Új hozzászólás Aktív témák

  • KTTech

    veterán

    válasz Ck. #11960 üzenetére

    Soha nem gyorsítottam úgy, hogy végig az Eco sávban lettem volna :) én általában beleszaladok a power mód negyedéig-feléig, de amint elérem a kívánt sebességet azonnal felengedem a pedált egy pillanatra, hogy EV-re váltson a gép (a réginél erre csak városban volt lehetőség, mert csak kb. 60km/h-ig tudta az EV-t, a mostani meg 130-ig). Persze forgalomfüggő a dolog, ha nem első vagyok a sorban, akkor sokszor ki kell várnom, amíg megkavarják a levest előttem, mert azért elindulni nagyon tudnak a hibridek...

    A legjobb fogyasztást akkor fogod elérni, ha nem nagyon mész 100km/h fölé - ezt a Toyota is leírja, hogy odáig a leghatékonyabb a rendszer -, viszont a kívánt sebességet stabilan tartod, tempomattal (ACC-vel). Lehet még rajta faragni, de nem érdemes, nem lesz jelentős előrelépés, viszont sokkal több odafigyelést igényel. A guminyomás a gumi gyártója által megadott maximum érték 70%-a legyen - a Toyota is erre lőtte be átadáskor a guminyomásom -, ne amit írnak a gyártók (igaz ennek hátránya a némileg rosszabb menetkomfort). A gumi nem fog félrekopni, ezt már kitapasztaltam, tehát nincs lénylegesen túlfújva, a tapadással sem volt még gondom. Esőben kifejezett előny is tud lenni...

    Nekem ezek a lépések váltak be, de mindenki máshogy vezet :)

    www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

Új hozzászólás Aktív témák