Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz net84 #2923 üzenetére

    no akkor a folytatás:

    Fószerkám délután olyan 4 óra körül jön belefe az ajtón a monitorral a kezében. Na! ez is jóvan, nem birta ki reggelig.
    - meghoztam a monitort.
    - jónapot! Rendben, veszek fel róla egy munkalapot.
    ezzel a lendülettel el kezdtem írni, kértem tőle egy nevet és egy címet, ez utóbbit úgy kellet kihúzni belőle - irogatom a hibajelenséget, mikor rákedz:
    - mennyi idő alatt lesz kész?
    - egy kis türelmet (még nem voltam kész a munkalappal, és ki is kellet gyökölnöm, hogy kb. mennyi is lesz azaz idő...)
    - kb. 4 nap múlva lesz kész.
    (itt kell emlékezni arra, amire az alőző hozzászólásban felhívtam a figyelmet - mire is használja a ''papi'' a gépet)
    - ÚÚÚ az sok! A 4 nap az teljességgel elfogadhatatlan. Nekem dolgoznom kell, otthon áll minden munka, már ma kell a gép, nem tudom a képeket rátölteni a gépre, nem tudom őket elmenteni, egyszerűen semmit nem tudok csinálni.
    (közben bejött egy ügyfél, aki próbálta átirányítani egy használtgépes céghez, hogy ott kap 4-5k-ért CRT használt monitort)
    - A kollégák legkorábban holnap tudnak nekiállni.
    - az nem jó! nem értem mi tart ezen 4 napig (megjegyezném, hogy egy szóval sem mondtam, hogy 4 napig tart a javítás, négy nap alatt készül el várhatóan).
    - ki kell mérni az alkatrészeket, meg kell keresni a hiba forrását, be kell szerezni a szükséges alkatrészeket, és ki kell cserélni.
    (mellékesen ez a hét egyébként is túlterhelt, a nap nagyrészén a szervízesek mind külső szervízen dolgoznakÜ
    - ne mondja nekem, hogy 4 nap alatt mérik ki az alkatrészeket, a fiam is elektroműszerész, tudom, hogy nem tart 4 napig.
    - sajnos korábbanra nem tudom bevállalni.
    - ne mondja nekem, hogy nincs a kollégájában annyi emberség, hogy megcsinálja most, nem tartom elfogadhatónak.
    (ismételten anyukáját emlegettem magamban, mint a korábbi találkozásunk alkalmával)
    - sajnos előbb nem fog menni.
    innentől kezdve vártam, csendben voltam, remélve, hogy megköszöni és nem kéri a javítást, majd távozik
    nem ez történt, felfogta a monitort, elindult kifelé és megjegyezte, hogy keres egy másik helyet, majd célzott arra, hogy majd máshol azonnal leborulnak elé, és 10 perc alatt készen lesz.


    De nem ez volt ma az egyetlen érdekes eset...
    Az egyik plébániról szombaton behoztak egy HP multifunkciós készüléket. Azzal a hibával, hogy nem nyomtat semmit, és furcsa domborforma van a lapon.
    Jeleztem neki, hogy nagyon valószínű, hogy fixáló henger, de szétszedés nélkül nem látszott rajt semmi. Hétfőre ígértem fejleményt.
    Hétfőn igazam lett, kedden kaptam árat a fixálóra, ma pedig felhívtam a tulajt, elmondtam neki, hogy mi a gondja a nyomijának, és mennyi lenne a javítás. A következő választ kaptam:
    - Igen! Köszönöm a fáradozásukat, de elfogadhatatlannak tartom ezt az árat, tisztában vagyok vele, hogy mi a hibája, azzal is, hogy hogyan keletkezett, be fogunk menni, és elhozzuk a hibás készüléket.
    - jó rendben.
    Szerettem volna illedelmesen elköszönni, de egy csattanás, majd a bípbípbíp hang válaszolt.
    Egy kicsit nagyobb illemtan tudást gondoltam egy papról. De hát ez van...

Új hozzászólás Aktív témák