Új hozzászólás Aktív témák
-
eziskamu
addikt
MédiaMárktról jutott eszembe, valaki a vevőszolgálatnál (miért ott, nem tom) kérdezte, mégis hol készült az adott eszköz (azt sem láttam, mi az, mert pakoltam a táskámat a megörzőbe). Megtaláltak rajta egy Made in PRC jelzést, amire az eladó azt mondta, hogy európában készült valahol. Azt gondolta (jobb esetben csak rosszul tudta) hogy a prc=eu.
-
Rival
aktív tag
Alapjában véve a Mac ilyen akarna lenni. Leveszed a polcról, használod, és ne érdekeljen, mi van benne, mert az neked mindegy. Amire kitalálták, jó. Na de a PC nem ilyen. Lehet finomítani a helyzetet brutális supporttal (HP, Dell), ahol egy két kivételtől eltekintve elvileg szintén csak leveszed a polcról, és minden alád van tolva (jellemzően inkább a szélrózsa nyugati irányában). De egy brand PC nem a magyar háziasszony/tanár/kétkezimunkás pénztárcájához van mérve, így marad az összerakott PC Pistike supporttal... ...de annak, akinek fogalma sincs, hogy mi a különbség a CD és a DVD között, elég nehéz megmagyarázni, hogy miért jobb, ha nem a Te/Au/MeMa/Sa/stb. intervallumból választ gépet. Előfordult budapesti ügyfél nem is olyan régen, hogy megvette valamelyik hájpahma'kitban a gépet, és elromlott. A garis szervizét is csak nagy nehezen tudták előkotorni a vevőszolgálaton, és kiderült, hogy az bizony Debrecenben(!) van. Úgy döntött, hogy inkább megjavíttatja, minthogy cocókáztassa vidékre meg vissza... brutál... múlt hétvégén pedig a Metroban jártunk, és hát ott is érdekes volt látni, ahogy a család bevonul kislányostól nagymamástól a notebook részlegre gépet venni, és ahol az eladócsajt faggatták, hogy mégis melyik milyen, hogyan, miként... gondolom, mekkora sikerrel. Csak az választott el, hogy segítsek, hogy igen siettünk...
...még eszemebe jutott egy eset: úr megveszi az új 17"-os kijelzős notebookját (Packard Bell, akkora, mint egy ház) valamelyik multiból. Rám talált a neten, jó lenne, ha minél előbb meg tudnám nézni, mert minden újraindításnál elfelejti az időt. Ok. Kimegyek, látom, hogy a notebookon csavarhúzó feszegetés nyomai. Kérdem: -Még garis? -Igen. -Már nem. - válaszolom. Hát ő nekiállt, hátha szét tudja szedni, és megnézni, mi baja, de sokáig nem jutott. Nem volt szerencsés húzás -mondom. Kiderült, hogy a CMOS elem vezetékét már gyárilag elnyírták egy csavarral, így persze elfelejtett minden beállítást. Darabjaira szedtem, összeforrasztottam, összeraktam, minden frankó, ügyfél boldog a már nem garis új notebookjával... önjelölt notebookszervizes ügyfél és Packard Bell... bameg...
-
sutykuru
aktív tag
Persze, de nem mind egy, hogy pl. veszek a nagykertől 150db 240k-s notit, meg egyébb apróságokat, havi több száz milla értékben, és felvilágosítom őket, a konkurenciáról is, tehát nekem nem muszáj ott vásárolnom, ezért engedékenyebbek a multikkal.
De ha valaki rászánja az időt és beletúr az adatbázisba, sok érdekességre lehet figyelmes, sajnos fákat, kapcsolatok nem tud kirajzolni, de akkor is látszik, hogy azért vannak kapcsolatok a vevők és az eladók között.
De példakép egy nagy nemzetközi cég, úgy intézi a beszerzéseit, hogy már szinte ő küld ajánlatot a nagykernek/importőrnek, hogy ez kéne ennyiért, de itt már nem 100M-ós tételről van szó. -
lúzer
veterán
válasz
TheReMiXeR #6383 üzenetére
köszi, és egyetértek
-
TéKrys
senior tag
Csak a magyar ember nem ilyen. A magyarember ott spórol ahol csak tud. És nem tanul más hibáján, csak a sajátján. (Ez a jobbik eset, a rosszabbik még a sajátján se.
) és visszamegy mé1x ugyanoda és megint ott vesz gépet mert olcsó.
És sajna manapság még mindig sok az olyan ember aki azt hiszi hogy a számitógép olyan műszaki cikk mint a tv, videó...stb hogy csak leveszem a polcról, hazaviszem és már használhatom is. Nem foglalkozik vele hogy mi kerüljön bele, nem akar vele foglalkozni, mert nem ért hozzá. Ő csak meg akarja venni. Minél hamarabb túl akar esni a vásárláson, hogy minél hamarabb otthon lehessen és használhassa.Amugy Te is mindent megteszel a pénzért és az ügyfélért, mert kijársz házhoz.Nem kell befáradnia az üzletbe. Cipelnie a gépet, várnia és visszamennie máskor.Kihasználod az emberek lustaságát
de nincs ebből semmi baj, hisz leleményeseké a világ, na és a pénz
-
Rival
aktív tag
Ez eddig rendben is van, nézze meg a szomszéd Pistike, telepítse fel, rakja össze, állítsa be. De akkor én csak leteszem neki a vasat és a szoftvereket, szállítólevél aláír, számla kiállít, és bye... ez opcionális, és ha az ügyfél ezt jelzi, mikor látja, hogy az árban benne van minden, de ennek ellenére nem kér semmit, csak a vasat, akkor az ár is úgy alakul...
Én tartom magam, vagy szakértelmem annyira, hogy ingyen nem dolgozom. Jelen esetben este fél nyolcra kérte a szállítást, mert csak akkor van otthon. Neki igazából semmi gondja nem kell legyen a gépre. Na meg nem mellékesen kiccsaládomat is el kell tartani valamiből, azért nem elég a szakma szeretete...
Na meg az adók, járulékok, sáskajárás, monszun időszak, stb...
Ha szintén ingyen Pistike megcsinálja, hát csinálja... ha jól megcsinálta, ügyfél örül, hogy ingyen megoldódott. De ellenkező esetben utólag jön az ügyfél, hogy Pistike nem jutott dűlőre a géppel, és kifizeti majd a kiszállást és a munkadíjat, ami feltehetően több lesz, mintha már a géppel együtt megtette volna (kevesebbért). Ha előre gondolkodik, és nem bízik Pistikében (jó, hogy én is István vagyok egyébként
), akkor elfogadja, hogy korrekten, kulcsrakészen, használhatóan kapja a gépet, és nem neki kell bosszankodnia, hogy hová/mikor vigye a gépet, ha elromlott. Mondjuk az én helyzetem kicsit más, mert kijáró szervizszolgáltatásból eredően nincs kimondott bolt, vagy szervizhelyiség, minden az "Ön otthonában" jelszóval történik...
-
TheReMiXeR
senior tag
Garancia :
na ez azért a szándékól, reggeli ébredéstől nagyban függ de beviszed a boltba és intézik a boltban, vevőnek csak türelmesen várnia kell... jobb esetben van azonnali csere vagy
cserekészülék... felhívnak ha elkészült, visszaérkezett... tudom vannak kivételek...
Alkatrész garancia ---> nincs leragasztva a gép >>> bárhová viheted, bármikor belenyúlhatsz, stb...Szupport :
Ha veszel egy gépet vagy alkatrészt és nem tudod telepíteni, akkor ingyen megoldjuk (mi).
Olykor egy kurva patront nem tudnak berakni a nyomiba... Minden kis csipcsup dolgot általában ingyen megoldunk. Telefonos segítséget is tudunk adni (nem minden esetben, de sokszor biztosan)Leglényegesebb :
A vásárolt gépben az van amit kérsz! Nem a polcról veszed le és találomra kapsz valamit, hanem igényhez, pénztárcához mérten kapod az összeállítást amit tiszta szívből állítunk össze, mert az nem csak neked jó, ha nincs gondod a géppel, hanem nekünk is. Multinál leszarnak ezen a téren. Kiskerben elmondják mi mire jó, mert hát van olyan aki nem ért hozzá de muszáj gépet vennie... stb... stb...Röviden tömören ezek azok a dolgok ami miatt érdemes mondjk nálunk gépet venni.
Bitos van amit kihagytam, biztosan lesz is majd helyesbítés is de ha én vevő lennék akkor nekem már emiatt megérné kiskerben vásárolnom. Én ugyanis nem szeretek problémák miatt szaladgálni... Ráadásul 80%-ban jobb áron hozom ki a gépet mint a multinál ugyanaz vagy hasonló... -
as_Rock
őstag
Vannak ilyen véglények
A történetből nekem az jött le, hogy az "előbb rendel, aztán néz körül" típus egyik díszpéldánya volt.XP install és társai téma: Be kell látni, a minél felhasználóbarátabb install sajnos elhiteti a userekkel, hogy "ők értenek a windózho", és ezt erősíti, hogy az iskolában van "számítástechnika"-nak csúfolt tantárgy, amitől apu azt hiszi a kisfia már "számítástechnikus"
-
Dzoli
tag
Sokszor látom egyes helyeken a lefóliázott raklapokon a Tecsó, és MM szállítási címeket, tehát sejtem honnan van az árujuk
De néha tényleg olcsóbban adják ezek a multik, mint ahogy én megkapom az említett nagykerben. Ez a szomorú.
A többi már tényleg csak +: "Nem adtuk el, nem baj küldjük vissza, majd jóváírják, és hozunk mást helyette."
A kiskerek ilyet nem tudnak kiharcolni. Nem is beszélve a választékról, mert egyikünk sem tud tőkeerőben versenyezni a nagyokkal. -
Shadows
senior tag
Énis utálam az olyan köcsögöket (már elnézést) akik ócsárolják, nem veszik semmibe az igazi szakértelmet, mert pistike is feltud tenni egy xp-t mi nehézség van bene?? semmi. De mikor majd bekékhalálozik neki a számlázóprogram meg a családiképek meg minden eltünik a partíció, pedig csak egy chkdsk /r kéne a winyónak ami helyreteszi nem pedig mentés nélküli reinstall és mikor, mondom, hogy ez 5000ft lesz, akkor váá az sok.....De mikor jövök neki egy Kürt Kft. óradíjjal........ tágranyílt szemek.... próbáld meg pistike visszahozni a családi képeket amiket a nászúton csináltak.... na na nemmegy?? nembaj majd aranylakodalmon pótolják....
Miért hiszik az emberek hogy a számítástechnika olyan mint eccerű mint a gyomnövesztés??? én tudom, mert beszívták..... -
rovar1
csendes tag
válasz
TheReMiXeR #6360 üzenetére
Lehet már írtam.Egyik vidéki üzletünk. Ügyfél bejön lista a kézbe, depo, mindenhonnan a kiollózva a legjobb ár.
Mi vmivel több,mint 10%-al hoztuk volna drágábban. De elmondtam,hogy a garanciával és postaköltséggel az árkülönbség zsugorodni fog.Ember nem érti és megrendelgeti a weben.
1 hónapon belül felkeresett,hogy nem vinnénk-e vissza gariztatni a vga-ját, mert mi úgyis naponta járunk pesten. Persze,hogy nem vittük el neki és mi voltunk a szemetek. -
rovar1
csendes tag
ugyan már!Ezek az előnyök,mind csak plussz. Nem ez a hab a tortán.Hányszor tetted már fel a kérdést magadban, honnan a rákfenéből szerzi ez a cuccost,hogy ilyen áron tudja adni. /Aki tulajdonos az érteni fogja/ Nekik mindenképpen meglesz az a bizonyos 20%,mert itt régen nem a haszonkulcsról szól az egész történet.
multik detto, csak nagyban és soha nem jutnak el oda, mint a mistral.Végigcsináltam! -
lúzer
veterán
válasz
TheReMiXeR #6375 üzenetére
Párszor már elmagyaráztam 1-2 arcnak, hogy miért éri meg kiskerben venni akármit is mint a multinál.
pár mondatban összefoglalnád?
én se vásároltam még marketben, nem is fogok, mert konkrét elképzeléseim vannak, és ugye az nem nyerő, alkatrész meg pl. MM-ben drágább is, de kíváncsi lennék egy boltos véleményére -
TheReMiXeR
senior tag
Az a baj, hogy...
A multinál nem számít mi a szolgáltatás, milyen a gari, milyen a kiszolgálás már ha van...
...mert olcsóbb...Nálunk számít, mert drágábbak vagyunk. Nem azért mert 50%os haszonnal dolgozunk (mint ahogyan azt nagyon de nagyon sokan hiszik) hanem azért, mert mi nem tudunk napi ezer tonna kiflit meg kenyeret eladni amivel az olcsóságot tudnánk kompenzálni. EZt az értetlenebbje nem érti meg.
...és különben is, mindig utólag okos az ember, így a multinál vásárló is utólag bánja meg a dolgokat... de az nekünk kiskereseknek már késő.
Párszor már elmagyaráztam 1-2 arcnak, hogy miért éri meg kiskerben venni akármit is mint a multinál. A végére mindegyik bólogatott, de ennek ellenére még is csak a multinál vette meg a laptopját. Honnan tudom? Mert már másnap rohant, hogy nem tud ikszpét telepíteni... csak visztát... Ilyenkor elmondom néki, hogy ha itt vetted volna akkor ezt most ingyen megoldottam volna neked... Punktum.
-
g@bo
nagyúr
válasz
adalbert1 #6359 üzenetére
én már pont emiatt csak nagykerben vásárolok, és ha tehetem, figyelek a gyártói garira is.... samsung, wd, etc... ha valami beütne. ez van. persze ez már ideálisabb állapot, mint amikor évekkez ezelőtt budapest piaccal a kezemben hajkurásztam a cuccokat, többek között mistral agybafőbe. azoknak a kiskereknek a töredéke van lassan meg... ( digitalmind, e-connect... )
árérzékeny a jónép, mert csóró.... de majd eljutunk oda, hogy már minden gépet a teszkóban lehet megvenni, finom celeronnal és integrált via lapokkal...
-
TéKrys
senior tag
Sok helyen ajándékba adják mindazt amit felsoroltál. (najó kivéve az archiválást, meg a kiszállitás UTÁNI helyszini munkákat) Mert ha te nem csinálod meg neki ingyen, akkor megcsinálja majd a fia, lánya, fiának a haverja, meg mit tudom én milyen távoli rokon meg szomszéd, ugyanis egyre többen értenek hozzá.
Hozzánk is szervizbe már csak akkor hozták a gépet amikor megnézte minden rokon és szomszéd és ismerős és nem tudták megcsinálni.
-
Rival
aktív tag
válasz
TheReMiXeR #6360 üzenetére
Régebbi ügyfél árajánlatot kért komplett PC-re, szoftverekkel. Az ár tartalmazta: összeszerelés, megvásárolt szoftverek telepítése, korrekt beállítasok, frissítések, kiszállítás, üzembe helyezés, adatok áttöltése régi gépről, wifi beállítás, helyszíni garancia, csak a s@gge nincs kinyalva. Egyébként is akármikor hívhat, ha valami gondja támad, segítek telefonon is, ha lehet. Elküldtem. Hív, hogy sokallja az árat, máshonnan is nézett árakat, de kevesebbre számított. Mondom én nem tudok versenyezni a hiperszuperek áraival, és különben is azért egy picit több a szolgáltatás, minthogy leveszi a polcról és aztán kezdjen, amit akar, ráadásul nálam tudja, mi kerül a gépbe. Kérdés érkezik: - ...és miért nem tudsz lépést tartani a hiperszuperekkel?
$%#+=*$#& AAARGH!!!!
...de ami még szörnyűbb, hogy ilyen embereknek van szavazati joguk is...
-
TéKrys
senior tag
válasz
TheReMiXeR #6360 üzenetére
Vagy csak próbálkozott hátha engedsz még a 37ből. Ilyen velem is előfordult anno, persze másnap visszejött és elvitte rendes áron a cuccot, mert ugyebár annyiért ő se tudta volna megvenni sehol.
-
Én általában a szerény hazai kínálat és a körülményes garanciális ügyintézés miatt leginkább külföldről vásárolok, legyen szó PC- és kerékpáralkatrészről, műszaki cikkekről. Katalógus végigklikkel, kattint, másnap már repülőn van a motyó, 2 nap múlva csönget a futár a cuccal. Az esetleges garanciális ügyintézés pedig rendszerint kimerül a gyártónak való postázásban. Nem kell magyarázkodni, várni a bevizsgálásra, a cserepéldányra, postafordultával cserélik a hibás alkatrészt.
-
adik
őstag
válasz
as_Rock #6357 üzenetére
hogy
múltkor bejön a véglény xy notit venni, mondom * ft, ok köszöni, mindjárt visszajön. Elment wq boltba, majd visszajött pár óra múlva, és mondta, hogy igazából már ott korábban megrendelte, de látta, hogy nálunk olcsóbb, ezért visszament a másik boltba, lemondani a rendelését, de ott megkérdezték tőle, hogy mennyi, majd odaadták neki ennyiért, és csak azért jött, hogy lemondja.
hogy -
Ariadne
őstag
válasz
adalbert1 #6359 üzenetére
Én pl. már eljutottam arra a pontra, hogy akár fizetnék 10%-al többet az adott termékért, de csak ha tudom, hogy az adott cég ott lesz 3 v. 5 év múlva is, és normálisan fogják kezelni a garis ügyeket is
Ez az, végre valaki.Én is a fogyasztói oldalon állok, meg segítek is ahol tudok, de nálam is ez az elvárás. Megveszem biztos(nak tűnő) kisker üzletében a dobozos, 2-3-5 év garos cuccot, rendszeresen ott vásárolok, nem viszem vissza, ha leejtettem/túlhúztam/mittudomén, de cserébe elvárom, hogy ne húzzák két hónapig az ügyintézést és ne keressenek jogszabályellenes kifogásokat. Eddig alig volt garis ügyem, ami volt, az is jól végződött. Szerintem ez lenne a jó kereskedőnek-vásárlónak egyaránt, nem a (már bocs) phs sufniüzletek meg számlanélküli havertól vásárolt cuccok világa.
Bezzeg egyszer vásároltam a kékhalálnál, na azt jól meg is szívtam... -
adik
őstag
válasz
TheReMiXeR #6360 üzenetére
egyre inkább kezd kifordulni a gyomrom a vevőt helyettesítő állatfajtól...
term. tisztelet a kivételnek. -
TheReMiXeR
senior tag
Vazze, nem régen egy fazon Gianni áraival hasonlított össze...
Majdnem kedvesen mondtam neki, hogy mennyen a p*csába.
Nekem semmi bajom a "kollégával", anno én is vettem tőle még pár procit privátra.
Csak a fazont nem értem, hogy hasonlíthat össze egy boltot egy utazó árussal?
Ráadásul van közöttünk még jó pár kilométer is...Na meg 31est mondott a procira, ami nálam 37ezer. Direkt megnéztem a kolléga 35ért adja... Tehát még rossz adatokkal dobálózik bele az arcomba.
F@szomat
-
adalbert1
veterán
Körülbelül ezt veséztük ki egy másik topicban is múltkor.
Amúgy meg az én meglátásom szerint:
- a piac kínálati oldala túl sok szereplős
- a keresleti oldaláról annyit, hogy lassan már tényleg mindenkinek van otthon gépe, lassan már noti is, aki meg nem játszik, az évekig kihúzza ugyanazzal a masinával, max. apróbb dolgokat vesz hozzá.
- nagyon árérzékeny nemzet vagyunk, ezért a vevők nagy része egyből harap az az árverseny miatt kialakuló jobbnál-jobb árakra
-így viszont a cégek nagy része elkezd trükközni a termékek beszerzésével, a garival, a munkaerővel, stb.Mindenesetre azt nem bánom, hogy sok szereplős a piac, jobban elősegíti a versenyt. Ez bizonyos keretek között jó is, de mikor már az alapvető dolgok kárára csökkentik a költségeket, abból mi fogyasztók is csak rosszul jöhetünk ki hosszú távon.
Én pl. már eljutottam arra a pontra, hogy akár fizetnék 10%-al többet az adott termékért, de csak ha tudom, hogy az adott cég ott lesz 3 v. 5 év múlva is, és normálisan fogják kezelni a garis ügyeket is (mondom ezt úgy, hogy az elmúlt 13 évben össz-vissz talán ha három dolgot kellett gariztatnom, egy 2X sebességű cd-romot, egy videókártyát és egy proview nevű monitornak csúfolt ipari hulladékot). -
adik
őstag
Hali,
van egy barátom, értékesítés, esetleg szervízes meló érdekelné BP-n. Valakinek valami ötlete? bocsi, hogy off, privi pls! -
-
ML320
senior tag
Nem éri meg valóban. De mégis kik vágják teli olcsóval a piacot?
Egy egészséges árrés mellett több cég is megélne akár kisebb piacon is (vidéki városok). Csakhát itt van ez jó kis Budapest központúság, az a rakat webáruház, meg hogy boldog-boldogtalan számtech "céget" csinált (egyéni vállalkozók, 10M éves forgalmú BT-k...). Persze minden a vevőkért. Utánna meg jön a morgás a garanciánál, hogy csak dedikált futáron keresztül, nem azonnali, nem tetszik a színe, stb.
Én tuti nem fogom elkurvásítani a piacot (bocs a szóhasználatért, de itt most kellett). Jelenleg hiába vállalom, hogy élni és élni hagyni, sokan a túlélésre játszanak. -
Djuree
félisten
erről a kiskeres dolgoról:
régen jó üzlet volt, anno még én is tervezgettem a számtech boltot. de mostmár nálunk kis vidéki városban is sok a számtech bolt és sorra szűnnek meg, csak 1 maradhat. pesten meg pláne így van.
nekem is a legutolsó dolog a számtech boltban vásárlás.
-elsők az apróhirdetések (sok olcsó cucc van és sok zsír új, gari annyira nem fontos, minőségi terméket veszek újan, elég kicsi az esélye hogy rossz, vagy elromlik gari időn belül, ha mégis akkor megy szervízbe, a szervízdíjat kifutja mint amennyivel olcsóbban vettem a cuccot, persze valószínűbb hogy el sem romlik ha normálisan használom).
-jönnek a "nyilvános" nagykerek.
-aztán jönnek a bazárosok, itt szinte 100% hogy van ami kell és olcsóbb még itt is mint a kisker.
-eztán jön csak a kisker...ennyit erről. ez nagyrészben az internet elterjedésével lett ilyen...
-
Djuree
félisten
bakker most látom hogy elhullott a mistral
de sajnálom
pedig néha voltak nagyon jó áraik, én is meg a haverok is sokat vásároltunk ott. gépházat mindig ott vettem, olcsó és jó házaik voltak. -
adik
őstag
Érdemes olvasni a Mistralos topikot, pár felhasználónak vannak érdekes gondolatai...
-
ML320
senior tag
Nem a forint erősödött, hanem máshogy alakul az ár- és a volumenindex. Végre hasznát veszem a statisztikusi végzettségemnek.
Hiába adunk el többet, az árak mindenhol csökkennek. Nem mindegy, hogy 10 notiból származott két éve kb három milka bevétel, és 10%-os árréssel kitermelte két emberke fizuját és a nyereséget egy hónapban.
Most meg ott van a 277.-ik webáruház, 5%-os árral, és a 100k-s notikkal. Ha két éve 10 notival hoztunk 300k nyereséget, most ugyanehhez 30-at kellene eladni, úgy hogy a vásárlói piac telítődik, míg a kínálat meg növekedik. És ez alapján minden számtech cuccból adj el kétszer-ötször annyit. Így talán nem csökken a bevétel és a nyereség. Sok sikert mindenkinek!Legszebb: üzletünk második szomszédja számítástechnikai tevékenységet szeretne folytatni.
-
adik
őstag
És még egy dolgot: Mennyi volt egy-két-három éve a pendrive, a monitor, a DVD-író, és a többi. Pöcs árak vannak, a meló meg ugyanannyi, ha az adminisztrációkat nézem, akkor meg még több. A forgalom - és így természetesen a profit is kevesebb.
decembert vártuk már, mint messiást, hát be is szívtuk valamilyen szinten. Végeredmény: kb másfélszer annyi számlát kellett kiállítanunk, hogy valamivel kevesebb legyen az összforgalom, mint tavaly, meg azelőtt decemberben. Itt látható, hogy mennyivel erősebb a forint...
-
Azért mókás a Mistral sajtóközleményében finoman próbavásárlásként aposztrofált 4 órás vizsgálat.
-
g@bo
nagyúr
ja, már linkelték a mistralt.... ebben az évben talán kinyirják az összes trükkös ( áruutaztató áfázó ) kiskert/nagykert.
ez azt jelenti (heti), hogy: - pár melóhely megszűnik, - lesz pár új név..., drágább lesz a számtech cucc, nincs áfázgatás, - kevesebb piaci szereplő, - talán reálisabb / magasabb / árak. etc.
-
NwL
tag
válasz
#54715584 #6341 üzenetére
"Közzétette legfrissebb adóslistáját az APEH. A névsor első négy helyén több mint egymilliárdos, az első helyen csaknem kétmilliárdos adótartozást felhalmozott cégek szerepelnek. Az listán a negyedik helyezett a B******h, de egyébként is számos számítástechnikai és a kereskedelmi cég szerepel az adósok között.
"a B******h Computers Kft. f. a. 1,034 milliárddal és további 1 milliárd forintnyi bírsággal, pótlékkal, egyéb fizetendő tételekkel." -
#54715584
törölt tag
na itt meg mi tortenik?
bocsi, hogy csak beirom ide, de boltosok leven hatha vki tudna tippelni -
válasz
TheReMiXeR #6332 üzenetére
Adok érte kétezer darab fejnélküli plüssmalacot
-
adalbert1
veterán
-
RedWing
aktív tag
válasz
TheReMiXeR #6332 üzenetére
Csere érdekelne? Pengő-re?
-
Zofren
aktív tag
válasz
TheReMiXeR #6332 üzenetére
mennyi?
felénk meg nem tudom mi tortént, de ma már a 3. ember jott be, hogy MAC-hez kellene pendrive. Adtam nekik, de nem értem mi ez a hirtelen MAC láz.
-
ML320
senior tag
válasz
TheReMiXeR #6332 üzenetére
Áh, nőben, drogban, fegyverben van a jó pénz.
A drogot elvből utálom. A nőknél asszony törné le a derekam, anyám meg mélyen hívő katolikus és békepárti - fegyver is kilőve.Marad a hajnali hálószerelés.
-
ML320
senior tag
Plusz egyre több az önjelölt szervizes, aki otthonra megvette a chietuningentender márkát, ami überel mindent, me' occsó, és ajánlja orrba szájba. És persze amikor nem tud vele mit kezdeni, akkor szidja a boltot, mert átverték a vevőt, használtat és/vagy rosszat adtak el.
Vevő vissza, a bolt szidja az ismerősét (sokszor jogosan), de a végén kénytelen pénzt visszaadni, mert a drága vevő feljelentette őket. Miért is? Nem jegyzőkönyvet kapott, hanem munkalapot. A boltra rászáll még az APEH, a VPOP, ANTSZ, és Hit gyületkezet... Stb.... Ha tőkeerős (mint minden magyar vállalkozó), akkor kiheveri. Ha nem, akkor még egy ok: roló.És még egy dolgot: Mennyi volt egy-két-három éve a pendrive, a monitor, a DVD-író, és a többi. Pöcs árak vannak, a meló meg ugyanannyi, ha az adminisztrációkat nézem, akkor meg még több. A forgalom - és így természetesen a profit is kevesebb.
-
lúzer
veterán
válasz
TheReMiXeR #6329 üzenetére
fasza...
-
rovar1
csendes tag
igen ám csak sokan még a tavalyi noti v lcd tv hiteleket nyögik. Na az ilyeneknek próbálj meg eladni enermax tápot (kontra mercury).
Ezt be kell ismerni, az igényes vevőből sajnos egyre kevesebb van. A probléma nemcsak szociális, inkább makrogazdasági. Egy időre most a gatyi lesz a tuti biznisz! (bár ne legyen igazam) -
Dzoli
tag
Ez van, jól írod
Nálunk év elején zárt be egy kis üzlet, de a nagyobbak is döglődnek 130 millás forgalom mellett. Az egyik bezár, másik kinyit.
Még mindig sokan látnak fantáziát benne, de már egyáltalán nem olyan jó biznisz, mint volt sok évvel ezelőtt.
Hulladékot meg akkor sem fogok árulni, és inkább drágábban szerzem be, de meglegyen rá a gyártó álltal vállalt jótállási idő, stb. -
ML320
senior tag
Nem is volt üzlet. Írtam: gonosz lévén adtam meg ezt az árrést. Pénzük nincs, tehát mindenféleképpen onnan vettek (ha vettek), ahol utalást kaptak.
Csak szimplán szivatásként a beszerzők és a pénzügyesek magyarázzák ki egymás között, hogy miért a 20-30%-kal drágább áron kell megvenni ugyanazt a cuccot.Amúgy az olyan partner, aki 20-40M körül visz egy évben, az kap 6%-ot. Ez alá nem megyünk mi sem. Ingyé dolgozni? Brrr...
-
g@bo
nagyúr
ebbe döglik/ött bele egy halom kisker....
kőkemény árverseny, ahol a depon a legolcsóbb, oda mennek.
ilyen a vásárló, már 50 ruppóért elmegy máshova.ezért kéne alapitan céget, olcsóság, majd max 1-2 év mulva roló. minden olcsó szemetet árulni, kotvák gari, csak profitra menni.
az emberek ugyse tanulnak.
mustár is tömve.
-
ML320
senior tag
Mi legalább szóba álltunk a beszerzővel. Ő nem tehet arról, ha a pénzügy egy rakás ***-ból áll. De azon mindig is mosolyogtunk: hoppá, a x Kft fizetett! Ezek akarnak valamit! Két nap múlva jön a fax, hogy noti/LCD/server kéne. "Természetesen" 30 napos utalás.
Anyátok. 3%-os árrés, és kp. De hát milliós érték van? Nem gond, elfogadjuk az előre utalást is. -
lesaux
veterán
Féloff: dolgoztam egy cégnél, ott olyan volt a fizetési morál, hogy amikor kellett venni valamit, felhívtuk az egyik ismerős számtechboltot, hogy XY Kft. vagyunk, ezmegaz kéne. Közölték, hogy ha készpénzzel fizetünk, akkor se szolgálnak ki. Nem kicsit volt kellemetlen még telefonon keresztül is égni a f@szadék főnökség hozzáállása miatt.
-
ML320
senior tag
válasz
TheReMiXeR #6316 üzenetére
Nagy cég, természetesen nagyon rossz fizetési morállal.
Meguntuk, csak kp-re vihetnek el cuccot. Egy ideig nem jelentkeztek, aztán szépen visszasomfordáltak.
A beszerzőjük néhány tenderrel megkeresett minket. Ajánlatkérés, több tucat notira, egyébre. Gonosz lévén pár százalékkal ajánlottam ki mindent, de szigorúan kp-re!!! Árban mindent nyertünk. Mások meg beépítették a késedelmi kamatot is. Voltak szép eltérések. -
ML320
senior tag
válasz
TheReMiXeR #6316 üzenetére
Tudom én jazt
Nálam is lerakták a tizest az asztalra, hogy a fölét majd holnap hozzák. Hehe... Próbálkozni lehet
Amúgy meg miért hiszik azt a vevők, hogy a forgalomért mindenre képesek vagyunk? -
TheReMiXeR
senior tag
Nem vagyok rugalmatlan, de olyannak adni "hitelt" akit nem ismerek manapság a csődbe vinne. Rengeteg olyan fazon van, akinek adok egy "promó" kábelt pár száz Ft-os tételben azzal a szöveggel, hogy majd jövök még, aztán soha nem jön vissza. Ez 1 év alatt tízezreket jelenthetne. Tudom éves szinten ez nem sok, de még is....
Egyébként az ingyen dolgokat inkább a törzsvevőknek adom, mint valami jöttmentnek.Szvsz így igazságos. Szoktam mondani : "ki kell érdemelni"
-
rovar1
csendes tag
válasz
TheReMiXeR #6313 üzenetére
a vidéki üzletünkben volt egy öreg muki, aki az unokájának vitte a lemezeket. De mire a bolthoz ért, mindig elfogyott a pénze -az a komoly pár száz forint
- sztem eltintázta, mert én csak illuminált állapotban találkoztam vele.
Az összeget mindig felírtuk, aztán mikor már több ezer forintra rúgott a tartozása, beállított egy kisméretű festménnyel, mivel a felesége festegetaztán ki tudja, lehet hogy egy Márffy Ödön -re cserélhetem pár év múlva
-
ML320
senior tag
válasz
TheReMiXeR #6313 üzenetére
Rugalmatlan vagy
-
TheReMiXeR
senior tag
-microSD-t keresek 1gigásat
-van, ennyibe kerül
-kérem, de az jó ha holnap hozom be a maradék 720Ft-ot?
-???
-mert csak ennyi van nálam
-no, ilyen hitel nem volt még itt és nem is lesz
-akkor írjuk fel Lxxxxx Tibor nevére
-ezt most hogy is gondolod?
(a srác még soha nem volt itt, az L.Tibor név se sűrűn vásárol itt)
-felírod a nevére és majd fizetjük
-na, ez nem fog menni...
-akkor köszi... viszlát -
ngabor2
nagyúr
válasz
keresztapad #6308 üzenetére
a tartalomba nem lehet belekötni, de a stílus kicsit meredek. kicsit nyugodj le.
-
lúzer
veterán
válasz
keresztapad #6308 üzenetére
természetesen azt várja meg
peace
más: egyébként szvsz. azt ne emlegesse senki, hogy ennyit és ennyit rendelt a cégnél, mert az árrést nézve nem egy nagy összegről van szó
kivéve ha céges beszerzésről van szóbocs, inkább várjuk a jó sztorikat
-
Rover623
félisten
válasz
keresztapad #6308 üzenetére
Azért megpróbálhatnál kicsit nyugodtabb hangvétellel fórumozni...pláne hogy nem is vagy érintett...
Egyszer már figyelmeztetve lettél... -
keresztapad
csendes tag
Miért pofázol bele ha nem értessz hozzá? És miért akarsz HoReSz barátunk nyakába varrni egy perköltséget? Vagy Te ezt élvezed? Vagy netán kifizeted neki? Világosan meg van fogalmazva, hogy elállás esetén az értékesítő köteles az általunk kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni.
Tehát ha legkésőbb vagyis a Harmincadik napon fizeti vissza akkor sem követ el jogsértést ! -
lúzer
veterán
válasz
HoReSz1975 #6302 üzenetére
pereld be őket
pénz visszajár, és még járhatnak Kecskemétre a bíróságra -
keresztapad
csendes tag
válasz
HoReSz1975 #6302 üzenetére
Hát szar ügy,, de ha a kereskedő előzetesen nem tájékoztatott bennünket az elállás jogáról, a 8 munkanapos határidő meghosszabbodik 3 hónapra. Ha a tájékoztatásra ezen az időtartamon belül sor kerül, az elállásra nyitva álló 8 munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót kézhez kaptuk. Sőt elállás esetén az értékesítő köteles az általunk kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni. Így van ez akkor is, ha a kereskedő megrendelésünket nem tudja teljesíteni.
Nézz utána az internetes vásárlás szabályainak :
http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/infokamp/internetesvas.html
Ettő függetlenül tényleg megoldhatták volna rugalmasaban is ezt a dolgot !
-
Adrián29
aktív tag
válasz
HoReSz1975 #6302 üzenetére
Pont jövőhéten terveztem,hogy vásárolok náluk
-
tlac
nagyúr
válasz
HoReSz1975 #6302 üzenetére
-
Nyugdíjas
nagyúr
válasz
HoReSz1975 #6302 üzenetére
Ez itt nem ennek a helye.
mindazonáltal megértem a problémádat,félreétés ne essék,csak ennek megvan a maga topicjaRáadásul én is kecskeméti vagyok,és én is a Lingvinben vásároltam régebben mindig
-
HoReSz1975
őstag
Hi @ all
2008.02.01. -én vettem egy ASUS P5N -E Sli alaplapot az IPON -ból [link]
Hétvégén össze lett rakva a gép, azzal a hibával szembesültem, hogy, ha bellépek a BIOS -ba, majd ki, SAVE & EXIT parancsnál leállitja a gépet teljesen, ugyanezt csinálta a RESET gomb megnyomásánál, és a Windows újeaindításánál, persze amikor játszottam, akkor is leállt a gép...
Hétfőn jeleztem a boltnak, kedden vissza is lett szállitva, internetes rendelés volt. Persze arról hallgattak, hogy 8 napon belül vissza kellett volna kapnom a pénzemet, 17/91 -es paragrafus, mivel internetes vásárlásnál, közölni kellett volna velem ezt a boltnak. Az gépet kiprobáltuk másik táppal és videokarival, de ugyanezt produkálta. Azóta már majdnem 3 hete szívat a bolt, és nem kaptam semmit, se csere se semmi, mindig leráznak telefonon.
Most már meguntam és vettem egy másikat, vagyis GIGABYTE -ot GIGABYTE GA-N650SLI-DS4L...
Hiába mondtam, hogy minden évbe 100.000 -ret költök náluk, hiába ugattam semmi.
Többet a bűdős életbe nem fogok vásárolni náluk.
Persze azóta sem láttam semmit még ( Szemét rohadt egy banda )
Itt Kecskeméten a Lingvin -ben azonnal cserélnek, mihelyt megtehetik, hogy ne veszítsék el a vevő állományt
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- SSD kibeszélő
- Milyen notebookot vegyek?
- Formula-1
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- AKCIÓ ÚJ Bontatlan Macbook Pro 14 M4 MAX 14 32GPU 36GB 1TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető Deák
- BONTATLAN Új Ipad 9th 10th 11 gen. Air 6 7 , Ipad Pro Mini 7 IPADEK Azonnal DEÁK Térnél Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 17 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Dell Precision 7740 Workstation 17,3", i9-9980HQ, 32GB, RTX3000 6GB
- Gamer PC - i5 14600k, RTX 3080 és 32gb RAM + GARANCIA
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 128GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3400, 94% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3653,90% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest