Új hozzászólás Aktív témák

  • szaboz80

    újonc

    Én is friss iPon-"rajongó" vagyok, aki most járja a garanciális ügyintézés rögös útját...

    Októberben vettem egy konfigot monitor, billentyű és minden periféria nélkül. Minden tök tuti, míg kb egy hete nem kapcsolt be a monitor és kizárólag RESET-gomb segített. Azonnal e-mail, ahol válaszban megkaptam a menetrendet. Futár rendel, elszállít a komplett gép (hétfő), tegnap kaptam a levelet, hogy foglalkoznak az ügyemmel. Én happy, mert bízom a gyorsaságban, hogy ne kelljen sokáig gép nélkül tengődnöm.

    Az egyetlen, ami furcsa volt számomra a következő kérdés: Milyen verziószámú illesztőprogramot telepítettem?! (emellett a csatlakozás típusára is kíváncsiak voltak, ezt megírtam)

    Van, aki ezt fejből löki, merthogy a gép gyakorlatilag ott ketyeg az ő asztalukon? :W No, ezt nem tudtam megválaszolni...

    Egyébként ezt a kicsit "időhúzás-szagú" levéltől eltekintve, nekem pozitív a véleményem, mert a rendelés, fizetés, kiszállítás flottul ment.

Új hozzászólás Aktív témák