Új hozzászólás Aktív témák

  • gforce9

    csendes tag

    ÜDV!

    Kb 1 éves történet, de itt nem vevői bunkóságról hanem sötétségről lesz szó.. én nem tudtam rajta nevetni.

    Egy kisebb magániskolához jártam már jóideje kuklukk-ot állítgatni, mert a főnökasszony emailcíme valami ingyenes szolgáltatónál volt, és mindig variáltak valamit (mailszerver név változott össze vissza, portokat variáltak- fassetudjamiért). Lényeg az egészben hogy már akkor jóideje volt szélessáv kötve az ügyfélnek, +webtárhely+email, szokásos csomagban. Már hónapok óta győzködtem, hogy miért nem áll át a normális és fizetett emailfiókra, hisze a jelenlegi ingyenes vacakkal mindig csak a baj van. Erre persze a válasz alapból, hogy az ügyfelei ezt szokták meg, meg ez van a prospektusban meg a névjegykártyán is, meg amúgy is ezt kell beállítani, hogy működjön és kész.
    Egyszer amikor újra összeszarta magát a levelezés és kihívtak, hogy nézzem már meg mi a baj a főnökasszony nem volt benn, csak az asszisztense. Ő normálisabb volt, vele könnyen meg tudtam értetni, hogy miért lenne jó emailt váltani és egyet is értett sőt azt mondta tudja ezt a főnök is.
    De könyörgöm... akkor:- Mégis miért nem vált???
    Erre közelebbhajolt az asszisztens és halkan... mintha bárki meghallhatná(nagyon fosott a főnöktől):
    - Tudja a főnökasszony is, hogy szar ez az ingyenes fiók, de azért nem tér át az új emailcímre, mert a hetente megjelenő hetilapban felad egy apróhirdetést és az karakterszám után van fizetve. Az új emailcím meg jóval hosszabb lenne mint a régi. :O

    Elköszöntem... eljöttem..azóta, ha hívnak csak megcsinálom amit kell szó nélkül és meg se fordul a fejemben javaslatot tenni semmire :)

Új hozzászólás Aktív témák