Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz kkf #48 üzenetére

    Ha a Fast Sync-re gondolsz, akkor az egy V-sync alternatíva, ami szimpla pufferelést kényszerít. A valóságban ez szart sem ér, mert egyik új játék alatt sem lehet bekapcsolni. A DX9-es és OpenGL-es játékok alatt működik csak. DX10/DX11-ben a programok 99%-a nem engedi a vertikális szinkron külső vezérlését, és ezen belül azt, hogy hozzányúljon egy akármilyen driverhack a pufferelési paraméterezéshez. A DX12/Vulkan alatt pedig nem is lehetséges a driverből kényszerített vertikális szinkron, mert a meghajtó nem tudja, hogy hol vannak a képkocka pufferek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák