, hogy csak nextgen konzolokra van.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
kriszpontaz #3 üzenetére
-
Neovenator
senior tag
Mint egy falat kenyér...
A környezet rombolására inkább ráfeküdhetnének...nincs is szebb, mint egy Unreal 4 motor demonstráció, ahol a betonra lőtt golyók nyomán szökőkútszerűen záporoznak a járda darabkák, az eredeti felület viszont érintetlen marad...
Éljen a realizmus. -
DudeHUN
senior tag
válasz
TechArtist #6 üzenetére
NBA 2K14-ban teljesen jó ruha fizika került.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Van már ilyen. Az Alice: Madness Returns, persze az a CPU-n fut, viszont a PhysX-et használja hozzá.
A GPU-s oldalon inkább a TressFX lesz a kedvezőbb, mert nagyságrendekkel gyorsabb az effekt. Itt nem a szimuláció a legfőbb gond, mert az nagyjából ugyanaz minden esetben. A hajszálak helyes megjelenítése nagyon nehéz. A TressFX itt nyer nagyon sok sebességet, mert PPLL gyorsítóstruktúrával oldja meg az OIT-t. Ezt az algoritmust az NV nem szokta használni.
-
GypsFulvus2
őstag
Ahhhh, micsoda nagyszerűen göndörödő-pöndörödő mellszőrzetű macsó nyitott inges soldier of furtune főhősöket lehet gyártani ezentúl! Úgy hiányzott ez, mint egy falat kenyér...
-
DemonDani
addikt
Physx használatával évek óta lehetne olyan szintű hajszimuláció, ami egy játékban bőven élethűnek hat. 12000 szőrszál a macskámon sem mozog egyszerre
(#6) TechArtist
Physx. -
TechArtist
aktív tag
A karakterek ruháin is kéne már javítani, mert jelenleg nincs olyan játék, amiben ne úgy nézne ki, mintha bele lenne gyógyulva a karakterek bőrébe. (Sosem mozog, mindig ugyanott van stb.) Talán a TressFX 3.0 már megoldja ezt is.
-
JanR
addikt
Nem tudom ki, hogy van vele, de nekem tetszik. Foglalkoznak vele, remélhetőleg csak jobb lesz! Várom már azt a játékot ami majd használja a 2.0-t !
-
tixem
addikt
"a legújabb CryEngine-be és a Frostbite 3-ba is bekerült a támogatás."
csodás, már várom, ahogy Psycho, vagy bf4-ben Irish haját lágyan lengeti a friss tavaszi szellő
-
kriszpontaz
veterán
"illetve a különböző szűrös felületek szimulálására is használható lesz"
Mi áz a szűr rájtáde?
Ezkecsinánie?
-
satz18
őstag
Ezzel már Larának a mellbimbója is fog mozogni, esetleg megérzi az időjárás változást és különböző más behatásokat? Mert ha igen, akkor muszáj leszek beszerezni egy AMD-s konfigot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Állapot: 10/10 6 hó jótállás!
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / RX 7600 / 32GB DDR4 / 1TB M.2 SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest