Új hozzászólás Aktív témák

  • tomp

    Topikgazda

    válasz sixtybi #124 üzenetére

    Hivatalos helyzet:
    Amennyiben a listában szereplő készülékkel hívja fel a 1220-as Telefonos Ügyfélszolgálatunkat úgy a hívás felépül, a készülék levált 3G/UMTS hálózatunkra.
    Abban az esetben, ha nem a listában szereplő készülékkel használja a VoLTE hálózatunkat, akkor annak megfelelő működését garantálni nem tudjuk.

    Azaz mivel az ügyfélszolgálati rendszerüket nem tudták a VoLTE alá beilleszteni így el kellett térniük a VoLTE szabványtól és sikertelen VoLTE kapcsolat esetén vissza kell váltson a telefon. Amelyik telefon csak a VoLTE szabványt ismeri(a telenor saját specifikációját nem) az nem vált vissza így a 1220-at nem lehet felhívni. Viszont minden más telefonszám működik ami nem kapcsolódik az ügyfélszolgálati rendszerhez azaz nem 3-4számjegyből álló rövidszám.

    MadMancs
    Igen tudom de azért furcsa, hogy ha egyedül csak Telenor VoLTE-n mutat HD-t akkor miért csak kimenő hívásnál. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák