Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz SoulReaver #11600 üzenetére

    Ezek alapján a fő kérdés a DPF, vagyis a részecskeszűrő.

    Nem vagyok naprakész a témában, amikor foglalkoztam vele (én is nézegettem Avensis-eket egy időben), akkori információim szerint Check Engine lámpa jelzi a problémákat. Ugye a DPF esetén regenerálási időszakok vannak, amikor a motor megpróbálja felhevíteni a részecskeszűrőt, hogy "kikormolja" magát. Ha ez nem sikerül, akkor egyre jobban "fulladni" fog a motor, és a rossz hatásfok miatt kigyullad a Check Engine lámpa.
    Ilyenkor jöhet az, hogy vagy kitakarítják a DPF-et, ami vagy sikerül, vagy nem ( pro és kontra is olvastam véleményeket ), vagy lehet cserélni, ami utángyártott esetén olyan 200e Ft-s összeg, gyárinál viszont akár fél millió felett is lehet.

    Injektor problémák esetén változatos dolgok történhetnek, egyeletlen járás, kopogó hang, akár un. sánta-módba (limp-mode) váltás, amikor korlátozza a teljesítményt, de lehet check engine, és stb.
    Az injektor-csere témaköre is változatos, sűrű városi használatnál nem csodálkoznék, ha már lett volna benne cserélve. Amúgy olyan 200 000 - 250 000 km körül szokták megadni magukat, de ez erősen függ a használattól és a karbantartástól.
    Annak a cseréje is változatos áron elérhető, a 4db alsó hangon azért 100 000 Ft körül mozog.

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák