-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
-
bodogzus
csendes tag
válasz KTTech #13372 üzenetére
Szerintem nem lesz jelentős korlátozásbeli különbség az EURO6 hybrid és az EURO6 benzines között. Azt el tudom képzelni, hogy hamarosan kitiltják a nagyvárosokból az EURO1-4 autókat, vagy minden belső égésűt, de akkor a hybrid sem lesz kivétel. Amikor Londonba mentünk letettük az autót a külvárosban és metróval mindent egyszerűbb volt megközelíteni. Már most is lehetetlen autózni még a kisebb városokban is.
-
őstag
válasz KTTech #13389 üzenetére
Ez igaz, de ez egy 20 ezres cucc, nem igazán féltem vagy tervezem hosszú távra. Éppen akkor kell ha valahol messze történik valami (lakásnál úgyis megoldom valahogy).
Plusz nekem van egy problémám bikázással. A probléma az hogy ha segítséget kérnek én nem szeretek nemet mondani. De a mai modern autókkal és elektronikákkal féltem tőle az autóm (ha én segítek, nyilván ha én szorulok rá nincs választás). És már használtam mélygarázsban ahol valaki szépen benne ült a pácban (liftes pluszban az a mélygarázs rendesen útban volt).
-
Yeffy
veterán
válasz KTTech #13392 üzenetére
Elkepzelheto. Majd megkerdem a szervizest atvetelkor.
Ja, persze, az meg a masik, h ha draga mulatsag, akkor hagyom a fenebe. Jo dolog, de nem elet-halal kerdese.Illetve még annyit kerdeznek, h valahol - lehet, h pont itt - olvastam, h a gyari fejegyseg helyere szerelheto, androidos, AA-kepes fejegysegek nem igazan javasoltak utolagos okositasra, mert bizonyos funkciokat (pl hibrid mod kijelzo, tolatokamera) elveszt veluk a vasarlo. Ez igaz? Erdemes ezzel veszodni? Kb ez a ket dolog kene nekem csak az autoba.
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz KTTech #13398 üzenetére
Ertem. Akkor az utolagos fejegyseg kuka, viszont ezek a modulok, amiket emlitesz, ezek gondolom kapcsolodnak az eredeti fejegyseghez, es ugy lesznek elerhetoek valami almenun keresztul? Van esetleg megbizhato ezek kozul, amit ismer itt valaki?
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz KTTech #13399 üzenetére
Kinek mi. En a bort, plane a feketet ha nem is utalom, de kifejezetten nem szeretem. Ha már bor, akkor legyen barna. Hogy melyik egzakt arnyalat, az már más kerdes. Vagy akár bézs, még az is jobb.
A szovet karpitozas nekem tokeletesen megfelel, az lehet fekete is. Vagy Alcantara is lehet sotet, de az már mas arkategoria.
A felnimet nem is tudom, h mekkora, sztem nekem is 17-es van alatta, ha jol remlik. En is orulnek a minel ballonosabbnak egy ilyen jarmu ala, de hat ez van.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
-
aszamóca
aktív tag
-
vicces
addikt
válasz KTTech #13502 üzenetére
vettem már europecaros autót 1 évesen, pár ezer euróval olcsóbban, és makulátlan volt.
a rádióban volt mindenféle nemzetiségű csatlakoztatott telefon gazdájának a neve. magyarul vezette az autót a világ szinte minden részéről származó bérlő.
de az autó igy is makulátlan volt. szóval ha ilyesmi autót találnék nem félnék tőle egy alapos átvizsgálás után.:)
-
jolti
senior tag
-
hhgygy
senior tag
válasz KTTech #13775 üzenetére
Egyébként meg alap, hogy független állapotfelmérővel veszünk autót (mármint mi, akik nem vagyunk autószerelők és nincs tutti autószerelő haverunk sem). Én is így vettem az Auris TS HSD-met lassan egy éve, és jól jártam/járok vele. 4.7 millát fizettem + 25 eFt volt az állapotfelmérés, szerintem kötelező egy laikus autóvásárlónak.
[ Szerkesztve ]
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
-
Paxker315
addikt
válasz KTTech #13939 üzenetére
Időszakos. nyaranta kb hetente van "hosszabb út", télen jóval gyakrabban Tkp annyira azért nem fut keveset, évente 7-8 ezer km megvan. Meg nagyobb vásárlásokhoz v kiruccanásokhoz azért rugalmasabb, mint nélküle.
10-en évig megvoltam nélküle, de, ha megszokta az ember, azért vannak előnyei is.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
őstag
válasz KTTech #13967 üzenetére
Valamiért itthon toyota nem ad itthon ilyen garit se (meg van valami jó kis program amiben minden európai ország benne van csak mi nem, írta itt valaki de elfelejtettem a nevét).
Apropó uncsi lesz, de bejáratás kérdésben hibridnél is ugyanaz mint másnál (ne pályán ami csövön kifér első ezer kilométer de azért ne is 30-al egyenletesen végig)?
-
pècsimunkás
addikt
válasz KTTech #14026 üzenetére
Töröltem az előző telefont, de ezt a foshalmazt (Realme gt2 pro) sehogy sem tudtam csatlakoztatni.
Próbáltam mindkét eszközt először indítani, telefont vagy 3x újraindítottam, az autót is vagy 5x elindítottam, leállítottam, csak gyujtást ráadtam, de semmi !
Legszívesebben összetörném !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz KTTech #14037 üzenetére
Lehetséges.
Vettem egy csúcs telót, és vissza röppent 5 évet az idő.Mielőtt vettem az Aurist, akkor használtam utoljára fülest vezetéshez.
Van ötlete valakinek esetleg, hogy van valami kütyü, ami közvetít az autó és a telefon között?
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
nagyúr
válasz KTTech #14115 üzenetére
Majd kiderül, mikor kezdik el csökkenteni a maximális sebességet az EU-ban. Mondjuk reálisan 100-ra autópályán, 80-ra főúton.
Attól olyan messze vagyunk, mint Makó Jeruzsálemtől. Az is sok éves huzavona volt, hogy az EU-n belül legyen kötelező a sebességkorlátozó rendszer, ami idén július 6-tól lesz kötelező az újonnan értékesített autókba...
Igaz, felénk a Tesco-s benzin is 734 Ft/L, most ment le az ára.
Miután Magyarországi használt autókról volt szó, nem hinném, hogy más országok viszonyai bármennyiben is befolyásolják a témát...
Egyébként felénk már a Toyota nem is forgalmaz az újabb járgányokból tisztán benzinest, így a matek mindenképp a hibrid fele billen
Magyarországon ez mennyiben is érint minket? Semennyiben........
A Toyotánál azért ott a tarsolyban a szilárd-test akkumulátor, ami lassan piacérett dolog lesz.
Pontosan ez az. Jelenleg az a terv, hogy 2025-ben lépnek színre a szilárdtest akkumulátorokkal, csakhogy még 2025-ben is úgy vélik, hogy csak hibridekben fog debütálni, mivel drágább, mint a Li-ion technológia (így pedig kisebb aksi is elég, más szóval kisebb mértékű lesz a szükséges felár).
A szilárdtest aksiknak két nagy előnyük lenne a Li-ion technológiához képest, mégpedig a jobb energiasűrűség, ami könnyebb és kisebb akkumulátort jelent azonos tárolási képesség mellett, a másik pedig hogy nem tűzveszélyesek. Ugyanakkor van egy sor megoldandó kérdés még náluk, ezért is van még mindig kísérleti fázisban.
Emiatt a szilárdtest aksi, bár kétségkívül ígéretes, pont, hogy a nagy EV autó hisztéria közepén nem befolyásol semmit. Ha így haladunk 2030 körül futhat fel ez a technológia, amikor már szinte mindenki a EV autók felé fog fordulni. A hibrid technológiánál a Toyota egyszerűen egy jó húzással beelőzte a konkurenciát, az EV autók terén viszont félig-meddig hátrányban van, ráadásul még mindig kérdéses, hogy valóban az EV autók lesznek a megváltás.
Én továbbra sem látom azt, hogy az minden ország képes lesz minden belsőégésű motort kiváltani elektromossal, és hogy ezt hogy is fogják táplálni. Nagyon mókás, hogy miközben a környezetszennyezés miatt üldözik a benzin- és diesel-motoros autókat és járműveket, de közben sok országban még széntüzelésű erőművekkel termelik az elektromos energiát, amik az EV járműveket tölti...
Nem tudom most otthon mennyi a villany KWh-ja,...
Itthon a politikai célú rezsicsökkentés miatt a legfelső lakossági ár 43,41 Ft / kWh.
Töltőoszlopnál piaci áron hozzávetőleg 100-160 Ft / kWh, függően kismillió dologtól.[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KubanitoS
veterán
válasz KTTech #14148 üzenetére
aminek azért kell egy kis idő, mire észhez tér
Bocs, de nem bírom ki, ez szimplán butaság. Az e-CVT váltónak pont az a lényege, hogy gondolkodás nélkül, azonnal ott az erő, mivel nem kell sehova váltogatni. Odalépsz és megy. Ezt én is tapasztalatból mondom.Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
aszamóca
aktív tag
válasz KTTech #14152 üzenetére
Írhat akárki akármit, meg tesztelhet, de én a 31-esen a BMW-s szerepet próbáló, a seggemben kormányt rángató új vityarást az előzése után úgy leelőztem, mint a pinty, hiába próbált keménykedni. Ez meg saját tapasztalat.
Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
duracell89
senior tag
válasz KTTech #14152 üzenetére
Szvsz, hogy a cvt néha gondolkodós nem teljesen butaság, de meg kell jegyezzem, hogy alább a rav4rôl volt szó, szerintem nincs értelme egy 90 lovas autót egy 220 lovashoz hasonlítani, mivel maga a benzinmotor is sokkal eresebb/nyomatékosabb, a villanymotor is más, valamint a CVT is máshogy van hangolva. Egészen más vezetni, az azonnali elektromos nyomaték érezhető, főleg a dupla motoros összkerekesben. Az tagadhatatlan, hogy a cvt miatt van nyúlós érzés néha, de az erős Toyota/lexus hibridek nagyon tudnak menni, és rögtön is ha kell.
[ Szerkesztve ]
-
aszamóca
aktív tag
válasz KTTech #14194 üzenetére
Mindenki azt tesz a saját tulajdonával, amit akar.
Mifelénk 3 év a gari, + vehetsz még kettőt hozzá.
A szerviz velem is harcol a 10000-res olajcseréim miatt. Nem értik miért akarom 5évnél tovább megtartani az autót, és miért akarok az utód tulajnak jót. Mikor mondom, hogy nem szándékozom lecserélni 5év múlva, azt nem értik miért, meg azt mondják, azt nem tudhatom előre. Pedig de. Én nagyon rövid 7-10km távokon használom többnyire, havonta úgy egyszer elmegyek vele a 250km-re lévő rokonhoz. Ilyen használat mellett az olaj hamarabb elhasználódik, amit új, garis autónál még nem követ semmilyen tünet, de hosszú távon minden bizonnyal kifizetődőbb, mint ha beüt egy motor szétszerelés.Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
aszamóca
aktív tag
válasz KTTech #14196 üzenetére
Te máshol élsz, másféle preferenciák szerint.
Amit írsz a felfúrásról, új motorról, csak még inkább megerősít abban, hogy jól járok el.
Én itt nem tudok 5-6 évente 15 millát kitermelni autóra, ezért próbálom minél jobban óvni.
Ha olyan állapotba kerül, amit írsz, akkor persze majd túlad rajta az ember, de lehetőleg az minél később következzen már be ha lehet.Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
Ck.
addikt
válasz KTTech #14215 üzenetére
Majd ha visszajöttetek megnézed, csak nem lesz addig semmi bibi, pláne ha eddig sem tapasztaltál semmi anomáliát. Mi most értünk vissza Magyarországról, hát a fogyasztást tekintve vegyes képem van, a teljes út nagyjából olyan átlag 7-8 literrel jött ki, mindent beleszámolva, az otthoni időszakot it. Pontos adatot este azért még nézek, de egy kicsit jobbra számítottam őszintén szólva. Néztem útközben a legtöbb EV-töltő 0,79 euró / 1 kWh, egy hasonló méretű autóval semmivel nem lenne olcsóbb, csak hosszabb az utazás. Egyedül egy Tesla tudna talán olcsóbb úti költséget, de ott meg csak egy használt Model S férne bele a büdzsébe.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs