Új hozzászólás Aktív témák
-
Menni fog ez szépen PC-vel, gondolom, ahogy a driving force pro is megy. Nem G25, de PS3-ra és PC-re is a második legjobb megoldásként váltani fogja a DFP-t. A tekerő tökéletes megoldás, jelenleg a sebességváltó kart használom fékerő állításra LFS-ben, de ez lesz a tuti. Kiváncsi vagyok kiadnak e új G25-t (G26?
) ugyanezekkel a gombokkal. Ha nem, az akár a G25 eladásokra is kihathat...
-
.:ZS:.
senior tag
Szerintem akárhonnan nézzük ez a kormány parasztvakítás! Szinte totál lemásolták a DFP-t, a tervezők még nagyon azon se erőlködtek hogy legalább kívülről kicsit másabb legyen. Egyetlen plusz dolog az a tekerő rajta. De ahogy lejebb írták az erre szánt funkciókat eddig is be lehetett állítani a plusz gombokra. Pedál meg 100%-ig ugyanaz. Ez szerintem egy meglehetős melléfogás volt a Logitechtől.
-
Gondar
tag
Jó nekünk az hogy a race07 szebb lesz ??? szerintem egyáltalán nem így is hatalmas a endszer követelménye pl nálam ha mind a 21 kocsit ábrázolnija kella gépnek lassan már beszaggat
-
Gondar
tag
Hehe És még mivan márc 28 adikán ?? na mi ?
A szüli napom ..köszönöm -
Gábor vitéz
tag
válasz
#06658560 #27 üzenetére
Na nem akarok már ennyire offolni. Azt hiszem én nem sértegettelek. Kérlek te se tedd. Nem téged minősítettelek csak azt amit írtál.
Amúgy igen, csúsztam meg már párszor ('95 óta vezetek) és sokszor a kormányon érezni először, hogy hoppá "felpuhult" kormány: úszik a kocsi! (ezt nem csak én állítom lásd: (#21) szab.tam válaszát) Főleg ha nem figyel annyira oda az ember, vagy idegen kocsiban vagy amit nem érzel annyira. És ehhez nem feltétlenül kell kanyar! A testeden nem érzed olyan hamar hogy csúszol mert együtt mozogsz a kocsival! Centrifugális erő csak akkor hat rád leginkább ha kocsi nem csúszik hanem tapad az úthoz a kanyar közben. Tehát a te mozgásod iránya és sebessége valamilyen mértékben különbözik a kocsiétól. Elvileg tanulnod kellett az inerciarendszereket fizikából...
Amúgy meg arra a kérdésedre reagáltam h a kormány hogy érzékelteti a csúszást. Most meg azt mondod hogy az egész testedre hasson centrifugális erő? Ezt nehéz elvárni egy kormánytól. Persze az is kellene, a megoldás pedig a kettő együttese lenne, mivel a kocsi viselkedését a kormány (+pedálok) ellenállásán kívül a kocsit érő külső erőhatások szimulálásásaval lehetne legpontosabban modellezni. De ehhez már szimulátorkabint kell épiteni, vagy elmehetsz egy játékterembe és megkapod ezt az élményt... De most komolyan ha lenne ilyen cucc és meg is tudnád venni, akkor kipakolnád a fél szobádat hogy beférjen?
Na hagyjuk ezt... peace!
-
edgR
őstag
eeeeees aki pc-n szeretne gt-zni pl ezzel a kormannyal, az megint magas ivben le van szarva, mindket oldalrol..
-
nsrking
senior tag
ááá miért csak PS3-ra adják kiii......Gyönyörű grafja lesz az egyszer már biztos! Jah a kormány amúgy nemrossz.
-
#06658560
törölt tag
Spec nekem nicns ilyen irányú igényem. Egyébként nem lenne helyem a normális hat szabadságfokú rendszer kiépítéséhez, megfelelő monitorrendszerrel. Vagy lehetne egy fejkijelző a monitorok helyett, de akkor meg le kell kódolni vhogy a mozgásérzékelést, hogy a kép is aszerint menjen. ha ez sikerülne valszeg nem az lenne a munkám ami, hanem a megoldással már gazdaggá tettem volna valami szoftverfejlesztő cég részvényeseit...
-
Hát, olyan 6-8m 20*20mm es vas szelvény. Az kb 4k.
Vas lemez a bill/kormány/váltó alá olyan 7k.
Ülés nekem épp volt felesleges.
Heggesztőpálcát meg találtam a garázsba. arra se tudok árat mondani, csak hogy olyan 30 db heggesztőpálca fogyott el.
Festék olyan 2k.Ajánlom hogy néz körbe a neten mert nagyon sok jó 5letet lehet találni. Abból kiszűröd ami neked kell aztán had szóljon.
1 nap latt összeheggesztettem faterral, majd másnap festés. 1 hosszú hosszú hét száradás (lehet drágább festék kellett volna, de így is piros lett volna a padlószőnyeg ha az elején nem rakok rongyot alá.
[link]
[link] -
#06658560
törölt tag
válasz
Gábor vitéz #18 üzenetére
Csusztal mar meg valaha? Azt nem elsokent a kormanyon fogod megerezni, hanem a testeden, a centrifugalis ero hatasara. Te vagy LOL. Innentol kezdve ertelmetlen az egesz amit leirsz. Amig testtel nem erzed, addig kamu minden.
-
-
-
G25 öm van, és majd mindennap játszom a gt5 prologal
Szerintem remek mód megírták a prologot, igazi jófajta szimulátor lett. LFS szintű forcefeedback, és futomú/tér érzéssel, race07 hangulattal, (és ha kész lesz) rfactor szintű automennyiséggel. És egyedi grafikával.
Ez meg a DFP utódja, g25 közelébe se jöhet majd
Amúgy meg hogy gt5 höz készítették az nem jelent semmitg25 el is kivállóan megy a H váltó gt5prologal.
-
szab.tam
nagyúr
válasz
Gábor vitéz #18 üzenetére
ezt én is alátámasztom. ha jól működik a kormány, és játékban is kellő támogatottságú, és valós az erővisszacsatolás, kanyarban való megcsúszáskor megszűnik az erőhatás, és elengedett gáz, fék melett, ahogy lassul az autó, rögtön érezni, ahogy újból visszajön a tapadás.
sajnos még a fokozatosság eléggé gyenge, a tapadás elvesztésének érzete hirtelen következik be, de ha a gumisurlódási hang elég magasra van állítva, akkor ez előjel segítség lehet a teljes csúszás előtt. -
szab.tam
nagyúr
én is azt hittem, hogy a legtutibb szimulátor a gtr2, de már a szintén simbin-es race07-et nyomom. sokkal gazdagabb visszajelzés érkezik a kormányra. pl a fékezésnél is érződik a kormány beremegése, mintha kicsit egyenetlen lenne az út, és szitálva pattogna. az alapjáraton is remeg kicsit a kormány, mint amikor túl alacsony a fordulat, és még sok egyéb. ráadásul a gtr-hez képest az erővisszacsatolások fajtáit sokkal részletesebben be lehet állítani. a környezet grafikája is fejlettebb, és a több cpu magot is jobban, szimetrikusabban használja.
ja és valóban ezek az igazi szimulátorok, meg általában az rfactor alá tettek. ahol valósan lehet szimulálni a vezetés valós élményét,és a legapróbb autóbeállításokat, nem csak a fényezést, meg atökiggázzal hajtűkanyar segarally módra.
a g25-tel a dirt is szenzációs!
-
szab.tam
nagyúr
szintén g25...
a előszedés, elrakás nálam is gondot jelent. én már nem húzogatom szét. külön procedúra szerint megy: minden összedugva a dobozban, alul a pedál, rajta a kormány + váltó, amit ekőször kiveszek, a doboz mellé. majd jön a pedál, rögtön a helyére, majd a kormányt felemelem, alul a kábeleket a tenyeremmel a vályatban tartva, és rácsavarom az asztalra. ezután emelem fel a váltót. elrakásnál fordítva. csak az a baj, hogy minden 5. feltevésre totál gubanc minden...
ezt egyébként nem értem, hogy a g25-nél miért nem rögtön hátulra lehet dugni a csatikat. ezzel a hülye alul vezetéssel, ha az ember nem figyel oda, akkor a rászorításkor elvághatja a kábeleket.
-
Gábor vitéz
tag
Kopi, vezettél már valaha? A kocsiban is kicsúszik alólad a szék?? LoL!
Ugyan nem használtam még ezt a kormányt (mivel nem is lehet még kapni) de máshol úgy van megoldva hogy a tapadás csökkenésével (ami egy ponton túl csúszást jelent), arányosan csökken a kormány ellenállása. (és teljesen megszűnik ha elemelkedsz talajtól, vagy mondjuk jégre futsz) -
anulu
félisten
amúgy meg aki nem az angol/francia/német nyelv, hnem a játék miatt tépi a falat (ahogy én is), az simán megvehette már a Hong-Kong-i Store-ból.
btw ha kormány, akkor G25.
-
Mosqu!to
addikt
MOMO Racingről váltottam G25-re és sokkal jobbnak érzem a G25-öt.
4 dolgot hiányolok róla, azok a gombok egyesével a kormánykerékről.
Ja meg zavaró, hogy ha a kábeleket ki akarom húzgálni, akkor le kell szerelni és alulról kiszedni mindent, de ez igazán elhanyagolható, minden másban veri a MOMO-t.
A MOMO Force-ról viszont nincs véleményem, az lehet, hogy jobban felveszi már ezzel a versenyt. -
Larry303
addikt
nem rossz kormány a momo, a pedáloktól eltekintve...
rudi: sztem elég jó konstrukció volt az a eredeti dfp is (jobb mint a momo szvsz)
viszont, ha a pedálokkal nem kezdtek semmit, akkor nem látam azokat az újjításokat, amivel jobb lenne az előzőnél...a felsorolt paramétereket eddig is be lehetett állítani külön gombokra.. -
AMD_ok
őstag
Nem kétlem, nem próbáltam, biztos fasza az ffb, meg a hatások, félprofi kormány kategóriába tudnám sorolni, de mint irtam, nem áll az én kezemre, ez van, ezért nem tetszett. (teljesen szubjektív benyomások miatt, én a vastag, picit kisebb átmérőjű kormányt szeretem, ezért vettem MOMO-t)
-
#06658560
törölt tag
hogy szimulalja a megcsuszast? kirantja alolad a szeket?
-
rocket
nagyúr
Nem is az a cel felvegye a versenyt a G25-tel, ez egy teljesen mas arkategoriaba szant kormany, hagyomany a Logitechtol kormanyt csinalnak playstionhoz GT megjelenesre, GT3-hoz kiadtak a Driving Force EX kormanyt, aztan GT4-hez jott a Driving Force PRO es most a GT5-hoz jon ez
-
-
aeroxr
tag
A GT 5 hol szimulátor?
A kuplung hiánya is érdekes. -
Integra
titán
már ránézésre se veheti fel a g25-tel a versenyt..
arra kéne ezeket az amúgy okos gombokat felfabrikálni inkább
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation Portal 2026.12.03-ig gyári garanciával eladó!
- ASRock B560 Steel Legend + i5 11500 + ID-Cooling + 16 Gb Corsair Vengeance RGB Beszámitok!
- Samsung Galaxy A26 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! 850W ASUS ROG STRIX Gold tápegység garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S23+ 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40A9 docking station
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest