Aktív témák
-
Gorneck
legenda
Gondolom itt a konfig annyira itt nem számít!?
Sapphire 9600XT FireBlade no tuning:
Pixel Shading: 227,8; 125,60; 164,53 -
Thom!
veterán
Jó lenne tudni Cat 4.2 vs. 4.3 mennyit nőtt az eredmény mert PS teljesítményen sziszoltak a mérnökök.
Már aki veszi a fáradságot. :)
[Szerkesztve] -
rudi
nagyúr
Ott van a TRAoD az REFERENCIA DX9 HLSL, kb annyit tud referenciában az NV. Azért nincs még több DX9es game mert a többiek akik HLSLben csinálták a játékukat azok most cg-ben meg asszemblerben csiszolgatnak. Remélhetőleg az NV4x-ek már nemcsak gyorsak lesznek, hanem gyorsak a REFERENCIÁBAN is! CG-s és assembleres az Aquamark (és így az aquanox is talán bár biztosan csak a benches részt csiszolták finomra) és asszem a codecreatures is. Szerintem keményen DX9-es akart lenni a DeusEx ''2'', de nem jött össze nekik a bloom filter és a többi sem...
-
fLeSs
nagyúr
válasz
-=V3rthil=- #317 üzenetére
namost driverben mindent kikapcsoltam (4xAA és 16xAF volt eddig, nemtom, hogy számít-e)
1 point : 173 fps
3 point : 96 fps
Proc marble: 186 fps
de ez már 9800 Pro. -
-=V3rthil=-
őstag
Radeon 9700Pro alapon (325/620) :
1 point - 150,07
3 point - 82,5
Procedural Marble - 176,97
Mindegyik 1024*768-ban futott -
fLeSs
nagyúr
FX 5900 Ultra tehát
- Lighting 3 point light PS2.0 - 26 fps
- Lighting 1 point light PS2.0 - 45 fps
- Procedural Marble PS2.0 - 133 fps
9800 non-Pro:
- 3 point light PS2, 32bit precizitás: 77 fps
- 1 point light PS2, 32bit precizitás: 125 fps
- Procedural Marble PS2.0 : 145 fps
és 9500 Pro:
- Lighting 3 point light PS2.0 - 69.64 fps
- Lighting 1 point light PS2.0 - 124.41 fps
- Procedural Marble PS2.0 - 124.79 fps
:D -
divot
veterán
Két dolgot jegyeznék meg:
1. Mint ha ezzel a forceware 2-es driverrel csökkent volna a 2.0-ás shaderek esetén a teljesítménykülönbség: korábban talán 4*, most már csak 3* jobb egy 9800PRO, mint egy 5900Ultra. :O
2. Ha beveszitek a tesztbe, akkor ne csak a száraz tényeket közöljétek a rightmarkból, hanem azt is, hogy mi miért annyi, amennyi. Mert ezzel igazán meg lehet világítani, hogy mit is cseszette el (vagy diplomatikusabban fogalmazva mit is gondolt másként) a nVidia. -
fLeSs
nagyúr
Ezt írta divot:
Ja, és a d3d rigtmark 4.0-ás verziójából három mérés 1024*768-ban:
- Lighting 3 point light PS2.0 - 26 fps
- Lighting 1 point light PS2.0 - 45 fps
- Procedural Marble PS2.0 - 133 fps
Radeon 9800Pro @ 9800 non-Pro szintén 1024x768, 325/590-en :)
- 3 point light PS2: 77 fps
- 1 point light PS2: 125 fps
- Procedural Marble PS2.0 : 145 fps -
rudi
nagyúr
Ez nem igaz! HLSL nagyon is jó meg ügyes és kellemes, sokan szeretik is csak az a baj vele (nem is vele hanem az NVvel) hogy NV cuccokon nagyon szarul teljesít a kód amit generál, különösen VSben. Fantasztiks jó példa a VS gyengeségre éppen a Rightmark geometriai része, ott siralmas az NV, de nem a gyengeség miatt hanem a felhasználható regiszterek hiánya miatt. A HL2 ezért nincs még kint mert nem tudják rendesen összefércelni...
-
faster
nagyúr
válasz
-=V3rthil=- #292 üzenetére
Nem hiszem, hogy benne van. Így is túl nagy már a tranzisztorszám. Annak idején a Microsoft a Shader2-őt az ATI R300-ról mintázta, a Shader3-at pedig valószínűleg az akkor készülőfélben levő NV30-ról, amiről már a megjelenése előtt keringtek pletykák, hogy nagy a fogyasztása, problémás a 130nm-re az átállás, a DDR2 ram nem váltotta be a hozzáfűzött reményeket, stb.
A tranzisztorszámot valószínűleg nem tudták feltornászni, így egy félig kész VS3 és PS3-at raktak bele, (főként a vertex shader egység az, ami majdnem maradéktalanul teljesíti a VS3-at), ezért lett olyan az NV3x széria, amilyen. -
-=V3rthil=-
őstag
LOL:DD
-
divot
veterán
válasz
-=V3rthil=- #294 üzenetére
Szép. Az volt odaírva nagy betükkel, hogy: FX6000 BBA. :P
-
-=V3rthil=-
őstag
:DD És legalább szép volt?:)
-
divot
veterán
válasz
-=V3rthil=- #292 üzenetére
Akkor egy pillanatra beleláthattam miként is képzeli a nVidia a jövőt... És 6 fps-t láttam az időrésen. :D
-
-=V3rthil=-
őstag
Arról korábban is lehetett olvasni, hogy az nV35-ökben már benne van hardveresen a PS3.0, csak le van tiltva, mert nem használható, hibás. Gondolom, ez most nagyon hasznos az nV-nek, ezen tanulmányozhatja a dolgokat, és tapasztalatokat gyűjt az nV40-hez. Engedélyez 1-2 feature-t, hogy vizsgálódhasson, de ezek gyakorlati alkalmazásra (mint a mellékelt ábra mutatja) nem elegendőek (sebességük miatt gondolom). De ez csak SZVSZ:)
-
sirály12
őstag
válasz
-=V3rthil=- #283 üzenetére
Igaz. :U :B
-
-=V3rthil=-
őstag
Hehe, ez érdekes...:))
Amúgy az failed (1 db L) - csak hogy belekössek valamibe, sorry...:C -
sirály12
őstag
na lefuttattam.
Lighting 1 point light PS2.0 - 167,15 fps
- Lighting 3 point light PS2.0 - 76,88 fps
- Procedural Marble - 213,66 fps
- Procedural Water PS2a - FAILLED
- Lighting (Cook-Torrence) PS2a 3pointig light - FAILLED
Ez a két uccsó nekem mér nem megy. Köcsög FAILLED. -
divot
veterán
Mások?
-
-=V3rthil=-
őstag
:C
-
divot
veterán
válasz
-=V3rthil=- #275 üzenetére
Kis önigazolás, nemde? ;]
-
-=V3rthil=-
őstag
Én majd szívesen megnézem, csak most HALO-t töltök le... De utána beizzítom, ha más nem teszi meg addig!
-
divot
veterán
ATI-t! :O
-
divot
veterán
Szóval annyit kellene tenni mindössze, hogy a PixelShader tesztekből lefuttatni 1024*768-ban ötöt.
Ezek:
- Lighting 1 point light PS2.0 - 26 fps
- Lighting 3 point light PS2.0 - 45 fps
- Procedural Marble - 133 fps
- Procedural Water PS2a - 5,37 fps :O
- Lighting (Cook-Torrence) PS2a 3pointig light - 6 fps :O -
divot
veterán
Valaki ATI kártyával kipróbálhatná a hat, vagy hét PS2.0-ás tesztet 1024*768-ban. Két perc alatt megvan, és akkor kiderülhet, hogy az új forceware driver valóban javította-e az FX kártyák shader kezelését.
-
divot
veterán
Asszem tévedtem.
Az FX5900LE kártya VS2.0-ban és PS2.0-ban is szépen teljesít, de PS2.a-ban szinte nullát. Már csak azt kellene tudni, hogy mi ez a PS2.a? :F -
divot
veterán
Tyű, most nézem, hogy ugyanazt sikerült, mint Rudinak. :B
-
divot
veterán
Kész az új 1.4-es verzió. Még több finomság. :C
[L]http://3d.rightmark.org/downloads/D3DRightMark1050.exe[/L] -
rudi
nagyúr
Van új D3D RightMark, már PS 3.0 támogatással :D [L]http://3d.rightmark.org/download.shtml[/L] amint lesz időm megnézegetem közelebbről is.
-
rudi
nagyúr
Hát nem a legszerencsésebb topicválasztás... no de sebaj...
Jó lenne többet tudni a konfigról mert egyáltalán nem biztos hogy a VGA a ludas. Nekem régi 800as celeronnál akkor csinált ilyet ha a CPU átalakító nem illeszkedett rendesen, de volt már ilyen monitor hibájából és az is lehet hogy por van az AGP foglalatban. Azt tudom javasolni hogy csinálj magadnak egy topicot és a kártyát próbáld ki valami másik gépben. -
tsong
csendes tag
Sziasztok!
Nem találtam megfelelő topicot - úgyhogy ide írom a problémámat: nagyon gyanús nekem a videokártyám (sima geforce2 mx400) lehet, hogy hibás. Néha bekapcsolom a gépet, de a videokártya nem küldi a jelet, 2x 3x is újra kell indítanom.
Meg az is érdekesnek tűnik hogy windows újratelepítés után minden okés volt - megváltoztattam a felbontást meg a képfrissítést, újraindult és kékhalál... - lehet hogy nem a vidkártya a hibás - hogyan tudnám letesztelni (gari szempontjából is fontos, bár most nem kerülnek túl sokba az ilyen kártyák, deazé mégis jólenne gariba visszacserélni).
Köszi a segítséget előre is! -
rudi
nagyúr
válasz
Bandit21 #261 üzenetére
Semmi extra, most jegelem mert vizsgázni kellene. Jövő hét közepére otthon leszek akkor összerakok valami angol szöveget hozzá és elkezdem ostromolni a nyugatot valami Volari-s eredményekért, asszem van pár feldolgozatlan Radeon eredmény és gf3, ja és 3-4 miniteszt. Szerencse hogy fenruár első hete szabad :C
-
Soxeretettel várom a R4xx nV4x szériát, nekem úgyis ez marad a gépembe ami van, az egyetlen fontos dolog, h a game-fejlesztők végre ne ATI/nV-re csinálják a game-eket hanem az ÖSSZES FÉLÉRE ami csak lehet, és járjunk jól.
OFF
Ha az nV-nek az 1 éves tech fejlődés csak arra volt elég, h utolérje a 9700-et, akkor nem tudom mi lesz velük ha az Ati ÚJ chiped dob ki, nem pedig ''csak'' egy javítottat. De ez csak egy hozzánemértőtől származó demagógia. De komolyan.
ON
D3D Rightmark ügyben vmi újdonság? -
rudi
nagyúr
-
válasz
Alvin_ti4200 #255 üzenetére
Azért mondtam, h ilyen áron, ilyen árkategóriás versenytársakkal amíg van addig 100% OK!
Csak ha elfogy akkor mi lesz? -
Alvin_ti4200
félisten
válasz
-=V3rthil=- #256 üzenetére
OFF
Én valszeg harmadszor fogok nekifutni az analízisnek, mert olyan marha lusta vagyok megtanulni a tételeket:O Éljen a számítógép:F
ON -
-=V3rthil=-
őstag
Hi! Nem felejtettem el, megcsinálom a 9700 tesztet 9800np órajeleken is (325/290), csak eddig nem nagyon volt időm. És mivel meghúztak közgázból, ezért lehet, hogy keddig nem is nagyon lesz. Ami meg azért gáz, mert hétfőtől megyek LANpartyra, ahol meg nem lesz net, szal lehet, h még várat magára kicsit a dolog... De ígérem, amint tudom, megcsinálom...
OFF
Még mindig nem tudom, hogy minek kell műszaki infón közgázt tanulni... SZÁNALMAS! Azért gáz, hogy a ''normális'' tárgyakat egész jól vettem, ebből a szarból meg meghúznak... Na mind1, bocs az OFF-ért, csak kicsit ideg vagyok...
ON
Jóéjszakát mindenkinek! -
A baj csak az h ha nem az árat nézzük, hanem a tech fejlődést akkor igen csak szomorú a helyzet.
Ugyanis a húzott 5900LE=5900/U ami a 5800 hájtekkelt változata, ami meg a 9700 legyőzésére készült... szóval 1 generációval vannak lemaradva... De így ilyen áron OK a 5900LE csak nem tudom mi lesz ha elfogy, meg ha kijön az R400/420 vagy mi.
mindenféle vitát elkerülve a PS/VS 2.0ás gamek-ra gondolok
[Szerkesztve] -
divot
veterán
válasz
Bandit21 #251 üzenetére
Konklúzió számora az, hogy a 2.0-ás shaderekben az ATI megvalósítása sokkal jobb, de mivel nem csak ilyenekből állnak a játékok, 5900-tól fölfelé ezt izomból (brutál órajelek) viszonylag jól kompenzálják a nvidia kártyái. Lásd Far Cry, a húzott 5900LE hozza a 9700-ak teljesítményét.
[Szerkesztve] -
OFF
''Uppolnám'' (ápolnám... jó kis szóvicc mi? :DDD)
Szóval ha van új alany, táblázat, konklúzió turpisságra fényderítés akkor jól jönne róla 1 kis info...
ON -
rudi
nagyúr
válasz
-=V3rthil=- #249 üzenetére
Köszi, megnézem. Tőled jó lenne nekem egy 325/290es eredmény hogy hozzámérhessem a moddolt 9800SEhez.
-
-=V3rthil=-
őstag
Hello! Megcsináltam a teszteket 330/660-ra húzva, és helyenként elég érdekes eltéréseket tapasztaltam... Bezippelem, és ezt is elküldöm a 2-es freemail-re! A konfig maradt, csak 325/620-ról 330/660-ra húztam.
-
Skubiztam is erősen és dagad a mellem... :))
Annyit megteszel h a testbed-nél a confogomhoz a default 9800pro mellé odabiggyeszted h a 9800XT is az én nevemhez fűződik, ha már lúd legyen kövér... :DD Amúgy naccerű az egész cucc! Függetlenül az eredményektől profi úgy ahogy van, láttam a 3dm2003 topicban h ott is összesítenél mikorra várható?
[Szerkesztve] -
rudi
nagyúr
válasz
-=V3rthil=- #246 üzenetére
Megkaptam, felraktam, átszerkesztettem a szöveget is, lehet menni skubizni
[L]http://vganfo.uw.hu/rightmark.html[/L] -
-=V3rthil=-
őstag
Rudi, megkaptad a teszteredményeimet? A miniteszt2-re küldtem még tegnap este!
-
-=V3rthil=-
őstag
OK, thnx, megcsináltam alapfrekiken, no AA/AF, akkor elküldöm neki!
-
válasz
-=V3rthil=- #242 üzenetére
Ha már nem jönne azért írom, uaara mint a miniteszteket,
miniteszt1@freemail.hu
miniteszt2@freemail.hu
miniteszt3@freemail.hu
miniteszt4@freemail.hu
miniteszt5@freemail.hu
Válassz! -
-=V3rthil=-
őstag
Nah, itthon vagyok, most nekiállok tesztelgetni asszem:))
Kb mennyi idő a 3 batch? Megvár valaki?:C Akkor benyomom ide rögtön az eredményeket + elküldöm Rudinak. Tényleg, milyen címre is küldjem, Rudi? -
Téged is látni errefelé... :)
Sztem azt rakd föl akitől a legtöbb adat megy el. Mmint aki többféle frekin, többféle AA/AF beállítással tud tesztet küldeni.
Azt írtad (látszik is) az ATI-knál nincs számottevő különbeség a 32/16 bitben, ez is 1-1 sorral kevesebb, továbbá említetted h 1 pár tesztnél sincs különbeség a különböző beállítások között. Ezeket is kihagyhatod. Van az a link ahol külön a táblázat elérhető, ott alul ha különválasztod a noaa/noaf-et a 4*/4*.től az is csökkentheti az egyes táblázatok méretét, bár az is jó ahogy most van h egymás alatt van a noaa/af a 4*/4* mert így jobban összehasonlítható.
Mivel a tech. hátteréhez nem értek, könnyen beszélek, gondolom mennyi munka lehet vele...
Amúgy meg szófosásom azért van mert már nem is látok az alkotmányjogtól :O -
rudi
nagyúr
[L]http://forum.rightmark.org/topic.cgi?id=1:10[/L] :)
-
rudi
nagyúr
válasz
-=V3rthil=- #236 üzenetére
ÁCSI! ROSSZ A LINK!!!
itt a jó: [L]http://3d.rightmark.org[/L]
az a másik is rightmark és asszem xbitlabs-os tesztekben azzal mérnek (de valami újabb verzióval) azt az oldalat régen nem módosították.
VGAnfo-s downloadban van jó D3D RightMark -
-=V3rthil=-
őstag
Beta 7 van a címen, amit Alvin belinkelt! Nekem otthon van public beta 3, de azzal a múltkor nem ment a batch, amit a vganfo-ról leszedtem... Most ezt már lekapom, itt rendes elérés van (nem otthon vagyok), aztán teszek vele egy próbát... Mindenesetre ez 20 mb...
-
rudi
nagyúr
válasz
-=V3rthil=- #233 üzenetére
Érdemes letölteni, ''csak'' 6MB és sokkal többet ér mint a 20-100MB közötti tesztek. Az a 3 batch amit csináltam jó az 1.0.4.9-es verzióhoz - public beta 3 asszem. Ki kell őket tömöríteni és open batch file vagy valami hasonlóval megnyitni aztán run batch és a végén save valamilyen HTMLbe.
Legegyszerűbb innen levenni [L]http://vganfo.uw.hu/download.html[/L] itt van rightmark és egyben a 3 fontos teszt (kb. 20-30perc alatt fut le a három) és van fenn egy 9600pro eredménycsomag amilyet Tőled is várok.
Jó lenne, ha csinálnál nekem 9700pro és sima 9700 frekikkel si tesztet. A netovább netovábbja meg az lenne ha csinálnál egy tesyűztet 325/290ne hogy hozzámérhessem a 9800SEhez.
FONTOS!
Mielőtt tesztelni kezdesz olvasd el a rightmarkos oldalamon a teszteléssel kapcsolatos részt. -
rudi
nagyúr
Beraktam Bandit21 4×AA/4×AF eredményeit a többi közé főleg azért hogy látszon 4×AF/AA mellett RV350 szinten van az R350, nemsoká berakok még többet.
KÉRDÉS:
Továbbra is rakjak fel minden eredményt amire szert teszek vagy hanyagoljam a hasonló eredményeket és legyem szigorúan 1-1 változat minden kártya/frekiből. Ez kicsit fölösleges kérdés mert pillanatnyilag Bandit21 és Drizzt eredményére lehetne ráfogni hogy egyezés, de éppen azok között is van érdekesség (p4 vs AthlonXP). Valami megoldás azért kellene mert most már veszett nagyok a táblázatok... Ötleteket várok!
Volt időm megnézni a ShaderMark 2.0 doksiát és abban van részletes textúra/aritmetikai utasításarány! Lehet hogy ez lesz a második tool amire rászabadulok :)
OFF
Igen moderálok :D örülök, hogy Ti is örültök neki :D Még csak kóstogatom a hatalmat, ami természetesen felelősséggel jár. Ha rajtam úlna minden ami OFFtopic az törölve lenne, de hát a PH nem csak ''szakma'' hanem haveri kör, szóval ez-az belefér de ha lehet akkor OFF/ON lözé, hogy aki nagyon keres valamit annak ne kelljen nyálaznia.
Amúgy úgy lettem moderátor hogy fLeSs ajánlott Parcinál és Parci szólt én meg igent mondtam.
ON -
-=V3rthil=-
őstag
OK, akkor lerángatom... Mondjuk modemmel nem leszek villám, de majd jelentkezem, ha vannak eredmények:)
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
-=V3rthil=- #231 üzenetére
Igen, azzal teszteltünk és jó hozzá.
-
-=V3rthil=-
őstag
Jójó, de az aktuális legújabbhoz van batch Rudinál? Ti azzal teszteltetek?
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
-=V3rthil=- #229 üzenetére
[L]http://www.rightmark3d.org[/L]
[Szerkesztve] -
-=V3rthil=-
őstag
Vííííí!! Rudi a moderátor:))
QL!
Amúgy ha valaki elmondja, hogy pontosan hogy teszteljek, akkor szívesen lenyomom az R9700Pro-n! Vagy Rudi oldaláról jó batch-et lehet letölteni? És honnan szedjem le a tesztelő szükséges verzióját? -
válasz
Alvin_ti4200 #227 üzenetére
Csak kiváncsi voltam, nincsenek ilyen ambícióim... Lehet megkönnyebbülni :)
-
válasz
Alvin_ti4200 #224 üzenetére
Ez amúgy hogy megy? Fölkérés alapján? Bár nem csodálom, h rögtön a VGA forum moderátora is lett, megvan hozzá az alap...
-
Alvin_ti4200
félisten
Rudi, te is moderátor lettél?:)) Gratula, lassan több moderátor lesz, mint újonc:DD
-
Hali, közbe rájöttem h még csak megcsináltam de nem küldtem el (vizsgák tudod...) szóval majd ha meglesz a XT 4x/4x és 6x/16x-ban is akkor megy majd el a 3 együtt! (vagyis nem három, több mert a geom full-t meg a HSR-t is megcsinálom de azokat csak NoAA/noAF-el vagy azok is kellenek 4/4 6/16-ban?)
rudi-MODERÁTOR... GRATULA! Nem is tudtam! :C -
rudi
nagyúr
válasz
Alvin_ti4200 #215 üzenetére
nem lettek túl jók hanem kérdőjelesek. Geometriában pl. egálban van a 8 és 4 pipes eredmény. HSRban veszettül RV350alatt van a 4 pipes eset. Shadingban talán minden OK, de jó alaposan az RV350 alatt van...
-
Driverben állítottam, és látszódott is a változás mind a képen, mind a FPS eredményben. Amúgy én meg azt nem néztem még h a progiban is lehet állítani...
rudi a 9800XT-ként csinált teszt első része a shaderfull noAA/noAF elment?
Most vizsgák várnak rám de a 7végére elmegy majd az xt 4/4x és 6/16x is. -
divot
veterán
Hát nem tom, az én 128 bites 4 pipes 9800SE-m az NFSU-ban igencsak beszaggatott, amikor a csatornában fölverte valaki előttem a vizet. :F
-
rudi
nagyúr
próbáld ki az aTunert ami a downloadban van fenn (egyelőre csak a főoldalról érhető el a download az egysoros infok között felül). Biztosan lehet valahogy állítan imert Bandit21 csinált nekem 4×AA/4×AF és 6×AA/6×AF eredményeket és azok különböztek.
Bandit21 hogy csináltad?
Hát akkor mégis 128bites! vakartam a tököt rendesen hogy miért lettek olyanok az eredmények amilyenek... -
5oZ
csendes tag
Üdv!
Biztos, hogy 128 bites, mert a ramok egy sorban vannak, nameg az egyéb tesztprogramokban kapott eredmények sajnos nincsenek ilyen közel a 9800pro-hoz.
A Rightmarkban egyébként hogyan kell AA és AF teszteket végezni? Ha a driverben kapcsolom be ezeket, nincs hatása (láthatóan nincs élsimítás, és az FPS sem csökken), ha a programban, akkor minden tesztnél egyenként kell átállítani, és itt ráadásul csak AA-t lehet megadni.
U.i.: egyébként király az oldalad :C, sok munka lehet benne. -
5oZ
csendes tag
Elküldtem az első teszteredményeket (AA és AF nélkül). Ami ezekből látszik:
a geometriánál nem számít a pipe-ok száma, ezzel szemben a hsr teszteknél igen jelentős az eltérés (4 pipe-al csak 6,5 FPS, 8 pipe-al viszont 40 FPS feletti az eredmény). A shading teszteknél a dupla pipe szám kb. kétszeres FPS jelent. Összességében 8 pipe-al a kártya a 9800pro-hoz képest az órajelnek megfelelő mértékben marad le mind a három tesztben, véleményem szerint a szűkebb memóriabusz majd csak az AA és AF bekapcsolása után fogja jobban visszafogni az eredményeket. -
rudi
nagyúr
No megszültem a Shading tesztek első felét is. A 3Diffuse és a 3 Diffuse + Specular eset teljesen világos, azt kaptam, amire számítottam de a marble és fire tesztekkel még kicsit tanácstalan vagyok.
Jó volt a meglátás hogy ezek szintetikus tesztek és egy-egy fícsörre mennek rá (különösen a geometria tesztek), szóval távol állnak a valsó gamektől, arra jók hogy az egyes architektúrák gyenge pontjait feltárják.
Mindenesetre egyet tudok csak mondani, amit mindenki tud már régen hogy ez a 4/2 meg intelligens 2.0+os shaderes felállás nagyon nem lett jó a DX9hez, gyakran a 4/1es ''buta'' shaderes RV350 is veri az NV35öt, tényleges FULL DX9es alkalmazásoknál (ha van ilyen egyáltalán a teszteket kivéve) semmi értelme egy lapon emlgetni az NV35at és az R350et. FreeM pedig szúrja az általános UCjét ahova akarja, 32biten (na jó 32 vs 24biten) több mint HÁROMSZOROSAn gyorsabb sz R350 shadere (ott a számok, meg lehet nézni). Lehet hogy az NV az árnyékok kirája (Ultra Shadow) de ATI a fényben jár (3 Diffuse+Specular teszt).
Ha lesz elég tesztem akkor majd átszabom a táblázatokat és csak olyan konfigok maradnak benn amik jól illusztrájlák a technikát, lehet hogy pár ember tesztelésének nem lesz meg a látszata de ez nem így van mert MINDEN hozzám eljuttatott eredményt felhasználok :) -
válasz
Alvin_ti4200 #207 üzenetére
értem mami megyek csicsiálni!
-
1részt ittam 1 keveset másrészt az arány szerintem, illetve a mondanivaló mindenképpen érthető volt természetesen van játék aminél elég a 30Fps van pedig ahol a 60 is kevés.
DE most még UT2003 1280*1024-ben 4xAA 8xAF-el megy 50-80FPS-t ez bőven jó...
Én a jövőről beszéltem.
[Szerkesztve] -
anaqer
veterán
válasz
Alvin_ti4200 #202 üzenetére
Játéka válogatja... van ami elviseli az alacsony FPS-t, van ami nem. Általában a pörgősebb (pl. multis) cuccok szeretik a háromszámjegyű FPS-t, viszont egy lassabb, lopakodós játék (pl. tcsc) kevésbé érzékeny.
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
-=V3rthil=- #201 üzenetére
Nekem 9700Pro a gépemben ugyanannyit nyomott 3DMark03-ban, mint az 5900XT.
-
-=V3rthil=-
őstag
jaja! Ezen kívül szvsz attól, hogy néhány PS2.0 tesztben lenyomja az 5900-t a 9600, még nem kell azt gondolni, hogy a gamék is jobban fognak futni rajta! Hiszen az nem tömény PS2.0, hanem van ott sokminden, és azért bruteforce-ban állva hagyja az NV az ATI-t (neeee, ne üssetek meeeeeg! Itt most az 5900XT/9600XT-re gondolok!!)! Szal nem lesz ekkora előnye (szntem nem is nagyon lesz) az ATI-nak játékokban! A benchekkel meg továbbra se lehet játszani:t , de akkoris:t )
2k1-ben ~16000-t hoz. Alapon van, tuninggal még nem igazán próbálkoztam.
Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Így használod a ChatGPT-t
- PlayStation 5
- Viszonylag olcsó, 26,5 hüvelykes QD-OLED monitor bukkant fel az MSI kínálatában
- Milyen TV-t vegyek?
- Autós topik
- urandom0: Kicsit most elfáradtam...
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- PowerColor Red Devil AMD Radeon RX 6800 XT 16GB Garanciával!
- Asus DUAL-RTX5070-O12G nVidia 5070 12GB GDDR7 OC videokártya bontatlan dobozában eladó!
- GIGABYTE RTX 5080 16GB GDDR7 GAMING OC - Új, 3 év garancia - Eladó
- Gigabyte GeForce RTX 2060 6GB Garanciával!
- Gigabyte Geforce GTX 1070 G1 Gaming 8GB Garanciával!
- Bomba ár! Dell Latitude 5520 - i5-11GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- BESZÁMÍTÁS! Asus Prime H370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3050 6GB Thermaltake V3 FSP 400W
- Apple MacBook Air M2,8/256GB,Dobozával,12 hónap garanciával
- LG 32UN880P - 32" IPS ERGO / 4K UHD / 60Hz 5ms / DisplayHDR 400 / USB Type-C / AMD FreeSync
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Blue Titanium Titán dizájn, Pro teljesítmény 128 GB
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest