-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ledgeri
nagyúr
válasz Donki Hóte #135867 üzenetére
Azért én aktualizálnám az email-t egy olyanra, amit elérek!
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
Nikaré
őstag
válasz Donki Hóte #135869 üzenetére
Csak azt vidd ami a szerződésben, applikációban is látszik. Illetve a tartozékait, pl. (rövid UTP kábel) táp, távirányító (ha van média box)
Tehát ami az átvételkor a dobozban volt. -
pjen
félisten
válasz Donki Hóte #135875 üzenetére
Akkor erölködő, de ha nincs benne a listában ne erőltesd lehet csak Magadnak csinálsz gondot.
-
pjen
félisten
válasz Donki Hóte #135872 üzenetére
Táp van hozzá? Szerintem az csak egy kettes osztó.
-
MODERÁTOR
válasz Donki Hóte #135869 üzenetére
A jelerősítő nem tudom mi lehet... Koax kábelt, splittert nem szokták kérni, nyilvántartva sincsenek sehol. Ellenben nem tudom a Telekom esetében mi a szokás, de anno a UPC illetve a DIGI is kérte a HDMI kábeleket, amik a boxhoz járnak.
-
Nikaré
őstag
válasz Donki Hóte #135867 üzenetére
Igen, ami ott szerepel.
(sőt, ha jól emlékszem azonosító szám is van az eszkozokhöz)
Régebben postán is fel lehetett adni. -
Graphics
Jómunkásember
válasz Donki Hóte #135865 üzenetére
1270
-
Nikaré
őstag
válasz Donki Hóte #135862 üzenetére
"Hol lehet azt megtudni, hogy a szerződés felmondásakor pontosan milyen eszközöket fog tőlem kérni az
UPCVodafone?
"
Webes felületen illetve az applikációban benne vannak az "eszközök ", amiket használsz az előfizetéshez. -
Graphics
Jómunkásember
válasz Donki Hóte #135862 üzenetére
Leghamarabb a Vodafonetol, amit kapsz számlán azon van elérhetőseg.
-
kezo0
addikt
válasz Donki Hóte #126963 üzenetére
El lehet menteni a beállításokat, és ilyenkor visszatölteni.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
zzola
titán
válasz Donki Hóte #126960 üzenetére
Hívd fel a 1270-et.
-
veterán
válasz Donki Hóte #126958 üzenetére
Frissítettek ezek a jóemberek valamit?
Ilyen probléma még az életben sem volt, a CB-re vezetéken csatlakoztatott eszközökön van internet, de a wifin csatlakozó eszközök nem látják a netet
Már kétszer újraindítottm a CB-t, de nem javult a helyzet
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
mrlujoak
veterán
válasz Donki Hóte #126832 üzenetére
a törthónaptól.
Két hónappal ezelőtt, még a 2022-es árszabás szerint fizettél, az idei első számlád már az inflációs emeléssel jött, viszont az törtszámla volt 1 havi, plusz egy pici.
A mostani számlád az igazi, teljes mértékben idei normál számla.Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
MODERÁTOR
válasz Donki Hóte #118639 üzenetére
Esetleg saját box lehet még alternatíva (~10k HUF) a TV mellé, már ha van szabadon fogható DVB-C adás a Vodánál jelenleg.
-
flexxx
tag
válasz Donki Hóte #118639 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy analógon jobb volt pl. a Comedy Central hangminősége, mert az SD-t továbbították.
Most lekapcsolták az analógot, az új csomagokból kivették az SD csatornákat, tehát nézheted szar hangminőséggel, de legalább HD képpel a legújabb South Park részeket.
A Wi-free témához meg csak annyit, hogy ne feledjük, pont a Voda volt, aki megszűntette a UPC olcsó és korlátlan mobilcsomagjait, úgyhogy az az érv nem állja meg a helyét, hogy "minek, hisz van rendes mobilnet jó áron". Mondom ezt úgy, hogy soha nem volt szükségem a Wi-free-re, de így is látom, hogy lenne létjogosultsága 10-15 ezres korlátlan csomagok mellett...
Ennyit a Vodafosról.
[ Szerkesztve ]
-
z67
őstag
válasz Donki Hóte #118606 üzenetére
Elég jól működik, idén 1200 Ft-ot faragtam le. 500-as net, legnagyobb tv, egy kártya, egy hdd box + HBO csomag: 5930,-
-
LouiS22
veterán
válasz Donki Hóte #118464 üzenetére
Mert ez a csoport egy releváns, minden szegmenst lefedő minta
Idézem reggelről a moderátort: "Meg aztán sokan el vannak tévedve, és azt hiszik, hogy ők maguk, vagy egy tech fórum tagsága a szignifikáns minta az előfizetők körében, pedig nem."
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
veterán
válasz Donki Hóte #118458 üzenetére
Nálam tényleg ingyen volt tegnapig. 😈
Ugyanis nincs TV előfizetésem (még mert azért csak megrendeltem, 3.-án jön a technikus beüzemelni). Mivel üzleti ügyfél vagyok csak ő üzemelheti be, azt mondta 1420, mert csak akkor lép életbe a szerződés ha mindent bekötöttek és alairom hogy még vagyok elégedve mindennel.
350/30 as netről is bővítettem 500/30 ra, ez már módosult, plusz él a 2 telefonvonal is ami a csomag része.
Egyébként 500at is simán hozza Hitron. Kellemes csalódás.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Piftuka
veterán
válasz Donki Hóte #101321 üzenetére
Biztosíthatlak arról, hogy a Vodafone engem nem vett meg, és birka sem vagyok.
Egyébként nem volt arról információm, hogy nem a teljes szolgáltatást vásárolták meg a UPC-től. A korábbi hírek, és tájékoztatók alapján ez nem volt számomra egyértelmű.
Mint említettem, rendkívül gyakori megkeresést kaptam tőlük, amelyben a múltról, és az elvárásaimról érdeklődtek.
Mivel a hálózatot megörökölték, nem is gondoltam, hogy nem "en bloc" az egész szolgáltatás lett az övék.
Sajnos túl nagy jelentősége nincsen, mert a városban a családi ház övezetekben a kábelhálózat kizárólagossága miatt csak velük köthető szerződés.
A DIGI anno a nagy "dirrel-durral" beharangozott terjeszkedése megállt a panelház övezeteknél (ott könnyű dolguk volt új előfizetőket toborozni, mert a házak hálózata nem volt a UPC kizárólagos tulajdona).
A Telekom pedig nem használhatja a hálózatot, az új hálózat kiépítését pedig valószínűleg nem fogja megfinanszírozni. Pontosabban kérdéses, hogy ezt fedezi-e számukra a 7 milliárods EU-s pályázati pénz, amit megnyertek, és hogy vajon szándékukban áll-e a fejlesztés nálunk is!?
Faramuci helyzet, mert a környező kis falvakban bevezették, vagy éppen most vezetik be a modern, optikai hálózatukat. (Egyébként nem irigylem tőlük. Több évtizedig ott volt a rossz helyzet. Nálunk már ADSL, majd később UPC kábeles internet volt, ők még a betárcsázós modemmel szívtak.)
A megyeszékelyen nekünk pedig van, ami van. A régi, Kábelkom által kiépített, majd UPC, és immár Vodafone tulajdonban álló elavult hálózat.
A többi érintett megyeszékhelyen ugyanez a helyzet, és ez elég nagy számú előfizetőt érint.
Szóval kérlek, ne ítélkezz onnan a távolból a tények ismerete nélkül! Örülj annak, ha nálatok mindez nem jelent problémát!
"Aquila non captat muscas."
-
félisten
válasz Donki Hóte #101321 üzenetére
Sajnos így van.
Amint már írtam, volt szerencsém részt venni pár komolyabb céges akvizícióban. Senkinek ne legyenek illúziói: minden fillérre ki van számolva. A fogyasztókkal való kicseszés, a megjelenő újságcikkek de még a hozzánk hasonló fórumozás következményei is. Az adott piac sajátosságairól nem is beszélve, vö. birka magyar fogyasztók.
Amikor én játszottam ebben, akkor még az volt a nagy dolog, hogy komoly számítástechnikai kapacitás segítette a döntéshozatalt -- ma már gépi tanulásos modellek elképesztő pontossággal jósolnak.
Tévedni persze lehet, de nem egy olyan esettel futottam össze, amikor a külső szemlélő azt látta, hogy egy-egy cég mennyit bukott egy ügylettel, valójában pedig baromi jól jártak azzal a bukással.
A Vodafone pontosan tudja, hogy milyen szolgáltatásokat fog nyújtani, hogy mit nyújtanak a többiek, milyen területeken milyen ügyfélmagatartásra kell számítania, egységnyi forint megtakarítás mennyi ügyfélveszteséget jelent, stb. Mindez ráadásul évekre előre.
Az elégedettségünk nem létező fogalom, csak a pénzünk számít.
Sajnos sok történetet ismerek (többet testközelből), amikor a valódi ügyfélbarátságot elsöpörte a profitkényszer. Régen ismertem cégeket, ahol a vezetőségnek valódi elhivatott célja volt az, hogy szolgálják az ügyfeleiket -- és több ilyen cég bekebelezését figyeltem végig. Több belső anyagot olvastam arról, hogy a jófejségre irányuló szolgáltatásokat azonnal el kell törölni.
Nos, a UPC / Liberty nem éppen jófej, de a a saját területén van egy imidzse, ami remekül profitál neki. Érdekes módon igaz viszont, hogy a Vodafone számára ez éppen nem rentábilis. Ennyi.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
cof
veterán
válasz Donki Hóte #101321 üzenetére
Ebből is látszik, hogy nekik a német piac kellett igazából, csak hát vele együtt járt a magyar is. És most ott spórolnak ahol csak lehet, engem abszolút nem érint az e-mail mizéria, de még a Diginél is van e-mail szolgáltatás azt is csak most tudtam meg.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
MiZo1990
aktív tag
válasz Donki Hóte #100119 üzenetére
A ConnectBox helyett egy hardveresen azonos Compal eszközt adnak, gigabites csomaghoz pedig mindenképp kell az Arris márkájú eszköz.
A Horizon box-on nem lesz már sokáig elérhető a felvétel meg a visszanéző, november 5. óta már így kerül új előfizetőkhöz.
-
MiZo1990
aktív tag
válasz Donki Hóte #100116 üzenetére
Vodafone TV felhasználói kézikönyv
A routerhez nincs semmilyen leírás és a Vodafone TV-hez sincs nyilvános specifikáció.
-
MODERÁTOR
válasz Donki Hóte #82032 üzenetére
Az alap PIN kód szerintem 0000, de a szülői felügyeleti beállításokban kikapcsolható ez a funkció. Alapból viszont a szolgáltató köteles bekapcsolni, ezt törvény írja elő számára. Lehet reset-elted a box-ot, és azért állt vissza erre az alapbeállításra?
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Donki Hóte #34642 üzenetére
Próbáld ki másik böngészővel, esetleg cache törléssel, stb.
Boldog karácsonyt! - ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Topikgazda
válasz Donki Hóte #34457 üzenetére
Nálam nincsen gond, megy rendesen.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Net L with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
ztsoft
őstag
válasz Donki Hóte #34243 üzenetére
Nem csak nálad van azonosítási probléma, Öcsémnek, meg nekem is ugyan ezt írja ki. Nem csak saját modemnél. Már azon gondolkozom, hogy ki kapcsoltatom.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
F_Zolee
veterán
válasz Donki Hóte #34243 üzenetére
Ha saját modemhez csatlakoznál ahhoz nem is fogsz...
-
moonguru
őstag
válasz Donki Hóte #34243 üzenetére
Kifutottam a szerkesztési időből...
Tehát (gondolom androidos készüléked van):
Az Azonosító mezőbe beíród a a My UPC felhasználói nevedet!
Fontos, van mikor Nagybetűkkel kell beírni akkor is, ha kisbetűkkel adtad meg!
Névtelen azonosító mező üresen marad!
És "Adja meg a jelszót!" mezőbe beírod azt a kódhalmazt amit az UPC elküldött részedre!
Így csatlakoznia kell! Kivéve ha ez már a negyedik készülék ua. azonosítóval, és már 3 csatlakozva van.
Persze előfordul szerver probléma is de az nem pontosan így jelentkezik!
Monitor Guru!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- NOTHING Ear B171 TWS fehér Új!
- Eladó Asus Tuf FA507NV - RTX 4060 - AMD Ryzen 5 7535HS - 32GB
- Új Bontatlan Apple Studio Display 27 5K Retina Thunderbolt Azonnal Átvehető Deák Térnél.
- Openswim pro fejhallgatót keresek
- Modolt, prémium vezeték nélküli billentyűzet, választható switch - Keychron Q2 MAX ISO
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest