Aktív témák
-
Casanova*
veterán
szasztok! 3 napja bekötötték nálam a rubicom netet. ez lenne a csomag :
Levelező plusz csomag 4 Mb/s / 2 Mb/s 3240/1620 kbit/s
az lenne a kérdésem,hogy a garantált sebességgel kellene hogy töltsek le és fel??
3240/1620 kbit/s ,mert max 450-500 kbit/s-el töltök le és kb. 70-80 kbit/s töltök fel torrenten,mozillán. akárhonnan,akármit töltök le. mindig ilyen kicsi a sebességem. ezren seedelik,akkor is. voltam bent,szóltam nekik. megnézték, (,,megjavították,,). dehát még mindig fos a netem. nektek is ennyivel tölt le és fel vagy mi van??? -
RedCactus
senior tag
Na végre! Ma, tizenkét nap múlva válaszoltak is:
Tisztelt X. Y.!
Szolgáltats kiépíthetőségével kapcsolatban kérjük keresse fel
személyesen a területileg illetékes Ügyfélirodánkat
az alábbi címen:1031 Budapest, Vízimolnár u. 2.
Ügyfélszolgálataink nyitva tartása:
Hétfő, Szerda: 09:00 - 14:00
Kedd, Csütörtök: 09:00 - 18:00
Péntek: 09:00 - 13:00Megértését köszönjük!
Tisztelettel:
-------------------------
X: Y.
E-mail Referens
Customer ServiceAzt hiszem, ez kielégítő válasz egy ügyfélszolgálattól 2011-ben!
Nekem elég lett volna egy igen vagy egy nem is. Ehhez képest elég sok mindent írtak és ez tényleg szép teljesítmény. Tippet is adtak, hogy mit csináljak. Köszönöm Kedves DIGI! Kihúzhattok a lehetséges előfizetők listájáról!
-
RedCactus
senior tag
Írtam a DIGI ügyfélszolgálatára egy e-mailt, amiben arról érdeklődöm, hogy vajon a házunkban elő lehet e fizetni a szolgáltatásukra. A honlapjukon az online igénybejelentésen nem szerepel, de tudom, hogy bent vannak, hiszen átvették a Rubiconos előfizetőket.
Meg is jött egy automata üzenet, hogy 30 nap alatt válaszolnak. Egy hét eltelt... Várok!Mi lehet ott bent?
-
localhost
Közösségépítő
válasz
localhost #154 üzenetére
Azóta már vagy háromszor! - ez a telefon éppen akkor nem megbízható, amikor éppen használni szeretném. Ha hárm napon át nem akarom használni akkor jó (de minek!), ám ha hívnék, vagy engem hívnának máris kijön a hiba.
A legújabb "játéka" a telefonnak.
Csörg, feleveszem, nincs benne senki és semmi. Leteszem, ismét csörög, felveszem, semmi.
Miután visszahívom a hívót, azt mondja, "TILINKÓ" hangot hallott, mintha nem létező számot hívott volna. -
asimov
aktív tag
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
Újabban amúgy csak a hiteligénylésnél látom értelmét a vezetékes telefonnak. 2 éve VOIP telefont használok (3 havonta 10 € ), ami korlátlan vezetékes beszélgetést enged.
-
localhost
Közösségépítő
Neeeeeem, nem fognak machinálni már a számlával. Bementem a vízimolnárba és azt kérdeztem, hogy leülhetnék-e mert én most türelemmel megvárom, amíg rendbe nem teszik az ügyet.
Rendbetették pénzügyileg, tehát van egy stornó számlám és egy befizetési részletezőm. Egyenleg = 0 Ugy nulla, hogy a hatezret már be sem kell fizetnem!Szóval rendbetették de úgy, hogy mikor hazaértem fel akartam hívni a nejemet, hogy "milyen ügyes vagyok, elintéztem". >> De nem volt vonal a telefonban!
Nem volt!
Vonal!
A telefonban!Sem be- sem kifelé. > Mobilról hívtam hibabejelentő > azóta már elment a szerelő is, a lakásban nem volt benn, csak ideszólt [az ismét működő telefonon] hogy most már jó.
-
Ed Rush
csendes tag
válasz
localhost #148 üzenetére
Költözés miatt egy jó ideig nem voltam, de látom, hogy a helyzeted változatlan, továbbra is szívóágra tettek....
Részvétem!!!
Tudom nem boldogít, de a számla készülte után pár nappal sztem fognak majd egy jóváíró számlát készíteni. (remélem) Vagy a következő haviban fogják visszamenőleg módosítani.
-
localhost
Közösségépítő
válasz
localhost #147 üzenetére
Időközben stratégiát váltottam. Már nem érdekel a miért sem.
Jéh, nemcsak hogy a csekken érkezett 6000 Ft-ot nem kell befizetnem, hanem még a múltkori hónapban is túlfizetésem van miattuk, TEHÁT MÍNUSZ HATEZER Ft az egyenlegem.
Megpróbálta kidumálni a nő, hogy tudja ez azért van így, de aztán ránéztem és azt mondtam, tudja, ez a magyarázat azért nem érdekel...Bekap6ssák
-
localhost
Közösségépítő
Vagy én vagyok hülye, vagy engem tényleg szívatnak!
Most már, hogy VAN telefonom és netem és TV-m is NOVEMBER 4-e óta módosított előfizetői szerződéssel, miszerint a három az egyben hűségakciót is igénybe vettem, a tegnap érkezett, decemberről szóló és november 8-án kiállított számlájuk, mégis teljes összegről szól.
Megyek a vízimolnárba veszekedni.Egyetlenegy szót fogok ismételgetni. Miért ? És NEM FOGADOM el az üfiszolg Margitka szokásos "nem tudom"- ját!
-
g0dl
addikt
A III kerületben nálam a feltöltési sebesség eddig sem érte el az ígértet (40/20), de most a garantáltat is alig súrolja. Ez már sima böngészésnél is bosszantó.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ma kötöttek át hivatalosan is DIGI-re. Eddig a Rubicom hálózatát használtam, de már kiépítette DIGI a sajátját nálunk és ma átkötöttek rá.
Nem volt zökkenőmentes, mert az egyik porton nem volt adatforgalom (annak ellenére, hogy IP címet kapott a router). De 20 percnyi bogarászás után átraktak egy másik portra, ahol megy a net rendesen. -
morhange
tag
válasz
radi8tor #137 üzenetére
"jelenleg a Rubi hálózatát használják, amin sok gondjuk volt."
Nem normálisak, rubi hálózatával semmi gond nem volt a digihez képest, mióta a digi van szerintem lazán többet nem volt net, mint a rubinál 4-5 év alatt.
Remélem ide nem jönnek ilyen baromsággal. Már van szerződés meg stb.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Érdekes fordulat.
Ma csöngetett egy DIGI üzletkötő, hogy le kéne szerződnöm a DIGI-vel, mert jelenleg a Rubi hálózatát használják, amin sok gondjuk volt. Most kiépítenek egy saját hálózatot és átkötnek rá.
Kitöltöttünk a folyosón egy új előfizetői szerződést. Csak tudnám mi értelme újból szerződni?
-
-
localhost
Közösségépítő
-
localhost
Közösségépítő
válasz
localhost #128 üzenetére
Elnézést: kimaradt. hogy:
- a faxon elküldött számlahelyesbítési kérelmemre sem válaszoltak és a számlát sem helyesbítették.
- a helyesbítetlen, ámde vitatott számlát teljes összegében követelésként tartják nyilván.
- egyszer sem kerestek sem személyesen, sem e-mailben, sem telefonon
- nem állították át a számlázás módját, pedig háromszor kértem!
- a kinyomtatott szerződésemen nem is szerepel, hogy telefont igényeltem volna (a "kérem" mező melletti négyzetben nincsen "X")
- valójában nem adták át a kinyomtatott ÁSZF-et, pedig a szerződésen rajta van, hogy ez a szerződés elválaszthatatlan részét képezi.
- napokig csak webmailezni tudtam, mert az smtp-szervert értesítésem nélkül megváltoztatták.Biztosan tudnék még ezt.azt írni, de már fakulnak az emlékeim...
-
localhost
Közösségépítő
válasz
localhost #119 üzenetére
Miután...
- még mindig nincs telefonom
- még mindig nem a megfelelő NET-sávszélességet kapom
- még mindig nem a megrendelt TV-csomagot látom
- még mindig bele vannak kavarodva a számlázási dátumokba, mint macska a fekete cérnába
- még egyetlenegy konkrét kérdésemre sem kaptam választ e-mailben
- még egyetlenegy konkrét kérdésemre sem kaptam választ telefonon
- még egyetlenegy konkrét kérdésemre sem kaptam választ személyesen
- még mindig nem keresett ez ügyben senki a Digitől
- még ma sem tudták megmondani, hogy mikortól fog bármi is megváltozniarra az elhatározásra jutottam, hogy bedobom a törülközőt.
Gratulálok DIGI legyőztél!
Online átutaltam minden eddigi tartozásomat és lezártnak tekintem az előzményeket.
Elfáradtam a szüntelen hadakozásban.
-
morhange
tag
válasz
shabbarulez #124 üzenetére
Egy régebbi net kimaradásnál néztem a DHCP-s féle megoldást, de már akkor sem működött.
-
shabbarulez
őstag
Én is 13:13-kor vettem észre hogy elment a net. Hajnali egy felé feküdtem le akkor még nem volt. Ahogy nézem a Rubis MRTG-t 1:45 felé jött vissza a net, szóval jó 12 órán át nem volt se kép, se hang az egész III kerületben. Mind a DHCP-s, mind a PPPoE PC routeres irány nem volt elérhető, így gyanítom előtte egy lépéssel az aggregáló switchnél halt e kapcsolat.
Ahogy nézem a DHCP-s kapcsolódás továbbra sincs, azt az ágat úgy tűnik végleg kikötötték, csak a Digi féle PC routeres ág maradt.
-
morhange
tag
Nálunk is kora délután halt meg, ma reggelig nem volt net.
-
marcee
addikt
Nálam (pók utcai lakótelep) ma 14h tájban megszűnt a net kapcsolat és 17h-ig nem is tudtam csatlakozni, akkor eljöttem otthonról, de azóta sem tudom elérni a gépem, szóval nem javult meg. Az egyik szomszéd wifi-jére csatlakoztam, nála sem volt net. Nálatok nincs hiba? Pár napja már egyszer éjszaka sem volt, éjjel kettőtől reggelig, az még bocsánatos lenne, de ez nagyon nem pálya ilyen gyakorisággal szerintem. Valami tájékoztatás jól jönne.
-
Ed Rush
csendes tag
-
zaqrack
csendes tag
Köszi a megerősítést! Én is csak azért várok már fél éve, mert egyrészt nem kerget a tatár, van netem és telefonom bekötve (TV nem szempont), másrészt mert a többi szolgáltató még megközelítőleg sem ér a DIGI nyomába ár-érték tekintetében.
Tegnap amúgy megjártam az ügyfélszolgálatot, korrekt volt a hozzáállásuk - cserébe nekem is.
Pontosabbat várható időpontot nem tudtak mondani ("nagyon reméljük, hogy még idén, különben nagy baj lesz, bár már most is az van"), előszedtek valami varázslatos listát, hogy hova köthető a net - a mi utcánk még nincs benne, a technikai feltételek nem adottak - gondolom az átvett Rubi hálózat nem elég vagy ilyesmi... Szóval várok tovább.
-
g0dl
addikt
Remegő kézre nincs ok, mert lehet hűség nélkül is szerződni. Én így tettem. Ha van jobb váltok. Eddig nincs jobb.
A net sebessége lefelé már jó (40) felfelé nem hozza az ígértet. Tv szolgáltatásban nem tapasztaltam semmi problémát, az ingyenes, kódolatlan DVB-C szimpatikus (bár nem használom még, de tervezem). Egy-két csatornát hiányolok (bbc entertainment , cnn) az analógok közül. -
zaqrack
csendes tag
Sziasztok,
sajnálattal látom a sok negatív tapasztalatot. Az én sztorim sem egyszerű.
Áprilisban kötöttem egy szerződést a Rubival új előfizetőként, megunva az ADSL lassúságát (Flórián tér).
Eltelt a 30 nap: semmi reakció. Telefonáltam, válasz: átszervezések vannak, hamarosan jelentkeznek.
Június végén hívott egy DIGI-s üzletkötő, hogy a DIGI megvette a Rubi-t, újra kell kötni a szerződést. Nosza, ezt még aznap megtettük, örültem milyen flottul megy a dolog.
Július: letelt a 30 nap a DIGI szerződésre is - semmi.
Augusztus: semmi. telefonáltam, mi a szitu - visszahívtak másnap, még egy kis türelmet kértek, egy hónapon belül bekötik a netet.
Szeptember: semmi. telefonáltam - két hete, már vissza se hívtakma elmegyek az ügyfélszolgálatra, és csapkodom az asztalt. Ha október végéig nem képesek lerendezni a dolgot, akkor buktak egy előfizetőt. Igazság szerint ilyen előzmények után amúgy is remegő kézzel írnám alá a szerződést.
A Yoneked drága és lassú, de legalább 7 éve kvázi hibamentesen működik és az ügyfélszolgálat mindenre egyből reagál. -
sysrq
őstag
Sziasztok. Digis fejléces számlán fizetem a Rubikonos árat. A speednet szerint hasit mint állat.
De az oldalak betöltése lelassult. Mitől lehet? A tűzróka és a króm is vacillál. És csak mostanában kezdte. -
Ed Rush
csendes tag
válasz
localhost #107 üzenetére
Helló!
Na mi újság? Ugráltál?
Nézegettem én is a kiállított számlákat, van olyan, akinek a rendszer kiállította a rendes számlát hó elején, majd a hó végén le sztornózták, majd újra kiállították. Először nem értettem, de lehet most sem, sztem a fizetési határidők eltolása miatt.
Van akinél még mindig régi Rubicomos árakon számláznak (akiknél még nem volt átkötés),de van akinél már az új Digis csomagárak szerepelnek.
F O N T O S ! ! !
A 2őt 2 000ért és a 3at 3 000ért akciót, már csak vadi új előfizetők vehetik igénybe, meglévő ügyfelek nem!!! Még úgy sem, hogy mondjuk volt egy ktv-d és mellé aktiváltatod a netet és a telefont.
-
localhost
Közösségépítő
válasz
radi8tor #104 üzenetére
Egyrészről érthetetlen...
Másrészről mindenféle (semmihez sem köthető) dátumok szerint van össze-vissza minden pluszban és negatívban számlázva
Harmadrészről, azt írják: van ~20.000 Ft-os tartozásom, ami nem igaz!
Ezidáig egyetlenegy számlát kaptam, az sem ennyiről szól és meg is reklamáltam, számlahelyesbítést kérve, arra sem válaszoltak, helyesbített számlát sem küldtek. -
localhost
Közösségépítő
A francba!
Valami horribilis összegű és érthetetlen számlát küldött a DIGI!
Holott még a korábbi számlareklamációmra sem válaszoltak.
Nem baj, a jövő héten szabadságon leszek, bemegyek a vizimolnárba és addig nem jövök el, ameddig MINDENT NEM HAJLANDÓAK rendbe tenni! -
morhange
tag
Egy ideje nagyon beállt erre a sebességre, távolról sem ennyinek kéne lennie...
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ma megérkezett a DIGI számla. -1420 Ft, vagyis még jövő hónapban is kevesebbet fogok fizetni a netért. (Múlt hónapban befizettették velem a régi Rubi tarifát: 10000 Ft)
Ja NEM. A másik borítékban megtaláltam a szeptemberi csekket. A fene sem érti ezt. Viszont az ára nincs levonva (lehet azért mert 2 héttel később fizettem be
)
-
localhost
Közösségépítő
-
monolit
csendes tag
44/21 BaseNET Kaszásdűlő
-
Tomasek
csendes tag
Nekem TOPNET-em van de az utóbbi 2 hétben azt érzékelem, hogy nem hozza a sebességet. (Kaszásdűlő). Az előbb 29/21-et mutatott a speedtest. Másnál mi a helyzet?
-
localhost
Közösségépítő
Erre remekül válaszol az egyik kedvenc viccem:
--------
A matematikaprofesszor előadásán már másfél órája vezeti az egyenleteket a nagy táblán... felír, levezet, letöröl, továbbvezet, bizonyít, kiszámol, letöröl, satöbbi.
A diákok kétségbeesetten próbálják követni a következtetés vezérfonalát.
A második óra vége felé egy kis szemüveges fiú az első sorban félénken jelentkezik:
- Ne haragudjon Professzor, de ott az utolsó sorban ott a színusz előtt azt a kis négyzeten kitevőt nem értem!
- Nah jöjjön ki a táblához fiam, megmagyarázom - szól a prof!
- Jaj professzor úr félre tetszett engem érteni! Mert megmagyarázni már én is tudom, de én nem értem! -
Ed Rush
csendes tag
válasz
localhost #87 üzenetére
Nem védem őket, de sokszor nem kapnak elég képzést és beültetik egy székbe és ha van kanálgéped, akkor old meg szitu van.
Leginkább egymástól tanulnak, lesnek el információkat. Az ügyfelek persze jogosan várj(n)ák el a teljes körű tájékoztatást, de mindhiába. Emiatt is gondoltam, hogy ott segítek, ahol tudok.
Cégen belüli információ áramlás egyenlő a nullával, hiszen nem tudnak a szerelőkről, üzletkötőkről semmit!!!! A mai rohanó világban sztem ez megengedhetetlen!!!
-
-
localhost
Közösségépítő
Csak az a vicces (*) hogy állítottam, hogy valami "gebasz" van, el van kefélve, adminisztrációs gond vagy mi a répa !
De hogy ezt sem telefonon, sem faxon, sem e-mailben ne lehessen elintézni????
Muszáj csak emiatt személyesen odamennem? Látni akarnak vagy mi?Érdekesnek találom, hogy tegnap 1/2 6 - 3/4 6 körül voltam a Vízimolnárban, hazafelé még beugrottam a Madarasteszkó-ba és mire hazaértem (még 7 óra sem volt akkor) már jó is volt a sebesség!
Telefonunk viszont - sosem tudni, hogy mikor lesz... talán decemberben. Addig viszont a "hűségemet" sem fogadták el, fizethetem a listaárat.
Kicsit egyoldalú a digi gondolkodása, már írtam, hogy ezerszer annyit tettem a kettőnk közötti kapcsolatért, mint ők, de azt megengedhetik maguknak, hogy egyoldalú diktátumokat tegyenek. Piha!
------------------------
(*) vicces? inkább nevetséges!
-
Ed Rush
csendes tag
válasz
localhost #77 üzenetére
Helló!
Új fejlemény van az ismeretségi körömben is. digis csatlakozás nélkül először 70/70 mbit/s-et mért, majd pár perccel később 90/80-at. Végül felcsatlakozott a digis ikonnal és ott már csak 30/8 mbit/s-et kapott. Routert nem használ és minden egyéb progit kiiktatott.
A slussz poén, hogy TopNet-es csomagja van.
A régi rubicom-os mac cím szűréses rendszeren jobb sebességet kapott, mint a diginél. A kábel ugyanaz, csak a jogosultságok változnak, tuti központi hiba. Nálad is ez lehetett.
-
localhost
Közösségépítő
A Digi TV bemutatja
Szeptember 14.
Vízimolnár utca.
Ügyfélszolgálat.
JÖN! JÖN! JÖN!
"A számonkérés"
főszerepben localhost és Margitka -
localhost
Közösségépítő
Ma mégsem tudok bemenni, ezzel is nyernek néhány napot hogy szépítsenek! A jövő héten már itthon lesz a kocsim, majd valamelyik nap munkaidő után "berongyolok", így talán időben oda fogok tudni érni, minimum annyira időben, hogy (1) kerek mondatokban elmondjam a mondókámat, (2) meghallgassam az erre adott szánalmas mellébeszélést, (3) rájuk borítsam az asztalt.
-
Ed Rush
csendes tag
Örülök, ha segíthettem!
Látva a Diginél frissen átvett területeken uralkodó káoszt, amely a tájékoztatás hiányából fakad, gondoltam egy merészet és fejembe vettem, hogy tudásomnak megfelelően igyexem segíteni az érintetteknek.
Szerencsére egész jó rálátásom van a Diginél folyamatban lévő zűr-zavarra, de persze mindenre én se ismerem a választ, de a folyamataikat igen.
-
marcee
addikt
Gyanítom, hogy annyi itt a gond, hogy telefonon szerződtél. Ismeretségi körömben nagyon sok a rossz tapasztalat telefonos ügyintézéssel kapcsolatban, és igen, ilyen is előfordult több t-com, upc meg hasonló kis cégek esetében, hogy telefonos megrendelés, csomagmódosítás mintha meg sem történt volna, semmit sem ért. Sőt, trékomnál olyan is volt, hogy számlát küldtek, csak szereld magad modemet nem...
Szóval szerintem személyes ügyintézés után a net-ed helyre fog állni rövid úton. TV-t, telefont passzolnám, ha ahhoz szerelő is kell. -
localhost
Közösségépítő
De az, hogy technikailag nem állnak készen - csupán egy feltételezés!
Ugyanúgy, mint az, hogy valaki ráült az aktámra és most emiatt nem találják!
Harmadik lehetőség, hogy "izgága vagyok" és emiatt büntibe tettekKissé hátrébb lépnék, ha lehet, ez a topic ugyanis nem rólam szól - illetőleg nem rólam kellene, hogy szóljon.
-
Ed Rush
csendes tag
válasz
localhost #64 üzenetére
Lehet, hogy most olyat írok, amivel végképp felidegesítelek, emiatt előre is elnézést kérek!!!
Amíg a szolgáltató nem írja alá az általad benyújtott átszerződést, addig az igénybejelentésnek minősül, vagyis a szolgáltatót nem kötelezi semmi, akár fel is mondhatja, vagy megtagadhatja a szerződést.
A fentiek értelmében még időpont se köti, hogy mikorra kéne neki végre rendesen szolgáltatnia.
Itt rajtad áll minden, vagy vársz továbbra is, vagy ott hagyod őket...
Az a baj, hogy ki vagy szolgáltatva... -
localhost
Közösségépítő
Te másként látod: én nem a DIGI-nek akarok rosszat, hanem azt a konstruktív és korrekt magatartást várnám el TŐLÜK, amit én magam megtettem a kettőnk közötti szerződés értelmében.
És persze tudnék örülni az általuk kínált szolgáltatásoknak is, ha egyszer megkapnám talán!
(mindazonáltal, hogy szerződött partnerek vagyunk)És előre sajnálom az ügyintézőt is, akinek a cég szennyesét kellene tisztára mosnia előttem, de ő fog szembesülni tehetetlen dühömmel. 1:1000 az esélye, hogy nem is rajta múlik
-
Ed Rush
csendes tag
válasz
localhost #62 üzenetére
Bárhogy is alakul nem lesz neked ebből soha elégtételed...
Digit nem büntetik meg annyira, hogy "jól"érezd magad tőle...Az a baj tudod, hogy eszetlenül csinálnak dolgokat. Átvesznek egy olyan területet, amit fel sem mértek technikailag, illetve a számlázási részt se tisztázták le. De ezt így nem lehet!!!
Csodálkoznak majd, hogy ömlik rájuk a sz@r...
-
radi8tor
MODERÁTOR
Nálam egy optikaszakadással indított a DIGI augusztus elején. 56 órán át nem volt netem, 3Gvel kellett dolgoznom. (itthon dolgozom - távmunka)
Azóta beköttettem egy backup netet (Tré-Kábel). Sajna 72 óra a határidő, és semmit nem tehetünk addig.
72. óra körül becsengetett 2 szerelő, hogy megjavult-e a net, mondtam, hogy fél napja már jó. -
Ed Rush
csendes tag
válasz
localhost #57 üzenetére
Tökéletesen megértelek!!!!
Mérlegelj, hogy megér-e neked még pár napot, hetet várni a digire.
Ha nem, akkor irány a Vizimolnár 2. , csapj az asztalra és bonts szerződést, aztán nyomás egy másik szolgáltatóhoz.
Hidd el nem csak Te vagy így vele és ezt a Digi q...ra megfogja szívni, aztán talán elgondolkodik, hogy legközelebb hogy vesz át egy új területet...
-
localhost
Közösségépítő
Milyen türelem????
Ma van 70 napja, hogy azt a nyomorult válaszlevelet a Diginek postára adtam!
A Digi azóta tojik a fejemre, semmit, semmit, semmit nem intézett.
Nem jöttek, nem írtak, nem kerestek, nem hívtak! Nem állították be a netemet, nem jött sem üzletkötő, sem szerelő. Nincs telefonom, nem jó a sávszélességem, nem azt a tv-csomagot látom, amit kértem... nem jó a számlán szereplő összeg.... soroljam tovább ?Kaptam egy levelet, amiben semmi érdemi sincs!
Milyen türelem????
Miközben van érvényes szerződésem, Ők "VALAMILYEN" 60 napra hivatkoznak, egy olyan dátumtól kezdve 60 napra, amihez nekem semmi közöm sincs!
Ráadásul nem tudok 'hivatalosan' semmilyen 60 napról, hiszen a szerződésemet még nem küldték ki, pedig ezt ígérték, tehát nekem semmilyen papír NINCS A KEZEMBEN! (majd hozzák a szerelők!)
-
tolts.hu
őstag
válasz
localhost #53 üzenetére
Remek tegnap este hazamegyek, nincs net.
Felhívom őket, elkezdi nincs központi hiba. Irányítgatott, hogy ez csináljam a géppel azt csináljam, majd ilyet szól, most hogy így jobban nézem mégis van központi hiba, köszönik a bejelentésemet, de 72órára búcsúzzak el a nettől a karbantartás miatt...Marhajó. -
localhost
Közösségépítő
válasz
shabbarulez #52 üzenetére
Én már elvesztettem a fonalat!
Augusztus 24-én volt az ősrobbanás? Vagy mi a répa történt aznap? [link]
Tegnap kaptam egy papír alapú levelet a DIGITŐL, amiben augusztus 24-ei levelemre válaszolnak.
De én nem írtam nekik augusztus 24-én semmit!
Augusztus 19-én küldtem egy számlareklamációt faxon, de ez a levél nem arra válaszol, illetve arra nem válaszol.
Biztos, hogy nem arra válasz, mert a számlareklamációmban VILÁGOSAN leírtam, hogy már megkötött szerződéssel rendelkezem, ez a levél meg azt írja, most már megköthetem a szerződést. És a reklamációmban foglat kérdések egyikére sem ad választ!Nem értem!
Holnap megpróbálok személyesen bemenni, de nem leszek "finom" - rájuk borítom az asztalt, az biztos!
-
shabbarulez
őstag
Kapott már valaki szeptemberi számlát Digi-től? És ha igen, megcsinálták rajta rendesen a jóváírást úgy ahogy ígérték?
-
localhost
Közösségépítő
Akkor a DIGIBEN valakinek a monitorán van egy cetli:
"localhost - kaszásdűlő = 8/4"
"Nehogy átállítsátok!"
Nekem még mindig a régi rubis sebesség van.
-
Nikkel10
tag
Nálam 25/10 nen tudom miért.
Base netet rendeltem. -
morhange
tag
Itt, határozottam 30/10 és nem sűrűn mérek mást, minimális különbségek jönnek ki.
-
g0dl
addikt
Nekem már kb. jól beállt a 40/20-as sebesség.
-
Ed Rush
csendes tag
válasz
Real_Necro #46 üzenetére
Ne aggódj, amíg nem kapsz boxot, addig nem is számláznak.
-
Ed Rush
csendes tag
válasz
Real_Necro #43 üzenetére
Helló!
Az HBO-t kétféleképpen lehet fogni:
Analóg: Ekkor csak 1 csatornához férsz hozzá, vagyis az HBO-hoz (asszem 1 500 vagy 2 000 forint nemtom)
Digitális: Itt már két csomag közül választhatsz, HBO Pak 1 700 Ft, vagy HBO MAX Pak 2 000 Ft.
Az analógnál szűrőt kötnek rá kint, míg a digitálishoz boxot kapsz.
-
Ed Rush
csendes tag
Helló!
Elméletileg mindent jól csináltál.
A két cég egymás között 3 féle megállapodásban maradt, de hogy most ebből melyik él azt pontosan én sem tudom:
1) A Rubicomosok viszik el
2) Az ügyfélnek kell visszavinnie
3) A Digisek cserekészülék átadásakor elveszik.A Diginek azért kell cserélnie a saját Boxára,mert a rendszerben amit használnak, CSAK azokat az eszközöket tudják párosítani a Smart kártyákhoz.
Ha nem így volna, akkor a bármilyen eszközt, akár kártyahellyel ellátott TV készüléket is lehetne párosítani, de sajna nem. Jelenleg még nem...
A XI. kerület azért necces, mert ha jól emlékszem ott nem történt engedményezés, nem úgy, mint a III. kerületben. A legjobb, ha faggatózol a 1272-nél...
-
Real_Necro
veterán
Nekem azt mondta ÜSZ-os csaj, hogy pl a HBO-t csak digitálisan lehet fogni, tehát STB kell hozzá. Namost ha nekem egy CRT tv-m van és analógban fogom (csak zajosan), akkor én vagyok a hülye, hogy jön analógon és szerintem csak egy szűrő vagy csillagpontos átkötés kell hozzá, nem pedig STB? Igaz ingyen van az első, de azért érdekel.
-
Pinty
csendes tag
Hali!
Engem a set top box sorsa érdekelne, lehetőleg a XI. kerben. Előfordulhat, hogy az marad, vagy minden esetben cserélik? Illetve az egyik szolgáltató cseréli, vagy egyik viszi, másik hozza?
Egyéb tapasztalat?
Válaszokat előre is köszönöm!Pinty
A történet a következő:
Először kijött egy digis kolléga vmikor július vége felé, aki szerint a készülék marad, de nem tudta beüzemelni. Net elvileg attól kezdve digis, méghozzá gond nélkül, ennyiben szerencsésebbek vagyunk az III. kereseknél. Telefonkábelt kaptunk, telefont még nem, tehát számítottunk rá, h még lesz egy kör.
Később jelentkezett a Rubicom, hogy ők viszont vinnék az STB-t. Felhívtam a digis ügyfélszolgálatot: az ő hivatalos álláspontjuk az, hogy átkötésénél ők gyűjtik és adják át a régi készülékeket a Rubicomnak, én azt személyesen ne szolgáltassam át a szerelőnek (ez már a harmadik variáció...)
Elmondtam a rubicomos küldöttnek, hogy az STB-t a digis kolléga tájékoztatása alapján nem szeretném átadni, aki ezt elfogadta, és mondta, hogy maradhat. A jegyzőkönyvbe a következő került: „az előfizető a cserekészülék átvételéig nem kívánja visszaadni a készüléket”. Lehet, hogy itt elszúrtam vmit...Azóta se kép se hang, viszont egyszer csak jött egy 15 000-es csekk a rubitól. Valószínűleg az STB ára, amit az ÁSZF szerint a szerződés megszűnését követő 8 napon belül azt vissza kell szolgáltatni, különben fizethetek kártérítést.
Most írok levelet, h bocs, de az átkötési problémát és félreértéseket egymást közt kellene rendezni, nekem pedig írjanak levelet, h mire jutottak. A levélben bővebben leírtam a problémát, de nem terhelem tovább a topicot.
-
Real_Necro
veterán
Én arra leszek kíváncsi, hogy mikor hozzák a mozis csomaghoz a set top box-ot... a net most úgy néz ki rendben van, hozza a leszerződött 20/10-et (Kaszásdűlőn)
-
marcee
addikt
Végre én is eljutottam ma reggel az ügyfélszolgálatra. Aláírtam a szerződést (BaseNet), itthon mértem még egy utolsót a korlátlan sebességgel emlékbe, átállítottam PPPoE-re, aztán koppantam. Ezek szerint hiába küldtem el az igénybejelentőt és voltam a rendszerükben. Ez lényegében a rubis sebességem. Remélem nem marad sokáig így.
-
Ed Rush
csendes tag
válasz
localhost #30 üzenetére
Ideiglenesen elképzelhető...
Ez a Pók utcai ltp-n és Békásmegyer bizonyos részein lehet igaz...
Ha a központban hagynák a szerelőket dolgozni és nem csak hirtelen csaptak volna bele az átvételbe, akkor ez az egész nem lenne.
Mindenki szépen használhatná amije van gond nélkül...Ember tervez, Digi végez.
Jelen esetedben...
-
Ed Rush
csendes tag
válasz
localhost #23 üzenetére
Szia!
Hát pedig akár hiszed, akár nem ez van!
Hidd el pontosak az információim, a lehető legpontosabb...Ha neked nem így működik, akkor 1272őt zaklasd.
Részletesen mond el a hibát, aztán Ők meg kivizsgálják...A III. kerület két részből áll, egyik amelyiken már tudnak átkötést végezni, és másik, amelyiken nem. Ezért is nőt 30napról 60ra a bekötési határidő.
Türelem NET-et teremt.
-
localhost
Közösségépítő
"Akinek netsebesség gondja van az mindenképp szerződjön át a Digis csomagra, ekkor ők adnek agy PPPoE-s felhasznevet és jelszót és már teker is a net 1000rel."
Ez nem igaz!
Átszerződtem, MÉGIS a régi rubicomos sebességem van a PPoE ellenére is!
Mint ahogy ez sem igaz!
"FONTOS!!! Amikor az átszerződés megtörténik valamelyik digis csomagra, akkor automatikusan mindenki 20/10 mbit/s vagy 30/10 mbit/s-es internetet kap, pár nap kell mire megkapja a Basenet, vagy a Topnethez tartozó sebességeket. 72órán belül kell beaktiválniuk."
Ez sem történt meg!
-
Ed Rush
csendes tag
Sziasztok!
Talán jól jöhet valakinek egy - két infó.
A Rubicom és a Digi között engedményezés történt, vagyis ha a 60napos felmondási idő alatt nem mondtad fel a szolgáltatást, akkor ráutaló magatartással átkerültél a Digihez!!!
Nos ami még fontos, hogy a Digi a Rubicom ÁSZF-ét vette át az abban szereplő LISTA árakkal, nem pedig a kedvezményessel!!!
Akinek netsebesség gondja van az mindenképp szerződjön át a Digis csomagra, ekkor ők adnek agy PPPoE-s felhasznevet és jelszót és már teker is a net 1000rel.
A gond abból adódik, hogy párhuzamosan fut a Rubicom-os és a Digis hálózat is, csak a működésük más.
Míg a Rubicomnál MAC szűrés volt, így nem kellett csatlakozni, viszont a Diginél LAN-os területen NINCS MAC szűrés, csak PPPoE felhasznév és jelszó.FONTOS!!!
Amikor az átszerződés megtörténik valamelyik digis csomagra, akkor automatikusan mindenki 20/10 mbit/s vagy 30/10 mbit/s-es internetet kap, pár nap kell mire megkapja a Basenet, vagy a Topnethez tartozó sebességeket. 72órán belül kell beaktiválniuk.Digit csúnyán átvágták a palánkon, mert nem azt kapta a Rubicomtól, amiben a megállapodás szerepelt, ezért volt/van sok gebasz a szerződésekkel, szolgáltatásokkal.
Amennyire én tudom később a júliusi havidíjat el fogják engedni az összes III. kerületi ügyfeleiknek.
EZ IS FONTOS!!!
Sajnos vannak még olyan átvett területek a III. kerületben, ahol még csak a régi Rubicomos szolgáltatások működnek és még NINCS lehetőség átszerződésre a Digis csomagokra. Ennek oka, hogy a hálózatfejlesztéshez engedélyt kell beszerezni-e a Diginek és csak azután tudnak hálózatot építeni. Emiatt van az, hogy a III. kerületben csak 60napra vállalják a bekötést/átkötést.Csak azt nem értem mi van az expressz bekötésekkel, mert hogy az is van valami 4 800 forintot kell perkálni és 3 munkanapon belüli bekötést vállalnak, csak az a kérdés, hogy ez működik-e a III. kerületben???
-
Nikkel10
tag
Sziasztok!
Nálam is megoldódott végre.Nekem Aug 5-én állt le a Rubi a szolgáltatással, aznap rögtön be is sétáltam szépen a Digihez, hogy akkor most mi lesz? Egy kedves hölgy azt mondta, hogy nyugodjak meg a szerelők majd jelentkezni fognak.Mondom okés! Eljött Szept 1 azaz ma internet még sehol ez így nem lesz jó mondom bemegyek már, hogy akkor most mi van nettel.Egy másik kedves hölgy rendesen leb@szott,hogy imiért nem mentem be eddig jelszóért? Na itt elpattant a húr nekiálltam üvölteni vele, hogy a kedves kolleginája nekem teljesen más infókat adott meg hogy mit képzelnek magukról,hogy még engem vonnak felelősségre.Erre aztán behúzta fülét farkát és megkért, hogy akkor kössük már meg ott rögtön a szerződést.
Mindegy,végre van net(Basenet csomag) szép is jó is meg számomra gyors is(8/4-es csomagról váltottam erre).
Tanulság:csak akkor foglalkoznak veled, ha állatként viselkedsz. -
morhange
tag
Úgy látszik feltöltéssel gondok vannak, mert nálam is mindig az szenved legtöbbet.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Nekem tegnap óta a DIGI sebességgel jön a net. 10 MB/sec lefelé, 3 MB/sec felfelé.
TOPnet-et igényeltem. -
morhange
tag
Órák óta ilyen "szép"
-
radi8tor
MODERÁTOR
TOPnet-et rendeltem, jelenleg 5300kB/sec lefelé és 2500kB/sec felfelé a sebességem. Rubival is ennyi volt, szerintem nem változott semmit.
Ja, és már PPPoE-vel csatlakozom.
-
localhost
Közösségépítő
válasz
22zsoltika22 #7 üzenetére
Nem voltam az ügyfélszolgálaton és nem is tudok bemenni, ugyanis DOLGOZOM!
TELEFONON keresztül kötöttünk szerződést! -
g0dl
addikt
válasz
22zsoltika22 #7 üzenetére
Nekem is ugyanez volt
-
22zsoltika22
csendes tag
Hali!
Ha még nem mentél be az üsz-ra, hogy megkössétek a szerződést menjél be. Tudom, hülyén hangzik, de nekem is a régi rubis net sebességem ment, direkt megnéztem mikor elmentem ma az üsz-ra, és ahogy megkötöttem a szerződét (gondolom a gépben valamit nyomkodott) és haza értem már ment a kért sebesség.
-
Real_Necro
veterán
Hogy ne maradjak le én se. 16/8-as Rubis netem volt, ami már ügyfélszolgálatra való betérés előtt is 20/10-et mutatott. Megkaptam felhasznevem meg jelszavam, most is 20/10-es (alap csomagot kértem), letöltéssel sincsen gond, talán a honlapok kicsit akadoznak, de lassan megszokom. Játék ok, ping gondok nincsenek.
Szintén Kaszásdűlő. -
morhange
tag
Digis név/jelszó féle netünk van mostantól, bent az irodában kaptuk meg a papírt, szóval igen, be kell menni mindenkinek, sebesség: 30/20-as rendelve, eléggé ingadozik, de nagyjából rendben van. (Telefont is kértünk, de annak híre sincs.)
-
localhost
Közösségépítő
Nálam már PPoE van név/jelszó de ugyanazok 8/4 a sebességem, mint a Rubicomnál volt. 30/20 -nak kellene lennie. (kaszásdűlő)
-
g0dl
addikt
Aki előre akar lépni, az menjen be az ügyfélszolgálatra. A korábban aláírt dolgok semmit sem érnek úgy tűnik. Legalább annyit elér, hogy digis számlát fog kapni (olcsóbb).
Nekem az igényelt 30/20 helyett le 40, de fel csak 10 van. Gondolom ez műszaki probléma, esetleg még nem tudták lecserélni a rubis cuccokat.
-
localhost
Közösségépítő
Ezt a topicot azok kedvéért nyitjuk, akik, két szék között a pad alá estek. MÁR NEM Rubicom szolgáltat de a DIGI meg még nem.
Ilyen példa a főváros harmadik kerülete.Nem célunk össze-"szemetelni" sem a Rubicom topicot, sem a DIGI-t.
Aktív témák
- Synology NAS
- Xbox Series X|S
- Gumi és felni topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A21s 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 7370 - Intel Core m7 I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- LG SN4 soundbar hangprojektor 6 hó garancia, számlával!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest