-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
félisten
Az általad leírtakat személy szerint nem tapasztaltam.
Jelenleg pedig mint mezei ügyfél annyit érzékelek, hogy a szolgáltatás minősége ezen a téren elmaradt a Telekométól, miközben az ügyfélszolgálat csak annyit tud mondani, hogy tudnak a hibáról, felvették a kapcsolatot a gyártóval, bla-bla-bla. Mindeközben a Yettel oldalán továbbra sincs semmilyen publikus információ a problémáról, így a potenciális ügyfél azt hiheti, hogy minden flottul működik majd, ha előfizet a szolgáltatásra. Ez a klasszikus multis-telkós nemtörődömség, gazdátlanul heverő feladatok, az problémák hanyag kezelése némi szakmai inkompetenciával fűszerezve.
Persze valójában minden az Apple miatt van.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."