Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csolaca68

    tag

    válasz Something_ #2213 üzenetére

    Megérkezett a samsung válasza a kijelző hibára. Szkeptikus vagyok, volt már negatív tapasztalatom ezzel a szervizzel. :((
    "Sajnálattal értesültünk arról, hogy az SM-F926B típusú, imei számú készülékével probléma adódott.
    Értesítjük, hogy megbízást adtunk szerződött szerviz partnerünknek (TMX Mobile Solution Szerviz Kft.) az egyszeri alkalomra szóló bevizsgálás elvégzésére.
    Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot szervizpartnerünkkel és kérje a készülék bevizsgálását, mely során szervizünk szakvéleményt készít a meghibásodásról és annak eredménye alapján társaságunk a hatályos jogszabályoknak megfelelően megszünteti a hibás teljesítést, amennyiben ezt nem zárja ki egyéb, jótállás körébe nem tartozó tényező.
    A szerviz által kiadott jegyzőkönyv alapján tudja Központunk az Ön kérését elbírálni.
    Kérjük jelen levelünk másolatával, a kézhez vételtől számított 30 napon belül, az eredeti jótállási jeggyel, a vásárlást igazoló számla másolatával, valamint a gyári tartozékokkal együtt adja le a készüléket gyors-szervizpontjaink egyikénél, ahonnan továbbítják azt központi szervizünkbe."

Új hozzászólás Aktív témák