Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz hackeeeee #173 üzenetére

    Szerintem a pillanatnyilag legjobb általános célú beállítás szerintem:
    G-Sync: On + V-Sync: On + LowLatencyMode: Ultra
    Ilyenkor kapsz egy automata felső limitert a tartomány teteje alatt néhány fps-el, aminek hála sohasem kapsz V-Sync szintű lagot, de a tartomány felső határán, illetve alatta sem lesz képtörés soha, és az LLM segíthet olyankor is, ha ~99% terhelésen pörög a GPU (a tartományon belül mozog az fps véletlenszerűen, nem a felső limiten hasít, és nem a CPU a fogja vissza).
    Ezt játéktól függően (ha van jó beépített limitere) érdemes lehet finomítani úgy, hogy LLM Ultra helyett On, és a játék saját limiterét használod (pár fps-el a max freki alatt), mert akkor picit alacsonyabb lehet a késés, de az inkább akkor jó, ha az idő nagy részében az fps limiten tud futni a játék, és nem fut ~99% terhelésre a GPU (ahová jól jönne az LLM: Ultra, de az már magában limiter is iulyenkor, így ha ragaszkodnál hozzá, akkor néhány fps-el az Ultra-féle limit alá kéne tenni a játék saját limiterét, hogy az legyen érvényben, max 1 frame késésért).

    Szerintem a FreeSync-re is ugyan ez igaz (már csak azért is, mert a G-Sync Compatible esetén is ez van érvényben, nem csak az nV modulos G-Sync-nél). Kivéve, hogy ott nincs driver auto-limit a tartományhatár alatt (a V-Sync szerintem effektíve ugyan úgy viselkedik FreeSync mellett is, mint G-Sync mellett, az AntiLag pedig nem ad limitet, mint az LLM: Ultra és másképp sem tünteti el a teljes lagot, amit akkor kapsz, ha eléred a tartomány tetejét), és nemrég kivették a manuális driver limitert is, úgyhogy ott marad a játék saját limitere (legjobb, ha működik), vagy annak hiányában az RTSS (ami valószínűleg jobb, mint a driver régi limitere, szóval amúgy is ez lenne a javasolt). De azért kérdezgettem erről, mert ebben nem vagyok teljesen biztos.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

  • Kansas

    addikt

    válasz hackeeeee #282 üzenetére

    Az volt a baja a fórumtársnak, hogy az általa felvett gameplay videókon nem volt hang.
    Azért, mert az ő hangkártyái, úgy az alaplapi mint az új Xonar, nem támogatja a loopback eszközt, magyarul nem tudod a hang kimenetet visszavezetni a bemenetre, ahol fel lehetne venni. Ez speciel nem az AMD driver problémája, hanem a hangkártyáé.

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

Új hozzászólás Aktív témák