Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz SoulReaver #11602 üzenetére

    Én két éve egy 1.4-es benzines, 75 lóerős, 2004-es Golfon majdnem 200 000 Ft-t fizettem ki egy Lambda-szonda probléma miatt, úgy, hogy amúgy a családban volt új kora óta, és alapvetően gondoskodva volt róla. De hiába, ami el tud romlani, az el is fog...

    Nem akarlak eltántorítani a Dieseltől, mert ha hosszú autópályázások vannak tervben, akkor lehet még így is megérheti beleugrani.

    De igen, én sem véletlenül söpörtem le anno az asztalról a 2.2-es, aztán a 2.0-ás diesel Avensiseket, mert ugye a benzines verziókban nincs még csak turbó se. Csak akkor rájön az ember, hogy hopp, az 1.6 (1ZR) és 1.8 (2ZR) motorokkal szerelt Avensis-ek ára évjárat / futott km arányaiban magasabbak, és választék is szűkebb, hiszen a vevők ezeket keresik, a piac meg beáraz.

    Amiket anno megnéztem, ott meg csúnyán szembesültem a hazai használtautó piaci körülményekkel (mondom, ez már bő két éve volt, tehát nem biztos, hogy mérvadó), volt rohadt aljú; volt sérülésmentesnek beállított, ahol a motortérben lehetett látni a durva hegesztési nyomokat; és volt olyan, amely a szervizkönyve szerint több, mint 30 000 km óta nem volt olajcserén ( az ilyesmit egy motor se köszöni meg ), és így tovább.

    Én végül az autóvásárlásra szánt összeget hitellel megtoldva egy új autót vettem (E210 Corolla Sedan 1.6 1ZR motorral). Nem állítom, hogy ez egyértelműen jó döntés volt részemről, teszem hozzá...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák