-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bzolika10
aktív tag
Sziasztok!
2016-os Hiluxhoz létezik adblue emulator? -
bzolika10
aktív tag
válasz molnarpeter #5106 üzenetére
Semmi sem lett kiszedve belőle.
-
molnarpeter
nagyúr
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #5108 üzenetére
Gondolom az adblue-n spórolna. Mi tömödik el adblue nèlkül??
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #5109 üzenetére
Semmi, máson járt az agyam, belekavarodtam. Szóval arra akartam kilyukadni, hogy ilyesmi cuccal a kifogyás miatti letiltás elkerülhető, de nem éri meg, annyira olcsó hozzá képest az adalék. Külön kell bekötni is, nem csak sima OBD, nem lehet közúti ellenőrzéskor kikapni, stb.
[ Szerkesztve ]
-
bzolika10
aktív tag
válasz diablo1984 #5109 üzenetére
Nem az adblue-n akarok spórolni, mert nem fáj az a 100 forint literenként, hanem azt hogy a tartály kifogyása után is elinduljon.
-
diablo1984
veterán
válasz bzolika10 #5114 üzenetére
De vagy ez, vagy az. Ha adblue-s, akkor tankolj bele adblue-t, gondomom egy tankkal elmegy 7ekm-t ès szól is időben hogy kopik, akkor mi a gond? Ha kiütteted belőle, akkor megpusztulnak a bèbifókák, de mèg rosszabb, hogy minek új autó, ha nem rendeltetèsszerűen van használva! Ne aggódj, nem 10km-rel a totál 0-ás szintnèl szól, ha meg nem a spórolás a lènyeg, akkor meg minek?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #5115 üzenetére
Na ja, szól időben, leállítani nem szabad csak, tartalék 2-5 literes adag meg elvan a fülkében
-
diablo1984
veterán
válasz molnarpeter #5116 üzenetére
Gondolom a toyotánál sem hülyèk, a transporterben 8500km-t bír ki, az utolsó ezernèl minden indításkor kuruttyol, de pár gombnyomásra is kiírja mennyi km van hátra. Aki ennek ellenère üresre járja, az üttesse is ki, mert az úgy termèszetes! Sőt a dpf-et is egyúttal, valamint gázolaj emulátor is kell bele....
-
bzolika10
aktív tag
válasz diablo1984 #5115 üzenetére
A kocsi menne adblue nélkül is de az elektronika letiltja. Ugyanakkor üzemenyag nélkül nem tud menni. Az lenne a lényeg, hogy mindig tudjon menni ha van üzemanyag.
-
zazahoho
őstag
Toyota yaris 2008-as ablakemelő kapcsolóba szerintetek hol tudok venni ilyen rézlemezt?
Ez a vezető oldali, és az anyós ülés oldali ablakot kapcsolja.
.
Az a baj, hogy megkopott , és akad. Tegnap annyira megszorult, hogy a kapcsoló nem mozdult, még szerencse, hogy fent volt az ablak.
Ha valakinek volt ilyen gondja árulja el, hogyan oldotta meg.
Bontóban kapható arcpirító áron 3 helyen kérdeztem.Az idő nem magnószalag, amit oda-vissza lehet tekerni. (...) Az idő itt van. Használd ki.
-
AMD Power
titán
Ez azert eleg durva...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Johnny_vT
senior tag
válasz AMD Power #5121 üzenetére
Kikerekedett szemekkel olvastam én is. Meg az előzőt. Meg az azelőtti cikket.
A kigyulladó BMW-ken jót mulattam (hála az égnek senki nem sérült meg!), az ugyanis egy eléggé csúcsra járatott, óriási literteljesítményű TD. Beeshetnek bakik, ha ugyanazt a konstrukciót nyolcévente felpumpálják 30 lóerővel, na.
De ezek a kis Toyota motorok?? Sorra dőlnek a bálványok az autóiparban, lásd: A legújabb autók is elhasaltak, még a legmodernebb dízelautók sem tiszták- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
lsc
nagyúr
válasz AMD Power #5121 üzenetére
Azért amit a cikkben írtak a szervizekről az is benne van a dologban, sok helyen a 10w40 mindenbe jó hozzáállás megy, illetve lehet venni hamis olajat is. Egy volt szervízvezető szerint az üzemanyaggal lehet nálunk valami, tőlünk nyugatabbi országokban nem jelentkeztek ezek a gondok, az 1.8-as ave-m is szlovén volt 2003-as, mégsem eszi az olajat.
Az élet kegyetlen .
-
Johnny_vT
senior tag
Engem főleg az zavar, hogy ki fog ennek utánajárni? Ki fogja ezt úgy megkutatni, hogy végső következtetéseket vonhat le belőle az egyszeri autóvásárló/tulajdonos?
Nyilvánvalóan a Toyota kell, hogy élére álljon a dolognak, úgyis már elég járatosak a visszahívásokban ( ). Kétlem, hogy így alakulna, ezzel pedig megnyílik az út a maszek kísérletezgetés felé.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Dare2Live
nagyúr
válasz AMD Power #5121 üzenetére
az a baj, hogy az 1.0asnak is uez a baja (1KRFE)
és ezen nem segít, hogy cserélted benne időben/rendesen az olajat...Ehez képest a régi 1szefe/2szfe meg "mindent kibír"
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz AMD Power #5129 üzenetére
Amiről gyakorlatban tudom, hogy érintett az az 1KR-FE és az 1NR-FE.
De olvasásra ezen felül is jópár Toyota motor érintett. ZR, ZZ... ZZt linkelem mert ott jó a leírás az olajfogyasztás okáról. [link]
és akkor most csak az olajfogyasztásról beszéltünk...
Az tuti, hogy bajba leszek ha egyszer majd le kell cserélnem a 2SZ-FEs yarist.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Geresics
addikt
2007-es Corolla Verso, 1.8 benzin 1ZZ-FE motor
Találtam hozzá a neten magyar nyelvű kezelési útmutatót, ami írja, hogy az olajcserét nyugodtan elvégezhetem otthon (milyen kedves, ha nem ezt írja is megcsinálom ), de további részleteket nem ír.
Nincs véletlenül egy digitális Service Manual-otok hozzá (bármilyen nyelven)?Jövő héten mindenképp lecserélem az olajat, meg az olajszűrőt (amiket már meg is vettem (Mobil 1 ESP Formula 5W-30 (4 liter) és MANN-FILTER), sőt, a pollenszűrőt (Champion) és a levegőszűrőt (Knecht) már ki is cseréltem.
Viszont szerintem csak a Service Manual tartalmaz infót a leeresztő csavarról (kell-e a csavart cserélni minden olajcserekor, hány NM-el kell meghúzni, mágneses-e, stb.), valamint arról, hogy milyen alátét kell hozzá (általában réz alátét szokás, de mivel ezt még nem szedtem szét, ezért erről még nincs konkrét infóm).
Esetleg van aki már cserélte az olajat magának?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
-
Ragadozó
Ármester
válasz Geresics #5134 üzenetére
Eléggé nehéz hozzáférni...én azért vettem gyári leszedőt...
Mondjuk én sose értettem, miért javít mindenki autót otthon, ha nem ez a szakmája és nincs hozzá szerszáma.
Sokkal többe kerül ügyfél után autót javítani...de ez az én privát véleményem.Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Geresics
addikt
válasz Ragadozó #5136 üzenetére
Nem hívom magam autószerelőnek, mert nem vagyok az, de olyan alap dolgokat, mint az olajcsere, legyen az motorolaj, fékolaj, vagy épp teleszkópolaj eddig is mindig magamnak csináltam, ahogy pl. a hűtővíz cserét, és az egyéb mások által elfelejtett cseréket is az eddigi autóimon, és a motorjaimon is.
Csak amikor valamit először csinálok, akkor szeretek előtte tájékozódni. Általában ehhez Service Manualt olvasgatok, de sajna ehhez az autóhoz nem találtam, így marad a kérdés.
Jah, és sajna nem volt még érkezésem alulról megvizsgálni a szitut, de majd pótlom!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
rob210
nagyúr
válasz Ragadozó #5136 üzenetére
Próbálj meg egy új clion cserélni olajszűrőt, majd megtudod mi a nehéz
A verson egy álom, mese egyszerű cserélni, főleg az álltalam linkelt eszközzel.Azt a részét támogatom, hogy aki nem ért hozzá, ne csinálja, mert lehet belőle galiba.
De azért egy olajcsere nem agysebész mutatvány, és ha még le is tudja adni a használt olajat, megsemmisítő helyre, akkor semmi akadálya az otthoni cserének.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Geresics
addikt
-
BigBear
senior tag
válasz Ragadozó #5136 üzenetére
Amíg tele vagyunk "becsületes, hozzáértô" szerelôkkel, addig nem kell csodálkozni. A két kezemen nem tudom megszámolni, hogy az eddigi autóimnál hány esetben kellett nekem kibogarászni mi a baja a kocsinak, mert a profik vagy nem akarták, vagy nem tudták. A félrediagokról nem is beszélve. Több szerelôt, márkaszervizt végigjártam, siralmas a helyzet. A kollégám egy ismerôs szerelôhöz vitte a kocsiját, aki - mint nemrég kiderült, - jellemzôen csak papíron csinált neki olajcserét. Sajnos rengeteg ilyen van.
-
Ragadozó
Ármester
válasz BigBear #5141 üzenetére
Sajnos van ilyen is, de minden szakmában vannak koklerek. Ezzel a becsületes szerelőket/szervizeket járatják le. Kevés a jó szakember is, de az se jó, amikor mindenki otthon cserél mindent, nem azt mondom egy egyszerű izzó cserét ne csináljon meg otthon. De fékjavítás vagy futómű javítás stb, ha nem ért hozzá, ne youtube videó alapján csináljon. Egy eresztő fékcső, rosszul összerakott fék, kieső gömbfej csúnya balesetet okozhat. Egy szerelő évekig tanulja mit, hogyan kell kicserélni és észreveszi, ha nem megfelelő alkatrész van például a dobozban, például nem megfelelő a gömbfejnek a kónusz mérete, stb. Értem én, hogy Magyarországon mindenki autószerelő, de ha átlag polgár hibázik autószerelés közben, ő rá is vonatkoznak a Polgári törvénykönyv szabályai, vagy esetleg a Büntető törvénykönyv szabályai. Könnyen játszhatunk mások életével vagy sajátunkkal.
Ez csak az én saját véleményem, aki minden nap autókkal foglalkozik.rob210
Cseréltem már olyan Renault-ban olajat, valamint rengeteg más autóban is, több mint 20 éve autót javítok. Mostanság főleg Porschet.Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
dh66e
veterán
válasz Ragadozó #5136 üzenetére
Tisztelet a kivételnek,de kis hazánkban az átba..ás a nyerő.
Ezért is többek között.
A másik meg hogy férfiember ha van vér a pucájában szereti maga letudni az ilyen dolgokat.Meg durvábbakat is.
Féltengely (belső)gumiharangot cseréltem Astrán úgy hogy telefonon keresztül kaptam az instrukciókat. -
rob210
nagyúr
válasz Ragadozó #5142 üzenetére
Na ha porschet szerelsz akkor nem szóltam ott van egy két cifra megoldás, pedig nem is találkoztam csak kettővel eddig
De eleve amennyi olaj abba a motorba kellettÉn igazat adok neked, hogy valóban mindenki a megfelelő szerszámmal, (mert azon nagyon sok múlik), a megfelelő tudás birtokában, és felelőssége teljes tudatában szereljen.
De az olajcsere nem téma szrintem.Sajnos pont most tudok felhozni egy élő esetet bár a márka off topik.
Az egyik srác megkeresett, hogy nem indul az autója beteszi a kulcskártyát megnyomja a start gombot és semmi meg se nyikkan.
Szakszervízbe bekerült a kocsi trélerrel!
A szakszervíz kicserélte a fedcompot frissítette a softwaret és kiszámlázott 93400.- ot.
Tulaj nem túl boldogan, de munkaeszközként örülve, hogy újra használhatja a vasat, elhozta a kocsit.
Este már megint nem indult, mindezt 93400.- ért.Ezek után kimentem a sráchoz és átforrasztva az UHC-ben az oxidálódott csatlakozókat, jelenleg is hibátlanul teszi a vas a dolgát, ez 8.000.- került és 40 perc alatt megvolt, diagnosztikával együtt.
Ez a baj, sajnos, hogy a szakszervizeket, feltöltötték tanulókkal, akik nem javítanak, hanem cserélnek.
Sajnos a jó szakembert nem fizetik meg ennyi. Ezzel együtt kell élnünk, amíg 400kmerrel arréb 2/3 szoros fizetések vannak, nincs maradása a jó szakembereknek.
Tisztelet a kivételnek.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Dare2Live
nagyúr
Én bármi komplexnél márkaszervízbe hordom és pont az ellenkező a tapasztalatom. Mindent rendesen megcsináltak. Jah igen került 70 helyett 120ba. De nincs szerszámom emelőm, bakom kuplungcseréhez és ha én csinálom nem 2h hanem 5h. Nem mellesleg lehet elb*ok vmit.
Eközben átlag 99%nak az olajcsere is necces, nemhogy féltengely. Nem olvasnak manualt, nincs nyomatékkulcsuk és aknájuk. Nálam is ott a féltengely probléma megnéztem youtuben, elolvastam manualt de nincs hol alámászni... majd kitalálom mi legyen. Majd ha hazamegyek ahol van egy jó kis vízelvezető árok ha nem lesz eső megnézem. Ahogy olajcserénél is szoktam.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
rob210
nagyúr
válasz Dare2Live #5145 üzenetére
Féltengely cseréhez nem kell akna.
Illetve milyen kocsiról van szó?
A verson 1 óra alatt kikaptam kicseréltem a csuklókat, harangokat és vissza.
Igaz nekem van mindenhez szerszámom.Amikor gyártatni kellett a féltengelyt az mondjuk hosszabb idő volt de csak azért, mert el kellett készülnie a féltengelynek
A szerelés akkor sem volt több egy óránál.
Kapott friss váltóolajat is meg új gumiharangokal kaptam vissza az esztergályos cégtől.Renault power
-
lsc
nagyúr
No srácok bekötöttem egy ilyet[link] , k@rva jó. Szépen szól, gps hamar jelet talál, wifi bt csatlakozás gyors, cd-t szépen játssza, szóval szuper. Itt is a kábel a lényeg hogy avéhez jó, el sem lehet rontani a csatlakoztatást. Az antenna csatlakozó nem stimmelt, de azt kivettem a kötegből és direktbe ment bele a csatlakozó, szuperül működik. A kormány távvezérlőket is egyszerűen be lehetett programozni. Ha megjött a kamera majd írok, rendeltem hozzá egy tolatókamerát is.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
maláj
őstag
ugye a kicsi Yarisban nincs a csomagtartóban semmiféle megvilágítás (legalábbis nálam tuti nincs semmi )
úgy terveztem, hogy a két oldalsó panelra felbasztergálom a fényforrásokat (ebay) és annak a madzagját úgy kellene ráforrasztani ott "valamire" mint kolléga Honda Civic autójánál láttam - csomagtérajtó kinyitásánál automatice felkapcsol a világítás a csomagtérben
van ott valamiféle ilyen nyitómechanika (relé vagy mittudomén) hátul ami érzékeli, hogy kinyitották a hátsó ajtót ???
mert ha igen akkor arra rákötném a fényforrások madzagjait és "kissé" boldog lennék
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák