Új hozzászólás Aktív témák
-
SylverR
senior tag
Én annak idején mikor megjelent a fiziksz, nagyon örültem neki. Aztán végig néztem minden videót, olvasgattam picit. Majd végül arra jutottam, hogy az egész egy nagy nulla. Sok mindent kihozhattak volna a technikából, de nem tették. Csak a csilivi particle effectekre helyezték a hangsúlyt.
Aztán jött az nVidia, megvette, és még ráadásul gyártó specifikussá is tette.
Bár Radeonokon is biztosan futhatna, de nem fog. Mert nV tesz róla.
Innentől kezdve nem érdekel. (TressFX gyártó független)Én már jóval korábban böngészgettem jutúbon, nézegetve az nV konferencia videókat. Meg techdemó videókat. Vannak érdekes megoldások, de amig ezek nem futnak Radeonon, addig nem érdekesek.
-
Jack@l
veterán
Gondolom a particle effectekre gondoltál. Kár hogy többet nem látsz azokon a videókon, a game dev konferenciát meg túl unalmas volt végignézni
Bárcsak ilyen szintű fizikai API létezne AMD-s oldalról is... De mivel nincs, ezért agyalok plusszban egy kis NV kártya bepakolásán. -
-
ViiiiktorOC
senior tag
válasz
energy4ever #20 üzenetére
Szerintem megjelenik benne minden bizonnyal.
Várom a játékot is meg a 2.0-ás verziót.
Sokat javítottak rajta. Dx11.1 is megteszi a hatását.
Kár hogy most nem képekben mutatták meg az új TressFX erejét! -
alevan
őstag
Senki nem mondta, hogy ez adja el a játékot. Az, hogy a sajtóban sokat halassz róla, az egy dolog. Viszont kellemes látvány, ha szereted az ehhez hasonló apróságokat. És sok kicsi összejön.
Ha az nVidia is nekilendülne (vagy már nekilendült, nem vagyok velük tisztában) a PhysiX-nek, értelmes ruha és hajszimulációt építenének bele, amely nem CUDA köteles és az AMD kártyákon is elfut (sebesség-minőség terén talán gyengébben), és ezt osztogatnák boldog-boldogtalan játékfejlesztőknek ingyen, akkor szépen elkezdenének az AMDvel versenyezni, ami látvány terén magasra tolná a szintet.
Ha könnyen beépíthetőek ezek a technológiák, kevesebb dolguk marad a játékfejlesztőknek, akik így igényesebb textúrákat és kiválló játékmenetet készítenének (függen, hogy mely részlegeknek van kevesebb dolguk).
-
arn
félisten
válasz
energy4ever #31 üzenetére
akarmit irhattam volna - nem ez a lenyeg, az, hogy a jo jatekot nem az adja el, hogy lobog a haja (a melle hogy mozog az mar mas kerdes
)
-
energy4ever
addikt
A lovedekekre van teljesen jo megoldas. Arma reszekben latsz hozza peldat. Tokrozodes mar-mar tokeletes szerintem. Es a harmadik, amit felhoztal peldanak a viz. Nos szerintem teljesen korrektul nez ki a viz alltalaban a jatekokban. Sot most a physx programozason belul a vizre alltak ra nagyon, hogy ne csak latvanyra legyen jo, hanem "fizikailag" is tudjak emulalni.
-
mcloud76
tag
Szerintem a hajnal sokkal nagyobb gond az, hogy a karakterek meg mindig ossze vannak varva a ruhaval es a skining miatt nyulik a ruci mint a veszedelem.
Sokkal gazzabb az animacios rendszer ami a jatekokban van meg az ai ami meg mindig egy walking dead zombi iq-jat mutatja soxor.
A masodsorban az kene, hogy a ruha alol kilogo ill. a mozgaskor kivillano "alkatreszeken" kivul minden csak fizikai proxi legyen pl a test, labak stb es a ruha szimulacioval legyen rajtuk.
Mert mar nagyon otvar "eljaras" skining, ruhara legalabbis. -
alevan
őstag
Komolyan nem értelek bennetek. Anno amikor kiadták az első Final Fantasy filmet, már akkor reménykedtem, hogy játékokban is viszontlátom azt a kidolgozott hajat. És a legtöbb igényesebb (főleg japán) CGF játék átvezetőben/trailerben mind-mind jól kidolgozott hajkoronával láthatóak a karakterek.
Nagyon könnyű okoskodni (főleg azoknak akik nem játszanak), de az ilyen apróságok nagyon fel tudják dobni a játékokat.
Ám lenne pár kérdés a nagytiszteletű közösségnek:
- A haj animációjának mi köze van a játékmenethez? Ezt lényegében az AMD kidolgozta és többé-kevésbé könnyen beépíthetővé tette (ezáltal kis marketing a játékokkal).
Az, hogy a játékstúdiók milyen játékmenettel-történettel megáldott játékokat készít ne vonjuk már bele ebbe a témába ha lehet. De ha a nagyérdemű annyira ért mindenhez, akkor tessék: http://www.kickstarter.com/. Lehet csinálni játékokat dögivel.-Miért baj, hogy a StarCitizen-ben van TPS/FPS mód is (pl. hangárban, felszínen, stb), ahol láthatjuk saját karakterünket/más karaktereket.
-Ez egy kikapcsolható funkció. Vagyis ha nem tetszik, nem használod.
De ha ezen a közösségen múlna, akkor még mindig P2-P4 számítógépekkel, Windows XP-t és Office 2013-mat használva CSznénk LAN-on (mert az online játék marhaság a felhő miatt).
-
SpZ
senior tag
válasz
stargazerhu #1 üzenetére
Hitman
-
#06658560
törölt tag
válasz
stargazerhu #1 üzenetére
De nehogy hosszú szőrű kutyával menjen hentelni az ember.
-
Zimmy88
tag
válasz
energy4ever #20 üzenetére
Na ennek énis örülnék, de szerintem kizárt
-
Lomha 8V
addikt
A Sims fanatikusok imádni fogják a következő "Barber Shop" DLC-ben.
-
energy4ever
addikt
A 2.0-as TressFX-et megkapja frissitesul a Tomb Raider is?
-
nonsen5e
veterán
válasz
stargazerhu #1 üzenetére
TressFX-et a Hitmanbe!
-
SaGaIn
senior tag
Már alig várom hírt hogy az illusion soft is license-elte a frostbite3 mal együtt
érdekes dolgok lehetnének belőle XD
-
Spancho
senior tag
Létezik olyan dolog ami a Star Citizen-ben nem lesz benne ?
-
leviske
veterán
NFS-ben mikor lesz? Csak ha már a SC-ben van létjogosultsága.
-
Lehet, hogy az volt az első, ami játékba be is került. Lehet, hogy így értette Abu.
(nem tudom, hogy valóban az első játék volt-e, csak tippelek, hogy mire gondolhatott)Kopi31415: A hardver fejlesztőnek nem az értelmes játékmenet italálsa a dolga, hanem az, hogy levegye a fejlesztők válláról minél több ilyen effekt elkészítésének terhét, hogy pl. akár jobb játékmenetre tudjanak erőforrásokat felhasználni.
-
Egon
nagyúr
Elképzeltem, hogy a Star Citizen-ben milyen hasznos lesz ez az effekt: csak úgy lobog majd az űrhajók haja a napszélben...
-
arn
félisten
nemtom, de az, hogy mozog a haja - egy techdemoban erdekes, de egy jatekban kb a 20000. a sorban. persze ha nem vmi fordraszszimulator.
-
#10691584
törölt tag
Na ez jó. Akkor már tök jó haja lesz a leányzónak. Az arcával nem kezdhetnének valamit, hogy (szuper haj ide, vagy oda) ne úgy nézzen ki, mint egy viaszfigura, vagy M. JaKKson az elfekvőből
-
Jack@l
veterán
"mely a világ első olyan megoldása volt, ami a grafikus processzor erejét hasznosította a haj fizikai szimulációjához"
-
stargazerhu
aktív tag
Akkor ezek után majd sok FPS-t lehet nyerni, ha a főszereplő kopasz lesz!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte AORUS Radeon RX 6800 XT MASTER 16G
- gigabyte 5080 aorus master videokártya
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- 3x ASUS Turbo RTX 2080 Ti (11 GB) / Frissen pasztázva / Igény esetén + EKWB vízesblokk.
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 16GB 512GB 15.6 új akksi 1év garancia
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U939x- i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari
- Eladó SAMSUNG Odyssey G3 LS24AG320NRXEN 24'' Sík FullHD 165 Hz 16:9 FreeSync VA LED Gamer monitor
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3140
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest