-
Fototrend
Üdv a SkyShowtime Topikjában! Használd az Összefoglalót! Jó filmnézést!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Adama123
aktív tag
November 14-től jön a Yellowstone folytatása a SkyShowtine-ra.
-
csibe1
addikt
-
-
junkpod
veterán
Nem tudom. Én eredeti hanggal nézem, felirattal. A 3dik évad elején járok.
Fiam nézte szinkronnal. Volt amelyik évad 5.1 szinkronnal ment.
De nem értem miért nem néztek bele ha kíváncsiak vagytok?
Szerkesztés: most belenéztem, már az 1.1. is magyar szinkronnal elérhető.[ Szerkesztve ]
-
mbeno
csendes tag
-
junkpod
veterán
válasz
Rigormortiis #3086 üzenetére
Talán az az első nem volt szinkronos.
-
lm83
őstag
válasz
Rigormortiis #3086 üzenetére
Első évadon nem néztem még. Azt láttam még megjelenéskor. De a másodiktól már biztos van. Mert ugye visszafelé rakták fel őket.
Ha már az 5. évad volt premier és az akkor kapott. -
Rigormortiis
veterán
A Star Trek Discoveryhez végig van szinkron?
-
junkpod
veterán
válasz
negyven2 #3083 üzenetére
írták ezt a szöveget itt is: "Ha elfogadtad az előfizetői megállapodás egy 2023-as változatát, az már tartalmazza a fent ismertetett módosítások jelentős részét. A megállapodás 2023-as változatához képest a legfontosabb módosítás a „Plusz felhasználó” funkció és a hozzá kapcsolódó záradékok miatti szerkezeti átalakítás."
De ebből nem derül ki amit te írtál, bár lehetséges. -
válasz
Pro Koryak #3082 üzenetére
"amúgy D+ -on milyen élő tartalom van?"
Felénk nem sok, de elvileg pl. az Oscar díjátadót élőben közvetítették.#3083 negyven2 Az emlékeim nem feltétlen pontosak, de mintha sok minden azért hangsúlyosabb formában került be a feltétekbe, mint korábban volt (azaz lehet, hogy korábban is ott volt, csak kevésbé volt feltűnő).
[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
válasz
junkpod #3081 üzenetére
Csak a lényeg maradt ki abból a tájékoztatóból, amiből ez is származik (én angol nyelven használom a Disney+-t, ezért kaphatok én minden tájékoztatót angolul):
If you have agreed to a Subscriber Agreement with a version that is dated 2023, most of the changes set out above are already contained in that agreement. The most important change to the 2023 version is the restructuring due to the "Extra Member" feature and the new clauses related to this.
Vagyis azon része, amit bemásoltál ide, az már eddig is létezett (2023 óta)! És azért nem találkozhattál ezzel, mert ez az üzenet egy EU-s egységüzenet. És vannak olyan EU-s Disney+-os országok ahol ez reklámos dolog él. Lehet majd nálunk is fog élni egyszer, és ezért van már most benne (lefordítva).
Illetve bár mi is az EU-s kategóriában vagyunk, de a magyarországi piac kvázi "B" kategóriás streaming piacként van kezelve. Ami pl. tartalomban rossz, de árazásban jobb, mert minket még most is az árérzékenyebb piacnak tekintenek.
Volt nemrég egy hír, hogy a Prime Video is reklámos lesz, ráadásul úgy, hogy az alap díjcsomag mellé kell majd pluszban fizetni azért, hogy ne legyen reklám. Nos ez is igaz, csak nem itt... mert mi Prime Video tekintetében nem "B"-s piac, hanem inkább "C"-s piac vagyunk! -
junkpod
veterán
Nem kell sírdogálni a Skyshowtime reklámok miatt, megkaptuk a Disney+ ászf módosítást is:
" Feltüntettük azon új díjcsomagok nevét, amelyekre előfizethetsz, valamint lehetőséget biztosítunk más díjcsomagra váltani, ha ez megengedett. Ennek része az a rendelkezés is, amely egyértelművé teszi, hogy korlátozott mértékben az összes díjcsomag tartalmazhat reklámokat, promóciót, márkaelhelyezést, támogatói üzeneteket és hasonlókat, beleértve az élő tartalomban megjelenített reklámokat, illetve a hagyományos reklámszüneteket tartalmazó különleges eseményeket." -
spiky03
veterán
Szerintetek lesz valamikor hivatalos rendes win app hozzá? Mint a netflixnek van?
Örülnék ha lenne.
Sajnos a Disney is a rendes appot átváltotta böngésző alaposra. -
fausto
addikt
Próbálkozok még. Amikor a belépésre kattintok, akkor a https://www.skyshowtime.com/hu/start oldalon kéri az e-mail címem és itt nem enged át.
Most kipróbáltam, hogy a https://www.skyshowtime.com/hu/signin oldalt nyitom meg, itt kéri az e-mail címem és a jelszavam. Garantáltan jól írom be a jelszót, mégsem enged be.
Ezt írja ki: "Nem ismertük fel a SkyShowtime-fiókot vagy jelszót. Állítsd vissza a jelszavadat bármikor, és próbáld meg újra!"
Rámentem a jelszó visszaállításra, a https://www.skyshowtime.com/hu/forgot? oldalon kéri az e-mail címemet
Ha megadom, akkor megint ezt írja ki: "Nem sikerült visszaállítani a jelszót, kérjük, próbáld meg később újra!"
A support eddig nem sok mindent tudott hozzátenni. Töröljem a gyorsítótárat, telepítsem újra a böngészőt, meg ilyesmi...
Legalább annyi, hogy mobilon megint megjavult, de kb. magától, csak újra próbáltam párszor -
Toth_Jani
őstag
Milyen rendszer alatt vagy?? Windows alatt vagy egy olyan is a böngészési adatok törlésénél "Multimédia alaprendszer adatok" nálam az szokott segíteni ha valamelyik oldal beragad, igaz azok többnyire Böngészős játékok.
Nálam Win11 + Edge alatt hibátlan, de különben van néha probléma a rendszerben, ha változás történik, mint pl: a reklámok bevezetésénél. -
fausto
addikt
válasz
Toth_Jani #3072 üzenetére
Mára a telefonon be tudtam lépni, laptopon még mindig nem jó... Inkognitó módban be tudok lépni, simán nem. A supporttal chateltem, cookiek/gyorsítótár törölve, modem reset, ilyesmiket mondtak, de semmi.
Eddig ez elég gyász, ezt a 700 Ft-ot is kár volt rákölteni. Pedig a katalógusba belenéztem, lenne 1-2 film, amit újranéznék. -
-
Kiskutya
veterán
[A Paramount két évad után elkaszálta a Halót]
Egyre több az ok hogy lemondjam! Szerintem már vagy 2 hónapja nem néztem semmit a halo spec nekem tetszett még ha nem is volt kiemelkedő![ Szerkesztve ]
-
zsola400
aktív tag
válasz
Harbinger85 #3065 üzenetére
Igen, lakcím.
-
Harbinger85
aktív tag
Üdv!
Kérdés: kártyás fizetés esetén van egy olyan sor hogy "1. címsor" és 2. is. Oda mit kell/lehet írni? Lakcím lenne? -
negyven2
veterán
válasz
Chris0321 #3062 üzenetére
Nekem is csak akkor egyszer, és csak ezzel. Semmi más szolgáltatóval nem volt még ilyen gondom, pedig van pár szolgáltatásom am i erről a kártyáról megy: Disney+, Prime Video, Max, SkyShowtime, YouTube Premium, illetve még egy ideig ment az Xbox Game Pass Ultimate is.
-
negyven2
veterán
válasz
Chris0321 #3060 üzenetére
Nekem a második vagy harmadik fizetési ciklusnál jött a mail, hogy nem tudják levonni a pénzt most, ezért csináljak valamit és két nap múlva újra próbáljak. A Revolut nem jelezte, hogy bármi baj lenne (nem is volt bent az előzményekben, hogy próbálkozott volna a SkyShowtime), és nem is járt le semmi. A SkyShowtime-nál el volt mentve a kártyaadatok, de ugye a számlázásnál hibát jelezett. ezért eltávolítottam a kártyát majd újra hozzáadtam és egyből vonta is le a 999 Ft-ot.
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
veterán
válasz
Harbinger85 #3058 üzenetére
Hello.
A fizetés módjának megváltoztatása szerintem nem szabad, hogy bármilyen problémát okozzon. Csak akkor lenne ezzel gond, ha nem lenne folyamatos az előfizetés, pl. nem fizetés miatt megszűnne a fiókod. -
Toth_Jani
őstag
válasz
Harbinger85 #3058 üzenetére
Nekem a kártyám járt le, megadtam az új kártya számát és megy tovább rendesen, de én két fizetés között adtam meg.
-
Harbinger85
aktív tag
Üdv!
Első nap óta előfizető vagyok és azt kérdezném, hogy ha váltok másik fizetési módra (Paypalról kártyára) okoz bármi megszakadást? Vagy ha fizetés előtt vagyok (14.-én vonja) és a kártya rendben van a rendszer úgymond "észre sem veszi"?
-
negyven2
veterán
Bár a SkyShowtime mibenléte miatt ez elvileg csak részben fog érinteni minket, de:
Paramount and Skydance agree to merge, marking a new chapter for the storied media company
Vagyis a Skydance "vette meg" végül a Paramount-ot, és ezzel valószínűleg kint annyi a Paramount+ szolgáltatásnak. Mint írtam, valószínűleg a SkyShowtime előfizetőit ez közvetve nem fogja érinteni. Viszont elhangoztak olyan dologok is még az egyesülés elött, hogy az új tulajdonos (Skydance), inkább a tartalmak licence eladásában látja a jövőt, mint egy különálló szolgáltatásban (ezért mondják azt, hogy valószínűleg annyi a Paramount+-nak). Vagyis a saját tartalmak mehetnek bárhová majd... viszont van egy másik része is a történetnek, mert a Paramount-nál van egy kb. 2 milliárd dollár értékű adóság leírási lehetőség is, ami azt jelnet, hogy ennyit szeretne majd megspórolni a Skydance. Ez azt jelenti mint pl. ami a Max-nál is volt, vagyis pl. sorozatok kaszája, meg sok más költségcsökkentés. -
Sweet Lou 6
addikt
Én úgy voltam vele, hogy várok pár hetet, hátha visszakerülnek (valószínűleg idővel vissza is fognak és csak valami jogi ok miatt szedték le). De még mindig semmi, ráadásul kommunikáció szinten sem. Én is kizárólag a Star Trek tartalmak miatt fizettem elő egészen az indulása óta, így emiatt nálam teljesen kukázza, le is mondtam emiatt.
-
matezzo
csendes tag
Én is 90%-ban egy star trek maratonba reménykedve fizettem elő hat hónapra. Most se voyager, se DS9, se enterprise.. itt fortyogok, amíg töltődik le az egész egy megbízhatóbb oldalról :/
-
Llew
senior tag
Fent volt a Voyager encmegcnemckezdtem el nézni?
Basszus. Bar új szinkronnal lehet el is ment volna tőle a kedvem. -
negyven2
veterán
A szinkron általában azé a forgalmazóé, aki anno csináltatta. Ahogy alattad is írják, ez a legtöbb esetben azt eredményezi, hogy olcsóbb újrafelvenni az egészet, mint rárakni a régit. Főleg, hogy ha időzíteni kell és javítani. Sorozatok esetén ugye ott van az is, hogy melyik változat kerül fel. Pl. sok régebbi sorozatnál a DVD/Blu-Ray vagy a szindikátus sugárzásban eladott példányok kerülnek fel, amik lehet eltérnek az anno a hazai TV-k által megvett változatoknál (pl. pár perc ki van vágva belőlük).
A régi szinkronok esetében a fordítás minősége gyakran sokkal rosszabb mint a mostaniaknál. Amikben jobbak voltak talán a szinkronrendezés és a szinkron színészek játéka.
A most lekerült tartalmak valószínűleg pár hónap múlva vissza fognak kerülni (ez is részben jogi, licence és anyagi okok miatt lehet).
Amúgy még ez talán mindig jobb megoldás mint ami pl. az amc+ körül zajlott. Ott sok amc-s és amc+-os sorozathoz készült szinkron, amiket mind a mai napig nem mutattak be. az amc+ streaming szolgáltató se indult el, és már nem is fog, mert helyette lesz a kábeloperátoroktól megvehető selekt online csatorna, ahová talán felkerülnek... vagy nem. -
csibe1
addikt
válasz
negyven2 #3044 üzenetére
"Pl. pont most volt róla szó, hogy elvileg annak ellenére, hogy bár pont most kapott új szinkront (csináltak hozzá új szinkron), a Star Trek: Voyager"
Ez az állandó új szinkron mánia, komolyan ütni kéne aki kitalálta.
Nem volt semmi baj az eredeti szinkronnal, szerintem.
A legtöbbször jobb az eredeti szinkron, és a szöveg is.
Majd ha lesz kedvem meg időm akkor összerakom a nagyobb felbontású verziót (külföldi virágboltból) az eredeti szinkronnal. -
negyven2
veterán
válasz
Toth_Jani #3043 üzenetére
Kvázi semmi köze sincs nézettségnek ahhoz, hogy mi kerül le és mi nem. Hanem igazából alapvetően a licence díjakhoz, és a licence megújításához van inkább. Pl. pont most volt róla szó, hogy elvileg annak ellenére, hogy bár pont most kapott új szinkront (csináltak hozzá új szinkron), a Star Trek: Voyager, de lehet, hogy a hónap végén le fog kerülni, mert még nincs meg hozzá a licence újítás.
-
Toth_Jani
őstag
válasz
AMD Power #3042 üzenetére
Akár azt is megtehetik, de szerintem naplózzák a nézettséget.
De én már találkoztam olyan sorozattal is hogy az évad az 5. részig szinkronos volt a 6. feliratos, a többi megint szinkronos, és ezt egyébként a mai napi adják a hazai TV csatornákon is természetesen szinkronosan. (Mert ez nem Lengyelország ahol alámondás van.) -
AMD Power
titán
Riviéra első két évada miért került le? A harmadik van csak fent.
-
Tormento
csendes tag
Sziasztok!
Ha valamelyik tartalomnál van egy kis óra azzal, hogy x napod maradt, akkor az azt jelenti, hogy akkor lekerül?
Köszönöm -
FIREBLADE78
addikt
válasz
mefistofeles #3032 üzenetére
Olvass vissza. Egy éve ezen megy a cirkusz itt. Kicsit már unalmas.
-
Toth_Jani
őstag
válasz
mefistofeles #3032 üzenetére
Mert bevezettek egy új előfizetést most 2000 az alap, plusz 800 forint a reklám mentesség.
A "féláron örökre" előfizetők a reklám mentes csomagba kerültek át. (Hogy azért mégse legyen olyan olcsó.)
Természetesen vissza lehet lépni az alap csomagba de az akkor már 2000 forint lesz.
Azt meg senki nem ígérte hogy örökre 999 forint, hanem az aktuális ár fele, és minden szolgáltató emelt, legyen az Stream, vagy távközlési. -
Sziasztok! Nekem miért számláznak ki 999 aztán külön 400 forintot? Én az elején regeltem, akkor az volt a duma, hogy örökre 999 lesz az előfizités.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
-
Suineg
senior tag
válasz
fokukac #2870 üzenetére
Szia, ez egy ilyen carplay -re épülő android kütyü.
Android felületet csinál a kocsiban, minden megy, youtube digitv, disney+, csak a skyshowtime cumi, meg még egy valami, most nem is jut eszembe mi az. Párhuzamosan az android auto is müködtethető. -
csibe1
addikt
válasz
Arolotifar #3028 üzenetére
Túlzottan nem zavar, csak nagyon feltűnő a minőségbeli különbség.
-
csibe1
addikt
válasz
Arolotifar #3025 üzenetére
Ehhh, de az nem igazán sikerül, mert az ajánló az ótvar ronda.
Utána a film az már normális felbontású, nincs vele gond. -
pkaresz
őstag
válasz
Arolotifar #3025 üzenetére
Így igaz!
-
csibe1
addikt
válasz
FIREBLADE78 #3021 üzenetére
Úgyszintén, néha van max fél perces ajánló; bár azt nem tudom, hogy miért olyan olyan gyalázatos pixeles minőségben?
-
AMD Power
titán
válasz
FIREBLADE78 #3021 üzenetére
Nálam dettó.
-
FIREBLADE78
addikt
Nálam nincsen reklám. Néha ajánló..
-
Toth_Jani
őstag
Az elmúlt 1-2 napban frissült a mobil és a TV verzió is, nem lehet hogy a régi még automatikusan adja az ajánlókat?
És 99%-ban csak TV-n nézem a rávaló Android alkalmazással, tegnap biztos nem volt semmi előzetes, ma meg még nem néztem. -
zseko
veterán
Hm, ezt a válaszodat valamiért nem vettem észre. És lényegében azt írja amit én is mondtam: reklámnak reklám, viszont annak egy speciális formája, ezért is van nem reklámnak nevezve és ezért vonatkozik rá kissé másabb szabályozás.
Egyébként én se bírom az itteni formáját, a Netflixé pl., ahol a film után van, sokkal jobb, a napokban például a film után 12! ajánlót dobott fel alul (aki látta már milyen, tudja miről beszélek), még úgy is jóval több időt töltettem el velük a Sky-oshoz képest, hogy azzal szemben ezek egyébként átléphetőek. Szóval fuck logic, de többet néztem és mégis élveztem.
Mondjuk amennyi Sky-t nézek, még ha zavar is, valamennyire el tudom viselni. -
-
akom
őstag
válasz
erdey_a #3012 üzenetére
Bocsi, de már nem tudtam megállni. Folyamatosan azt hangoztatod, hogy a filmelőzetes nem reklám. Akkor kérdezném tőled, hogy mi a filmelőzetes célja? Nem az hogy reklámozza a filmet? Én is lemondtam az előfizetést, leginkább ez miatt, főleg az idegesített amikor már olyan filmet reklámozott többször is amit láttam.
-
steele80
senior tag
A reklámmentes opció sem reklámmentes. " Valamint Biztosíthatlak a Standard Plus előfizetésben 3 videó lejátszásonként 1 promóciót kap." Én elköszönök tőlük. 2800-ért nem nézek reklámokat 3 videónként sem. Pláne úgy, hogy ettől függetlenül film közben is kapok óránként kettőt. A legalja szolgáltató.
-
sith7
félisten
Hónap közben kaptam egy ilyen e-mail - t.
Kedves előfizetőnk!
Egy technikai hiba miatt legutóbb nem a teljes összeget számláztuk a neked örökre féláron járó Standard Plus előfizetésed havidíjából.
A következő hónaptól kezdődően már a teljes 1399 Ft-os árat fogjuk számlázni a Standard Plus díjcsomagod havidíjaként. Ez a díj már tartalmazza az örökre féláras kedvezményedet is.
Ha bármilyen kérdésed van a számlázással kapcsolatosan, kérjük, keresd az ügyfélközpontunkat.
Köszönjük!
A SkyShowtime csapata
Tegnap ugyanúgy a 999 Ft - t vonta le, mint eddig -
atyec7
tag
válasz
TrollBalint #3005 üzenetére
Nem. Megpróbálom így.
-
atyec7
tag
NVIDIA SHIELD TV Pro lejátszón lehet a felirat színét állítani? Nem találom. A fiókban nincs ilyen lehetőség, csak a "súgó" hivatkozik a Netre, de ott hiába, mert belépve megváltoztatom, elmenti, de a lejátszón továbbra is más a szín.
-
Redneck
nagyúr
Pár hét vergődés után sikerült nekem válaszolniuk. Elismerték hogy fos az egész számlázási rendszerük, visszatérítik a 6 havi befizetésem, és adnak 1 havi ajándék kupont.
Várom. -
ooooobi
senior tag
nekem 3 honapos 40%ot adtak lemondas utan, ebbol egy honap letelt most meg kuldtek egy ilyet. Es azt irja kovetkezo levonaskor 2000et vonnak es alapom lesz.
"Plusz opció (reklámmentes): előfizetésedet töröltük
Nem tudtuk hitelesíteni a számlázási adataidat, ezért töröltük az előfizetésedet.
Az előfizetésed megújításához lépj be a fiókodba, és frissítsd a fizetési adatokat.
Köszönjük!
A SkyShowtime csapata"Nem is ertem mit nem tudtak hitelesiteni, kevesebb mint egy honapja fizettem nekik, az oldalon az online chat-el nem ad senkit be. Van valami email ahova lehet nekik irni? (ja email meglett kozben)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Yongnuo 85mm 1.8 (legújabb modell) - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Yoga Gen1 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Meike 55mm 1.8 Pro objektív - Sony E
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 370 - i7-G7 I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 Gen2 - i7-1165G7 I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I W11 I Cam I Gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest