Új hozzászólás Aktív témák

  • #65675776

    törölt tag

    válasz Boeing 737 #711 üzenetére

    Itt találsz róla képeket: [link]
    Alapvetően modulrendszerű lesz a felső fedélzet, főleg hogy lesz amelyiknél a pilótafülke lényegében egy harmadik szint lesz. A modularitás az igazán járható út a jövőben, ezzel jelentősen lehet csökkenteni a költségeket. (Az Ikarus 200 buszsorozat is modulrendszerű volt (ez már a magyar mérnökök érdeme, az eredeti MAN licenc teljesen kötött méretezésű volt), akármilyen hosszút és konfigurációjút lehetett belőle csinálni, ezért is olyan olcsó még mindig.)

    Az áttörés viszont ez lesz: [link] A B747 jelenleg is birtokolja az aerodinamikailag leghatékonyabb gázturbinás utasszállító címét, de erre nem ült rá a Boeing, hanem mindig is kereste a továbblépés lehetőségét. És természetesen a 787, amire már annyi megrendelést kapott a Boeing, hogy gazdaságos lesz a gyártása (Csak a Quantas 115 db beszerzését tervezi - bár egyelőre csak 45-öt rendelt és 40-re jelentett be opciót - , az össz rendelésállomány meghaladja a 400db-ot, az első példány elkészülésére ez várhatóan eléri vag ymeghaladja az 500db-ot [link]).

Új hozzászólás Aktív témák