-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
hhenry
őstag
-
galervin93
őstag
Eddig nem különösebben figyeltem, így nem tudom mennyire normális/nem normális, de a hármas Priusom induláskor időnként akkor is indítja a benzinmotort, ha (látszólag) nem volna rá szükség (majdnem fullon a hibrid akku, hűtés/fűtés/klíma kikapcsolva). Nem mondom hogy minden alkalommal csinálja, szóval van hogy villannyal indulok, csak néha furcsa helyzetekben is dohog a motor. Vagy csak tudjam be a P3 "önfejűségének" (vicces kis masina, látszik hogy nem "lineárisan" gondolkozik benne a számítógép, érdekesen pakolgatja a "fokozatot", kapcsolgatja a benzinmotort stb., szerintem mókás ).
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
nagyúr
válasz galervin93 #8853 üzenetére
P3 plugin?
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
nagyúr
válasz galervin93 #8855 üzenetére
Indítás után rövid idővel bekapcsolja a motort, és 40°C-ig melegíti a hűtővizet, ha szükség lenne rá, akkor ne hideg motor kapja a terhelést.
Fűtés is a motorról kapja a hőt, ilyenkor azonnal bekapcsolja a motort és 60°C-ig melegíti a vizet.EV gombbal felülbírálatod, ha csak ki vagy be szeretnél állni a garázsba.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Sidorovich
senior tag
Sziasztok!
Életem első autójának vásárlását tervezem 1-2 hónapon belül. Az autóra szánt összeg kb. 2 - 2,5 millió körül lenne. (Az autó ára, átírás meg kezdeti tatarozás nélkül.)
A legfőbb szempontok: automata váltós legyen, működjön, és ne legyen túl öreg (10 évesnél öregebbeket már kerülném), biztonságos és megbízható autót szeretnék, ami nem hagy ott az út szélén. Vezetési élmény, stb. most másodlagos, a buszhoz képest minden nagy élmény és racionális döntést szeretnék hozni.
Ezek alapján a Toyota Prius felé irányíotttak a "Milyen autót vegyek?" topicból.Ebből a keretből milyen Priust érdemes venni? Kijöhet már belőle egy normális 3. generációs, vagy inkább a 2. generációs kínálat tetejéről válogassak? A legtöbb Prius 3-400.000 km-el taxi volt ahogy nézem, de Totalcar cikkek szerint ettől nem kell félni, még ezután is sokáig jól elmennek. Ezzel mik a tapasztalataitok?
Ez lenne az első autóvásárlásom, ezért kérnék tanácsokat: hol érdemes Priust venni? Kereskedőnél vagy magánszemélynél? Előbbiből tudtok megbízhatót ajánlani ahol szokott lenni Prius a kínálatban? Budapesti vagyok, de egy jó ár/érték arányú autóért akár bárhová elmegyek az országban.
Vásárlás előtt gondolom ezt is érdemes bevizsgáltatni. Bosch szervizt ajánlanátok erre? (MűhelyPRN-t szoktam nézni. )
Előre is köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
galervin93
őstag
válasz Dluinet #8856 üzenetére
Ahh, akkor nálam ma az első eset volt. Télen meg a második. Köszönöm!
szerk.: kis infó, nem tudom másutt mi a helyzet, Toycarnál voltam múltkor, mert hallottam egy kis kellemetlen zúgást/búgást (hála égnek "csak" ócskák már a téli gumik), 15ezres szervizre is csak "elméleti" időpont van, vírushelyzettől függően változhat...
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
hhenry
őstag
Helló! A prius ezek alapján valóban neked való autó,viszont P3-ból a normális kinálat kb 2.8-3 milliónál indul.
Ezért inkább P2-t vennék viszont abból már az összes 10 évnél öregebb,de ezeknél teljesen mindegy.
Budapesti kereskedők akik határozottan ajánlottak:Juhász Jenő-elite auto,Mezei Zsolt-Auto329(Mi tőle vettük a P3 Plug-int),Gedeon72 és Maszlag Nándor,de róla mostanában volt egy pár sztori ami alapján nem ajánlott. Pomázon még ajánlott a ToyCar,de náluk a P2 kinálat elég gyér mostanában,de messze ők a legkorrektebbek.Átnézésre a már korábban említett Juhász Jenő vagy a ToyCaros Varga Péter.
Facebookon érdemes belépni a Prius Club Hungarybe rengeteg az infó+Ph-n is van prius topik
-
JohnyBlue
őstag
Helló!
Családi hányós, ütős-vágós nem sajnálom, szar az út menjél nyugodtan, rakjunk be 4 zsák cementet, megkarcolja a bokor nemszámít menjél nyugodtan autót szeretnénk vásárolni.
Az ilyen 2001-2003 környéki RAV4 eket kuksiztuk párommal. Havonta kb. 2-300km menne. A használt piacon inkább csak ezek a kétezres dieselek vannak durván 200K futással. Jók ezek ? Van valami rákfenéjük? Mire kell figyelni, hogy nagyon ne szopjuk meg a vasdarabbal ?
https://ipollo.com/?ref=johnyblue
-
JohnyBlue
őstag
Hümm Első körben megfordult a fejünkben de a rossz utakkal hogy van kapcsolatban az ignis ? Mert havi 1x elmegyünk a világvégére a hegyekbe ahol ha 10 centis egy kátyú akkor az már simaliba Igazából az út 70százaléka kátyú. Opel Combo elsírja magát ha menni akarunk vele. A Fábia toporzékolva elkezd zokogni. A Yaris meg lazán képünkbe röhög és elmegy a szerelőhöz panaszkodni.
https://ipollo.com/?ref=johnyblue
-
Sidorovich
senior tag
Köszönöm a tippeket!
Ahogy nézem, az Elite Auto szinte kizárólag Toyota hibridekkel foglalkozik, szóval először ott nézek szét. 3 millió még beleférhet, így nem zárkózom el a P3-tól sem, de meglátjuk ott mit tanácsolnak.
Nagyjából tényleg annyi az igény, hogy legyen egy megbízható és biztonságos automata váltós közlekedő eszközöm, de ahogy néztem ebbe a keretbe nem sok normális és megbízható automata váltós autó fér bele.
Ford Focus volt az első jelölt 1.6-os megbízható szívóbenzines motorral, de a Powershift DPS6-ról rengeteget lehet hallani, így elvetettem. -
No.01
őstag
válasz Sidorovich #8864 üzenetére
Tudom-tudom, de szemleyes velemeny alapjan a 3M-ba a normalis P3 sem fer bele... foleg a mai EUR-FT arfolyam mellett...
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
Egyik csoporttagunk most hirdeti 3M-ba a CT-jét. Méter van benne (276k km egész pontosan) viszont végig szervizelt, számlái is meg vannak és egész jól felszerelt példány ha a LED fényszórók hiányától eltekintünk.
Tudom, P3-ról volt szó ez meg Lexus de a hátsó felfüggesztést és a "csomagolást" eltekintve műszakilag ugyanaz.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Sidorovich
senior tag
Ezzel pl. mi lehet a gond?
https://kocsi.hu/toyota/prius/toyota-prius-1-8-hsd-premium-automata-hirdetesid-xrf24w2010-es P3, Elite Autonál árult, jól felszerelt és 3-ba belefér. Kicsit meg van húzva a sarka de ezt meg lehet csináltatni, nem vészes.
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz Sidorovich #8867 üzenetére
"Kicsit meg van húzva a sarka"?
- Első lökös húzva, törött és lóg
- Hátsó lökös húzva és lóg
- Jobb hátsó ajtó meghúzva, alul horpadt
- Jobb első sárvédő megnyomva
- Bal első sárvédőn kis húzás de nem vészesMondd meg nekik, hogy kifizeted az 50.000-et a javításra amit említettek, csináltassák meg (fényezést is beleértve) és utána viszed. Nem vagyok lakatos vagy festő de szerintem az a kijeletés, hogy 50.000-ből javítható kicsit erős...
Belül amúgy nem rossz.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
diablo1984
veterán
válasz Sidorovich #8867 üzenetére
Ennek eleje-hátulja le van ütve(ami itt képen látszik, ki tudja a többi elem élőben milyen), ezt engedd el, 10 éves autó, közbe van gyilkolva(az első lökös alja törött is), külföldi autó, így a km állást is fenntartásokkal kezeld! Én meg nem venném az biztos!
-
Gombinyó
őstag
válasz Sidorovich #8867 üzenetére
Az előző tulajnak nem igazán ment a parkolás.
-
Sidorovich
senior tag
válasz diablo1984 #8869 üzenetére
Pár hsz-el feljebb Juhász Jenő - Elite Autot ajánlották, mint megbízható kereskedés ahol csak Toyota hibridekkel foglalkoznak. Itt szerintem az összes autó külföldi, holland vagy francia. Ha ez kizáró ok, akkor a kínálat elég nagy része kiesik, maradnak a magyar 3-400.000 km-es taxik, amik lehet előtte szintén kintről lettek behozva. Szóval akkor nem tudom honnan vegyek.
Ez csak egy példa volt, nem feltétlenül ezt venném. Itt van pl. még ez is:
https://kocsi.hu/toyota/prius/toyota-prius-1-8-hsd-executive-automata-jbl-hifi-hirdetesid-3tzs8d2015 P3 Executive, és nincs is úgy lelakva a külseje mint az előzőnek. Kerek 3M. Szombaton valószínűleg kimegyünk és megnézzük a készletet.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Sidorovich #8871 üzenetére
Juhász Jenő - Elite Autónál nincsenek tekerve a kilométer állások, vagy ha igen, akkor arról tájékoztatnak.
Juhász Jenő 100%, hogy látja, ha tekerve van és el is mondja eladás előtt.Megjavítva azért nincs, mert akkor a rétegvastagság mérővel kötnének bele, hogy biztos rommá volt törve.
Hozzávetőleges javítási árajánlatot a képek alapján a Hybrid garázstól kérnék.
Legalább nagyságrendet megtudod.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
diablo1984
veterán
válasz Sidorovich #8871 üzenetére
ez jobban néz ki, de majd személyesen kukkants be az üléshuzat alá, hogy mi van alatta.
-
Sidorovich
senior tag
válasz diablo1984 #8873 üzenetére
Nem vagyok egy rutinos használt autó vásárló, mit érdemes nézni az üléshuzat alatt?
Az általános cikkeket a használt vásárlásról elolvastam Totalcaron és egyéb oldalakon, de ha van még Prius specifikus jó tanács mit érdemes megkérdezni/leellenőrizni szívesen fogadom.
-
nagyúr
válasz Sidorovich #8874 üzenetére
Jenőnél vagy toycar-nál kell venni.
De legalább Jenővel átnézetni.
Ráteszi gépre és a szervizt is letudja ellenőrizni, ha európai.[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
makszi
aktív tag
Sziasztok!
Felmerült 2 kérdésem az új Hybrid Corolla TS-sel kapcsolatosan.
A kocsiba most van 2100 km, és a következőkre lettem figyelmes.1. Valahol azt olvastam, hogy Sport módba sose kapcsolja le a benzin motort, nos nálam ez nem igaz ugyan úgy kapcsolgatja, ez normális így?
2. Ha rálépek a fékre akkor előröl elég hangos ilyen elektromos motor hang hallatszik, itt szintén az a kérdés, hogy ez normális?
Ez csak rövid ideig van mikor rálépek a fékpedálra, aztán elhallgat. -
vbbb
őstag
Sziasztok! Használ valaki Yatour média bővítőt? Ez jobb megoldás lehet/van olyan jó mint egy mp3 transmitter? Köszi!
Olyat találtam a termék leírásában, hogy nem kompatibilis TNS700-as fejegységgel. Ez igaz?
[ Szerkesztve ]
-
Drizzt
nagyúr
Tényleg, lehet már vajon Android auto upgrade-et kérni a tavaly Corollákoz?
Amúgy kíváncsi leszek a kötelező szervíz is hogy fog menni ilyen időkben. Hamarosan meglesz egy éves az autó(ok, azért július). A 15K kilométer addig egész biztos nem jön össze, ha csak körbe nem utazom Európát, ami megint nem tűnik reális opciónak.I am having fun staying poor.
-
theuprising
tag
Dension Gateway Lite BT jobb, van benne bluetooth zenelejátszás is, és ezt is lehet vezérelni a kormányról. Én is ilyet használok a GS-ben.
Talán ez jó lehet neked, a listában ott vannak a támogatott autók, évjárattal. -
vbbb
őstag
válasz theuprising #8883 üzenetére
Pár gyors kérdés kíváncsiságból: ha pl egy mixet/zenét hallgatsz USB pendrive-ról akkor tudja onnan folytatni ahol abbahagytad vagy előlről kezdi el játszani? 32GB-os USB-ot tud kezelni? Köszi!
Megtaláltam a gyártó oldalán, hogy nekem a GBL3TO1 (bluetooth és a az nélküli változat is) típus elvileg csatlakoztatható gond nélkül a navigátorhoz. Akkor ez körül fogok nézelődni!
[ Szerkesztve ]
-
Sidorovich
senior tag
Toyota Sakura Hibrid Központtal van valakinek tapasztalata?
A héten ha minden igaz én is Toyota tulajdonossá válok (Prius 3), és úgy terveztem kezdetben oda viszem majd karbantartásra vagy ha valami baja van.Márkaszervizekre már nem jellemző ez a kiszámlázunk valamit de ha ügyfél nem tudja ellenőrizni akkor nem mindig csináljuk meg/cseréljük ki mentalitás?
Előre is köszi a visszajelzést!
-
Gaben92
őstag
válasz Sidorovich #8885 üzenetére
CT-ket hordanak oda elég sokat és meg vannak elégedve velük. Viszont azt hallottam, hogy nem olcsók de nem tudok konkrét árat.
"Márkaszervizekre már nem jellemző ez a kiszámlázunk valamit de ha ügyfél nem tudja ellenőrizni akkor nem mindig csináljuk meg/cseréljük ki mentalitás?"
Kérdezd Doki16 fórumtárs főnökét akinek a hivatalos Audi szerviz 120k-t érő replika felnit adott el gyáriként 500k-ért. [Kérdés + beszélgetés] [Megoldás]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
hhenry
őstag
válasz Sidorovich #8885 üzenetére
Ha hibrid toyota szervízelés akkor toycar-pomáz
-
theuprising
tag
válasz Sidorovich #8885 üzenetére
Toycar Pomázt jobban ajánlom, ráadásul a vezetőjük Varga Péter, aki Sakurás volt anno, onnan vált ki még jó pár éve. Ő ért hozzá, és a szervizesei is.
#8884:
vbbb
USB-jét sosem használtam, csak bluetoothon keresztül használom és a telefonról megy a zene, nekem is mixek pl.: youtuberól. Azt meg telefonról irányítom[ Szerkesztve ]
-
makszi
aktív tag
Lassan elkelne egy kiadós belső takarítás a 2 hónapos új Corollámra. Kérdésme hogy a rengetek fekete zongoralakknak mivel menjek neki? Létezik, olyan eszköz amellyel nem lesz millió karc a takarítás után a zongoralakkon?
Másik kérdés, hogy ki milyen belső takarító szerre esküszik? -
-
makszi
aktív tag
Köszi mindkét tippet mikroszálás kendőm van akkor elsőre csak azzal próbálom meg.
-
JohnyBlue
őstag
Új Yaris ár... pfúúú
https://ipollo.com/?ref=johnyblue
-
nagyúr
válasz JohnyBlue #8894 üzenetére
A jelenlegi Yaris jobban tetszik, mint az új...
Az árakon pedig továbbra is rendesen le vagyok döbbenve. Az 1.5 Hibrid hozzávetőleg 700-800 ezer forinttal olcsóbb csak, mint egy 1.8 Hibrid Corolla...Az M/T és a Hibrid azonos felszereltségi szintek között továbbra is 1.2 millió, a CVT és a Hibrid között 700 ezer forintos árkülönbség van.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Gombinyó
őstag
válasz pècsimunkás #8898 üzenetére
Nem feltétlen, a dráguló új autók húzzák magukkal a használt piacot is. Minden drágul...
Nyilván annyival nem fog többet érni a használt, amennyivel megdrágul a szalonautó, de valamilyen szinten kompenzál a piac.
A Cliot majdnem annyiért adtam el percek alatt, amennyiért megvettem szalonból 2 éve, pedig beleraktam 65ezret. Mondjuk egy 10 millás autónál ez nem így működött soha és ezután se fog.[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz Gombinyó #8899 üzenetére
Én rohadt jó áron vettem az autómat, a közelében nem volt azóta olyan áron. És lehet, nem is lesz. 3 éve vettem, kb egy évre rá jött egy ajánlat, hogy ugyanolyan autót mint az enyém 3000 euróval drágábban , akciós áron meg lehet venni .
Na, azóta meg még drágábbak lettek, a fizetésem meg alig emelkedett.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!