-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
66zio
aktív tag
Ha virtuális kártyával fizetek Ebayen és mondjuk törlöm a kártyát, de refundot kérek akkor megérezik a pénz valahogy? Mert ha jól tudom automatikusan arra utalják vissza amire a terhelés volt.
Ha bekötöm Ebay alá, majd törlés és refund akkor gondolom megragad a Paypal számlán.
Illetve úgy tervezem használni, hogy fizetek, majd befagyasztom. Ez a befagyasztás, csak a pénzlevételt tiltja vagy bármilyen pénzforgalmat? Tehát refund megjön befagyasztott virtuális kártyára?
-
66zio
aktív tag
-
66zio
aktív tag
válasz instantwater #11346 üzenetére
Attól függ. Ha sokat vásárolsz Alin akkor megéri hétköznap váltani a hétvégi vásárlás miatt, mert ha sokat vásárolsz akkor valószínűleg el fog fogyni az USD tárca. Szóval nem marad meg.
Más esetben, igen érdemes átgondolni megéri-e a macerát.
-
66zio
aktív tag
válasz instantwater #11662 üzenetére
Csoki, kávé, hotdog, tojás stb, mondjuk nálunk elfogadják bármennyire.
-
66zio
aktív tag
válasz JohnnyWeiss #12019 üzenetére
Én csak a virtuálist adtam hozzá. Ha a fő (magyar) bankkártyád már hozzáadtad akkor már mind1, de ha nem, akkor biztonság szempontjából jobb megoldás csak virtuálist megadni.
Szerintem.[ Szerkesztve ]
-
66zio
aktív tag
Ha ez igaz a Revo-ra akkor nagyon gáz, de nem tudom elképzelni, hogy miben másabb mint egy másik kártya.
Szóval én sarkonfordultam volna és így nem kell futkosnia a pénzért.
Nem lehet, hogy a 7 napos cucc jön képbe, hogy Revo törli a terhelést ha a kereskedő nem jelzi a szándékát? Máshol meg ez több nap vagy automatikus. Nem tudom csak hangosan gondolkodom.
[ Szerkesztve ]
-
66zio
aktív tag
Történt most egy furcsa dolog.
Én úgy használom a Revolutot, hogy a Curve alá van a virtuális kártya betéve. Az esetek nagy részében le van tiltva a virtuális kártya, amíg sorba állok feloldom.Fizettem a Curve-vel. A szokásosnál több időt kellett várni a fizetésre, de rezgett a telefon a zsebemben, gondoltam írja, hogy levonták a pénzt, a szokásos. Megkaptam a blokkot, erre nézem itthon, hogy a Curve nem küldött értesítést, alkalmazáson belül nem látszik a vásárlás.
Revolut alkalmazáson belül látszik, de elutasítva felirattal, áthúzva.„A tranzakció végrehajtásához oldd fel a kártyádat”.
Ez másfél órája volt, azóta fel van oldva a kártyám. Akkor most ingyen vásároltam? Miért nem látszik Curve-ben?
Ez nem a szokásos 7 napon belül blablabla.Tescoban vásároltam. Szerencsére/sajnos csak kis összeggel.
-
66zio
aktív tag
válasz Tuomas #13189 üzenetére
„A nagyobb, havi jellegű utalások – például a fizetés – kezelésére túlnyomórészt nem ezeket a számlákat használják.”
Erre írtam, hogy nem tudjuk, hogy azért nem használják mert nem akarják a felhasználók, vagy nem merik használni erre licence nélkül. Fizetés alatt munkavér kifizetésre gondolok. -
66zio
aktív tag
Sziasztok,
Vettem nemrég játszóspénzért bitcoint Revolutban. Hogy tudom azt beállítani, hogy ha nincs elég pénz a Revolutomon akkor ne váltsa át a BTC-t HUF-ra. Ez az inaktiválás gomb a bitcoin számlán?
-
66zio
aktív tag
Az alkalmazás frissítése után befagytak az árfolyamaim, több napig nem változtak. Ezt meguntam, töröltem az adatokat, gyorsírótárat. Ekkor nem akart visszaengedni az app, de volt egy frissítés, azt feltettem, és utána már kiküldte az emailes megerősítőt. Aztán ma megint befagytak az árfolyamok. Alkalmazás újratelepítésénél megint abba a hibába ütköztem, hogy nem enged be. Megadom a telefonszámom, jelszót és hibát dob. Természetesen nem ad semmi használható infót. Van valakinek ötlete? Olvastam Lex Iconnnál, hogy neki is a frissítés után oldódott meg, de ugye most nincs frissítés, a legújabb verzió van fent ami elérhető a Play áruházból.
Taps taps Revolut
-
66zio
aktív tag
válasz Lex Icon #22027 üzenetére
Köszi, hogy szóltál! Nekem is megoldotta a problémát.
Viszont nem jelezte a Play, hogy van frissítés, helyette a megnyitás gomb volt csak. Ezt ki lehet cselezni, hogy nem a telefonon, hanem mondjuk a laptopodról lépsz be a Play áruházba. Ott is azt jelezte, hogy telepítve, de kattintható volt a gomb és így feltette a frissítést. Lehet egy sima alkalmazás törlés és újratelepítés is megoldotta volna, de én nem mertem törölni, mert kinézem a Revolutból, hogy még rosszabb lesz, esetleg vissza se tudom telepíteni.
Miért van az, hogy cégek többször sztornózzák (vagy a Revolut?) a kifizetésem majd később újra levonják. Most jól jártam vele, mert az Eur árfolyam javulás miatt nyertem 1400ft-ot, de fordított irányba annyira nem örültem volna neki.
[ Szerkesztve ]
-
66zio
aktív tag
válasz Dyingsoul #22120 üzenetére
Csak a fizus számlának használáshoz pár gondolat. Sokan gondolkodnak rajta, de nem ajánlom. Pénzedre nincs betétbiztosítás, ha van, akkor sok szerencsét az érvényesítésre, de ez csak akkor gáz ha csőd van, van ennél nagyobb probléma is.
Olyan helyre biztos nem tenném a fizumat, ami csak telefonról elérhető. Mi van ha van valami a telefonoddal? Illetve mint itt is többünkkel előfordult, hogy egy frissítés után nem tudtál belépni jó pár napig. Szerintem ezen kockázotok vállalása túl nagy luxus.
-
66zio
aktív tag
Sziasztok nektek megy a pénz feltöltés bankkártyával? (Erste Maestro)
Múlt héten is próbáltam meg most is de csak a „Valamilyen hiba történt” et dobja.A múlt hetinél nem, de most háromszor próbáltam és a tranzakcióknál megjelent egy Kártya engedélyeztetése +3500ft (ennyivel próbálom) Pár másodperce, függőben
-
66zio
aktív tag
válasz anadroid #23081 üzenetére
Csodás.. Eddig azt olvastam itt a Topicban, hogy nincs a Maestrokal baj. Nyilván azért használom a Revolutot, hogy spóroljak, nem fogok miatta kártyát cserélni. Hátha „megjavul”.
Jól tudom, hogy számlafeltöltés utalással is ingyenes? (plusz a bankom utalási költsége ha van)
szerk: Utánanézek mennyiért is vesztegeti az Erste a normális kártyáit.
[ Szerkesztve ]
-
66zio
aktív tag
Gondoltam írok a supportnak, hogy nem tudok Topuppolni de súgó, csevegés indítása és nem tudok írni, megjelenik egy Minden csevegés felirat és semmi más csak a fehér háttér. App újratelepítés megvolt. Ötlet? Ha egy konkrét tranzakciótól akarok eljutni a probléma jelentése gombbal akkor is ez a helyzet.
Mi a fene történik a Revoluttal??
-
66zio
aktív tag
válasz Oliverda #23117 üzenetére
Csakhogy jött fentebb több embertől is megerősítés, hogy nekik ilyen feltételekkel megy. Gondoltam megkeresni a bankot is igen, de hol befolyásolja ez azt, hogy nem lehet ezeknek a írni? És ha más gond van? Tudom, hogy ebben a topicban azokat leszólják akik rosszat mernek mondani szegény Revolutról, de semmi anyázás nem volt részemről, leírtam egy tényt. Persze tudjuk Revolut nem tud hibázni 100% felhasználói hiba.
-
66zio
aktív tag
Újabb fejlemény.
Több, mint egy héttel a probléma után jött egy frissítés amivel már újra tudtam írni az ügyfélszolgálatnak. Nagyon segítőkészek voltak. Mindent végig próbálgattak velem, app újratelepítés stb. Még videót is kértek tőlem ahogy csinálom a top-up-ot stb. Végül abban maradtunk, hogy ők mindent rendben találtak, kérdezzem meg a bankom, hogy a 3D secure be van-e a kapcsolva.Felvettem a kapcsolatot az Erstével ők lepattintottak, hogy nem foglalkoznak külsős dolgokkal, de azért megírták, hogy minden beállítás rendben van.
Ekkor úgy voltam vele hagyom a fenébe, ha nagyon kell majd utalok Revolutra.
Telt-múlt az idő, és (ettől függetlenül) vettem egy új telefont. Csodák csodájára működik a top-up.
Szóval köszönöm azoknak akik segíteni akartak itt a topikban, és itt az újabb bizonyíték, hogy nem nem a Maestro kártyával van a baj stb.
-
66zio
aktív tag
Segítsetek, hogy tudok PIN kódot változtatni? OTP automata folyamat végigmegy, megkérdi akarok-e más műveletet, nem, visszaadja a kártyát. Régi PIN marad. ERSTE ATM-nél nem aktív, nem lehet kiválasztani a PIN módosítást.
OTP ATM-nél 2 hét különbséggel is próbálkoztam, semmi... -
66zio
aktív tag
Ha jól emlékszem a Revolut csak mobil alkalmazással indult, majd a felhasználók sírták ki, hogy legyen egy webes felület is. Ami végül lett, kicsit fapados mondjuk. Én is örültem neki bár sosem használtam, de tök jó, hogy ha elveszted a telefonod akkor van backup.
Ma viszont tényleg használnom kellet. Csak másoknak okulásul írom le a történetet.
Most mindegy miért, de kitöröltem a bankkártyám az appból, Erste Maestro, viszont vissza már nem tudtam regisztrálni, nem tudtam topuppolni így. Legfrissebb verzió, próbáltam újratelepítést semmi. Majd Revolut support. Ott jöttek az alap dolgokkal, hogy ki-bejelentkezés stb. Majd át akartak küldeni a bankomhoz, de egyértelmű, hogy nem a bankommal van a probléma, az app már a kártya szám beírásakor hibát dobott. Ezután vetette fel a srác, hogy próbáljuk meg a webes felületen. Ott működött minden simán. Úgy, hogy egyfolytában figyeltem a chat-et kb 1 - 1,5 óra volt idáig eljutni. De végül így webes top-uppal működik. A kellemetlenség miatt beígértek 2 hónap ingyenes prémiumot, bár még nem aktiválták. (Kíváncsi vagyok végül tényleg megkapom-e ) -
66zio
aktív tag
válasz Bogyi007 #39451 üzenetére
Nem kell a fizikai kártya, SŐT! Csak annyi idejük van megcsinálni a 3 vásárlást amennyi nap hátra van a bónuszból. Elvileg. Mert ha letelik és írsz ezzel kapcsolatban a supportnak, utólag nekem már kétszer is jóváírták. Jó nagy hülyeség amúgy. Ha valakit az utolsó napban hívsz meg, akkor kb lehetetlen megcsinálni, mert nem sok ember vásárol online egy nap alatt háromszor. Úgy lenne korrekt, hogy nincs ilyen idő kiszabva, vagy akkor legalább a fizikai kártya érkezése után mondjuk 1 hónap.
-
66zio
aktív tag
OTP webkártyával lehet Revolutot top-uppolni?
-
66zio
aktív tag
válasz Des1gnR #44233 üzenetére
Remélem már nincs így, de évekkel ezelőtt én láttam már kinyomtatva egy szálláson a kártyaadataimat amit Bookingon keresztül foglaltam... Persze van aki szerint nagy cég nem csinálhat ilyet, meg alufóliasisakozik, hogy ha valaki egyszer használatos virtuális kártyát akar használni.
-
66zio
aktív tag
válasz Dluinet #44236 üzenetére
Nem értem az összefüggést a kettő között. Ha az egyik baj akkor más baj nem lehet? Illetve ha tehetek valami ellen, de létezik más probléma ami ellen nem tehetek, akkor felesleges arra figyelni ami ellen tudok tenni? Ki mondta hogy aggódom? Amióta tudom, hogy ez így megy, próbálok ennek megfelelően viselkedni, ennyi. Sose foglaltam belföldön Bookingon. Külföldön meg nem kérték a lakcímkártyám.
-
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Házimozi haladó szinten
- Mazda topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Battlefield 2042
- World of Tanks - MMO
- Vezetékes FÜLhallgatók
- További aktív témák...
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia