Új hozzászólás Aktív témák
-
Ryck
csendes tag
Nekem kb. 2 hete hívta fel a figyelmem egyik kollegám, hogy új hűségnyilatkozattal a 8Mbites csomag a mostani 9.900Ft helyett csak 6.890Ft lenne. Nah mondom ez remek, délután el is intézem...
De mint kiderült a helyi T-Pont "arculatváltás" miatt átépítés alatt van és kb 3 hétig zárva...
Sebaj, melyik a legközelebbi? Ah ki is van írva a címe, akkor irány oda. Hopp, az is szét van bontva, szintén arculatváltás...
A harmadik helyre már csak telefonon próbálkoztam, persze ott se vette fel senki.
Még egy ilyen **** társaságot, átalakulás miatt mindent bezárunk jól, nehogy má' a szerencsétlen ügyfél bármit is el tudjon intézni!
A 24/7 supportról külön megvan a véleményem... még napközben se egyszerű elintézni a dolgokat, éjszaka kár is kínlódni úgy sem tudnak illetékest keríteni aki meg tudna oldani a problémát. -
-
Pompi
nagyúr
Sokadjára bizonyosodok meg róla, hogy komplett burleszk ez a cég.
Egy hete rendeltem telefonon a meglévő analóg kábel csomag mellé digitális csomagot. Még azt is megbeszéltük, hogy egyösszegben vagy részlet szeretném a set top boxot fizetni stb. Azt mondták, hogy a napokban keresni fognak.
Ma felhívom az ügyfélszolgálatot (azon sokadik telefonálás után már nem akadok ki, hogy a telefonos rendszerbe csak az ügyfélkóddal tudok belépni, azonosítom magam, mint meglévő ügyfél, de az ügyfélszolgálatosnak akivel beszélek az első dolga, hogy ezt elkéri, hogy be tudjon azonosítani, szerintem ilyenkor már minimum ott kellene villogni a kijelzőjén az ügyfélszámom, hogy ne kelljen még egyszer elcsacsognom ezt neki, mind1), hogy érdeklődjek. Közli velem a hölgy, hogy ő nem látja, hogy lenne felvéve ilyen igényem. Kemény. Ennyire nem kell a pénz vagy mivan? Havi 5000+ forintot szeretnék adni nekik. Nem megy. Vegyük fel újra. Jó de neki ahhoz beszélnie kell az előfizető hölggyel (jelen esetben az anyósom), úgyhogy adjam őt a telefonhoz (?!?!) Whattafak? Ilyet a múlt héten nem kértek. De hát most kell. Kérdezem a hölgyet, hogy tehát ha most idehívok valakit aki egy női hangon közli vele, hogy ő az előfizető akkor az úgy jó is lesz. Igen. (!!!) Na ez a kemény. Így történt. Talán most felvették az igényemet nagy nehezen, majd meglátjuk.
Szerintem azért ennek nem így kellene mennie - és akkor még finoman fogalmaztam. -
hfrankee
senior tag
November 29-én rendeltem meg Bp 5.ker.-be(astoria) neten a szolgáltatást! Március!!!!! 2.-án közölték, hogy sajnos nem tudják mégsem bekötni a T-Com adsl-t!
Közben persze kb. 20 telefonos értekezésem volt a semmiháziak különböző képviselőivel!!
Ezt nem engedhetnék meg maguknak sehol másutt nyugatabra. 4 évet éltem német nyelvterületen,tudom hogy ott mit csinálnak!!
Minden multi hülyének néz minket, és igazuk is van!
Mert nincsenek szankciok!
Az általad emlitett bünti összege meg kevesebb,mint amit wc papirra költenek havonta.... -
shtml
őstag
Aha... Nekünk a Tré a személyes ügyintézés ellenére sem volt képes a vállalt egy hónapos határidő alatt bekötni a telefonvonalat. Pedig közben még a szerelő is jelentkezett és megállapodtunk vele a bekötés időpontjában. Persze nem jött el, nem is telefonált. Mint utólag megtudtuk, a kiszállás előtt tájékozatták, hogy nem kell jönnie, mert nincs igénylésünk.
Azután a hosszas és hiábavaló várakozás miatti lemondás után kb. 10 nappal jelentkezett a szerelő, hogy most bekötné a vonalat.
A már a legelején befizetett belépési díj visszaszerzése külön kaland volt.
(#38) bambano:
Nem is ez volt az egyetlen inkorrekt reklám. -
"a többit a tré és a szolgáltató elintézi."
Aha... Nekünk az Enternetes ügyintéző mondta hogy ha nincs még telefonvonalunk, akkor azt intézzük személyesen, mert a T nem fogja nekik bekötni emberi időn belül, hónapokat kell majd várni ha ők kérik.
És lőn. T-t megkérdeztem, hogy vonal kéne. T pár nap múlva kijött, bekötötte. Netet rendeltem - pár nap, kijöttek bemérni, és megy. A T-nél rendeltem netet mert van Enternet reseller ismerős, és mondta hogy a T szereti az egyéb szolgáltatókat szopatni... -
-
Sanyix
őstag
Miről beszélsz? A netet általában adják amennyiért ki van írva a netszolgáltatónál, a többit a tré és a szolgáltató elintézi.
Ez az apróbetű érdekel: "2Áraink csak hűségnyilatkozat vállalásával megrendelt új előfizetésre vonatkoznak, a kedvező feltételek 2008. szeptember 8-tól visszavonásig érvényesek, csak a Magyar Telekom szolgáltatási területén vehetők igénybe és csak olyan végponton, amelyen a megrendelést megelőző 3 hónapban ADSL szolgáltatás működött, és ahol a megrendelés pillanatában létesíthető az ADSL-szolgáltatás."
Most döntsék már el mi a fax van, új előfizetőnél meg meglévőnél is ugyan ezt a marhaságot írja. Ha meg meglévő ügyfél akkor hogy ne lett volna adsl vonala 3 hónapja?
-
bambano
titán
Már emlegettem más threadben, univerzális kvantor tagadásához elég az egzisztenciális kvantor is. Nem ez volt az egyetlen büntetés, ez csak egy olyan példa volt, amiről mostanában írt kedvenc portálunk, tehát bárkinek eszébe juthatott volna, ugyanúgy, mint nekem, ha érvelésen alapuló hsz-t akar írni.
Nekem nem sok bajom volt eddig a t csoporttal magánemberként, pedig van tőlük drótos meg mobil telefonom is, meg adsl-em is. Az árakkal kapcsolatos kifogással egyet tudok érteni, nekem más bajom nem volt velük.
-
hfrankee
senior tag
Egyszerüen balkáni viszonyok uralkodnak szolgáltatások területén Mo-on!!És a leg vérlázítóbb, hogy büntetlenül meg is tehetik.Dezinformálás,félre tájékoztatás....
A Tésekkel nekem is van egy brutál sztorim,egyszer megis irom...
Csak az a baj,hogy ha már rá gondolok mennék robbantani a Krisztina krt-ra -
-
-
Typhoon47
senior tag
jaj, jaj, jaj.
csak simán félretájékoztattak, de azért egyből szidjuk a T-t, hogy is mondtad azt a mentalitás dolgot?...
-
shtml
őstag
nem is ezt írtam. csak annyit hogy nem kell egyből olyan következtetést levonni ami nem igaz. pont.
Olyan következtetést sem kell egyből levonni, hogy az ükk mondott hülyeséget vagy ő tájékoztatott félre. Ott voltál? Esetleg tudod, mi volt a tényleges helyzet a T rendszereivel? Milyen alapon feltételezed, hogy csak azért mondta, mert neki ez volt a legegyszerűbb - vagyis hazudott? Te tudod, mi az igaz (ebben az esetben)?
Az ügyfelet nem érdekli az ok, csak az, hogy egy 24/7-nek meghirdetett szolgáltatást nem tud igénybevenni. Pont.
-
Nyilván ha átmeneti a probléma, nem mondja az ügyfélszolgálatos kolléga, hogy majd hétfőn próbáljam elintézni, hanem azt mondja, hogy fél óra és rendben lesz.
Mint ahogy hangsúlyoztam is az írásban, nem elsősorban a T-vel van bajom (példának hoztam fel), hanem magával a mentalitással, ami tetten érhető kismillió egyéb szolgáltatónál kis hazánkban. Várok a vonatra, de nem jön, már 1 órája 40 percet késik. Bemegyek a pékségbe reggelit venni, de a pult túlsó oldalán lévő még nyugodtan olvassa az újságot 1 perccel azután is, hogy beköszöntem, ha pedig nem azt kapom, amit rendeltem és ezt szóvá teszem, még húzgálja a száját. Bankban leáll a rendszer péntek délután, fiókok 6-ig nyitva, de már nem lehet semmit elintézni, majd csak hétfőn, mert akkor dolgozik a rencergizda.
-
Számomra nincs 24/7, ha akármikor bármilyen bajom van, és azt nem tudom elintézni. Nyilván nem én vagyok az egyetlen, aki tegnap autózott egyet oda, meg egyet vissza értelmetlenül, mert nem tudta elrendezni a dolgát.
Egy cég számára nem annak kell lennie az image-nek, amit belül mutat, hanem amit kifelé, a megrendelők irányába. Lehet, hogy Neked vannak belső információid a tegnap délután történtekről, de engem ez abszolút hidegen hagy.
-
Szőrös
veterán
nagyszerű de azért mert az ükk hülyeséget mond nem kell téves következtetés levonni miszerint nincs 24/7es rendelkezésre állás/felügyelet.
-
-
Szőrös
veterán
Ez vasárnap pontosan mikor is volt ?
-
Én tudom, hogy nem az ügyfélszolgálatos tehet a dologról, így nem is tettem megjegyzéseket. Arról ellenben a cég tehet, hogy 7végén megáll a rendszer és csak hétköznap kerül javításra a hiba. Mi van, ha négynapos hétvége első napján döglik be? Még másik 3 napig nem tudok semmit lépni, mert a rendszer felelőse nem dolgozik? Ne vicceljünk...
-
-
Sanyix
őstag
Mi az átverés ezekben a csomagokban? ott van ez a 6,8k-s 8 megás csomag az oldalukon. Ha rámész az oldalon a meglévő vagy akár új előfizetőre is, ott van az ár mellett a csillag, miszerint csak új előfizetőnek ennyi. Most akkor mivan?
-
Vladi
nagyúr
Jah, hogy T? Akkor semmin se csodálkozz.
Nálam nagyon leírta magát a cég, miután lenyúlt tőlem 25k-t. Az egyetlen bűnöm az volt, hogy nem őriztem meg minden bizonylatot."egy jól öltözött srác udvariasan tudakolta"
Jól öltözött. Udvarias. Te mázlista.Engem annó az ügyfélszolgálat vezetője cseszett le, hogy hogy lehetek olyan idióta, hogy pont a t-s papírokat nem teszem el!
Na ez sokat elárul a cégről.
Mindegy. Van azért pozitív tapasztalatom is, igaz, nem nevezett céggel.
A "return"net például egészen megbízható. Évente kb 1 hiba/szakadás van a netben, és szombat este 10-kor is el tudtam telefonon intézni a dolgom. -
Pompi
nagyúr
"Nemrég a T-csoport átszervezésre került, a lakossági szolgáltatásokat összegyűjtötték a T-Home márkanév alatt, legyen szó vezetékes vagy mobiltelefon szolgáltatásról, kábeltelevíziós szolgáltatásról, kábeles vagy DSL-alapú internetszolgáltatásról."
A mobiltelefon üzletág nem került a T-Home alá tudtommal.
De, hogy ON is legyek elég nagy gáz van helyenként a palacsinátban T-éknél. Számtalan esetet tudnék mesélni én is. Az utóbbi idők bestofja nálunk, amikor céges szinten szerettünk volna plusz egy dsl vonalat igényelni tőlük, letöltöttük az formot befaxoltuk, majd hónapokig nem történt semmi (nekünk sem volt annyira sürgős az igaz), aztán amikor felhívtuk őket, hogy mi van, közölték, hogy valami adat hiányzik ami miatt nem tudták még teljesíteni az igényt, próbáltak keresni, de nem értek el. Szóval ez az év vicce, kiemelt ügyfelek vagyunk náluk, meglévő számtalan előfizetéssel stb. és hónapokig nem tudnak elérni. Ennél jobbat is kitalálhattak volna.
Home szinten múlt hét szerdán rendeltem telefonon egy digi kábeltv csomagot, azt igérték, hogy majd a munkatársuk megkeres. Kíváncsi vagyok, hogy mikor mert már azért eltelt jópár nap.
-
NoLF
veterán
bankban dolgoztam 2,5 évig, nagyritkán előfordult hogy behalt az egész rendszer a megyében, se utalás, se lekötés, sem felmondás nem működött, ki és befizetés meg csak papíros alapon, amit aztán az ügyintézőknek később kellett felvinni a rendszerbe. közel sincs ez rendjén, de előfordul, az ilyen nagy hálózatok (mivel takarékszövetkezet volt, mint tudjuk integrálva vannak, ugyanazt a rendszert használja mindegyik) nagy eséllyel tudnak behalni kis időre. mégegyszer mondom nem védem őket, de bizony előfordulnak az ilyen esetek, s persze hogy olyankor megy be az ember gyereke ügyintézni, amikor ez van, s azt érzi szopatják, pedig nem is. ráadásul az ügyintézők szopnak a legnagyobbat ilyenkor, mert 2 oldalról kapják a támadást, ugyanakkor nem sok mindenről tehetnek.
-
Viszlát
addikt
Szerintem valamit félreértettél. Nem arról van szó, hogy nem tudták megcsinálni a változtatást, ez csak következmény, hanem arról, hogy behalt a komplett rendszerük, tehát semmilyen a szolgáltatásaikkal kapcsolatos dolgot nem tudtak volna elvégezni, ami azért valljuk be, nem egy elhanyagolható, majd hétfőn megcsináljuk dolog...
-
-
-
NoLF
veterán
szvsz ez nem probléma ami felmerült, hanem csak ki akartátok használni a felkínált lehetőséget. tehát itt nem volt gond amit meg kell oldani, hanem egy szolgáltatást akartatok igénybe venni. nem mintha védeném őket...
-
Az az igazi baj, hogy ez nem csak a T-csoportra jellemző hozzáállás, hanem sok más egyéb szolgáltatóról is elmondható (érdemes szemügyre venni pl. bizonyos tömegközlekedési szolgáltatókat).
-
Hm, ez szerintem nem a hazai high-tech helyzetre jellemző, hanem a hazai szolgáltatószektorra...
(Rablószektor? Az 1Mb-es net / 7000HUF árakra gondolva, ami itthon csorog a falból...)Egyébként sajnos valahogy nem meglepő hogy így működik a Tré Hóm. A legjobb az voltamikor az adatbázisuk egyszer megtalálta az előfizumat náluk, egyszer nem. Most akkor mi van? Egyedi kulcs az smafu abban a rendszerben? (Szóval telefonszám alapján nem talált, szerződésszám alapján igen, név és utca alapján nem...)
Amúgy én is tanúsíthatom hogy megoldható az a 24/7 -es support, bár én nem szolgáltatómultinál vagyok IT-s, de nálunk is mindig van bent valaki aki megoldja a dolgokat.
-
shtml
őstag
Balkáni stílusú/jellegű multi. Idén év elején nekem is volt a céggel szép tapasztalatom, talán majd én is leírom egy bejegyzésben, az us tanulságos.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad X1 Carbon G8 Profi Érintős Laptop 14" -50% i7-10610U 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- AKCIÓ BONTATLAN GARIS IPHONE 16 PRO ÉS PRO MAX MINDEN SZÍNBEN ÉS TÁRHELLYEL 1 ÉV GARANCIÁVAL
- iPhone 17 Air - összes tárhely és szín bontatlan, viszonteladótól független 1év Apple garanciális
- iPhone 13 128GB midnight-black, független + extra tokok
- Bontatlan E olvasó..
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
- BESZÁMÍTÁS! ASUS A620M R7 7700X 32GB DDR5 1TB SSD RX 7900 XTX 24GB ZALMAN I3 NEO EVGA 850W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3052, 96% Akkumulátor
- Acer Nitro V 15 Laptop i5-13420H 8 GB RAM 512 GB SSD, RTX 4050 Dobozos, 3 ÉV GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest