Új hozzászólás Aktív témák
-
lesaux
veterán
válasz
BlacKSouL #24 üzenetére
Asszem, szegény nagymamámat is ilyenek palizták be. Ajánlottak a Matávtól egy kiegészítő csomagot, hogy olcsóbb lesz a telefonálás. Szóbeli szerződést kell csak kötni. Kiderült, hogy a Favorit Plusz díjcsomagról van szó, egy fix havidíjért ingyen hívhat az egész országban minden matávos számot.
Csakhogy ő már default (tehát előtárcsázás nélkül) a Tele2 szolgáltatásait használja, magyarul amire szerződött, az teljes egészében kidobott pénz.
Javasoltam neki, hogy előtárcsázza a Matávot, és akkor ingyen beszélhet a nagykátai rokonokkal. Egészen a következő telefonszámláig ebben a hitben éltünk, mert ugye kiderült, hogy Nagykáta nem matávos körzet, hanem Monortel vagy mittudomén, ergo nem ingyenes.
Ja, és ennek a szélhámosságnak egy év a hűségideje.
Szerk.: helyesbítek, 14 hónap.
[Szerkesztve] -
Lenry
félisten
azt hiszem besorolható a telemarketing kategóriába ez is [link]
és azt hiszem az egész topik [link]
én egy valamire kíváncsi lennék... kikeresik valahonnan a telefonszámomat, vagy egy program szekvenciálisan végigpróbál egy adott intervallumban minden számot? mert utóbbi esetben értem, hogy hogyan tudták meg a telefonkönyvben nem szereplő, titkosított, és a mindösszesen kb 3 ember felhívására és internetre alkalmazott telefonunk számát...
[Szerkesztve] -
BlacKSouL
addikt
Nem! Telefonon is lehet kötni szóbeli szerződést, melynek alapját a hangfelvétel képezi, amin jól hallhatóan és visszahallgathatóan szerepelnie kell az ügyfél adatainak, melyet ő maga is megerősít, és a határozott megerősítő válasznak arra a kérdésre, hogy megrendeli-e a szolgáltatást. Az egy más dolog, hogy ezt az üzletkötő milyen eszközökkel ''kényszeríti ki''.
Rengeteg reklamáló ügyfél jött azzal, hogy ilyen kedvesen beszélt az üzletkötő, meg olyan szépen rábeszélte, meg más esetben hogy ''annyira erősködött a kollégájuk, hogy kénytelen voltam igent mondani'' (Hát nem. Le lehet tenni a telefont.) Számtalan esetben azonban lényeges információk maradnak le a tájékoztatásnál, elmondják milyen előnyökkel jár, de azt nem, hogy ez marhára függ ám az előfizető telefonálási szokásaitól. Van akinek 30-40% haszon egy kiegészítő csomag, míg másnak ugyanaz ennyivel megnöveli a számláját. És még sok olyan dolog sem hangzik el, amit ha hallana az ügyfél, akkor tuti nem mondana igent.
Kalandor:
[Szerkesztve] -
Aneeta
csendes tag
válasz
parandroid #27 üzenetére
Jó, én azt hiszem feladom
Senkit sem szeretnék meggyőzni.
Csak annyit még hozzátennék érdekességképpen, hogy
van egy általad is említett ügyfelem, aki 2 évig a kukába dobálta az ajánlatunkat,
egyszer ''mit ad isten'' megnézte, elolvasta,
azóta állandó és kiemelt ügyfelünk. -
parandroid
félisten
''Én az üzleti telemarketingeseket próbáltam megvédeni,
akik cégeket keresnek meg, nem magánszemélyeket.
Bár ott is egy-egy ''magánszeméllyel'' kell beszélni,
de azt akkor nem szabad az illetőnek elfelejtenie, hogy
nem a saját érdekeit kell szemelőtt tartania,
hanem a vállalatét, ahol dolgozik.''
Az üzleti telemarketingnek sincs létjogosultsága. Van épp elég dolgom munkaidőben, így is túl sok a túlórám, nincs kedvem még hosszú percekig cseverészni agresszív és rámenős telemarketingesekkel. Ha valamire szükségem van, akkor körbenézek, vagy még inkább szólok a beszerzésnek, hogy szerezzenek. Ennyi.
A kedvencem az, amikor a cég pénzügyi vezetőjével akarnak beszélni, mert van egy kihagyhatatlan ajánlatuk. No persze, kapcsolom neki csak úgy hip-hop egy nemzetközi nagyvállalat országos pénzügyi igazgatóját. Jó poén.
A másik kedvencem, amikor döntéshozót keresnek. Egy gyors döntéssel meg szoktam kérni őket, hogy juttassák el hozzánk írásban az ajánlatukat, mert telefonon ilyesmivel nem vagyunk hajlandóak foglalkozni, és megadom a cég postacímét. Az irodai papírhulladék gyűjtő meg sokat elbír.
p -
''Egyébként ha lecsapod a telefont, vagy ''beleanyázol'' az csak téged minősít.''
Szerinted megis, hogy kellene banni azokkal, akik betolakodnak a maganeletembe, hogy ramsozzanak vmi vackot (a legtobb ilyen ajanlat a csalas hatarmezsgyejen mozog, kulonosen az ''on nyert'' kezdetuek) es minden lehetseges modon igyekeznek visszaelni az ember elemi udvariassagaval, hogy minel tovabb tudjon beszelni? Nalam raadasul fokozottan jelentkezett a problema, ugyanis eleg sokat dolgozok otthon es ezeknek a hivasoknak nagy resze nap kozben erkezett.
Valoszinuleg nem fognak szentte avatni, de ha valaki kovel dob meg, akkor tolem nem kenyeret kap vissza, az biztos.
Es ebbol a szempontbol a kommunikacios keszsegeim teljesen irrelevansak, mivel nem kommunikalni akarom, hanem azt, hogy hagyjanak beken.
[Szerkesztve] -
BlacKSouL
addikt
Általam is visszahallgatott párbeszéd, 78 éves néni és huszonéves önbizalomtól duzzadó sales-es:
-Halló
-Jónapot, XY vagyok, milyen díjcsomagban van?
-Hogy tetszett mondani?
-Azt kérdeztem milyen díjcsomagban van?
-De milyen csomagra tetszik gondolni?
-Hát DÍJCSOMAG! Milyen díjcsomag? Mennyit fizet a telefonért? Sokat?
-Jaaa, nem értettem mi ez. Hát van hogy többet, van hogy nem olyan sokat.
-És nem tudja milyen csomagban van??
-Jajj, nem tudom én, én mindig fizetem a számlákat ahogy jönnek.
-Jó, ez így nem lesz jó, mennyi volt az utolsó számla?
-Hát, olyan négyezer valamennyi, vagy háromezer?
-Hát ez most nem mindegy, akkor keresse meg a számlát most!
-De el van téve a fiókba...
-Jól van, akkor MOST LETESZEM ÉS MAJD HÍVOM ÖT PERC MÚLVA! DE ADDIG KERESSE MEG ÉS TEGYE MAGA ELÉ!!
(új hívás)
-Halló
-Én vagyok. Na, ott a számla?
-Igen.
-Na milyen díjcsomagban van?
-Nem tudom.
-De hát ott van a számlán!!
-Hol?
-A hátulján!
(szünet)
-Látja-e már?
-Nem.
-Na akkor milyen összeg van a számlán?
-Hát, 4100.
-Na, mondtam én hogy nagyon sokat fizet. Most itt egy lehetőség, nem kerül semmibe, csak megrendeli, és a telefonszámla 40%-al olcsóbb lesz. Megrendeli akkor?
-Mit?
-Hát ezt a kedvezményt amit az előbb már elmondtam.
-Hogy olcsóbb lesz?
-Igen.
-És hogy kell megrendelni?
-Ha kérdezem akkor válaszol. (Személyi adatok egyeztetése..)Na és akkor ezennel szerződést kötöttünk, megrendeli akkor az olcsó telefonálás lehetőségét?
-Igen.
-Rendben, akkor 10 nap múlva már él a kedvezmény. Viszonthallásra
-Viszhall.
Egy olyan kiegészítő díjcsomagot rendelt, ami 24 hónapos hűségszerződéssel van, az eddigi félig lebeszélhető díjcsomagjával csaknem azonos percdíjakkal, azonban a lebeszélhetőség nélkül, az eddigi 4000 helyett 5500 lett a havi számlája, és két évig nem mondhatja fel, ha mégis, akkor 45000 Ft kötbért fizet.
Gratulálok az ilyeneknek. -
Aneeta
csendes tag
válasz
bLaCkDoGoNe #13 üzenetére
Dehogy, nem ezt mondtam.
Természetesen én sem szeretem, ha otthon, a privát szférában zaklatnak...
Én az üzleti telemarketingeseket próbáltam megvédeni,
akik cégeket keresnek meg, nem magánszemélyeket.
Bár ott is egy-egy ''magánszeméllyel'' kell beszélni,
de azt akkor nem szabad az illetőnek elfelejtenie, hogy
nem a saját érdekeit kell szemelőtt tartania,
hanem a vállalatét, ahol dolgozik.
Ehhez pedig néha szükséges az is, hogy megfelelőképpen tájékozott legyen,
és elfogadjon egy-egy ajánlatot,
tisztában legyen a lehetőségeivel. -
Bocha
HÁZIGAZDA
válasz
parandroid #21 üzenetére
A miénk valami pár ezer forintos vezeték nélküli Sagem, és ki lehet kapcsolni!
De az a baj, hogy vannak páran (családból, meg pár külföldön élő ismerős), akik vezetékesen keresnek minket. Ennek ellenére volt már, hogy egy-egy hétre ki volt kapcsolva a teló, mert elfelejtettük visszakapcsolni - egész nyugi volt, de kaputelefonon így is kaptunk ajánlatokat, néha be is csöngettek, hogy nem kell-e megélezni a késeinket. Ezeket még a telefonos spamnál is jobbna utálom.
-
parandroid
félisten
Minket is keresnek a vezetékesen, de nem találnak meg.
Amikor beköttettük az új lakásba a telefont, első nap csögött, és már ajánlották is, hogy kössek adsl-t. Mondtam nekik, hogy azért köttettem e telefont, hogy internetezhessek, és kedvesen elmagyaráztam az ifjú hölgynek, hogy ez volt az első és utolsó hívásom ezen a készüléken, de felőlem annyit hívogathatja még a számomat, amennyit csak akarja. Utna kihúztam a splitterből a telefon felé vezető ágat, a készüléket pedig eltettem egy félreeső fiókba.
Az én lakásomban ne legyen olyan telefonkészlék, amit nem lehet kikapcsolni, vagy legalább lenémítani. Persze tudom, hogy léteznek ilyen vezetékes telefonok, de azok többe kerülnek, mint a Nokia 6230i-m, akkor meg már inkább az.
Egyébként régen a vezetékes telefon előfizetői szerződésében benne volt, hogy szerződésszegsnek minősül, ha a számodat elérhetetlenné teszed, pl melléteszed a kagylót, vagy kihúzod a készüléket. LOL. Persze, azért köttettem be a telefont, hogy éjjel-nappal zaklassanak rajta a téves hívók meg a telemarketingesek, és ha csörög azonnal ugorjak. Ráadásul többe kerül az alapdíj, mint amennyit a mobilszámlámra havonta kifizetek.
Meztelen adsl-t (ez a név is mekkora vicc már) meg hiába rendelnék, mert ugyanannyiba kerül, mint amennyit most fizetek.
Szemét egy banda ez a matáv (és társai), ha rajtuk múlna, szerződésben kötelezővé tennék napi 4 telemarketinges hívás fogadását.
p -
Bocha
HÁZIGAZDA
Szerintem a normális kommunikációs képesség és a modor nem függvénye annak, hogy valaki közép vagy felsővezető-e, az én tapasztalataim fordítottak, a ranglétrán felfelé haladva egyre tahóbb emberekkel lehet találkozni.
Sem anyázni sem lecsapni nem szoktam, de utóbbiban szerintem nincs semmi kivetnivaló, sokszor hétvégén zaklatnak az otthonomban mindenféle baromsággal, át akarnak verni, el akarnak adni valamit amire nincs szükségem, az adataimra kíváncsiak.. nehogy már az legyen a baj, hogy valaki erre nem áldoz a szabadidejéből.
Örülj neki, hogy te normális terméket ''árulsz'' (vagy legábbis úgy gondolod). Én biztos nem tudnék átverni embereket, nem dolgoznék ilyet.
-
BloodRay
veterán
Nekem bejövő vonalon van valamilyen szinten helpdeskes feladatom is, de rühellem...
Az a rettenetesen sok ember aki még beszélni sem tud...
Jah és ezek égvezetők...
Otthon én is utálom, ha hívogatnak. Általában nincs 10 sec míg bontódik a vonal.
Szabadidőmben van jobb dolgom is... Hívogasson ráérő nyugdíjasokat. -
lesaux
veterán
Bog: ennek a címe olyan, mint egy coming-out.
-
lesaux
veterán
Alig pár órája hívott egy lány, elmondta, hogy nonnan szerezte a számomat, a nevemen szólított, és el akart adni nekem valamilyen alsógatyát. Közben érdeklődött, hogy honnan szerzem be az alsóneműimet. A kínai piacról, hármas csomagolásban.
Elmondta még a dolog előnyeit, megkérdezte, hogy érdekel-e, küldjön-e termékmintát. Köszöntem szépen, ne küldjön. Vidáman elbúcsúztunk, nem volt két perc sem a beszélgetés.
Ja, és (Kolombusz)! Erre nehezen tudtam volna mondani, hogy van már ilyen otthon, pedig tényleg van.
Szerk.: a szüleim már fel se veszik a drótos telefont, ha ismeretlen számról érkezik hívás. A bátyám se, de ő hülye. Ha FIFA-zik, akkor tökmindegy, honnan hívják.
[Szerkesztve] -
Aneeta
csendes tag
Akkor még jó, hogy nem téged kell felhívnom...
Egyébként ha lecsapod a telefont, vagy ''beleanyázol'' az csak téged minősít.
Szerencsések közé tartozom, mert nem az átlag lakosságot kell megkeresnem
és nem holmi gagyii betanult értékesítési vagy rádumálós szöveggel.
Tudom, hogy egy jó szolgáltatással keresem meg az illletékes emberkéket,
és hidd el, a tapasztalataim azt mutatják, hogy közép- és felsővezetői szinteken már
kifejlődött az emberek normális kommunikációs képessége,
és ha nem tetszik neki az ajánlat vagy nem aktuális, akkor azt is közölni tudja normálisan.
Hozzáteszem, hogy nem is mindenki tudja ezt a munkát sikeresen csinálni.
Én úgy vélem tudom jól csinálni,
és nem azért teszem, mert nem értek máshoz, vagy mert nincs más,
egyszerűen azért, mert jól keresek vele. -
''Az a baj, hogy a telemarketinges szó manapság felvett egy negatív töltést.''
Miert, mikor volt mas? Telefonos spam, nem mas, ami rosszab, mint az emailes, mert egyreszt nem lehet szamitoggep szurni, masreszt a telefon csong es fel kell venni.
Szo nelkul le szoktam tenni a telefont, ha vmit el akarnak adni (vagy ha aznap mar a sokadik hivas, akkor esetleg egy ''anyadat'' is becsuszik). Elhiszem, hogy szar melo szar fizetesert, de a zsebtolvajok elete sem csupa moka es vidamsag, megse szeretjuk oket. -
Neck
veterán
válasz
(Kolombusz) #2 üzenetére
Nem mindig megy. Pl a másik logoutos írásra gondolok, amelyikben iratsütő gépet vagy mit akart eladni a nő.
-
Bocha
HÁZIGAZDA
Én utálom, ha felhívnak akármi miatt vezetékesen, itthon a nyugalmat szeretem. Ha akarok venni valamit, akkor utánanézek és megveszem, nem értem, hogy miért ajánlgatnak nekem bármit is. Ráadásul marha sokat hívnak minket, gondolom mert az itthoni számunk xx yy zzz formátumú, z=0, a többit nem árulom el, de elég könnyű szám... már pizzát is akartak rendelni, meg számot kérni a kívánságműsorba.
A telemarketingeseknek általában 10 másodpercen belül meg szoktam mondani, hogy köszönöm, de nem érdekel, amire elég sokan nem reagálnak jól.. gondolom mert sokan akkor kapják a lóvét, ha legalább x percig beszélnek. Biztos szar meló, de akkor is utálom, ha felhívnak. -
bolondember
MODERÁTOR
Telemarketinges én is voltam - véesstelesopp és a dobókockás fülbevalójú radiátorbácsi...
ehh... szerencsére csak inbound volt (bejövő)..
Ami az én hozzáállásomat megváltoztatta sok tekintetben az, h lehúztam, több mint egy évet help/servuce desken, s most megint az vagyok... hát igen - sokat javít az ember telefonos kommunikációján... -
Aneeta
csendes tag
Az a baj, hogy a telemarketinges szó manapság felvett egy negatív töltést.
Sok ember nem szereti, ha telefonon hívogatják, tekintve, hogy néha tényleg rossz időpontban találják meg.
A másik oldal, hogy több vezetőnek nincs ideje személyes találkozókra és szeretne mindent gyorsan, egyszerűen elintézni, erre pedig tökéletes a telefon.
Ha nem vagy túl rámenős, felkészülten és értelmesen képviseled a céged,
akkor abból nem lehet gond.
Telesalesként dolgozom egy ''multinál'', kaptam már hideget, meleget,
ja és nem 300Ft-ot keresek óránként)
-
Jégkokó
veterán
Ez a telemarketing egy jó nagy baromság.Már számos ilyen cégnél voltam állásinterjun, de szerencsére egy se sikerült.Pedig volt olyan, hogy másodjára irtam meg ugyan azt a tesztet, és még akkor se.
-
-conrad-
addikt
[link]
Sry ma láttam és nem tudtam kihagyni.
Trágár, de ilyen az egész napirajz.hu
[Szerkesztve] -
Petek
tag
válasz
(Kolombusz) #2 üzenetére
Hát igen erre nehéz mást mondani, mint hogy akkor elnézést a zavarásért
Bár nekem egyszer volt olyan, hogy apám megkért, hogy mondjam le a hűség lejárta után a UPC-t mert DIGI-TVt köttetné be, és amikor le akartam mondani akkor az ügyintéző negyed óráig magyarázta, hogy miben rosszabb a digi, én mindenre azt mondtam neki, hogy tudom, nem baj ( mazochisták vagyunk). Végül mondtam neki, hogy olcsóbb, erre kiderült, hogy ez esetben föl tud ajánlani ő is egy olcsóbb díjat, ha újraszerződök ( de ezt maguktól nem mondták volna, ha nem akartam volna fölmondani ) de én megköszöntem neki, és mondtam hogy nekem akkor is a digi-tv kell. Végül föladta, de jó beszélgetés volt, jó hogy munkahelyi telóról ment
-
(Kolombusz)
veterán
Amúgy az is jó módszer a lerázásukra, ha azt mondod, hogy Köszönöm, de már van ilyen készülékem.
-
Andie
őstag
Szia Bog!
Egy időben énis nyomtam ilyen melót, még kiscsirke koromban, mikor nemtudtam mit akarjak. A 2F suli tanfolyamait népszerüsitettem Szegeden. Abból állt a munkám, hogy a telefonos rábeszélős hölgyek által bepalizott emberek cimeire kimentem, és személyesen elmondtam részletesen, mit is (nem)fognak tanulni a suliban, a horribilis összegért, amibe a tanfolyás kerül. Ez már valamivel hálásabb feladat volt, mint telefonon felhivogatni öket, és szembesülni azzal, hogy 2 szó után lecsapják, ámbár azért nekem is kijutott, mikor már fél órája jártattam a pofámat, akkor jött rá, hogy jaaaaaaa, hát őneki ez neeeeem, félreértette, stb.
Ha sikerült meggyőznöm, hogy ez neki mennyire jó lesz, hogy kidob egy csomó pénzt, megtanulja kezelni a word-öt meg az excelt (ha igaz), de amit kap papirt, csak 1 valamire jó, akkor elétettem a szerződést, és aláirta.
Kb annyi pénzt kerestem 2 hónap alatt, ami a benzinköltséget fedezte, szóval nem volt nagy befektetés, de nemis tettem oda magam kellőképpen, ez valóigaz. Nem vagyok egy porszivóügynök tipus, beismerem, abszolute nem vagyok rá alkalmas.
Ilyen telefonos dolgot meg végképp nem tudnék csinálni. Ha hozzám emelkedett hangnemben szólna valaki, vagy netán támadna, hát úgy elküldeném az annyába, telefonlecsapva, hogy csak reccsenne. Rá 1 órára meg engem küldenének el, a cégtől.
A másikféle, amit Te is irsz, ez a rábeszélős, tukmálós, kellezmagának stilus meg megintcsak nem jön be nekem. Sem mint vevő, sem mint eladó.
Ha egy termék nem adja el magát, nem elég a 3 négyzetméteres plakát minden utcasarkon, a tv-s kovácslajos, akkor az a termék nem kell az embereknek. És hiába hivod fel őket, akkorsem kell nekik. Lehet, 100 emberböl van pár, akik nem értesültek még róla, vagy gyengék ahhoz, hogy ellentmondjanak, de alapvetően kudarcra itélt próbálkozás az emberekre olyasmit rátukmálni (föleg itthon), amit maguktól nem vesznek meg.
És ez a céget minősiti, nyilván, azok, akik hivogatnak, nem tehetnek róla, ezért énis visszafogottan és kultúráltan szoktam megköszönni az ajánlatot. Ez a munkája, hirtelen nem volt más, vagy nem ért máshoz, ez van. Nem feltétlen képviseli a cég filozófiáját ugye, ámbár ezek a nagy multik, föleg a marketingosztály előszeretettel próbáják beolvasztani és robotizálni az alkalmazottakat, szabvány szövegekkel, egyéniség eltörlésével, stb.
Barátnőm huga egy idöben a Takárminél volt ilyen problémafelvevő, és szegény pár hét után mikor hivtam a mobilján, hogy a délutáni családlátogatást pontositsuk, már úgy jelentkezett be, hogy ''Halló, jónapot kivánok, .... Diána vagyok, Tonline Zrt, miben segit...''
Aztán csak röhögtünk. Sirva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Acer Predator GAMING 17" Laptop! i7-11800H / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB NVMe! BeszámítOK
- ASUS TUF RTX 5070Ti OC 16GB GDDR7 Videokártya! BeszámítOK
- Acer Swift 3 Ultrabook / Ryzen 7 5700U / RX Vega 5 / 16 GB RAM / 512 GB SSD
- ASUS TUF FX505DU - 15,6"FHD IPS 120Hz - Ryzen 7-3750H - 8GB - 512GB - Win11 - GTX 1660 Ti - MAGYAR
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RX 5700 / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- 142 - Lenovo LOQ (15IAX9) - Intel Core i5 i5-12450HX, RTX 4060 (ELKELT)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3310
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest