Új hozzászólás Aktív témák

  • ML320

    senior tag

    válasz net84 #3862 üzenetére

    Ja, nem értette meg, hogy nem azért fizet 1920,- Ft-ot, hogy megmondjuk a rossz cuccról, hogy valóban rossz, hanem megállapítjuk, merre lehet a hiba. A gépet mindenképpen szét kell szedni, látatlanban csak tippelünk a hibára. Ha szét van szedve, és ésszerű határok között javítható, akkor egyből javítjuk, ha nem akkor behatároljuk a hibát, megnézzük hogy mennyiért és mikorra lenne meg. Még így is korrektebb vagyunk, mert a dokik elrakják a borítékot, hisz a műtét sikerült, csak éppen a beteg halt meg. :(((

    Igaz, volt olyan eset, amikor szét lett szedve a DesignJet, megállapítottuk a HP Part Numbert, viszont miután megjött, a cikkszám alapján jót kértünk, de a szervízkönyv alapján adott kép alapján nem stimmelt. Na, ki ég az ügyfél előtt?

    És visszatérve az 1920 Ft-os bevizsgálási díjra: az ürge először még azon is vacilált, hogy itthagyja-e a nyomtatót. Most meg nem kért a 2k-ból vissza.

Új hozzászólás Aktív témák