-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
G920 pedáljairól tudna valaki infót adni, hogy van-e rendes pedálerő (nem tudom, hogyan fogalmazzam meg, hogy nem olyan, mint a DFGT, hogy sima rugó tart ellen).
-
frelife
aktív tag
Igen tudom, de most igy meg gondolkodoba esek. Mert ez jobb mintba g920,bárbnem.probáltam. kb 100ezerrel bejjebb vagyok a fanatechez képest,abbol a 3pedálost nézegetem de nagyon egy ideje. Az jobb bármelyiknél. És nehéz a döntés. De köszönöm az infokat. Haszmáltat nem jerek cenni.se gari se semmi
[ Szerkesztve ]
-
frelife
aktív tag
válasz barcalaci84 #29592 üzenetére
Ohhh.köszi. ezt lehet h váltóval bőviteni? Ezzel? :
https://www.aqua.hu/thrustmaster-th8a-valto-pcps3ps4xbox-one-4060059-396692.html
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz barcalaci84 #29590 üzenetére
Oké, hogy potis a pedál, de legalább legyen valami normális ellenállása lenyomáskor
-
Joshi
titán
Ha F1 fan vagy akkor a T300 még azért is jobb, mert ha újra belejössz és érdekel a téma, akkor vehetsz hozzá F1 perecet is. Igaz hogy nem olcsó, de így az igazi.
-
nagyúr
válasz barcalaci84 #29586 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a válaszokat
Kuplung és H váltó nem igazán érdekel, viszont a fékpedál fontos, hogy "valósághű" legyen. A DFGT-t a squashlabdával sem tudtam megszokni teljesen.
Egyelőre nagyon koca vagyok, mert kb. 1,5 évig nem nyúltam a DFGT-hez (ezért is adtam el. Előtte F1-eztem. A 2012-be és a 2013-ba közel 600 órát toltam bele összesen), de azt tervezem, hogy év vége felé, vagy jövőre valamikor megpróbálok újra nekiállni valamilyen autós játéknak (hiányzik az online autós közösség...)
Illetve az is fontos kérdés, hogy melyikhez van valami olyan állvány, amit egyszerűen kis méretre össze lehet csukni és eltenni (pl. ágy alá).
[ Szerkesztve ]
-
barcalaci84
őstag
a válasz szerintem attól függ , h mennyire vagy kocajátékos?
kell-e kuplung , fogsz -e valaha H-váltót venni hozzá ?
mert ha nem akkor szerintem az alap t300 is lényegesen jobb mint egy logitech... és nem azért mert halkabb , hanem mert erősebb , gyorsabb és minden tekintetben modernebb mint a logitech kormánybázisok...ha kell a három pedál akkor a logitechet ajánlanám ebben az ársávban , mert nincs is más
-
frelife
aktív tag
válasz RobbyJr #29583 üzenetére
G920 volt nekem,ha nem sikerül a fana akkor ujra az lesz.várom az Atesz féle cockpittem. G920 egy igen jo komány. A pedált szokni kell de be lehet lőni a fékhatást hogy meddig meg honnan fogjon. A kormány már más,néhababkét fogaskerék miatt hangisabb,már már ropog de az bekopik vagy az ffb-t lejebb véve nem olyan erős a hang. Sokan panaszkodtak rá hogy kialakul egy cicergő hang..nálam os volt.mnem zavart annyira. A játék élmény kárpotol. Amit viszont majdnem mindenki igazol hogy a g920 jobb mint a g29. én ajánlom kormány.
-
RobbyJr
őstag
Inkább a G920, elvileg annál kevesebb volt a meghibásodás mint a G29-nél. Ha PC-re kell akkor mehet nyugodtan a G920.
Logitechnek az előnye az a pedáloknál van, tehát azok jobbak, zaj szempontjából meg a Thrustmaster jobb.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
zsozsa74
őstag
Kérdésem lenne (ismét) VR-t használó szimes kollégákhoz.
A problémám, hogy VR-os játék közben néha tapasztalom, hogy hirtelen megáll a kép (a hang megy tovább) és ilyenkor, ha ránézek a tévémre, azt látom, hogy felugrott valami ablak a windowson, mondjuk jött egy viber üzenet, vagy steam üzenet és az az ablak a játék "felé" került. Ma is az online verseny utolsó kanyarjában szívtam ezt be, ahol még volt esélyem megelőzni az elsőt. Hát qrva anyáztam rendesen.
Pedig már megteszek mindenféle biztonsági intézkedést. Minden appot teljesen bezárok vezetés előtt, de a steam-et ugye nem tudom és ma is az okozta a gondot. Méghozzá az, hogy egy még a játék megkezdése előtt küldött játékmeghívót valamiért jóval később feldobta.
Hogy lehet ezeket teljesen kiküszöbölni? Min kéne állítani?
Automobilista 2 - www.lowfuelmotorsport.com - Steam: zsozsa74
-
zsozsa74
őstag
válasz David Leho #29566 üzenetére
A megoldást nem tudom, de meg tudom erősíteni, hogy csoda dolgok történnek. A Fana V3-as pedálom 2 év normál működés után Win 10-en nekiállt azt csinálni, hogy néha, random módon, bekapcsolás után a fékpedál 100%-os benyomását csak 50%-nak érzékeli. Mondjuk havonta egyszer teszi ezt. A megoldásra rájöttem. FW-t frissítek rajta. Vagyis túlzás, hogy frissítek, csak rárakom ugyanazt. Kb. 3-5 mp az egész művelet és utána megint jó egy-két hónapig. Vicces. Ezt megírtam a Fanának is még anno, azt mondták, hogy fura és küldjem el nekik, de már lejárt a gari és én is meg tudom oldani a problémát, úgyhogy inkább kihagytam a visszaküldést.
Automobilista 2 - www.lowfuelmotorsport.com - Steam: zsozsa74
-
RobbyJr
őstag
válasz David Leho #29574 üzenetére
Nem 2-3 nappal ezelőtt jelentkezett a problémád?
Pl nálam a Fanatec pedálomnál a gáz pedál ugrált. Kihúztam a kábelét majd visszatettem, és jó lett.
Ilyet nem csinált, csak a frissítés óta nekem is egyszer.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
RobbyJr
őstag
válasz David Leho #29572 üzenetére
Hát akkor én egy potit cserélnék benne, de akkor sem értem tisztán hogy Win7 alatt hogy lehet jó, Win10-en meg nem.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Joshi
titán
DFGT után ha előrelépést akarsz de nem akarsz árban elszállni, akkor Thrustmaster T300 mondjuk a T300 Ferrari Integral Racing Wheel Alcantara Edition. De minden pénztárca függő, fontos lenne hogy mennyit költenél a projectre.
-
RobbyJr
őstag
válasz David Leho #29566 üzenetére
Szia!
Itt nincs valami reset, vagy default-ra állítási lehetőség? Pl Fana termékeknél belehet állítani honnan kezdjen el fogni a pedál.
Játékoknál a beállításokban is ilyen ugrás szerűen érzékeli?
Win10 alatt a poti meglenne bolondulva? Elég érdekes, bár a kormányod nem mai darab, én egy Thrustmaster Supportal élnék amúgy, írj nekik nyugodtan küld el nekik a videót, 1 héten belül válaszolnak neked.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
nagyúr
Sziasztok!
Melyik most a best buy kormány 50 - 100ezer Ft-os értéksávban? Főleg PC-hez használnám, egy DFGT-t cserélnék le. Nem ragaszkodom logitech-hez, de az is lehet, ha az az ajánlott. Csak kocajátékos vagyok , nem vérszimes
Illetve tudnátok ajánlani kis helyigényű wheel stand-et hozzá?Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
David Leho
újonc
Sziasztok
Van egy Thrustmaster Ferrari GT Experience kormányom. Néhány napja előjött egy olyan probléma hogy a gázpedál 0-50%-ig ugrásszerűen megy, tehát nem egyenletesen ahogy kéne, viszont 50-100%-ig rendesen, egyenletesen működik. A fék pedál tökéletesen működik. Sok korábbi driverrel is próbálkoztam, szét is szedtem, kitakarítottam de semmi. A hiba csak a 64 bites Windows 10-en jelentkezik, 32 bites Windwos 7-en jól működik. Én arra tippelek hogy egy új Windows frissítéstől működik így, de nem vagyok biztos benne. Linkeltem videót, hátha jobban érthető. Valakinek ötlet, tipp, segítség?https://www.youtube.com/watch?v=dQQn2O-68LE
-
frelife
aktív tag
válasz iceman007 #29562 üzenetére
Aki simmezik nem kell tudnia vezetni,azért aki vezet illene tudnia. A rossz a térlátás hiánya,más a valoság és más a virtuális. De ettől még behatárolhato hol kezdődik egy kanyar egy hajlitás. Vannak pálya jelölések is. Sok sok gyakorlást igényel mindegyik pályam. Nekem pl a kedvenc pályám a nürburgring, de akkora kihivás volt megtanulni hogy csak na. És most is van még mindig mit tanulni benne.
-
csabamigo
aktív tag
válasz iceman007 #29562 üzenetére
és Koanla!
Köszönöm az infókat!
A fékből a "guminegrot" kikaptam ,nekem jobbnak tűnik de később lehet visszateszem(wheelstand)
Egyenlőre marad a "csak" a tv a nappaliban,így is örülök hogy a párom belement ebbe is( bár a 8 éves fiam is pörgeti már a perecet!
Ahogy többet játszom esténként,hajnalban egyre jobban élvezem...
Ui.Annyira nem hangos ez a kormány[ Szerkesztve ]
Az Élet a Legjobb Méreg!
-
koanla
aktív tag
válasz csabamigo #29554 üzenetére
Most látom, hogy a kijelzőt nem is veséztük tovább. Szóval jelenleg egy megjelenítőd van. A FOV (Field of View, látótér mondjuk, mostanában ennek a mértéke már megadható a legtöbb szimben is) elég fontos; rendszerint egy kijelző nem fogja visszaadni rendesen a látványt és FOV terén kompromisszumra kényszerülsz majd. Ez befolyásolja a tér- és sebességérzetet is. Annyit mindenképp érdemes lenne első körben kiszámolni, hogy most hány fokban látsz rá a kijelzőre és esetleg tudsz-e még ezen javítani. A következő lépés - Rajtad áll, megteszed-e majd annak idején - , hogy rájössz, hogy egy kijelzővel nem látsz rendesen, ezért nem mégy bele kompromisszumokba és vagy három kijelző, vagy VR felé lépsz tovább. VR-nek kicsi a látószöge, SDE elég zavaró először, de a FOV pontos és benne vagy a térben. Ott a tér- és sebességérzékelés megfelelő. Ezzel szemben egy háromkijelzős setup kiváló, tűéles grafikát ad, olyan 170-180 fokos látószöggel sokszor elég lesz tényleg csak a viszapillantókra nézni anélkül, hogy a fejed fordítanád, stb. Megfelelő kialakítás mellett be tudsz állítani a valós látványnak megfelelő FOV-t és a sebességérzékelés szintén csak megfelelő.
Ahogy mondom, ez már egy nagyon sokadik lépés, tényleg meglátod majd, eljutsz-e idáig. De ezek is döntőek tudnak lenni abban, hogy mennyire tudsz belehelyezkedni a játékba és így végső soron, mennyire élethű a szimuláció. Ami azért a köridőke is ki tud hatni - egy bizonyos pontig. Senki nem lesz Senna csupán egy jó környezettől. -
iceman007
aktív tag
válasz csabamigo #29549 üzenetére
Ami az ismerőseimnél (akik régóta vezetnek közúton és kipróbálták a szimulátor) a tapasztalat volt, hogy nem figyelik / érzékelik a sebességet. Hajtűkanyart megpróbálnak 140-nel bevenni és csodálkoznak, hogy nem sikerül. Valójában egy igazi autóban meg sem mernéd próbálni ezt a manővert. Próbáld meg iylen szemlélettel.
-
luigi106
tag
Sziasztok.
Vettem egy logitech g29-et, PS4 pro-hoz használnám. A kérdésem az lenne, hogy van egy program pc-hez, a logitech gaming software amivel paraméterezni lehet a kormányelfordulást, a pedálérzékenységet, stb.
Azt szeretném tudni, hogy az ott beállított értékek kihatnak a PS4 használatakor is? Vagy az csak pc használata esetén működik? Előre is köszi. -
koanla
aktív tag
válasz MPowerPH #29555 üzenetére
Nekem is viszonylag korán lett jogsim, de akkoriban még nem nagyon volt kormány sem, szóval mire sajátom lett, addigra már vagy hét-nyolc éve vezettem. Nekem inkább az utakon gyűlt a tapasztalás és inkább a ralis végletből. A mai napig is inkább az áll a szívemhez közelebb, mégis furcsa mód iR-ben tolom, amiben köztudomásúlag nagyon sokáig csak pályaverseny volt A lényeg, hogy erősen küzdöttem én is szim csökkent visszajelzésével annak idején. Meg mondjuk finoman szólva most sem vagyok top pilóta, nem is nagyon leszek az, hiányzik "kevéske" tehetség.
A csúszáshatár érzéséhez még azért az FFB is hozzá tud tenni amúgy, de az meg már megint csak pénz kérdése is. Amennyire itt olvassuk időről-időre, a DD-s cuccok nagyon ott vannak már és állítólag azokhoz képest a hagyományos, áttételes technológiát használó kormányok nem adnak vissza eleget. Nem tudom, mentem már DD-s kormánnyal, de nekem az inkább birkózás volt és nem jött annyi extra érzet vele. Lehet, keveset mentem azzal csak, fene tudja. A lényeg, hogy azért az FFB is nagy segítség; nem véletlen, hogy anélkül nem tudnék menni.
VR meg, ahogy írod is, sok pluszt tud adni, és mára ugyanúgy vagyok minden hibájával együtt, mint az FFB-vel: nem mennék már sima kijelzőn, nem is nagyon tudnék. Bár biztosan vissza lehetne szokni rá, de nagyon sok dolog elvész 2D-ben, ami VR-ben simán megvan. A sebesség- és távolságérzet, ahogy írod, az emelkedések, lejtések is. És bár van hibája, de azzal együtt is akkora élmény immerzóban hogy tényleg benne ülsz az autóban, ami miatt végső soron maradok mellette. Pedig iR fórumain nem egy, nem két arc szokta írni, hogy kipróbálta, de visszatért a háromkijelzős megoldásához.
Majd írd meg, Neked hogy jött be, ha kérhetem. Köszi! -
koanla
aktív tag
válasz csabamigo #29554 üzenetére
Ha esetleg valamikor továbblépsz a wheelstand-től (ha jól értem, az még az ülőalkalmatosságot nem rögzíti, csak a pedált/kormányt egymáshoz), akkor meglehet, majd visszavágyod a mostani féket. De tény, hogy amíg csúszkálni tud a pedálsor, addig nem előny a kemény fék. Nekem a G27-tel az volt a tapasztalatom, hogy amikor csak fékeztem, nem volt gond, de amint kuplungot is nyomtam mellé, akkor már el tudott mozdulni. És ha csak kicsit is, az már nekem elég zavaró volt. Sokára készítettem egy egyszerű keretet, ami fixálta a pedált és a székemet (amúgy röhögjön a radai rosseb, nekem is forgós irodai székem volt évekig) és az nagyon jó megoldásnak bizonyult sokáig.
-
MPowerPH
félisten
válasz koanla #29553 üzenetére
Egy jo setuppal az erzest ki lehet maxolni egyebkent. Sot, nagyon jo tanulni, ha jo a fizika, akkor utana a valo eletbe at tudsz menteni rengeteg dolgot. Tiszta bullshitnek hangzik, de tenyleg igy van. Ahogy irtad is, a legnagyobb hiany az a G erok nemlete. Egyebkent ez neheziti a dolgot, mert a valo eletben amikor csuszashataron mesz, azt jobban megerzed, ha elveszti a tapadast az auto, azt is elobb megerzed, igy gyorsabban tudsz ra reagalni. Jatekban mar csak akkor, ha elkezdodott a folyamat, vagy megerzesbol, betanult kanyarokban betanult mozdulatokkal vezetsz. Ami meg emlitesre melto, hogy gep elott nem erzed a szintkulonbsegeket(talan VR -al mar erzekelsz valamit, jovo heten megtudom), ami azert egy negativumnak szamit ismetelten.
De csak hogy hozzak egy peldat. 17 eves koromban szereztem meg a jogsit, akkor mar nagyban szimeztem, igaz meg csak egy MOMO Force -al. Edesapam mellett tanultam meg vezetni, aki profi sofornek szamitott az akkor napi 250 levezetett km-el, volt mar mogotte tobb mint 1 millio.... Es meg versenyautot is vezetett, meg a hoskorban. O mindig hulyesegnek tartotta a szimulatorozast, idopocsekolas, inkabb olvassak stb.... En akkortajt meg eleg balfek voltam a forgalomban, ugye friss jogsi, erosen tanulo fazis. Viszont szimben nyertem egy ligat, amivel adodott egy lehetoseg, hogy egy Astra kupas autoval korozzek a Hungaroringen, egy versenyzoi oktatassal egybekotve. Edesapam vitt el, sot, O is reszt vett az oktatasban, es a vezetesben is, ez kulon keresem volt, O pedig . A vege az lett, hogy en, a zoldfulu, adtam faternak 4s -et a hotlapon. Pedig akkor meg nem voltam jo a throttle blip -el, nem is nagyon ment. Azota azt is megtanultam, persze szimulator alatt.
Szoval nem ordogtol valo a dolog, csak ugy kell hozzaallni, hogy ez jatek.Don't Tread On Me
-
csabamigo
aktív tag
válasz koanla #29553 üzenetére
Köszi
Nem adom fel,mert már régi vágyam volt egy kormány mert a konti egyáltalán nem feküdt nekem az autós játékokhoz!
1ébként 107cm fhd tévén játszom,(nem röhögni)horgászszékből!Azt tudom összecsattintani és elrakni a nappaliban!
Ma lehet megpróbálom kioperálni a fékpedálból azt a gumit ami miatt olyan veszett kemény,azt olvastam ez segít!Az Élet a Legjobb Méreg!
-
koanla
aktív tag
válasz csabamigo #29549 üzenetére
Három tényező játszhat itt kábé:
- egyrészt, hozzá fogsz szokni, ahogy írták már a kollégák is
- másrészt - szintén, ahogy BMW kolléga írja - nem lehet összehasonlítani a hétköznapi autózással, mert:
a) egy rakás infód nincs meg, leginkább a g-erők hiányoznak, ez eléggé hiányozhat az érzésből
b) a hétköznapi autózás totál más tészta amúgy is. Jobbára nem a határon autózunk az utakon. Szóval indifferens, hogy kinek mióta van jogsija. Nézd meg, tinzepárévesen már versenyeznek fiatalok és még jogsijuk sincs. A kettőt nagyon nem lehet összehasonlítani. Nem tudom, hogy vezetsz közúton, de a versenypálya teljesen más. Hiába gondolja magát gyorsnak valaki, a pályán mindenki más is padlót fog nyomni egyenesben, tehát a kanyarodásban, fékezésben, kigyorsításban kell megtalálni azokat a különbségeket, amelyek versenypályán döntőek. Bizonyos esetekben századok, ezredek döntenek, szóval van olyan szint, ahol már alig vannak különbségek. Mégis, egy másfél órás versenyen ebből akár lekörözés is lehet.
Ajd időt neki, gyakorolj sokat és hamar bele fogsz jönni. Valamelyik Hungaroringi versenyen volt kint az egyik kiállítói sátorban egy rig, AC ment rajta. Annak is nekiestek az emberek, aztán T1-ben volt kamillázás, kavicságy. A lényeg, hogy picit megszokod, és kialakulnak majd azok az érzékek, amelyek ide kellenek. Megjön a sebességérzet, fékút, apex, stb. Nyilván, a g mindig hiányozni fog (persze van erre is megoldás-féle csilliom pénzekért, de nem túl elterjedt), de majd pótolni fogod.
Nem tudom, milyen kijelzőn nyomod, de a vizuális része a szimben a fentiek miatt nagyon erős, szóval azzal érdemes lesz majd foglalkozni. Akár egy többkijelzős, jól beállított megoldás, akár esetleg VR. Majd meglátod... -
csabamigo
aktív tag
Hölgyek?és Urak
Ugye csak gyakorlás kérdése hogy belejöjjön az ember a "kormányzásba"?
Tegnap vittem haza a L G920at(Xbox One mellé) de még csak egy kis retro asztalkára tudtam felfogatni ami a szőnyegen is picit elcsúszott!
Viszont így elsőre nem nagyon éreztem a dolgokat(94óta vezetek)és hát egy kicsit csalódtam...
Lehet kicsit túl becsültem magam és vissza is kell fognom mert lehet hogy "nagyon nyomtam" a fék meg keménynek tűnik!
Mindegy próbálok "finomabban" menni és többet gyakorolni
Jah és várom nagyon a wheel standomat...[ Szerkesztve ]
Az Élet a Legjobb Méreg!
-
Enton
addikt
válasz RobbyJr #29547 üzenetére
Igen, igen, igazából a váltás intenzitása és gyorsasága függö, hogy mennyire hangos éppen, mint a mechabill-ek. Tud hangos lenni is, de hallottam már hangosabbat a elite P1 xbox -nál, mint pl a g25 és gt3 rs v2. De ezek már öregebbek is ettől.
[ Szerkesztve ]
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
RobbyJr
őstag
válasz Gigi01 #29546 üzenetére
Nekem Fanából F1-es perecem van, úgy is lehet váltani hogy csak klikkelő hangja legyen, ami szinte semmi hanggal nem jár, de ha erőteljesen váltasz, akkor kattog ami hangosabb jóval.
Én eleve nem váltok erőteljesen, csak addig húzom be amíg kattan a kapcsoló.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
Gigi01
őstag
Szerintem a kattogó,daráló hang idegesítőbb,feltűnőbb,mint az állandó suhogás.Amúgy nálam a T300 váltókapcsoló hangja,ami zavar,fülesben is.Jól tudom,a Fana itt (is)hangtalan?
-
R4zz0R
csendes tag
Hello. Mire sikerült döntanem a kormány ügyben a válaszok alapján. egy g920 ra esne a választás de egy kisebb problémám van. Számítógéphez én egy sima íróasztal használok amin az asztallap a kerettől olyan másfél centit lóg túl. Ez gondolom kevés. Az asztal kerete + az asztallap olyan 9 cm . Nem sok ilyen felfogató videót láttam de gondolom ekkora távolságra nem lehet rögzíteni a kormányt. Van valakinek esetleg g920 vagy esetleg tmx pro ha azt feltudnám szerelni .
-
koanla
aktív tag
válasz MPowerPH #29542 üzenetére
Továbbra sem túlstresszelve a vitát: azt gondolom, hogy aki család, kisgyerek mellett tolja, annak lehet, hogy paddle-lel váltva, nem zörgős pedálokkal simán megy a dolog, de a kormány zörgése vagy a ventije zavaró.
Azt is gondolom, hogy ez élethelyzet és egyéni ízlés kérdése is, szóval nehéz abban állást foglalni, hogy kinek mi válik zavaróvá, vagy marad elviselhető. De talán ezt írtam korábban is.
Azt tudom mondani, hogy nálam a G27 kifejezetten zörgött, amellett a pedálja elhanyagolható volt. Valamint most a CSL bázisának a ventije is elég hangos, vissza is vettem 50%-ra az erejét. Mondjuk pont nem a hangja miatt, hanem nekem az túl sok volt. És még így is hallani azt is bőven. Szóval simán el tudom képzelni, hogy valakinek ez gond legyen, mint ahogy nálam is gond volt a G27, pedig ritkán nyomtam alvásidőben. -
koanla
aktív tag
Urak, van ám olyan élethelyzet is (nem is kevés), amikor olyan helyen tud az ember szimezni, ahol más is van. Sure, fülesben nem hallatszik - annak, akinek a fején van. Aki pedig ugyanabban a helyiségben tartózkodik, azt viszont már zavarja. Szóval ez a fejtegetés itt hibádzik.
Olvasthattátok nem egy, nem két kollégától itt is, hogy fontos, hogy csendes legyen a cucc, mert család mellett csak este/éjjel tud szimezni. Olyankor meg akár egy másik helyiségbe is át tud szűrődni anyni zaj, hogy az zavaró legyen. meg aztán, kit mi zavar, az megint csak egyéni kérdés. -
RobbyJr
őstag
válasz MPowerPH #29539 üzenetére
Én mikor kilépek játékból nekem csak az egyik ventilátor pörög, (csw2.5) mivel nem használok eszement nagy FFB-t, szóval hangja az enyémnek egyáltalán nincs, meg hamar ki is kapcsol.
A T300 nekem is hangos volt, viszont játék közben sohasem zavart.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
MPowerPH
félisten
válasz RobbyJr #29536 üzenetére
En 5.1 -el tolom, jatek kozben semmi nem hallatszik a kormanybol. Csak akkor tunik fel, hogy hangos, amikor kilepsz. Suvitett, nem is kicsit. Szoval en sem ertem a panaszokat... Pedalkezeles egyebkent is sokkal nagyobb hangterheles, H valto szinten durvan csattan, szoval aludni egyebkent sem tud mas fuldugo nelkul egy ilyen mellett.
Don't Tread On Me
-
Enton
addikt
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
RobbyJr
őstag
Aki fejhallgatóval játszik, azt egyáltalán nem zavarja ugyebár lehet hangos is az a fejhallgató, mást nem zavarsz vele.
Aki meg hangfallal játszik, az meg biztos nyom egy olyan hangerőt hogy szinte az is elnyomja a hangját.
Elnézést ha tévedek.De szerintem egy minőségi noctua ventivel lehet orvosolni a helyzetet. Szvsz passzívba is elmenne az a kormány, nyilván nem 100%-os FFB-vel.
[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
arty
veterán
a g25 ereje nem zavart jobban?
nem lehet, h a mod-kormány a gond a 300on?venti tud kriminális lenni, aki érzékeny az ilyesmire, annak valóban NO GO zóna a thrustmaster kormány
t300, tx, t500 - mind hangos!"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Joshi
titán
válasz MPowerPH #29531 üzenetére
Nekem egy olcsó tablet szolgál erre a célra. Egyébként wifi hálózaton keresztül működik. Be kell állítani az IP címet illetve PC-én futtatni kell egy config progit hozzá. Itt leírják a menetét.
-
Enton
addikt
válasz MPowerPH #29531 üzenetére
Én 2 androidos teloval használtam anno Asseto/PC meg talán a RRR is ment vele.
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
-
MPowerPH
félisten
Lehet off, de rakerdezek. Milyen kijelzot ajanlott venni Windows ala, ami jo dashnak?
Don't Tread On Me
-
csabamigo
aktív tag
Nos ,úgy néz ki elindítom régóta várt "kormányal" Xbox one-n pályafutásom!
Logi G920 lett végül(MM-ben most online vásárlással 71990ft!)
+ az itt is említett srác aki állványt gyárt(20e)
Holnap megyek a kormányért,Vasárnapra kész a stand![ Szerkesztve ]
Az Élet a Legjobb Méreg!
-
ForRedGlory
félisten
válasz -Solt- #29521 üzenetére
Játéktól függ leginkább, mert az küldi a jelet. Az rFactor 2 még a Fanatec V2.5-et is durván clippingelteti 100%-os FFB mellett. Nem is lehet úgy használni. Más játéknál nincs ilyen gond, bár más játékban nincs is rFactor 2 fizika.
Várom már ezt a DD1 tesztet (bár nyilván elfogult lesz), mert arra szerintem átváltok.
[ Szerkesztve ]
-
wolf033
senior tag
Üdv!
Kéne egy kis segítség!
Vettem egy 911 GT3 RS kormányt viszont nem tudom a szöget állítani csak 540-ig és ezt is úgy, hogy ha jól emlékszem 200 vagy 540. Mit csinálok rosszul? Az erővisszacsatolást is fix értékeken engedi állítani 0-33-66-99 vagy valami ilyesmi. Légyszi valaki HELP!Még egy kis segítség kéne 911 Turbo S kormányhoz!
Ennek milyen USB vezeték kell, hogy PC-re csatlakoztassam? Amit Én gondoltam az nem jött be.
Esetleg valakinek nincs ehhez a kormányhoz egy USB vezetékje a szekrénye mélyén? -
-Solt-
veterán
válasz MPowerPH #29520 üzenetére
Nem tudom mitől függ, de például a T300 már alapon is clippinggel (de hülye szó) AC-ban... lejebb veszed és érzed, hogy sokkal több infó jön a kormányra, csak akkor meg már kevés az erő. Már a G25-t is be lehetett úgy állítani, hogy alig bírtad megmozdítani, csak annak nincs sok értelme... a lényeg az lenne, hogy gyorsan, pontosan és kellő erővel érkezzen minél több és részletesebb visszajelzés.
Ehhez pedig az elektronikán túl erős FFB motor is kell... szerintem emiatt is érzem jobbnak a CSL Elite-t a T300-hoz képest és valószínűleg ezért érzik sokan jobbnak a V2.5-s bázist a CSL Elite-nél.
www.smart-bus.hu
-
-
arty
veterán
nekem g25, majd g27, majd fanatec csr volt, ezt váltotta a th tx - a fröccsöntött, sorjás alap perec borzalom élmény volt, de ezt egy GTE perec, majd később az Alcantara orvosolta és onnantól minden OK volt, jobb bármelyiknél (a CSR-nél nem sokkal, a G szériánál sokkal) - szerintem, de itt (a topikban) ez az általános konszenzus is.
ebben biztosan bennevan mindenkinél a vásárlás önigazolása is, de azért kevesen váltanak vissza fogaskerékre a szíj után... ez viszont már nem lehet véletlen
(az alap pedált se véleményezném, az is minősíthetetlen a g2x után - szerencsére sikerült kozmy-tól vennem anno egy t3pa pro-t, tehát csak és kizárólag a wheel base, amit méltatok(/-tunk?))
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Chrys_
addikt
válasz tobias88888 #29514 üzenetére
Ki van zárva
-
tobias88888
őstag
Új fanatec DD kormányról Matt Malone fog csütörtökön délután 1 felé eloben közvetíteni Németországbol ha valakit erdekel:
Fanatec fizeti az útját, szallast, stb, remélem azért majd objektív marad
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
Én a saját tapasztalatomat írtam le, pedig én még G25-ről váltottam T300-ra. A lényeg hogy nem vagyok annyira elájulva a T300-tól mint azt itt sokan beharangozták. Mindenesetre olcsón megúsztam a váltást és jelenleg is a G25 pedált használom PTR móddal. Mivel sokkal halkabb lett a kormány és 32-es perec is került a T300-ra, így mindenképpen jobb.
-
koanla
aktív tag
válasz ForRedGlory #29511 üzenetére
Ha eljuttatod Szfv közelébe, bágok Neked rá meneT
-
ForRedGlory
félisten
válasz ForRedGlory #29352 üzenetére
Na visszaírt a Fanatec azzal kapcsolatban, amire most válaszolok (mert rákérdeztem, hogy válasz nuku?... Mondjuk vicces volt, mert írták, hogy de hát ők válaszoltak 08.02-án, mi a faszt akarok. Mondom nekem nem jött e-mail, de ezen túllendültünk.
A lényeg. 12.5 eurót írtak + shipping cost. Mondom jó letojom (mert egyet küldtek már ingyen), de megkérdeztem, hogy háúmácsizdesippingkoszt? Erre kaptam a számlát, hogy paypalon fizethetek. Arról megtudtam, hogy a 12.5 euró 14.88 (gondolom áfa nélkül írták a 12.5-et) és 11 euró a szállítási költség.
Szóval 25 euró lenne ez a cucc, ami elég sok... Lehet keresek valakit itt ph-n, aki tud menetet vágni rá, mert az kb ingyen lenne. Nem ismertek itt valamilyen budapesti szakit, aki tudna benne segíteni? Nekem se menetvágóm, se satum nincs (bár utóbbi lehet nem is kell)
Az nem jött be, hogy írtam nekik: rendelnék másik terméket, csapják már hozzá és megspórolom a szállítási díjat... állítólag 600 km-re van a raktáruk a szerviztől.
[ Szerkesztve ]
-
koanla
aktív tag
válasz ForRedGlory #29509 üzenetére
Szerintem ezt nem is szabad másként nézni. Ez tényleg egy kvázi-tombola. Ha mázlid van, 5-10%-ot meg lehet rajta fogni. De őszintén, az az 5-10% különbség csak annak számít, aki amúgy is megvenné. Aki meg nem, annak meg azért a Fanatec sem annyira bolond, hogy harmad, vagy negyedáron adja. Én se tenném a helyükben.
-
-
-
-
koanla
aktív tag
válasz ForRedGlory #29502 üzenetére
Valamiért Thomas imádja
Amúgy szerintem miért ne. Akit érdekel, az most kábé 100AUD-t tudott spórolni. Aki meg nem, még mindig meg tudja venni normál áron. Ha jól értem, két szerencsés flótás 500-600 AUD körül nyerte el, a többiek 1480-1500AUD körül vitték. Nyilván, nem mindenkinek szól ez, de akit nem érdekel, legfeljebb nem licitál. -
koanla
aktív tag
Úgy néz ki, lement az első aukció a DD1-re, kizárólag Ausztráliában. Elég közel estek elvileg az árak a normálhoz. Azt írja az egyik Fanatec-es fószer az iR fórumán (és most már ott az update a Fanatec oldalán is), hogy 100 egységet szórnak szét, és ha a normál árat elérné az aukció, akkor ott a vége annak az adott árverésnek és jön a következő DD1 a sorban. Az egyéb geókon később hirdetik meg az árveréseket, ezt a mostani Aussie-t tapasztalatszerzésnek is használták.
Pontosítanék egyet: Elviekben 100 egységet szertnének szétszórni a különböző geókban, de ha most jól értem, akkor ezt nem egyszerre. Szintén ha jól értem, akkor a mostani alkalommal mintha csak 11 darabot adtak volna el.
Az oldal döglődött, az aukció nem feltétlen ment zökkenőmentesen.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPad Pro 11 2024 Wifi + Cellular 256GB M4 Garanciális
- Apple iPad Pro 13 Wifi + Cellular 512GB 2024 M4Garanciális
- Lenovo Legion 5, 15'6, Ryzen 7 5800h, RTX 3060, RAM 16gb
- iphone 16 128GB gyári független, új, bontott
- XBox Series S 512GB játék konzol /makulátlan/dobozában/2025.06.05-ig Garanciával/Beszámítás.