Új hozzászólás Aktív témák

  • Oliverda

    félisten

    válasz tomp #6906 üzenetére

    Az általad leírtakat személy szerint nem tapasztaltam.

    Jelenleg pedig mint mezei ügyfél annyit érzékelek, hogy a szolgáltatás minősége ezen a téren elmaradt a Telekométól, miközben az ügyfélszolgálat csak annyit tud mondani, hogy tudnak a hibáról, felvették a kapcsolatot a gyártóval, bla-bla-bla. Mindeközben a Yettel oldalán továbbra sincs semmilyen publikus információ a problémáról, így a potenciális ügyfél azt hiheti, hogy minden flottul működik majd, ha előfizet a szolgáltatásra. Ez a klasszikus multis-telkós nemtörődömség, gazdátlanul heverő feladatok, az problémák hanyag kezelése némi szakmai inkompetenciával fűszerezve. :(

    Persze valójában minden az Apple miatt van.

    "Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

Új hozzászólás Aktív témák