Új hozzászólás Aktív témák
-
Kovolaj
újonc
Valaki cserélt már favorit túkröt feliciára?
Mi kell hozzá, mert egy az egybe nem nem megy fel. Ha valakinek lenne fényképe róla, hogy mi a titka azt megköszönném. -
Thomass90
csendes tag
válasz bringasisti #14798 üzenetére
Lehet a fronthajtás és a kész karosszéria miatt már utólag nem fért be
-
Thomass90
csendes tag
válasz Kisbatyu75 #14796 üzenetére
Szemre, érzésre nem lehet. A favorit nagyon szeret a kanyarokban dőlni, mert nincs benne torziós stabilizátorrúd, az csak a feliciákba került. A lengéscsillapítót úgy tudod megnézni, hogy olajos-e a szára, vagy a toronynál megnyomod és egynél többször rugózik-e vissza. Ha igen, akkor az cserés lesz.
Ha festve lesz ,akkor egy kivágott darabot a kasztniból vigyél el a festékboltba és kevernek hozzá megfelelőt. Az annyira nem üt el, és kis festőecsettel a hibákat ki tudod javítani. Utána egybe lehet polírozni és nem fog látszódni a javítás annyira.
Az ablakemelő hiba nekem is megvolt, én megzsíroztam a bowdent, de nem oldotta meg a problémát, szerintem cserélj benne mechanikát. -
Kisbatyu75
tag
Azt műszer nélkül, szemre-érzésre úgy nagyjából meg lehet állapítani, hogy a rugók, lengéscsillapítók milyen állapotban vannak? Úgy érzem kanyarban kicsit jobban billeg a kelleténél, de megint csak az a bajom, nem tudom milyennek kellene lennie.
Kisebb festésbeli hibákat hogy lehetne korrigálni? Az biztos, ha most a gyári árnyalatból szereznék is, azzal lefújva a javított területet, az elütne már a 26 éves fakulás miatt.
Alvázvédelemmel, lehet házilag valamit kezdeni? Leginkább felbakolni tudom a kocsit, aknához nem igazán férek hozzá.
Az abalakokat lehet mozgatni, de elég nehezen, közben nagy zörgés jön az ajtóból. Van egy csőszerű darab, ami meg van törve az ajtóban. Ezt mivel lehetne pótolni? Ha jól értelmezem, ebben fut ki a "bowden"
Itt a jó idő, kezdeném kicsit helyrepofozni a kocsit, lehetőleg leginkább saját kezűleg.mobil: Xiaomi 14; PC:intel i5-8600
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Kisbatyu75 #14794 üzenetére
Ezeken a használt autókon nem lehet tudni a gumi előéletét. Itt az oldalon volt többször probléma ami valószínűleg azért jelentkezik mert az évek során sokat álltak járdára, és mivel a kocsi szekrény magas ezért a magas járda sem akadály, esetleg néhányszor megfordítottak a gumi forgás irányát = szövetszakadás
BENEFON DELTA--------N8
-
Kisbatyu75
tag
Úgy néz ki az autó berázkódásban is bejött a tippetek, a gumi volt a ludas. Lecseréltettem őket egy ilyen garnitúrára: Michelin Alpin A3 GRNX XL TL
Azóta 90-nél sincs nagyobb menetzaja, mint korábban volt.[ Szerkesztve ]
mobil: Xiaomi 14; PC:intel i5-8600
-
Thomass90
csendes tag
Sziasztok,
jó régen voltam már itt Egy éve eladtam az autóm, de van pár eladó dolgom, amit először itt szeretnék nektek felajánlani, hátha valakinek szüksége van rá. Ha nem, csak akkor fogom meghirdetni máshol.
Lássuk csak:
van egy garnitúra hibátlan Silverline hátsó lámpaszettem ködlámpával, mindennel 15.000 Ft
van egy garnitúra gyári 13"-os alufelnim görgőzve, porfestve, gyári új kupakokkal (a kép illusztráció): 50.000 Ft
van egy gyári tetőcsomagtartóm: 10.000 FtNézem a topikot, írjatok bátran.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Kisbatyu75 #14791 üzenetére
Eleve szarul volt meghúzva, esetleg megült a pakolás. Lényeg hogy működik.
BENEFON DELTA--------N8
-
Kisbatyu75
tag
válasz bringasisti #14787 üzenetére
Úgy néz ki a csavarok voltak lelazulva, szinte mindegyiken tudtam egy kicsit húzni, Az érzékelőt pedig meglazítottam és újrahúztam. Így most megint jól működik. Már csak azt nem tudom, hogy mitől tudtak a csavarok meglazulni?
mobil: Xiaomi 14; PC:intel i5-8600
-
Kovolaj
újonc
válasz Kisbatyu75 #14786 üzenetére
Ha a sárga vezetéket testre teszed bent műszerfalon a hőmérő kivágodik.
Ha nem csereld ki a gombát mert belul megszakadt az ellenàllás. -
vil59
tag
válasz Kisbatyu75 #14786 üzenetére
12 voltmérős csavarhúzó,a drótja végén krokodilcsipesszel.Plusz minuszt lehet keresni vele.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Kisbatyu75 #14786 üzenetére
Nem kell leszedni, elég a csavart egyenként kinyitni majd bezárni, illetve a gombát is egy kicsit megmozdítani ha ott nem megy az áram. Egy kontrollámpa kell hozzá hogy látni lehessen ha valami változik
BENEFON DELTA--------N8
-
Kisbatyu75
tag
Valamelyik nap írtam, hogy nem működik a hűtőfolyadék visszajelzés. Ma rámértem, és olyan, mintha nem lenne letestelve a házrész, ahova be van csavarva az érzékelő, ez okozhatja a mérés kiesést. Mitől változhatott ez meg? A csavarokat szedjem le, csiszoljam fel alattuk a felületet?
A képen a piros körrel jelölt eszközről beszélek.mobil: Xiaomi 14; PC:intel i5-8600
-
SkodaLaci
újonc
Sziasztok! Bocsi az előző bejegyzésből ki maradt hogy skoda favorit 136L-m van. Kérnék egy segítséget ablaktörlő kapcsolónál 2 fekete a zöld és piros csatlakozó hogy van sorrendbe ? Ha van róla képetek az még jobb nekem. Előre is köszönöm a válaszotokat!
-
peti_s
addikt
válasz Mágus2 #14781 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a választ, mindkettőt sikerült szerezni. Utolsó kérdés, hogyan cserélem ki? Sajnos alap dolgokkal boldogulok, de ez már kicsit több annál. A gyertyákat próbáltam megnézni, és az is teljesen másképp volt mint a Favoritnál, vagy az 1.3-s Feliciánál.
Amúgy, van valakinek kedve Favorit találkozóhoz?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz peti_s #14780 üzenetére
1.6 Feldánál ez a gyujtás elosztóban van. Egyszerűbb átdobni az egész gyujtás elosztót. [link] Szerezz egy bontott jót, szerintem azzal be fog indulni. A másik gyenge pont ezeknél a gyujtó trafó. Abból is vinnék magammal bontottat, ezt a kettőt kizárva már indulnia kell.
[ Szerkesztve ]
-
SkodaLaci
újonc
Sziasztok! Kérnék egy segítséget ablaktörlő kapcsolónál 2 fekete a zöld és piros csatlakozó hogy van sorrendbe ? Ha van róla képetek az még jobb nekem. Előre is köszönöm a válaszotokat!
-
Kisbatyu75
tag
Gumiabroncsból van aki Favorithoz nem a gyári 165/70R13-as méretet használja? Most ajánlottak nekem 155/70R13-at jó áron. Netes váltóméret kalkulátor szerint 2% eltéréssel még használhatom. Valakinek van tapasztalata az eltérő méretről?
mobil: Xiaomi 14; PC:intel i5-8600
-
peti_s
addikt
-
Tibcee
tag
válasz FeniX- #14772 üzenetére
Köszönöm a gratulációkat! Szerencsére a kaszni jó állapotban van, leszámítva az elején azt a kis festékleválást, ami orvosolva lesz. A legmegdöbbentőbb számomra, hogy minden elektromos kütyű működik benne beleértve a klímát is. Motor nem füstöl, a váltó és a fékek is rendben.
314500 forintért (nem volt ötezresem) hoztam el 194e km-el (nem kevés,de annyira nem is sok), de a velem lévő autónepper barátom szerint, 300-ért is odaadták volna, megdöbbentő, hogy mennyire nincs presztizse ezeknek a gépeknek, gyakorlatilag egy full fapad Suzuki Swift sedan árában vettem. Apósom 3 hete névre íratva 900-at fizetett egy 1999-es németektől frissen behozott dízel kombi Passatért 0 felszereltséggel...
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
senior tag
válasz mcfly72 #14771 üzenetére
Szia, nagyon szép, szerintem ez egy igazi A-ból B-be autó. Teljesen jó.
Egyik ismerősöm korábban mesélte a használt autó kálváriáját, hát, mit mondjak, ő volt a lüke.
Először volt egy régebbi suzukija, azt eladta. Vásárolt egy párszázezer ft-s rovert. ( ami ritka is itthon, meg drága is, na mindegy ) Két hónap után tönkrement a hengerfej, a javasolt javíttatás a kocsi árával egyezett meg. Akkor azt is eladta, és vásárolt szintén pár százezerét na mit? Egy A-mercit. Miért is ne. ;-D
4-5 kilóból is lehet - (szubjektív) szerintem - normális használtautót venni, de biztos, hogy ezeket a típusokat kerülném, mint a rossz pénzt. Audi, VW hasonlóképpen. -
peti_s
addikt
Üdv! A saját Feliciámon csináltam egy hibakód olvasást, és kijött a lamda szonda G39 hibakódja. A fogyasztásom rendben van, fél éve voltam műszakin, a kipufogógáz rendben volt. Mit jelenthet? Ma megyek a motorhibás Felicámhoz hibakódot olvasni, szorítsatok.
[ Szerkesztve ]
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #14766 üzenetére
Ebben egyetérthetünk!
Köszi a segítséget, sajnos a hétvégén nem lesz erre időm, de gondolom kibírja még egy kitsikét.Amúgy minden alkatrészből van egy a sufnidban?
[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
bringasisti
Topikgazda
Hogy ne csak a pofámat jártassam itt az oldalon kicseréltem a vízpumpa gumi bakot. Hát mit mondjak tanácsokat osztogatni kicsit könnyebb mint görnyedni egész nap a kocsi alatt felett mikor hol
BENEFON DELTA--------N8
-
mcfly72
tag
-
mcfly72
tag
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #14759 üzenetére
Mondhattad volna, hogy neked meg az öreg, hogy büntetnek már 1 pofonért is, nem , hogy fejletekerésért!
a csoda csak a skoda
-
bringasisti
Topikgazda
válasz peti_s #14756 üzenetére
Nem kövez meg senki az az igazság hogy ezeket a VIKA termékeket ahol gyártják biztos hogy van ipari háttér, ezért tudnak jó minőséget gyártani. Viszont nekem volt hogy 1 év alatt a csuklóról a gumi harang lerohadt mert nem volt olajálló vagy ami még nagyobb bibi volt hogy a dugó hüvely garnitúrát úgy rakták össze csomagoláskor hogy a hüvely falát végigszántották, mivel számlát eldobtam nem tudtam reklamálni vettem egy másik garnitúrát és abban is az egyik darab ilyen volt. Erre mondta a gyerek hogy fater az a szerencséd hogy nem 6 hengeres a Skoda mert akkor vehetnél meg egy garnitúrát hogy az összes henger jó legyen.
BENEFON DELTA--------N8
-
peti_s
addikt
válasz Kisbatyu75 #14757 üzenetére
Németország ATU. Én múlt héten vettem 54000 Ft-ért 4 db Michelin-t. Már egy garnitúra Michelint elhasználtam, nagyon jó, kellemes fogyasztás, minden úton kiváló tapadás, mindegy neki hogy vizes, vagy száraz az út. De nekem most 40000 km után cserés, mondjuk a gumis szerint még jó, szerintem már nem. De, tegyük hozzá, hogy intenzíven volt használva, kanyarokban nem volt kímélve.
[ Szerkesztve ]
-
Kisbatyu75
tag
-
peti_s
addikt
válasz Atyus77 #14754 üzenetére
Itt tudom ezért kövezés jár, de én találkoztam bizony pár jobb fajta Vika termékkel. Pl. a Favorit önindítóm az, és tökéletesen működik. (kopp-kopp) Csomagtér gázteleszkóp is megfelelő, ékszíj is, sebváltógomb, ködlámpa szintén, nyilván olajszűrőt nem ilyet vennék, de eddig sok okom nincs a panaszra.
[ Szerkesztve ]
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #14751 üzenetére
Na akkor köszi, mennie kell ezek után, lehet 7végén bütykölöm. Ha elakadok, írok.
One more 1X thanks!a csoda csak a skoda
-
Atyus77
csendes tag
válasz bringasisti #14753 üzenetére
Igen , elkerülhetetlen lesz a felszabályzás,..és közben rendelek egy más márkájú fesz-szabályzót.(Itt is csak a Vika volt készleten.)
SKODA FORMAN
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Atyus77 #14744 üzenetére
Másik forgórészt fel kell szabályozni, mikor utoljára volt gondom akkor mondták hogy van VIKA, Lengyel, és, Szlovák szabályzó de csak VIKA volt készleten én azt vertem nekem tökéletes, de mivel márka függően 2-3 ezer forint, ha egy tartalék a kesztyűtartóban lapul nem lehet gond
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz mcfly72 #14735 üzenetére
30 as dugókulcs féltengely anya le. Kocsi emel, kerék le és a küszöb alá mert az ördög nem alszik. Lengéscsillapító alsó csavart kivenni a fénykép vízszintes csavarral együt. A lengőkar belő és hátsó gumi silent lelazítani hogy mikor lefele feszíted a lengőkart a nagy elmozdulás a gumit ne károsítsa. Összerakásnál mikor a kocsi keréken van és kicsit megmozgatod hogy a terpesztése a helyére kerüljön akkor kell meghúzni. Lefeszited a lengökart, ezáltal kihúzod az agyat a lengéscsillapítóból, megemeled az agyat lehúzod a gömbfej csapjáról. Kicsit kifordítod és a féltengely kicsúszik a helyéről. A belső csuklónál a szar gumit levágod és a csuklót széthúzod 1001 tűgörgő van a 3 ágú csillag belsejében úgyhogy ne kanális felett szerelj. Seegerfogó 2 -es méret, és behúzod a keresztet. Mindent szétszedsz, mindent elmosol a pohár belsejét is gázolajban. Felhúzod a nem VIKA hanem gyári gumi harangot, kereszt, seeger vissza, bekened a csapokat grafitos féltengely zsírral, a gyűrűt bekenve a helyére teszed és egyenként a tűgörgőt helyére szúrod. Marék zsír a pohárba féltengelyt a helyére, gumit a pohárra húzod. Ide egy speciális bilincs való amit fel kell tenni és egy cél szerszámmal szorítani. Holnap tudok képet mutatni. A gömbfej az nagy kérdés. Ha már cserélték akkor 3 darab 8- as csavar ki-be és megvan vigyázva hogy a csavar feje legyen felül hogy a kormány mozgását ne akadályozza. Ha nem cserélték akkor a lengőkart le kell venni, a szegecset síkba flexelni, úgy kifúrni a szegecset hogy a lengőkar ne sérüljön. Nekem volt hogy annyira be volt szorítva a gömbfej hogy ezután ameddig lehetet falex segítségével morzsákra daraboltam a régi darabot hogy ki tudjam piszkálni. Agyat visszateszed, emelővel a lengőkart megemeled és a lengéscsillapító valamint a gömbfej vízszintes csavart meghúzod. Kerék fel kocsi le és akkor húzod meg a gumi alkatrészeket amikor a kocsi lábon áll ( munkapont)
BENEFON DELTA--------N8
-
mcfly72
tag
válasz Atyus77 #14749 üzenetére
Nekem meg olyat csinál a formanom, h indítok, beindul rendesen de a tölt.lámp.nem alszik el addíg amíg nem nyomok jobbal egy kövérebbet. Cserértem egyszer benne egy vikás fesz.szab.- ot, utána kb 1500km után csak akkor aludt el indítás után a tölt.lám. ha mentem vagy 50- nel, aztán kicseréltem egy gyári fesz.szab.- ra, (3600ft) (vika 1100ft) azóta jó, ill ahogy az elején írtam, de műxik!
a csoda csak a skoda
-
Atyus77
csendes tag
válasz bringasisti #14741 üzenetére
Nem szeretem a nagyon hideg sört.
A kissé gyenge töltés némi aggodalommal tölt el ,..de remélem hogy valami csoda folytán emelkedni fog.
(Mért érzem úgy hogy lesz itt még néhány csörte ? )SKODA FORMAN
-
Atyus77
csendes tag
válasz Kovolaj #14740 üzenetére
Ehhez a hibafeltáráshoz nincs most idegzetem se időm . Az új zsinórt szépen elvezettem és rögzítettem kábelkötözővel végig , tehát tartós megoldásnak szánom.
Elektromos téren gyenge vagyok ,csak az alapok vannak meg ,..meg egy kis paraszti logika .
Szégyelném magam ha bármi miatt is szerelőhöz kellene vinnem a Skodát.SKODA FORMAN
-
Kovolaj
újonc
válasz bringasisti #14741 üzenetére
Jagermeister?
-
Kovolaj
újonc
válasz Atyus77 #14739 üzenetére
Akkor viszont a biztositek tablanal keresd a bajt. Valoszinu hogy valamelyik forrasztas elengedte magat. Szemmel nem biztos hogy meglatod. Muszer vagy lampa kell hozza.
De gondolom van minden ha igy neki mertel allni. Szin szerint ki tudod bogaraszni melyik az a vezetek. Nagyon vigyazz mit mivel zarsz ossze.mert baj lehet. -
Atyus77
csendes tag
válasz bringasisti #14731 üzenetére
Amikor azt írtam hogy az égőtől vittem egy új zsinórt a generátorhoz,... válójában a nyáklap csatlakozó megfelelő csúszósarujához forrasztottam a zsinóromat (megnéztem hogy az égőtől melyik csatlakozóhoz megy az áram).
Remélem érthető.
Egyébként minden égő ,és minden funkció működik.SKODA FORMAN
-
Kovolaj
újonc
válasz mcfly72 #14734 üzenetére
Ez a lengokaron van.
Ha egy oldalon van a ketto, szerencsed van mert egy bontas eleg. A feltengelyt ugyis, ki kell venni, ehhez a goyalabat szet kell bontani.
Igy a gombfejet egy fust alatt ki tudod cserelni. Csak akkor allj neki ha vannak hozza szerszamok.[ Szerkesztve ]
-
mcfly72
tag
-
mcfly72
tag
Ahoj skodrisok!
Help! Jobb belső féltengely gumiharangot kell cserélnem. Plussz jobb talpas csere, valaki csinált már ezek közül valamit?
Szívesen venném az instrukciókat! Oké, hogy adja magát a dolog, de hátha van valami trückje, főleg a gumih. mindent szét kell szedni miatta?
Köszi előre is![ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Kovolaj #14730 üzenetére
Amikor a gyújtást ráadja és megy a motor és a műszerek mennek, és más égők égnek ahogy mondta akkor a stekkerig biztos felmegy az áram ott a nyák valamiért nem vezeti, amit át kell hidalni és minden fasza lesz. MIKOR OTT MATAT AZ EMBER TUDNI KELL HOGY A BENZIN SZINTMÉRŐ ÁRAMOT VEZET A BENZINTANKBA A MŰSZEREN KERESZTŰL EZÉRT HA VALAMIT NEM JÓL KÖT ÉS DIREKTBE MEGY AZ ÁRAM A MŰSZERT MEGKERÜLVE A BEZINTANKBA AKKOR A KOCSI KICSIT FELROBBAN
BENEFON DELTA--------N8
-
Atyus77
csendes tag
válasz bringasisti #14723 üzenetére
Üdv. urak.
A töltés kontroll lámpa áramköre nem tudom hol szakadt meg ,de időszűke miatt húztam egy új zsinórt a lámpától a generátorig . Tehát ez a funkció jó lett ,azonnal kialszik indításkor.
Megint "delejeztem" ahogy mondtad.
Most 13,6 az aksin mérve,
és 13,7 a generátornál mérve.
A két generátoromon teljesen egyforma a számozás ,gondolom a bekötés is.
Most az "új" generátor van rajta az új Vika szabályzóval.
Remélem ha egy kicsit összekopik a szénkefe a kommutátorral akkor valamicskét emelkedik a töltés is.
Köszönöm a segítséget.SKODA FORMAN
-
Kovolaj
újonc
válasz Kisbatyu75 #14722 üzenetére
Ha leveszed a gázról a lábad tovább csinálja vagy kisimul?
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Kisbatyu75 #14722 üzenetére
Rázkódásra nehéz mit mondani, a kerekeken a centirozo olmocskák megvannak? Termosztátnál lehúzod a kábelt testhez érinted egy pillanatra a műszer ütközésig kileng. A hőgomba egy fém ellenállás ritkán megy tönkre.
BENEFON DELTA--------N8
-
Kisbatyu75
tag
Mostanában kezdte a kocsink, hogy a kb. 60km/h-tól elkezd rázkódni az egész kocsi. 70-nél már jóval erősebb, gyorsabban nem is jó menni vele. Mi okozhatja?
A másik probléma, hogy a vízhőfok visszajelző nem jelez. A víz melegszik, a fűtés is működik. Ennek az érzékelője megy a termosztátházba? ki lehet mérni, hogy jó-e az érzékelő?[ Szerkesztve ]
mobil: Xiaomi 14; PC:intel i5-8600
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz Atyus77 #14720 üzenetére
Ha van favis könyved ott írja, hogy melyik generátort, hogy kell kötni. Ezzel szívtam én is. A könyv két félét említ. Nekem a váltó testkábele is jól nézett ki, de szétszedés után kiderült, hogy ott bizony nem ment áram rendesen. Szedd le a testeket és fújd át féktisztítóval. Egy próbát megér. Van kontakt sprém, de a féktisztító vált be. (Nekem már világítással sem indult el 100 km országút megtétele után.)
[ Szerkesztve ]
-
Atyus77
csendes tag
válasz Mágus2 #14716 üzenetére
Üdv.
Az aksi nem töltöttem fel mostanában ,..mert megszoktam hogy jól indul (kitapasztaltam hogyha a világításon kívül más fogyasztót nem rakok rá akkor nincs gond a következő indítással sem).
Most is teker az indítómotor rendesen.
A nagyobb gond most az hogy az a rohadék töltésjelző nem világít ..,ha a generátorra menő vezetéket letestelem akkor se.
Pedig valahogy meg kell oldanom hogy kapjon gerjesztést a generátor ,addig nem tudok tovább lépni.SKODA FORMAN
-
Kovolaj
újonc
válasz bringasisti #14713 üzenetére
Ebben tokre igazad van, de ha a kabelek csatkakozasa a generatoron az aksin szarok vagy a kabel valahol serult torott tehetsz a 14-14.2 feszultsegre amit tudni kell neki ezt csak a generatoron tudod produkalni, sehol mashol.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Kovolaj #14712 üzenetére
Nem teljesen értek egyet, ugyanis a szóban forgó égővel szerelt kábel csak az iditáskor dolgozik tételesen aksi pozitív pólus - égő - generátor D+ kivezetés - feszültség szabályzó - és a forgórészen keresztül testel, és ég a lámpa. Amikor dolgozik a generátor akkor van benne két marék dióda ( teljesítmény valamint külön a szabályzó részére) ezért a gépkocsiban meglévő problémák nem befolyásolnak semmit. Terhelés alatt az más kérdés ugyanis mint jeleztem ha szar a csapágy, ha a csúszó gyűrű üt, ha rövid a szénkefe akkor ugrál a kefe, ívet húz és terhelésnél nem tud eleget gerjeszteni.
BENEFON DELTA--------N8
-
Kovolaj
újonc
válasz bringasisti #14711 üzenetére
Igen egy uj kocsinal.
Csakhogy ezek mar nem ujak.
Az atmeneti ellenallasok miatt már bármi lehet.
Ezek a generatorok a tapasztalatom szerint csak a hozzavalo szabalyzoval hajlandoak normalisan mukodni. -
Kovolaj
újonc
válasz Atyus77 #14707 üzenetére
Az egot aksi pozitiv es a generator koze kell tenni, nem kell testelni. Nem kell teljes fénnyel vilagitania. Arra figyelj, hogy milyen generator van benne/amper/. Tobbfele generatorral szereltek a kocsikat.
Viszont ha tudja a13.55 voltot terhelesen is/vilagitas, futomotor /az mar jo. -
Atyus77
csendes tag
válasz bringasisti #14701 üzenetére
Delejezés előtt és után is az új fezs-szabbal 13,55 V.
SKODA FORMAN
-
Atyus77
csendes tag
válasz bringasisti #14694 üzenetére
Letesteltem az említett zsinórt ,de a lámpa így sem égett.
SKODA FORMAN
-
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Atyus77 #14698 üzenetére
Ha a műszerfal hátulján a nyák nem ad áramot az égőnek azért gond mert mint írtam a generátor öngerjesztése kevés a diódák nyitófeszültségéhez ezért hogy elinduljon a töltés a lámpán keresztül kap löketet. Ha jól értettem az egyik feszültség szabályzó az új VIKA. Azzal próbáld delejezni az egyik generátort. Ez egy három fázisú rendszer ha egy tekercs vagy dióda meghalt azt észre se lehet venni csak városi forgalomban teljes terhelésnél .
BENEFON DELTA--------N8
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2 - ELEKTROMOS ROLLER
- Eladó JURA ENA 5 Svájci Kávéfőző gép
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER