Új hozzászólás Aktív témák

  • Yiggdrasil

    aktív tag

    válasz molnarpeter #8835 üzenetére

    Köszi a választ!

    Bikázásnál próbáltunk már mindent. Egy 2.0 HDI-ről, illetve egy új XC90-ről is, egyikről sem ment a dolog, az én vékonyka bikakábelem konkrétan elégett az első próbánál, utána hozta a szomszéd bácsi az iparit, rátettük, hagytuk járó motorral 10 percig, majd magas fordulatszámon pörgő motor mellett próbáltam beindítani, de semmi. Ha az akksi benne volt, akkor semmi reakció nem jött, ha lekötöttem az akksimat és direktbe a sarukra tettük a bikakábelt (itt is 10 percig vártunk járó motor mellett), akkor eljutottam odáig hogy megpróbált gyújtást adni, de elkezdett kattogni, majd full elsötétült a műszerfal, és csak akkor jött vissza ha visszatettem az akksimat, rá a bikakábel, 10 percig áll és utána.

    Odaadtam nagybátyámnak az akkut, nekik a műhelyben van valami komoly töltőjük, azzal megvizsgálják és feltöltik ha lehet.

    Karosszériánál: Most tüzetesebben átnéztem a gépezetet, többnyire kavicsfelverősések vannak a szélvédő fölött, illetve az A-oszlopon, valszeg egy kis csiszolás-javítás megoldja, egyetlen ujjbegynyi hólyagosodás van felső íven a szélvédő fölött, azzal majd kell valami komolabbat gondolom. Illetve a jobb oldali ajtó alsó íve is teljesen bebarnult, az első csücskénél már kívülről is látszik egy nagyon enyhe kis parnukás/rügyezés. Utánanézek merre van Érd/Pest környékén bontó, hátha van nekik ajtó, mondjuk eléggé ritka óceánkék metál az autó, félek hogy nem lesz hozzá színazonos alkatrész.

    Viszont ezt látván valszeg az lesz a kocsi sorsa, hogy a nyáron felújíttatom, megcsinálok rajta minden hibát, és télre keresek neki egy teremgarázst és ott fog pihenni, mert ha nálam fél év alatt (ilyen enyhe télen) ennyire kikezdte a rozsda, akkor nem lesz egy hosszú életű dolog, ősszel meg veszek egy másikat ami jó lesz mindig, ő meg megy szépen idényautónak.

Új hozzászólás Aktív témák