-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz psycroptic #4800 üzenetére
De jó hogy ezt nem írja a használati, csak hogy hosszan nyomjam. Köszönöm kipróbálom!
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
-
ati05
aktív tag
Sziasztok!
Van egy 2000-es E11-es 1,4 97 lóerős vvti motoros corollám 217.000 km-rel.
Olyan hibája van hogyha erőlködik (pl emelkedőn felfelé) általában 2000-es fordulat környékén csörög.
szerintetek mi lehet a gond vele?
-
rob210
nagyúr
A motor csörög, vagy a motortér?
Mert akár egy elöregedett motortartó bak is lehet.
Cimborám, aurisa is ezt produkálta, mire kiderülr semmi baja, csak elszakadt a motortartó és terhelésre el tud annyit mozdulni, hogy a hővédőlemezt veri a kipufogo.De valóban, ha motorhang ki kell olvastatni az a legtisztább.
Renault power
-
ati05
aktív tag
válasz Ragadozó #4805 üzenetére
Nincs hibakód, nemrég egy másik hiba miatt (hőfokjeladó rosszalkodott) ki volt olvasva.
Rob210: hogy honnan csörög nem tudom, mert álló helyzetben soha sem csinálja.
Elvileg a vezérlés jó benne 5000 km-rel ezelőtt lett benne olaj cserélve, akkor még semmi baja nem volt.
Érdekes az hogy csak 2000 és 2500-as fordulattartományban csinálja és akkor is csak ha nagyobb gázt adok neki, érdekes módon mikor még hidegebb idő volt nem hallottam.
Azt még kipróbálom hogy beletankolok 98-as benzint.
-
tamas.nick
aktív tag
Nekem is hasonló problémám van, 1.3 VVTi Yaris.
Ha nagy gázzal gyorsítok, akkor 2000-es fordulatnál csörög valami, olyan fémes lemezhangja van, de én hátulról, a kipufogó környékéről hallom. -
Dani_kp
őstag
válasz tamas.nick #4808 üzenetére
Nekem pár hónapja csörgött ugyan így, amit írsz. Apró okból volt szerelőnél az autó, de mikor állt ki vele, meghallotta és visszaállt az aknára. Kilazult egy csavar, és katalizátort rezonált be.
https://ingatlan.com/33821564
-
tamas.nick
aktív tag
válasz Dani_kp #4809 üzenetére
3 szervizbe is elvittem emiatt, de egyik szaki se akarja meghallani, az első kettő meghúzta a csavarokat meg amiket tudott, a márkaszervizben cseréltek egy tömítést, de ugyanúgy fennáll a rezgés, annyit mondtak, hogy esetleg a kipufogó dobban elmozdulhatott a lamella és meg kéne hegeszteni, de azt meg nem vállalják.
-
kand Úr!
csendes tag
Sziasztok!
A kozeljovoben tervezem, hogy autot vasarolok. Van nehany kiszemeltem az egyik ezek kozul a corolla e11. Mivel olvastam rola, hogy strapabiro es megbizhato auto. Viszont nem mai darab es ezzel kapcsolatosan az lenne a kerdesem, hogy mennyire bonyolult alkatreszt talalni hozza ha esetleg valami elromlik benne? Esetleg csereszabatosak az alkatreszek a kesobbi modelekkel is? Erdemes manapsag meg ilyenbe fektetni?Halas lennek ha segitenetek!
-
tucsok.
senior tag
A Toyota RAV4 diesel 2.2 D-4D (2010 évj.) motorral van valami probléma?
"So say we all"
-
lsc
nagyúr
válasz molnarpeter #4816 üzenetére
Innen [link] ismerem a gondot, itt 2005-2009-et írnak. Ráadásul nem fiatal autók, ha gond volt velük nagy valószínűséggel már megoldották.
2010, hmm, Acheron Avensise mikori is volt? Ezt a kódolást meg nem értem.Az élet kegyetlen .
-
kand Úr!
csendes tag
Koszonom a valaszokat!
Masik, egyre tobbet olvasok a tipusrol es latom, hogy volt az olajzabalos gond a vvti motorokkal, meg miegymas. Kezdek megijedni, hogy megse annyira megbizhato az e11. Nyugtassatok meg!
Kerdesek: Azt honnan lehet tudni, hogy az adott motor cserelve volt? Mennyibe kerulhet egy ilyen moka kijavitasa ha az ember megis belenyul? Illetve ha motort kell cserelni lehet belejuk nagyobbat is tenni? -
-
kand Úr!
csendes tag
válasz Ragadozó #4823 üzenetére
Igen, de amit neztem az pont a faceliftes. Nem zarkoznek el a masiktol sem, de nincs folyamatos kinalat, foleg en 1.6-ost szeretnek. Ezert kerdezem ha talalok egy amugy tiptop veselampasat de rizikos vagy nem alatamasztott a motorcsereje merjek e beleugrani, ill. Mennyibe kerul a javitasa?
-
lsc
nagyúr
válasz kand Úr! #4824 üzenetére
Olyat kell venni ami nem eszi az olajat, ha kell ki kell kötni az adásvételiben. A javítás változó, megbontás után derül ki minden. Nagy szerencsével mehet vissza minden egy takarítás után, úgy csak a tömítések és a munkadíj van, az egy 100-asból megáll. Ha kell még valami /legrosszabb esetben akár blokk is/ akkor az zsebbenyúlós, igaz bontókban van cucc.
#4818) molnarpeter: Egy széria tömítésével volt gond, utána változtatott a gyártó. A kokszosodás szerintem nagyobb gond lesz.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
-
-
Retekegér
HARDVERAPRÓD
Sziasztok!
Kulcsházat keresek start-stop gombos autóhoz, viszont az itthoni árakat kicsit sokallom (8-10 k). Ebayen találni többfélét, egy ilyen olcsó megoldás mennyire lehet rossz minőségű?
<< Heimdal >>
-
Retekegér
HARDVERAPRÓD
-
csabi94
őstag
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek normális egy 2007-es 1,3-as Yaris-nál ez a motorhang? Nekem olyan, mintha csörögne a vezérműlánc, az autó tulaja is mondja, hogy fura hangja van (még női füllel is), de a szerelő szerint minden rendben, nem kell vele foglalkozni, állítása szerint semmi rendkívülit nem hall.
Amit még tudni kell a kocsiról, hogy 150.000-160.000 km között tart, ez a központi nyilvántartás szerint valós, az autó alváza (jó sok felületi rozsda) és a motortérben lévő 161.000 km-es cetli alapján lehet, hogy kicsit meg lett korábban tekerve.Itt tudjátok meghallgatni, hogy miről beszélek: [link]
Nekem az olajfolt sem szimpi amúgy.
Köszönöm, hogy segítetek!
-
tibor72
tag
Sziasztok!
Corolla 1.4 vvti 2003 indításkor 2 másodpercig úgy kerreg mint egy dízel, utána meg halk mint máskor és csak indításkor csinálja, menet közben sem jön elő soha. Mi lehet ez vajon? Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
tibor72
tag
Mobil 5-w30 15ekm-ként 410e+ (olajfogyasztás 1l/15ekm-en) Mivel ismerőstől vettem, Ő 200e hajtott bele és azt mondta az imént hogy volt lánc, feszítő patron, olajszivattyú csere, ez utóbbi pár száz km-rel ezelőtt, és ki is lett takarítva a blokk az olajsártól. A szerelő is végig ugyan az a személy aki csak toyotákat vállal/szerel most Ő is tanácstalan sajnos. Röviden ennyi. Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
-
tibor72
tag
Okoskodós rész: Ha az olaj feszíti elő, sem értem, mert az 5-w30-as olaj hidegen is nagyon jól szivattyúzható a 10 C fok pedig nem annyira hideg, és ez alatt nem jelentkezett, viszont most hogy 15 C fok felett járunk állandó a jelenség. Nem ismerem a szerkezeti felépítését az eszköznek, de valahol ott lehet a probléma (feltételezés ! ) hogy kifolyik belőle az a mennyiség amitől nem csörögne, míg feláll az alapjárati olajnyomás. Viszont ez új patron.... és újonnan egyáltalán nem csinálta a motor, ez is biztos. Tovább kutatok, ez maradt.
[ Szerkesztve ]
-
middleaged
tag
Sziasztok!
Új vagyok itt, a gondom egy 2000-es évjáratú, magyarországi T23-as,(1ZZ-FE).
Az autót tavaly nyáron vettem, szervízmúltra visszatekintő okmányokkal. Ez a motor ezen évjárat mellett-tudom,meg vissza is olvastam itt, szinte egy évre- nem problémamentes. Szóbakerült a "zöld" nívó, vajon, hogyan nézhet az ki? Az autó a vásárlást követően friss olajcserén eset át, (Mannol 5W-30), a nívópálcán kopott, alig észrevehető zöld elszineződés jellegű "jelzés" látható, ellenben szűrővel együtt is alig vett be 4 liter olajat, holott a javított motorok olajtöltete elvileg 4.2 liter. Vajon áteshetett- e ez a visszahíváson?
A kérdésem olyan értelemben fontos, hogy olvastam itt, hasonló korú, és jónak gondolt Celica a vétel követő 10k km után letérdelt. Az olajfogyi ennél cca 2 dl./ 1000km,-az eddig általam abszolvált közel 5000km alapján- amivel együtt is tudnék élni, csak elő ne jöjjön egyszer random valami extrém olajzabálás. -
Dare2Live
nagyúr
válasz csabi94 #4834 üzenetére
Egyetértek szerelővel. Melegen az 1szfe / 2szfe ledobja fordulatot 580alá olaj feszíti láncot ott ilyen. Semmi extrat nem hallok.
Olajjal meg ott ne foglalkozz.Motorteres cetli mindenesetre fura, ki rakta fel?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
lsc
nagyúr
válasz middleaged #4842 üzenetére
Amennyiben megadod neki amit kell hirtelen olajzabálás szerintem nem fog beugrani, rendben lesz az a motor.
Az élet kegyetlen .
-
csabi94
őstag
válasz Dare2Live #4843 üzenetére
Előző, vagy előző előtti tulaj ragaszthatta oda. Én a KEKKH-ból lekérdeztem a km állást, és ha minden igaz, valós. Arra gondoltam, hogy esetleg valami periódus vége lehet, vagy fene tudja. Váltó, motor, futómű, fék tökéletes (féknek néha olyan hangja van mintha rozsdás lenne a tárcsa, de nagyon jól fog). Egyedül az alvázon található helyenkénti felületi rozsda nem tetszik, illetve bizonyos alkatrészeken olcsóságot érzek. A múlt héten egy benzincsövet kellett cserélni, mert folyt belőle a benzin, szét volt mállva a cső. Na ez az autó 10 éves. Nekem most 18 éves autóm van, előtte 25 éves volt, de soha nem kellett benzin csövet (sem) cserélni.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz csabi94 #4847 üzenetére
~2008as gyártás az enyém is detto cserélni kellett benzincsövet, mert málott aztán már csöpögött.
A rozsda legszebb része, hogy nálam bal oldalon van jobb oldalon alig. [link]
Jelenleg fogalmam sincs mit csináljak vele, átrohadni ez nem fog 2éven belűl az tuti (12éves gariba nem fér bele) , lehet nyáron lekezelem, avval talán kibír még egy 10+évet.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...