-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolee3000
tag
válasz Dare2Live #5840 üzenetére
De fulextraban se megy 5.5fölé az ára szóval lehet az is kiesik.
Ezt a mondatodat nem értettem. Egyrészt miért esne ki vmi, attól, h. olcsóbb? Másrészt egy 1.6 szívós Corolla/Auris ára a legmagasabb felszereltséggel 7M felett van, és akkor az még nem is full extra. 5,5-ért fullosban max kisautót kapni, de leginkább már azt se.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz zolee3000 #5854 üzenetére
Szerintem egy IX20/Venga lábtérben, fejtérben akkora vagy nagyobb mint egy Auris, csomagtartóban meg nagyobb. Meg tologatni is tudsz és ha mindent beXelsz kivéve elektromosan nyitható panorámatetőt befér 5.5 alá. Alkuval talán az elektromosan nyitható panorámatetővel is. És akkor mindent beXeltél. És vszeg rövidebb ami áldás városban.
[link]Mondjuk én inkább lehet egy SX4re szavaznék az 1.4 turboval. Az is extrázva 1.4el bőven megáll 5.5 alatt és az 1.4es turbot azért nagy élmény vezetni. És abba tudtommal még nincs részecskeszürő. [link]
De egy Ford C-Max Titanium is befér 5.5 alá az meg már elég fulos és 470+literes alapból a csomagtartója, nem 360 mint egy Aurisé. És a toloajtó gyerek mellett áldás.
De annyira nem vagyok tisztába a piaccal körbe kell nézni.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Doki16
addikt
válasz diablo1984 #5855 üzenetére
Becsületesnepper szajkózza ezt állandóan. Nagyon szélsőséges egy állítás, én sem értek vele egyet.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
zolee3000
tag
válasz Dare2Live #5856 üzenetére
Az ix20-at nem ismerem, de Venga van a családban. Az egyterűs forma-kialakítás, bár vitathatatlanul praktikus, nekem nem jön be, a C-Max-ot ezért nem is néztem. (Árlistára egyébként most ránéztem, még a Technology is 5,8-ról indul, a Titanium meg 6,2-ről és akkor még sok feláras dolog is van, nemtom az a befér 5,5 alá Neked hogy jött ki. ) Amiről még nem tudhattál, hogy van néhány extra, amihez ragaszkodnék (automatikus váltó, LED fényszóró), és ami kicsit megdobja a költségeket.
Amúgy gyerek nincs, általában ketten utazunk (így a hátsó lábtér/fejtér is irreleváns), és szobafestő sem vagyok, de beteg édesanyám miatt azért vannak helyigényes cuccaink (pl.: kerekesszék), meg néha szállítok pl. bútorlapokat is. Jelenleg a Grande Punto-val ezeket csak nehezen, sok sakkozással tudom megoldani, kellene egy nagyobb, kényelmesebb kocsi.
Az újautó-piacot én már majd' egy éve figyelem, a Vitara/S-Cross vonaltól indulva végül ki is alakult egy so-called shortlist a szokásos kompaktokból (Focus, Astra, Ceed, Civic, Corolla). Táblázatoztam, hogy azonos áron melyiknél mi fér bele felszereltségben, mekkora a csomagtér etc. DE: számtalanszor körbejárva a témát, csak arra jutottam, hogy (egy kokszosodó, részecskeszűrős) DI motorral csak magamat szivatnám meg, mivel a megbízhatóság és az alacsonyabb fenntartási költség számomra fontosabb, mint a dinamikus haladás. Utóbbit be tudom áldozni, mert én hosszú távokat visz. ritkán megyek, keveset autópályázok. Így végül csak a Toyota maradt, amely még kínál alternatívákat (közvetett befecskendezés motort és hibrid hajtásláncot is), még akkor is, ha van nála jobb ár-érték arányú (Ceed) vagy tartósabb automatikus váltóművű (Focus/Astra), vagy kinézetre jobban bejövős (Civic) etc. Az en bloc megbízhatóság (motorikusan) minden mást felülírt. Az új 5-ajtós Corolla csomagtere egyébként valóban kategóriaátlag alattinak ígérkezik, ezért is húzok egyre inkább a kombi vagy a szedán felé.
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz zolee3000 #5858 üzenetére
Fordnál (is) hogy mi a listaár meg, hogy mennyiért adják oda erősen különbözik.
Ha nem jön be az egyterű kialakítás mért nézed a C-Maxot?
Minden tisztán DI motor főleg városi pár kmes használatban kokszosodik az egyik elöbb a másik késöbb de mind. A Toyotak is.
Tényleg szivás a kokszosodás DInél, de ha 80-100-130.000kmnél meg kell csináltatni na bumm. Ez a 50.000Fts költség ír felűl mindent? A szereted/jó vezetnit is? A toyota lehuzó gyürű mizéria ami tök x, hogy javítva van e vagy sem és simán dobhat 400.000Fts költséget az nem probléma?
...don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
zolee3000
tag
válasz Dare2Live #5859 üzenetére
Azért ne harapd le a fejem, csak mert nem szeretnék kis turbós DI motort, bár örülök, hogy Neked ennyire bejött.
Értékelem a segítő szándékot, de kicsit write-only stílusban fórumozol (legalábbis itt), az én hsz.-eim tartalmát elég felületesen kezeled/értelmezed.Először is, ha valami 6M felett indul, felszerelve meg 7M+, azt szvsz nem fogod lealkudni 5,5M-ra, még a Fordnál sem. De ezen ne vesszünk össze, maradjunk annyiban, hogy én nem vagyok olyan lehengerlő tárgyaló, mint Te.
Ha nem jön be az egyterű kialakítás mért nézed a C-Maxot?
Pont, hogy nem néztem. Te ajánlottad, erre reagáltam. De ezt elég világosan le is írtam, csak figyelmesen kellene elolvasni. Idézem magamat: "Az egyterűs forma-kialakítás, bár vitathatatlanul praktikus, nekem nem jön be, a C-Max-ot ezért nem is néztem."Minden tisztán DI motor főleg városi pár kmes használatban kokszosodik az egyik elöbb a másik késöbb de mind. A Toyotak is.
Nem állítottam, hogy az 1,2-es turbós DI Toyota motor ne kokszosodna, különb lenne a többi márka modern kis turbósától, ahogyan azt sem, hogy azzal a motorral vennék Toyotát. Éppen ellenkezőleg, azért maradtam a márkánál, mert az még kínál választási lehetőséget, alternatívát a DI motorokra az 1,6-os indirekt befecskendezéses ill. a hibrid "személyében". Én csak ezekkel vennék autót.Tényleg szivás a kokszosodás DInél, de ha 80-100-130.000kmnél meg kell csináltatni na bumm. Ez a 50.000Fts költség ír felűl mindent?
Szerintem Te nagyvonalúan elbagatellizálsz egy valós problémát. Te meg nyilván azt gondolod rólam, hogy túlreagálom. Szerintem egyezzünk ki döntetlenben. Ne kezdjünk itt vitát - DI vs. MPI - teoretikus alapon, hiszen nagyon használat és konstrukció függő, hogy kinek mennyi idő/km alatt kormosodik be a szelep, és hogy mennyibe kerül a tisztítás. Ha Neked ilyen jó tapasztalatod van (130k km-enként 50k-s pucolás, azzal meg van oldva), örülök Neki, de nem biztos, hogy ez nálam is így lenne. Számomra, ha ennyi pénzt kiadok az autóért, igenis fontos szempont, hogy ezzel a problémával szembe kell-e néznem, és ha választhatok olyan konstrukciót, amit ez biztosan nem érint, akkor annál maradok.A szereted/jó vezetnit is?
Szerintem a vezetési élmény nem ebben az ársávban kezdődik. De mindegy is, mert nekem az autó csak használati tárgy, közlekedési eszköz, semmi több. De ezt is írtam már korábban.A toyota lehuzó gyürű mizéria ami tök x, hogy javítva van e vagy sem és simán dobhat 400.000Fts költséget az nem probléma?
Ennek így, ebben a formában kicsit rosszindulatú fröcsögés felhangja volt számomra, mintha személyes sértésnek vennéd, hogy én Toyotát tervezek venni Bevallom, erről a problémáról nem hallottam, de ha felvilágosítanál róla, nagyon hálás lennék.[ Szerkesztve ]
-
zolee3000
tag
válasz zolee3000 #5860 üzenetére
Jah, hirtelen nem esett le, hogy az olajáteresztő gyűrűfuratok-problémájára (ill. az eltömődésük miatt drasztikusan megnövekvő olajfogyasztásra) gondoltál. Arról olvastam annó, de tudtommal csak az 1,33 Dual VVT-i (1NR-FE kódú) motort érintette, meg talán az 1 literest (1KR-FE). Az 1,6-osnál (1ZR-FAE) nem találkoztam vele.
Visszakeresve a fórumban látom, hogy korábban is voltak olajzabálós gondok Toyotáéknál régebbi konstrukciójú 1,6/1,8-as motoroknál (ZR, ZZ?), de azok a szériák már rég kifutottak.
Amúgy ez is egy olyan dolog, hogy előfordulhat szerintem. Most akkor például Fordot se vegyünk, mert a többszörös Év Motorja díjas EcoBoost meg ugye túlmelegszik és kigyullad miatta az autó, TSI-t meg szintén ne, mert szar a vezérlés etc. Még sorolhatnánk a látens hibalehetőségeket minden gyártónál.Szerk.: Legalább lett egy részben on-topic hsz. is, a Toyota motorproblémák miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Safranek
aktív tag
válasz diablo1984 #5855 üzenetére
Igen ők mondják, de van saját tapasztalat is , ezért mertem leírni.
Doki16
Nem csak Ő mondja , külföldi oldalakon is lehet olvasni.
[ Szerkesztve ]
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
Drizzt
nagyúr
Nagyon kíváncsi leszek mennyi lesz a hibrid Camry, meg a Hibrid Corolla Sedan. Kb. minden nap megnézem van-e már ár, de nincs még. Remélem nem csak a HB, meg TS modellek jönnek a Corollából. Valahogy csak a sedanok jönnek be nekem.
I am having fun staying poor.
-
zolee3000
tag
+1 A sedan az igazi autó-forma.
Én úgy tudom, hogy az 5-ajtós és a kombi tavasszal (március-áprilisban) érkezik, a 4-ajtós viszont kicsivel később. De ez nem hivatalos infó, a szalonban még nem kérdeztem rá, csak olvastam valami cikkben (ne kérdezd hol ) importőri nyilatkozatot erről. Én mondjuk a TS-t is várom, de ha megmarad az eddigi felállás, vagyis, hogy a sedan lesz a legolcsóbb a sorban, akkor nagyobb eséllyel arra nevezek majd be. (Kíváncsi vagyok én is milyen árakat sikerül kialkudni az importőrnek, csak nekem mondjuk nem sürgős, mert eleve nyárra-őszre van belőve a vásárlás.) -
pècsimunkás
addikt
válasz zolee3000 #5864 üzenetére
5 ajtós olcsóbb mint a sedan . Más márkánál is így volt mindig , bár kicsit kezdenek kikopni a sedanok .
Egyébként nekem is jobban tetszik a 4 ajtós autó . Haverom 4 ajtós Tipot vett , külön gratuláltam a sedan forma miatt .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
zolee3000
tag
válasz pècsimunkás #5865 üzenetére
Lehet, én a mostani árlistából indultam ki, amin a Corolla 1,6 Valvematic (132 LE) 6 M/T benzines 5,22-7,08 millió felszereltségtől függően, míg az Auris HB ugyanazzal a motorral, váltóval 5,26-7,54 alap listaáron. Vagyis Executive felszereltségnél már közel fél millióval olcsóbb a szedán. Nyilván ennek semmi relevanciája nincs az új Corolla (pláne a HSD-k) áraira nézve, de én azért reménykedek, hogy a 4-ajtós mégiscsak olcsóbb lesz, legalább kb. 300k-val, amennyi az 5-ajtós és a kombi között is szokott lenni. Hogy miért lenne olcsóbb, amikor nagyobb (több benne az anyag )? Mert ugyebár nem praktikus pakolhatóság szempontjából, és a magánvásárlóknak (akik jellemzően családi autónak vesznek kompaktot) ez fontos. A cégeknek is, de ők meg ugye kombit vesznek inkább a C szegmensből, szedánt meg inkább a D-ből. Az mondjuk igaz, hogy ez a gondolatmenet inkább a nyugati piacokon érvényesül, nálunk még eléggé elterjedtek a szedánok. Engem nem zavar, mert szeretem, de azért be kell valljam, hogy szvsz a Skoda csinálja jól az Octaviával: lépcsőshátúnak néz ki, mégis jól pakolható. Nem is értem, miért csinálnak a gyártók külön hatchback-et és sedant ugyanabból a típusból, miért nem csak liftback-et?
Ja, a Tipo formáját kegyetlenül eltalálták. Ha többnyire nem a belsejét kellene bámulnom használat közben, akkor lehet, elcsábulnék én is.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz zolee3000 #5866 üzenetére
Nem olyan rossz belül az a Tipo . Kicsit bumszli a váltógomb , " tablet " a műszerfalon - bâr ez már szinte minden gyartóra jellemző , de így hirtelen ennyi jut eszembe ami nem tetszett . A telefont ki lehet tükrözni , csendes , a 2 m magas barátom elfèr a kormány mögött , ès mèg mögötte is van hely. Mondta , hogy próbáljam ki az autót, de mondtam ,hogy majd máskor - kicsit másnapos voltam .
Kívül meg ... : hogy írtad , a formája kegyetlenül el van találvaEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Möhe
addikt
Sziasztok!
Jól tudom ,hogy az Auris hybrid nem kap zöld rendszámot?
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Régebbi (90-00) körüli Toyotákkal kapcsolatban van aki kompetens? Idén kell új autó és valamiért ráfeszültem a régi Toyota konszernes autókra. Nyilván hiba,de valamiért egy XV20-as Camry-be jobban beleülnék, mint egy Renault Megane-ba.
Van valakinek tapasztalata ezekkel a vasakkal?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Hogy mennyire javasolt a 2.2-es benzinmotor? Kell-e félni az automatától?
Illetve esetleg még milyen modelt javasolnátok, ami ilyen tágasabb, Corollanal kicsit nagyobb? (2 gyerek van) Iránymutatásnak ugye tetszik a régi Camry, de pl a béka lámpás Lexus GS300 -is tetszik nagyon, de arról lebeszéltem magam, hogy drága lesz vele a napi ingázás. Vagyis legalábbis kiszámítottam,hogy havi 20k-val több lenne a benzin ktg és a biztosítás is majd a duplája.
A Camrynél amitől félek,csak nem tudom,hogy mennyi alapja van, hogy nálunk nem túl gyakori típus és így nem tudom,hogy alkatrészügyileg mennyire lesz gond vele, mert ugye öreg autó, kelleni fog, ez szinte biztos és a hazai forgalomban lévő toyotáknál nem remélik 2.2-es benzinmotor egyiknél sem.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Ear001
addikt
válasz V.Stryker #5875 üzenetére
A Camry amcsi autó. Felejtsd el a 2.2-est, béna és csak árnyalatokkal fogyaszt kevesebbet, mint a 3.0. Az viszont tökéletes az automata váltóval. Lóerő nincs sok a motor méretéhez képest, nyomaték viszont bőven, ahhoz már őrülten sietni kell, hogy 2200-fölé pörgesd a motort a papíron nem túl okos, de a valóságban remek automata váltóval. Ez is a hosszú élet titka, nincs kihegyezve a motor, nem pörög sokat, ha kap kellő kenést, a világból kimegy. Ugyan ez igaz az automatára is. Nincs benne semmi bonyolultság, csiricsálé vezérlés. Kapjon kenést időben és kész.
Fogyasztás. 9 és 11 liter között. A 2.2-es esetleg le tud menni 8.2-re, de a kézi váltóval sem jobb a fogyasztás.
A futómű nem egy kanyarvadász, de nem imbolyog 180-nál sem autópályán, és nagyon kényelmes, minden finoman jár, csend van és nyugalom a kocsiban. Minden rendesen vagy inkább túl van méretezve, ha valami kezd kopni, van előjele. Alkatrész van, Európában hivatalosan forgalmazták, annyira nem egzotikus modell.
-
V.Stryker
nagyúr
Köszi az infókat. Mondjuk ha 3 liter, akkor GS300 jobban gyere be.
Amúgy a Camry elől vagy hátul hajt?
Illetve régi autónak régi autó, de EURO hányas osztály amit még érdemes nézni minimum?
A 2003 körüli, már gömbölydedebb, 2.4-es benzinesről mi a vélemény? Az is tetszik, sőt... lehet az lenne az igazi.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Ear001
addikt
válasz V.Stryker #5877 üzenetére
Ja, a GS 300 jobb autó, de ott az alkatrészek is Lexus áron vannak, és a több, kifinomultabb megoldás miatt több a hibalehetőség is.
Elöl hajtanak a Camryk szerencsére, de olyan a szervó, meg a kormánymű, hogy nem érezni hajtási befolyást a kormányon.
Finomabb meg modernebb a bele, a technika is kicsit modernebb lett, de alapvetően egyszerű olcsó amcsi autó, de abból nagyon jó. A 2.4-es motor alapvetően azért került bele, hogy legyen összkerékhajtáshoz is elég hely, meg kellett egy olcsó változat az autókölcsönzőknek ilyen rombolós nagyiautónak.
-
V.Stryker
nagyúr
Hát igazából akkor egyik sem rossz. Meglátjuk melyiből lesz majd amikor vásárlás előtt leszek a legjobb ajánlat. Mert sajnos a piac nem dúslakodik ezekből az autókból. Mobile-n is elég kevés van belőlük. Vagy nem adtak el belőlük sokat vagy nem akarják eladni az emberek, ami alapvetően jó fényt vetne rájuk.
Doki16: Akkor szerintem Mondeo-m volt. Igazából nem tudom mi vonz. Az újak is tetszenek, csak olyan lelketlenek. Pl. másfál misi környékén kéne majd autót venni és szívem szerint inkább vennék valami régebbi japánt, mint mondjuk egy fiatalabb astra-t, megane-t. Most egy Mazda 2 van, ezt kinőttük.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Doki16
addikt
válasz V.Stryker #5880 üzenetére
A Mazda 2-t nem csodálom, hogy kinőttétek. Lehet jobban járnál szerintem egy elterjedtebb modellel. Ennyiért már kapsz Corollát és abból rengeteg van, a fenntartása meg olcsó. Vagy nagyobban ott van az Avensis.
Offos kocsiként meg simán ajánlom az 1.6 benzin Megane 3 Grandtour-t. Nekem volt és nagyon szerettem. Hely meg jó nagy benne
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz V.Stryker #5882 üzenetére
Én hybrid Aurissal járok, de most érzem végre először, hogy nem egy bármikor elromló kocsi van alattam
Élvezni nem nagyon lehet, mert tipikus A-B autó, de az élvezetre ott van egy másik japán a ponyva alatt [kép] (nem az enyém, de akkor viszem amikor akarom )[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
V.Stryker
nagyúr
Hogy fogyaszt az Auris?
Nekünk ingázásra kéne. 10km közút, 10km pálya (110km/h szakasz), 5km város. Ezt mindennap oda vissza.
Csomagtér annyira nem fontos, mert az a hitvallásom, hogy ha fapadossal bőröndből elvagy egy hetet, akkor belföldön is, arra meg minden csomagtartó elég négyünknek, hogy a 4 fapados bőrönd beférjen. Inkább eseti hurcolászásnál van para... pl IKEA-ból elhozni valami sz.rt.
De 2 felnőtt - 2 gyerek a napi fuvar. Plusz utazáskor 2 kisebb kutya. A kutyák miatt az 5 ajtós vagy kombi előnyt élvez, de nem feltétel. Alulmotorizált autókat kizárnám. Most az 1.4 80LE megeszi az életem..nem fogyaszt jól,mert 7,5 - 8 liter és nem megy. Ezért lőttem eleve 2 liter vagy afeletti motorokra.A dieselt meg elvből utálom.Cégnél kettőt is használok, jók,mennek... 1.6HDI pl. Elég baba, de hogy csak 1500 fordulatszám tartomány amiben forgatni lehet, azt nem kifejezetten kedvelem. Meg a szervizelésüket sem.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Doki16
addikt
válasz V.Stryker #5885 üzenetére
Parádésan fogyaszt. Tegnap ebben a 0 fokos időben mentem vele ide oda folyamat város-országút-falu és vissza ugyanez. Simán elvan ebben a hidegben is 4.5-5 literrel. Autópályán azért bekéri az 5.5-6 körül.
Legjobb fogyim az ez volt amióta megvan. [kép] Dunaújváros-Kiskunmajsa táv nyáron.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz V.Stryker #5887 üzenetére
Szerintem leginkább szebb. De ugyanaz a rendszer dolgozik alatta mint egy Prius 3-ban. A valós átlag inkább 5 nyáron, télen pedig 6.
Jah igen, sajnos elég drága. De ebben legalább bízom, hogy nem hagy ott az út szélén mint a hasonló áru passatom.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz molnarpeter #5888 üzenetére
Semmi, 5-6 literrel elvan, megy, mint a barom. De 1200 fordulattól 2600-ig tudod használni, felette csak dörmög és úgy érzed meg akar dögleni. Van akinek bejön, nekem nem.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
bszg@
tag
Egy EURO6 szívó benzinestől szerintem korrekt a 8 literes városi fogyasztás.
Bárcsak az én ugyanilyenem fogyasztana ennyit a közel 12 helyett. (Nem mentem még tankolástól tankolásig csak városban, úgyhogy ez inkább becsült érték, természetesen figyelembe véve a BC adatait.)Esetleg vkinek van tippje, hogyan lehetne utánajárni, hogy mi okozza ezt a - szerintem - irreális fogyasztást?
-
Nerazim
őstag
Üdv!
Már jártam itt nem olyan rég, de most tisztult a kép. Úgy néz ki 90%ban, hogy Corolla Verso lesz az új családi autó, azonban kicsit elbizonytalanodtam olvasok mindenfélét a népítéleten. Törött féltengely, mint típus hiba, ill. ami jobban aggaszt, hogy 2004 után már nem a japánok gyártották hanem a törökök. Ez, ha így van elég gáz[ Szerkesztve ]
Be my computer.. Baby I'm a user!!
-
Newlachka
őstag
Sziasztok,
Öcsém venne Toyota dieselt.
Mit lenne érdemes vennie ami:
2004 utáni,5 ajtós,megbízható.1,5M-ba férjen bele.
Motor opciók is jöhetnek.
Köszi -
Nerazim
őstag
válasz Geresics #5893 üzenetére
Na jó értem én,de mitől lesz akkor japán? Neked milyen van, dízel v benzines? Volt vele esetleg nagyobb probléma ami zsebbe nyúlós volt? 7 vagy 5 személyes? Nem tudod esetleg a 7 személyes alatt van kialakítva pótkeréknek hely az az igazság tegnap néztem ilyet is olyat is, de ezt nem néztem.
Be my computer.. Baby I'm a user!!
-
Geresics
addikt
válasz Nerazim #5895 üzenetére
Japán a minőségbiztosítási rendszertől lesz.
1.8 benzinesem van, 7 személyes.
Még nincs meg egy éve, és csak 7ekm-t mentem vele, de azt 99%-ban városban, és 3-5km távokon. Természetesen semmi baja, de igaz, anno a piacon árult legdrágább modellt vettem meg, mert amiket néztem olcsóbban, azok mind leharcolt szarok voltak, és azokra a különbözetet rá kellett volna költeni!
Pótkerék úgy van, hogy a kerék kívül van, de a csomagtérből kell leengedni a gyári cuccokkal.
Ha van még kérdés, tedd fel bátran, ha tudok válaszolok!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ear001
addikt
válasz Newlachka #5894 üzenetére
Yaris meg Corolla/Auris. Az árhatár miatt alapvetően kétféle motor jöhet szóba. A kisebb az 1.4D, ami 75 és 90 lóerős változatban is készült. A Yaris ezzel zsebrakéta, nyomatékos, takarékos, nincs igazi típushibája, ha rendes olajat kap és időben, rettentő magas futásteljesítményt bír. A Corollával már egy kicsit nehezebben bírkózik, de még ahhoz is elég a 90 lovas, de ott van a 2.0-ás dízel, az is hasonlóan strapabíró és igénytelen jószág a 110 lóerős változatban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- SSD kibeszélő
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- További aktív témák...