Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
hááát, megsúgom, mekintos billentyűzeten ezek vannak:
esc: el (elég hülye, de a mégsem, illetve menj még hülyébb)
del: változó, vagy egy X keretben, vagy töröl, vagy del marad.
help: segíts
numlock: számzár
home: elejére vagy jobb-fel nyíl
end: végére vagy bal-le nyíl
page up/down talpas nyíl vagy lapoz fel, lapoz letehát létezik magyar és magyar-magyar billentyű?
-
Shadows
senior tag
8:34
Maguknál lehet fritőzt kapni???
offkorsz -
kariad
senior tag
Upp a topiknak feldobtátok a hajnalom
-
Dzoli
tag
- Jónapot, wifi routert keresek.
- Y típus x Ft-ért van jelenleg.
- Milyen hatótávolsága van? Notebookhoz kellene.
- Ez nagyban függ az épület anyagától, van-e rálátás a két pont közt, stb.... Épületen belül, úgy 10-30m, nyílt területen 150-200m. Ez a távolság persze külső antenna segítségével növelhető.
- Kösz nem kérem, a haverom eleve olyat vett ami 1km-es. -
NwL
tag
Bár még csak 45 perc telt el a napból, máris szeretnék két gyöngyszemet megosztani.
Kollégánál történt mindkét eset:
Első delikvens Billentyűzet iránt érdeklődött.
Konkrétan magyar nyelvű billentyűzetet szeretett volna.
Mutatja neki a kolléga, hogy szinte csak magyar nyelvűek vannak.
Kedves vásárló megtekinti, és rosszalóan konstatálja hogy az INSERT, HOME, DELETE, ENTER, stb,stb.. ezen is angolul vannak.
Elég nehéz volt neki megmagyarázni, hogy nem ezektől magyar egy billentyűzet.Második esetalany egy 1 gigás SD memória kártyát keresett, mivel éppen nem volt készleten, de volt helyette microSD, amivel jár egy SD adapter (kb 300 ftos árkülönbség), így ezt ajánlotta ki neki a kolléga. Persze el kellett neki magyarázni mi is az az adapter. Majd végül elégedetten nyugtázta, hogy már érti: "Ha összetolod a két kártyát akkor lesz 1 gigás."
-
net84
őstag
ez mind szép és jó, de minek?
Ha erre jött:
"Azt a HP nyomtatót keresem, amelyik HP78 és HP56 patronokkal működik..."Kicsit elértelmezted, vagy én nem írtam le túl egyértelműen, valamint költői volt egyébként is a kérdés...
A lényeg, hogy a srác a 78 és 56-os patronnal sétált be, hogy meghalt a nyomtatója (nem nyomtatói) és vegyük be a megmaradt patronokat. Bevenni nem vesszük be egyébként sem, és nem hinném, hogy egy nyomiból származik (ez az utolsó mondatrész lemaradt, nem akartam szegénynek letörni a lelkesedését nagyon) -
Zofren
aktív tag
78as patron:
hp deskjet 1220c nyomtató (C2693A)
HP Deskjet 1280 nyomtató (C8173A)
hp deskjet 9300 nyomtató (C8136A)56os patron:
hp deskjet 450cbi mobil nyomtató. (C8147A)
hp deskjet 450ci mobil nyomtató. (C8146A)
HP Deskjet 450wbt mobil nyomtató (C8145A)
hp deskjet 5652 színes tintasugaras nyomtató (C9007A)
HP Deskjet 9650 nyomtató (C8137A)
HP Deskjet 9670 nyomtató (C8138A)
HP Deskjet 9680 nyomtató (C8139A)
HP Deskjet 9680gp nyomtató (C8167A)
HP Officejet 4215 többfunkciós nyomtató/fax/lapolvasó/másoló (Q5601A)
HP Officejet 4255 többfunkciós nyomtató/fax/lapolvasó/másoló és telefon (Q5611A)
HP Officejet 5510 nyomtató/fax/lapolvasó/másoló (Q3435A)
HP Officejet 5610 többfunkciós nyomtató, fax, szkenner, másoló (Q7311A)
hp officejet 6110 nyomtató/fax/lapolvasó/másoló (Q1638A)
HP Photosmart 7450 fénykép-nyomtató (Q3409A)
HP Photosmart 7760 fénykép-nyomtató (Q3015A)
HP Photosmart 7762 photo printer (Q3016A)
HP PSC 1215 többfunkciós nyomtató, lapolvasó, másoló (Q5894A)
HP PSC 1350 nyomtató/lapolvasó/másoló (Q3501A)
HP PSC 2410 Photosmart többfunkciós nyomtató/síkágyas fax/lapolvasó/másoló (Q3087A) -
net84
őstag
Uraim! Valaki segítsen. Azt a HP nyomtatót keresem, amelyik HP78 és HP56 patronokkal működik...
Tegnap egy okostóni bejött (akárhányszor bejött eddig, kérdezett valamit és utánna 10 percig osztotta mindig az észt), és lerakta a fent említett két patront az asztalra, és elkezdte:
- tönkrement a nyomtatóm és másikat kellett vennem. De a patronjaim megmaradtak, nem vennétek be őket? Nincs semmi bajuk, bontatlanok.
megfogtam, megfordítottam: egyik 2006. jun., másik 2007. maj. lejárati idejű.
- ezeknek már egy picit lejárt a szavatosságuk, igaz ez nem jelenti azt, hogy már használhatatlanok, de sokat nem fognak érte adni, mi pedig egyébként sem veszünk be patronokat.
- és mégis mennyit adnak ezekért a patronokért?
- legtöbb esetben üresként számítják ezeket, akkor kb. 150-200 forintot.
-csak?
- igen!
- jó! köszi! hello!
- nincs mit, hello! -
Djuree
félisten
ha valaki pc tuningról kérdez benneteket akkor itt a válasz:
pctuning -
peterszky
őstag
Nem tudom ismeritek-e, nekem nagyon tetszik: Gálvölgyi-Kern: PC-ABC
-
ML320
senior tag
Városunk fogyasztóvédelme megint alakított.
A fő téri üzleteket végig büntették, mert nem volt kiírva: áraink forintban értendők!
No comment. -
diegho
nagyúr
én ezért nem megyek ki senkihez. páran nem érteték meg, hogy nekem nem ér meg 2-3000et a kimenés, nevettek, azt hitték poénkodok, de könyörgöm szombat délben 11:55-kor jön be a boltba, hogy menjek ki és tegyem a gépébe az új vga-t (amit nem nálam vett) mert nem ért hozzá (vga a kezében) akkor majd persze rohanok. lehet bunkó vagyok, nem érdekel, de én minden nap 9-17ig értek hozzá 17-9ig analfabéta vagyok a témához és engem senki ne zargasson azzal, hogy a kölöknek nem megy az új crackelt játéka - mert volt ilyen is, vasárnap reggel ezzel keltett... nos azóta új mobil számom van amit senki nem tud
na jó 1-2 csinosabb csajnak azért megadtam, hozzájuk kimegyek bármikor
jah és persze ilyenkor mi eladók vagyunk a bunkók, mert miaz hogy nekünk van magánéletünk...
-
ML320
senior tag
válasz
TheReMiXeR #6265 üzenetére
Dicsekednek, csak másként mesélik el, mint ahogy történt.
Megint visszahallottam a kisvárosban, ahol élek, hogy bunkó voltam.
Srác felhívott egy csütörtöki napon, hogy vett egy új hűtőbordát, felrakta, de nem nagyon akar szuperálni, folyton csipog, ezért lehúzta a speakert. A speaker az a tucat kábel a gép elejébőlAzóta a gép nem indul. Meg tudnám-e nézni.
Mondom, ma este nem jó, pénteken át tudnék ugrani meló után, de tényleg csak röpke átnézés, mert beígért melóm van aznap estére is.
Odamegyek fél 6-ra. Csengetek. Semmi. Csengetek. Semmi. Vezetékesről hívott a gyerek, így megcsörgettem azt. Egy fiatal srác vette fel:
- Halló!
- Szia! Egy számítógép javítás végett itt lennék a kaputokban.
- Az a bátyám gépe. Ő nincs itthon.
- Nem gond, a gépet meg tudnám nézni.
- Hát én egyedül vagyok itthon.
- Na, már ez is kezdi! Ilyen perverz hangom lenne?!?!? Jó, akkor mond meg a bátyádnak, hogy keressen majd. Szia!
És ezzel a mozdulattal kikapcsoltam a telefont a hétvégére. Nem keresett. Viszont elmondta pár embernek, hogy csak ígérgetek, és b***ok kimenni, ilyen beképzelt alak vagyok. -
TheReMiXeR
senior tag
Lehet, hogy lenne értelme, hiszen megtudnánk azt is, hogy mi fáj a kedves vevőnek.
Így is ki tud derülni, hogy ki a barom, nem csak úgy, hogy mi írkálunk.
Csak az a véleményem, hogy az emberi gyarlóságot senki nem reklámozná...
...azaz ha barom voltam egy boltban azzal nem dicsekednék... -
ML320
senior tag
válasz
TheReMiXeR #6263 üzenetére
"tudhatnád, hogy az aktív ph-sok mindig kivételek"
Képviselőink nagy ívben tojnak ránk, hiába is lobbiznánk. A konkurenciát tekintve szerintem mindenki mosolyog egyet, és kapásból felsorol pár céget a helyi piacon, ahol a tulajok semmiképpen sem társulnának még egy olyan ügy érdekében, ahol garanciális ügyintézés törvényi rendelkezéseit kellene felülvizsgálni.
Magyarország 2008... Itt bezzeg a vasutasok sztrájkolhatnak!
De hát nekünk is vannak memoárjaink. A vevők meg folyamatosan terjesztik a híreket, hogy melyik cégnél milyenek az eladók. Nyissunk egy vevői dühöngőt? -
ML320
senior tag
Nos, ha van egy robbant vinyó, táp, stb, akkor felküldjük. Az esetek 90%-ában ki is cserélik. A gyártóknak nem éri meg egy ilyen kis összegű vacak miatt perezgetni, stb. Sőt, ha jó a marketing filozófiájuk, akkor még jól is jönnek ki belőle.
Nálunk viszont az a zavaró, hogy az ember a kezét nyújtja, de letépnék a karját. Ha így, fizikai sérülten kerül be hozzánk a cucc, nem tudom garantálni, hogy két héten belül lesz belőle valami, és saját készletről (pontosabban a fizetésből) nem fogom kicserélni. A vevőnek is kompromisszumot kell kötnie, nem pedig rohanni a fogyvédhez. A boltok nagy része munkalapot állít ki, nem pedig jegyzőkönyvet. Lehet itt vitatkozni, hogy a törvény az utóbbit írja elő, de ne ez legyen a támadási alap.Ha anno nem dobják vissza, hanem korrekten közlik: bocs, ez egyértemű fizikia sérülés, de nem tudjuk, mit reagál rá a nagyker/szervíz/gyártó, ellenben minden további nélkül továbbítjuk - akkor neked is kellemesebb a szájízed, nem? Itt viszont tarthatatlan a három napon belüli közlés, hogy mi lesz a cuccal. Egy csöppnyi megértés. Én csak ennyit szoktam kérni. És ha megkapom, én is másként viszonyulok a vevőhöz.
Ha valaki egyből ránkuszítja a fogyvédet vélt vagy valós sérelmek miatt (és szerintem többnyire vélt sérelmek vannak), akkor ne várják már a boltostól a mosolygós kiszolgálást.És ide jönne még hozzá: a jövő héten jár a gar, de behoztam, mert nem tetszik a hangja, színe, stb, és láss csodát még el is füstölt, és azonnal kérem vissza az akkori vételárat. Persze a boltos ne gondoljon rosszra...
-
ML320
senior tag
A gartopikban viszont érdekes a felfogás rólunk: [link]
Párszor próbáltam/próbáltunk ott magyarázkodni, csakhát már alapból arra megy ki a játék, hogy a kiskereket hol lehet elmeszelni. Nem számít, hogy szétrobbant cuccot átveszi a nagyker, és garos ügyintézésre továbbküldi, a fő kérdés: kaptál-e jegyzőkönyvet. Vagy hogy az eladón van-e sapka.
tlac: az alaplapod kivétel
Bár én mindig is mondom: a termék ugyanaz, amiben különbség lehet, az a kereskedelmi egység hozzáállása. Ez kellene inkább, hogy a vevőknél mérlegelődjön. Én speciel már nem foglalkozom a linkelt kifejezéshez hasonló megnyílvánulásokkal. Tiszteletben tartom mások véleményét, max nem érdekel. Nekem tiszta a lelkivilágom, a vevőink elégedettek. Ha más cégek miatt valaki áltanosít, akkor az itteni vevősztorik alapján én is. -
TheReMiXeR
senior tag
A rendszert kellene helyretenni...
Mindehol azonos "törvények" (nem szószerint) alapján kellene dolgozni. Lehet, hogy nehezebb lenne, de nem lenne ekkora izgalom, főleg a gari miatt.
A multikat megb@sznám az áralatti forgalmazás miatt, a sokáig garozó nagykereket megdugatnám és a balek boltosokat seggbe lövetném. Így kikerekedne egy normálisabbik "fajta".
Lenne rá lehetőség, hogy legyen csere cucc, amíg a javítás tart. Mert most valljuk be, kinek van mindenből 1-1db erre a célra? Pedig néha kellene...
A vevőt is meg kellene dugatni, hogy 100Ft miatt ne szívja le a nénikéjét. Lehet, azért drágább a bolt, mert van fűtés télen és nem fagy meg a vevő... Van cseregép a javítás alatt.
Van 1 napos szerviz, na meg van raktáron cucc és nem rendelésre hoznak meg mindent.
Ezek bezony olykor pézbe kerülnek. Sok-sok gurigába.Tipikus duma :
"hát nem tudom, de ha tunnátok rendelni egy core 2 quad procit akkor az mennyi lenne és mikorra lenne itt?"
"van raktáron 4db és 58000.- Ft/db"
"az drága, máshol 57200.-"
"de itt meg van vazze"Nókomment... Viselkedjünk felnőtt módon és meghálálja az élet.
-
Dzoli
tag
Van garanciális témával foglalkozó topik: [link]
Minden a pénzről szól. Vannak nagykerek, ahol olcsó a cucc, de szívás a gar ügyintézés, és vannak drágábbak, ahol kevésbé. Ugyanis a haszonkulcsba ezt is bele kell kalkulálni mindenkinek. Meg néha azt is, hogy 1-1 terméket bebukik a kereskedő, mert az ügyfélnek még tart a jótállás, a nagyker felé meg már lejárt.
Én személy szerint inkább a megszokott helyeimre járok, ott ahol ismerem az eladókat, és a szervizeseket is, és nem fogok pár 100 forintért olcsóbb nagykerhez menni, ami lehet, hogy a jövő héten már meg sincs, mert az APEH, vagy a Pénzügyőrség időközben rátette a lakatot. Még így is előfordul, hogy néha megtévedek, és utólag persze anyázok, hogy "minek vettem én magas minőségű Yakumo monitort," amiknek a javítása valóban 1-2 hónap volt.
Talán, ha egyszer letisztul majd a piac, és tényleg már csak a "rendes üzletek" fognak ténykedni, akik tisztességes haszonkulcsot is tudnak majd érvényesíteni a termékeken, talán majd akkor lesz ezen a téren változás. Jelenleg a vevők többsége csak az árat nézi, és képes 500 Ft-ért akár 10-20 Km-t is utazni. Persze tanácsért hozzánk jönnek, hogy melyik akcióst notebookot vegye meg a multiban, vagy tegyek már a friss gépre Windowst, mert nem ért a Linuxhoz -
diegho
nagyúr
nekem saját lapomat cserélte 1.5 hónap alatt a nagyker. kifogás: most nincs raktáron olyan lap. de akkor levásárolnám. azt most nem lehet mert majd jön olyan lap. asztalra keményen rácsapós hangnemben kellett velük beszélni és akkor levásárolhattam az árát. azóta se jártunk abban a nagykerben.
-
diegho
nagyúr
mi csak olyan dolgokkal "szívózunk" amin látszik hogy belenyúltak. pl nyomtató beleöntöttek egy patron tintát és a kábelek is össze vissza voltak tekeredve, de állítólag ők nem nyúltak bele... na persze. az ilyent nagykerben úgyis visszaküldik, hogy nem rendeltetésszerű használat, engem nem érdekelnek a nyomtatók, aki meg foglalkozik vele annak meg más dolga volt eddig, szóval várnak szépen, ha már okosok voltak.
-
diegho
nagyúr
válasz
keresztapad #6238 üzenetére
hol 1-2 hónap?
nálam nem is tudom mi volt eddig a leghosszabb. talán 1 hónap volt egy monitor javítás a karácsonyi ünnepek miatt, mert elkeverték a számunkat és nem tudtak visszaszólni, hogy kész van, közben meg már második nap kész volt a dolog. a legtöbb cuccot 2 héten belül cseréltetni tudjuk, de pl ha van raktáron belőle több darab (pl hdd, memória, vga, táp) akkor azonnal cseréljük, sőt volt egy ürge akinek a tápja kinyírta az egész gépet egy vga fejlesztés után (mondtam neki hogy a 350-es codegen kevés lesz) és simán visszavettem eredeti áron a sérült csomagolásos 2600xt-t, persz megjegyeztem hogy nem lenne kötelességem, de mivel jófej vagyok egye bassza.
-
Thulcandra
senior tag
válasz
keresztapad #6240 üzenetére
És?
-
Dufresne
addikt
válasz
keresztapad #6240 üzenetére
Ebben igazad van, de akármennyire rendes, vagy nem rendes az illető számtechboltos, mivel ez egy ilyen lépcsős dolog, van amivel ősem tud mit kezdeni. Persze lehetnek kényelmi szolgáltatások, mint pl csereeszköz amíg a másik szervízba van stb...gondolom én. De ettől még a szervízzel nagykerrel nemtud mit kezdeni, hiába vonatkozik rá is a jogszabály, ha azt egy nála magasabb dolog nem tartja be, vagy akadályozza őt a betartásban.
Ilyenkor mehetnél akár reklamálni a nagykerbe is, vagy a szervízbe, mivel azoknak a címe sem féltett titok.Sajnos ez olyan, mint az állammal, vagy önkormányzatokkal való nehéz közreműködés, ami alatt arra gondolok, hogy te nemnagyon szívózhatsz velük, de ők mindenféle jogszabályok mögé búja teljes nyugalommal baszogathatnak ha éppen valami nem ok...
Sajnos ezellen nehéz tenni valamit isDe ettől még hogy köcsög számtechboltos nem mondanám. Persze mi velük állunk úgymond kapcsolatban, de lehet nem mindig az a legjobb ha az ő asztalukat verjük.
-
keresztapad
csendes tag
válasz
Thulcandra #6239 üzenetére
Tudom, hogy nem egészen ide kellett volna írnom , de azért látom , hogy ki bújt a szög a zsákból ! Ebben teljesen egyetértek veled , de a vevő nem a nagykertől vásárol hanem tőletek számtech boltosoktól. A fogyasztóvédelmet nem az fogja érdekelni , hogy a nagyker milyen szar hanem azt, hogy a kereskedő nem tartotta be a törvényeket !
-
Thulcandra
senior tag
válasz
keresztapad #6238 üzenetére
És ezt így most kinek tolod? Mi a problémád? Szerinted minden számtekboltos szar szemét köcsög? Vagy megtudhatnám miért beszélsz itt nagy általánosságban? Visszaolvastál egyáltalán? Felfogtad miről szól ez a topik?
Az egy dlog a törvény mit ír elő, de a szar szemét köcsög számtechboltos nem tehet semmit ha a nagyker vagy a márkaszervíz baszik a törvényre nem?
-
keresztapad
csendes tag
Sziasztok Boltosok !
Úgy vettem észre , hogy ezen a fórumon is csak a „ki tud nagyobbat óbégatni” valamint mi vagyunk az istenek és csak mi értünk a PC-hez a menő ! Ezért felhívnám az Istenek figyelmét egy aprócska ám de igen fontos dologra a GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉSRE !!!
A hatályos jogszabályok azt írják elő, hogy törekedniük kell arra, hogy kijavítást, ill. kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezzék, ill. külön feltételként szabta azt is a jogalkotó, hogy a jogosult érdekei nem sérülhetnek jelentősen. Ez a határidő tűnhet úgy egyes kereskedők számára, hogy nincsen maximálva a jótállási ügyintézés hossza, azonban éppen ezen két feltétel (legfeljebb 15 nap, jelentős kényelmetlenség) határozza meg azt.
Ha a fogyasztónak jelentős kényelmetlenséget jelent az, hogy a terméket 8 napig kell nélkülöznie, akkor lehet, hogy nem elegendő csupán a legfeljebb 15 napon belüli kijavításra, vagy cserére törekszik a kereskedő. Például legyen szó egy számítógépről ami a tulajdonos munkaeszköze sőt még fizeti az internetet is akkor a 15 nap nélkülözés jelentős kényelmetlenség lehet, és a fogyasztónak megnyílhat a lehetőség, hogy második körben érvényesíthető jogait gyakorolja. Vagyis árleszállítást igényeljen - ha arra egyébként lehetőség van, mert a termék még használható -, vagy elálljon a szerződéstől. Ez utóbbinál visszakérheti a teljes vételárat !
Ennek ellenélre a kereskedők úgy indítanak, hogy minimum 1 vagy 2 hónap !
Na ilyenkor tényleg kiborulunk !
Akinek nem inge ne vegye magára ! -
nyunyu
félisten
válasz
Rover623 #6235 üzenetére
P4i65G-n volt AGP, csak Intel beszuntette a 865G chipset gyartasat, mondvan inkabb a DDR2 ramos chipsetre koncentral, igy helyette maradt a herelt 865GZ, ami egyaltalan nem kezelt kulso VGAt.
Asrockek valahogy megoldottak, igy lett AGI a P4i65GZ lapon.Aztan Intel a tobbi alaplapgyarto nyomasara ismet elkezdte gyartani a 865G-t, ekkor eltunt az oszver P4i65GZ, helyette ismet rendes AGP-vel ellatott P4i65G-t lehetett kapni.
De ahogy elnezem Asrock palettajat, 845-bol is van GZ, sot 945-bol is.
Utobbin AGI Express-nek hivjak a PCI-E 4x slotot -
ML320
senior tag
-
Zofren
aktív tag
válasz
Thulcandra #6226 üzenetére
olyan kép nincs, hogy mi lesz 10 perc mulva? megoldotta vagy nem?
-
bbchris
senior tag
válasz
Thulcandra #6226 üzenetére
Na igen , az ilyen egyénekre ráférne egy BIOS update
-
Dzoli
tag
válasz
keresztapad #6223 üzenetére
Statisztikailag a lakosság 0,8-1,2%-a dadog. A környékünkön él kb 60-80 ezer ember, akivel potenciálisan kapcsolatba kerülhetek nap mint nap. Valamint 6-7 másik üzlet van még kicsiny városunkban, ahol ezek az emberek megfordulhatnak. Személyes levelezésünkben sem ismertem el, hogy azonos személyről beszélünk, és most is azt mondom, hogy ennyiből nem lehet 1 adott személyre következtetni. Ha valaki mégis felismerni vélné magát, vagy ismerősét, akkor az csak a véletlennek köszönhető, és nem áll szándékomban mások megbántása.
-
Thulcandra
senior tag
-
bbchris
senior tag
Hallottatok már az AGiP-os Anti Radeon videokártyáról ?
-
P@trick
tag
válasz
keresztapad #6223 üzenetére
Miért ő tartozkodjon? Meg amúgy is... itt mindenki valamilyen szinten személyesen nyilvánul meg a "közönség" előtt
-
keresztapad
csendes tag
A 6213 sorszámú levelemben Dzoli számára írtakat hírtelen felindulásomban írtam amiért szíves elnézését kérem. Valamint szeretném felhívni a figyelmét arra a tényre , hogy akit átvitt értelemben megnevezett személyt sokan felismerni vélték. Nem a módszer hanem a dadogós és már a konkurenciánál vásárol iromány alapján! Ezúton szeretném kérni Dzolit a bocsánatkérésre, valamint hogy a jövőben tartózkodjon a személyes jellegü megnyílvánulásaitól !
-
Chaser
legenda
Szépen ezzel kezdtem
Sajnos itt még az sincs leírva, hogy 1általán a cpu fesz állítható lenne, gondolom mivel többen írták külföldi fórumokon hogy az okés, akkor nem bennem van a hiba
Cpu fesz alsó-felső határa és a lépésközök ami nekem nagyon lényeges, és ez ebből a doksiból nem derül ki.
-
Dzoli
tag
válasz
keresztapad #6213 üzenetére
Köszi, hogy ezért az 1 beírásért hajlandó voltál beregisztrálni, és gazdagítani a közösséget.
Csak bízom benne, hogy a modik utánnanéznek az ipdnek, nem-e ténykedsz esetleg más néven is itt. Ahogy nézem, teszik a dolgukat rendesen. Vagy úgy esetleg nem mered vállalni a véleményed?Kolombusz: Te már örök Brand-fan maradsz
Vangelis: Tudom, hogy annyira ráérsz, hogy állandóan a webcamot lesed, és gyűjtöd a képeket, ezért mutatja egy ideje az eladóteret, és nem a pultot. Több sírós e-mailt ne írj, mert nem fog érdekelni.A további anyázós leveleket privátba kérem.
-
Chaser
legenda
Hi!
Ha vmelyik boltos emberke nagyon ráér, kicsit megzargathatná ezt a GB 73pvm-s2h lapot. Érdekelne pontosan milyen tuninglehetőségek vannak, leginkább a cpu feszezési lehetőségek a fontosak, főleg lefeléAzt már tudom, hogy ramoknak nem lehet + feszt adni, de tuninggal kapcsolatos teszteket, érdemi infokat nem találtam. Előre is thx
-
ML320
senior tag
Hozzánk visszahoztak egy gépet, hogy tegnap elvitték, és nézzék mán, nem működik!
Nézem, és egyre furcsább a dolog. Egy nagyon jó ismerős cégéről volt szó, és az előző nap két gépet vittek el, oda-vissza építgetés volt. Abban biztos voltam, hogy DVD és DVD-író volt a két gépben, amit meg hoztak, egy CD-Rom virított.
Kamerarendszer elő, és nézem: a tegnapi két gép egy LCD monitor mellett ott áll az asztalon. Azok magasabbak voltak, ez meg alacsonyabb. De legalább bocsánatot kértek. -
Vangelis
félisten
válasz
(Kolombusz) #6214 üzenetére
Érdekes mégsem árul semmit ár alatt
..... sajnos
-
(Kolombusz)
veterán
válasz
keresztapad #6213 üzenetére
Van róla egy jó kis kép amúgy, kicsit kilóg hasa a póló alól, de csini.
[ Módosította: ngabor2 ]
-
keresztapad
csendes tag
Tisztelt Dzoli !
Na kezdjük az elején mert ez az egész LG téma igen zavaros ! A barátom védelmében írom, hogy ezt a DVD írót 2006.02.07.-én kellett volna vásárolnia ahhoz, hogy max. 2008.02.07.ig visszavigyék garanciába. Nos ebben csak annyi a probléma, hogy a barátom 2006-ban már nem vásárolt nálad pont azért mert állandóan átverted ! Érdekes Én Rólad hallottam ugyanezeket a rágalmakat! Vásárlóktól, volt kollégáidtól, volt főnöködtől hogy utóbbit még meg is loptad ! Nem semmi !!! Mi van nem megy a bolt? Nem a számítógépeket , hanem a boltodat kellene beszegecselni! Nem veszed észre , hogy a PC-kuckó egy fekete pont Kazincbarcikán ? Jah meg ki olyan hülye aki papírok nélkül visszamegy a boltba reklamálni anélkül, hogy ezt a gép összeszerelőjével meg nem beszélte volna.Első figyelmeztetést akkor meg is kaptad, következőre azt hiszem egyből mehet a 3 nap tempban.
Indulattól vezérelt fórumozást nem szeretjük a Prohardver-en.
Kérlek olvasd át figyelmesen az alapelveket és annak megfelelően fórumozz tovább, különben moderálnunk kell a hozzászólásaidat.[ Módosította: I_Am ]
-
biga
őstag
Hasonló volt nekünk is. Bejönnek a szervízes gépért, Teszem fel a pultra, hogy beindítsam (kiadás előtt mindig). Erre azt mondja a nő, hogy ez nem az ő gépük. Nézem a bevételezést, ami a gépen van, az ő neve áll rajta, tel szám minden stimmel. Mondom de. De nem, ne mondjam már, hát csak tudja, hogy milyen gépük van (közben a gyereke szerényen próbálja győzködni néha-néha elhalóan, hogy de anya, ez a mi gépünk). Márpedig itt nincs más még hasonló gép sem, ez a gép márpedig az övék. Elkezdte emelni a hangját, hogy ne nézzem hülyének, ne akarjam átverni, ez nem az ő gépe (megjegyzem azért én is elbizonytalanodtam egy kicsit, hogy - bár nem tudom miként történhetett volna meg, de tényleg nem mi kevertünk-e el valamit). Na mondom ok, zárjuk rövidre a dolgot, úgy is elindítjuk, megnézzük, hogy mi van a gépen. Elindítom, keresek képeket: lám, ő és a családja. Össze vissza keresgélek dokumentumok, képek között, mindenütt ő cuccaik. Még a háttér is a gyerek volt. Ekkor már jóval halkabban és bizonytalanabban, de még mindig állítja, hogy márpedig ő nem ilyen gépre emlékszik. Számlát visszakerestük, minden alkatrész (és a ház is) stimmel. Na akkor nagy duzzogva elfogadta a dolgot. ( A vicc az egészben, hogy közben időnként elhalóan bár, de a gyerek is folyamatosan bizonygatta az anyjának, hogy de ez az övék).
Azt nem tudom akkor mit csináltam volna, ha mondjuk formáznom kellett volna és nincs rajta semmi személyes adata. Akkor vajon hogyan bizonyítom be, hogy nem én vagyok a helikopter?
-
Akkus
csendes tag
hi,
Ezek a javítás alatt a gépből kipakolások mindig érdekesek....
Volt nekem is olyan, amikor azt mondták, aktív szervízes koromban, hgy nem is azt a gépet vittem vissza amit ők odaadtak javításra, mert az unoka -4éves- lerajzolta a gépet emlékezetből és teljesen máshgy néz ki mint amit kiadtam.
volt olyan is, hgy üvöltöző ügyfél be a boltba, mert elloptam a prociját tuttira, mert emlékszik ,hgy más színü volt a proci és biztos kivettem... ja a gép egy rüszök 486os volt...
Érdekes módon mifelénk anno, mindig olyanok féltették a gépeiket ilyen szinten, akik vmi ócsk elavult mocsokkal kinlódtak és ha tényleg kiloptál volna belőle vmit azt max kulcstartónak tudtad volna használni.......
Ezekre duplán érzékeny" voltam, mindig próbáltam úgy dolgozni, hgyha vmit kiadtam a kezem közül az rendesen legyen megcsinálva....
Ez vmi olyasmi, hgy a legkövetelőzőbbek és legidiótábbak mindig a főnök haverjai voltak,,, a csak most mutasd meg es mond el hgy mit vegyek a metroban cuccot, vagy vettem vmit máshol csináld meg te alapon......
Régi szép idők
-
sasa311
veterán
válasz
MPowerPH #6207 üzenetére
Még rosszul is tudtam:
[I]Az elállás joga
Utánvéttel történő vásárlás esetén -postai, vagy futárszolgálattal történő szállítás esetén- Ön a szerződéstől, azaz az áru vásárlásától, 8 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a 17/1999 Kormány rendelet értelmében. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
Amennyiben a készülék, annak kellékei és csomagolása is hiánytalan és sérülésmentes, de valamilyen oknál fogva mégsem felel meg az igényeknek, különösebb indoklás nélkül visszaküldheti a számlát kiállító Szállító partner részére. A termék és csomagolásának hiánytalanságát és sérülésmentességét a Szállító megvizsgálja, ezért postai utánvéttel vagy futárszolgálattal visszaküldött termékeket nem áll módunkban átvenni.
A megvásárolt, hiánytalanul és sérülésmentesen visszajuttatott termék vételárát az elállást követő 30 napon belül tériti meg Önnek a termék szállítója. Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket Ön viseli. Önt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A PDAMánia WebÁruház Szállító partnere azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
Az elállási jog számítógépes szoftver példányára vonatkozóan nem gyakorolható, ha a csomagolást Ön már felbontotta.
Az elállási jog nem gyakorolható, ha a terméket személyesen vette át a megrendelést teljesítő Szállító partnerünk üzletében.[/I]
-
MPowerPH
félisten
válasz
sasa311 #6206 üzenetére
Köszönöm, ez fontos információ volt! Ha mégis lenne valamilyen gigszer, akkor küldtem nekik egy levelet ez ügyben. Arra hivatkozhatok nem? Mivel már az átvétel napján benyújtottam a panaszom. Keddre ígérték a cserét, az pont a 3. munkanap. Ha kedden nem hozzák ki, akkor szerdán igényelhetem a visszafizetést?
-
MPowerPH
félisten
Az a poén, hogy még a számlán is a S mint Silver típusjelzés szerepel, de mégis feketét küldtek. Szerintem nem akarták azt mondani, hogy nincs nekik, inkább kiküldték a feketét, azzal, hogy az úgy is jó lesz neki.
Hát nagyon nem örülök... És az a legrosszabb, hogy 100km -re vagyok tőlük.
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
Hát én is beleestem ebbe az egész boltos mizériába.
Rendeltem egy Stacker házat, ezüst színben. Kihozták, de be volt csomagolva nem láttam még a dobozát se. Na, amikor kibontottam láss csodát a ház fekete volt... Hát, elég rendesen elkapott a düh, mert fontos lett volna a szín és nem kevés pénzt csengettem ki érte. Írtam a boltnak és azt válaszolták, hogy nagyon sajnálják és elnézést kérnek, de őket is az importőr tévesztette meg, mert rossz típusszámot adott. A kívánt típusból jelenleg nincs nekik Silver, de a termék árát levásárolhatom náluk. Na most én nem akarok mást venni, örültem, hogy erre összejött a pénz. Mit lehet ilyenkor csinálni? Valahogy szeretném visszakapni a pénzemet, és más helyen megrendelni. Hogy tudom ezt megvalósítani?
Előre is kösz a segítségeteket. -
diegho
nagyúr
szerencsére nálunk nem volt ilyen, hogy nem bíznak bennünk. volt már olyan hogy alaplapcserére várt bent gép (socketa vagy s478 lap kellett volna) és volt benne 40-es vinyó, tőlünk meg pont kerestek olcsó használt gépet és nem volt használt vinyónk, ilyenkor csörgés a váró gép tulajnak. kell +3k-ért új 80-as? kell hát. okés akkor vinyó kiszed onnan, bele használt gépbe és úgy adtuk el, így mindenki jól jár
ilyen már volt többször is, mert használt vinyókat nagyon nehéz szerezni, viszont akik meg használt gépet kérnek olcsó kategóriában (20k alatt) oda meg nagyon is számít a 3-4k, de olyannal még nem gyanusítottak meg, hogy mi direkt töntkretettünk volna valamit, vagy kicseréltük volna. (mondjuk mintha régebbről mondta volna főnök, hogy volt akinek kivettek valamit a gépéből mert gyorsan kellett, de az meg kapott helyette újat - gondolom nem tudták elérni telefonon se)
Új hozzászólás Aktív témák
- Revolut
- Felrobbant a Pixel Fold Zack Nelson kezében
- Ford topik
- Windows 11
- E-roller topik
- Kuponkunyeráló
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- YouTube
- Lenovo Legion Go: a legsokoldalúbb kézikonzol
- HDD probléma (nem adatmentés)
- További aktív témák...
- HP 14 Elitebook 640 G9 FHD IPS i5-1235U 4.4Ghz 10mag 16GB 256GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Új Lenovo E14 Thinkpad WUXGA IPS Ryzen7 7730U 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- HP Z240 Komplett asztali pc, garanciával, 1050ti 4GB Videóval!
- i3 8100 és i5-9400 processzorok
- 6 és 7. generációs i3 és i5 procik
- BESZÁMÍTÁS! GB H610M i3 13100F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 6GB Cooler Master MB320L ARGB ADATA 600W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Aorus B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN I3 NEO 650W
- Samsung Galaxy S24 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- új akku Ár/ÉRTÉK BAJNOK! Dell Latitude 5330 i3-1215U 6magos! - 16GB 256GB 13.3" FHD 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest