Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
válasz Boeing 737 #711 üzenetére
Itt találsz róla képeket: [link]
Alapvetően modulrendszerű lesz a felső fedélzet, főleg hogy lesz amelyiknél a pilótafülke lényegében egy harmadik szint lesz. A modularitás az igazán járható út a jövőben, ezzel jelentősen lehet csökkenteni a költségeket. (Az Ikarus 200 buszsorozat is modulrendszerű volt (ez már a magyar mérnökök érdeme, az eredeti MAN licenc teljesen kötött méretezésű volt), akármilyen hosszút és konfigurációjút lehetett belőle csinálni, ezért is olyan olcsó még mindig.)
Az áttörés viszont ez lesz: [link] A B747 jelenleg is birtokolja az aerodinamikailag leghatékonyabb gázturbinás utasszállító címét, de erre nem ült rá a Boeing, hanem mindig is kereste a továbblépés lehetőségét. És természetesen a 787, amire már annyi megrendelést kapott a Boeing, hogy gazdaságos lesz a gyártása (Csak a Quantas 115 db beszerzését tervezi - bár egyelőre csak 45-öt rendelt és 40-re jelentett be opciót - , az össz rendelésállomány meghaladja a 400db-ot, az első példány elkészülésére ez várhatóan eléri vag ymeghaladja az 500db-ot [link]).
Új hozzászólás Aktív témák
- JavaScript topic
- Milyen asztali médialejátszót?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
- iPad topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen