Új hozzászólás Aktív témák

  • PROTRON

    addikt

    válasz Josi #45422 üzenetére

    Ha előtte nem találkozott olyan jelenséggel hogy "csak úgy kiesik egy PC" akkor hogyan mérlegeljen? Mennyi a kockázata?
    Egy cégnél az a pénz amit nem forgatsz mert benne áll a polcon egy olyan alkatrészben ami lehet hogy sose fog kelleni, a legnagyobb veszteség.

    Én nem a helyszíni javítást írtam, hanem helyszíni cserét, tehát hogy a (például) Dell technikus reggel 8kor kapja a hívást hogy Bp-ről fuvar le Tatabányára, mert a borsos support díjat fizető cégnél elromlott a munkaállomás, esze ágában se lesz a helyszínen nekiállni szétbontani. Szépen lerak az asztalra egy csere gépet ami teljesítményben vagy ugyanaz, vagy legalább megközelíti.
    Aztán majd 1 hét múlva postán megküldik az eredeti, javított gépet, vagy a végleges csere példányt és postán mehet vissza az átmeneti gép, nehogy már napközben még1x meg kelljen állnia a tervezőnek gépcsere miatt. Majd amikor napvégén lerakta a lantot, a tervező cég saját IT embere majd elintézi a cserét, aztán leadja a visszapostázandó gépet a recepciósnak, miután mindent rendesen letörölt róla.

    Ezért sem értettem sose az alma imádatot MO-n.
    Amerikában az alma simán megcsinálja ezt, de idehaza ilyen supportot nem kapsz tőlük, pedig többet kérnek el mint amcsiktól.

Új hozzászólás Aktív témák