-
Fototrend


Új hozzászólás Aktív témák
-
#15779328
törölt tag
Töltöm a serious sam-t! Este teszt.

-
válasz
izomman1
#3889
üzenetére
Csakhogy nekem pl. a teleportálás egy vicc, olyan szinten agyoncsapja az élményt hogy lépek ki a játékból és delete, ez van. Megértem hogy másoknak bejön, nekem nagyon erőltetett és kitekert megoldás. Azt nem teljesen értem mondjuk, hogy miért nem teszik bele pl. a Raw Data-ba a rendes irányítást, max warningolna ha be akarom kapcsolni. Aki meg teleportálni akar, az ettől még nyugodtan teleportálhat.
-
izomman1
senior tag
válasz
izomman1
#3889
üzenetére
Hozzá kell tegyem én se hánytam még ki a tacsot csak émelygek kissé szédülök... Azt sose várom meg, hogy rosszabbul legyek lehet ezért se szoktam még hozzá teljesen.. De míg van room scale nem is nagyon akarok.. Bár biztos a cockpit experience is jó... Eve Valkyrie viszont ha egyszer megjelenik Vive ra kipróbálnám, mert az ütős lehet bár ahogy hallottam eléggé edzett gyomornak kell lenni hozzá..
Fél éve megígérték és szégyen, hogy még PS VR ra is van csak Vive ra nincs- vagy Revive al tökéletesen megy?- bár xbox one kontroller gondolom kell hozzá ami nekem nincs.. -
izomman1
senior tag
Akinek volt DK1 és\vagy DK2 je annak a gyomra szerintem már a CV1 érkezésére teljesen hozzászokott akár a csak billentyűzetes irányításrhoz.. Egy szűz ember aki életében nem vett fel VR sisakot szerintem a "legtöbb" érzi ezt a VR betegséget (nekem se volt előtte DK1- DK2 vagy Gear VR) - Room scale + teleportálással semmihez nem kell hozzá szokni mert úgy mozogsz a virtuális térben ahogy a tested mozog természetesen..
Hozzá lehet szokni látom a youtube -on is vannak akik akár órákat tudnak sima FPS el is játszani Vorpix el...
Na én sose jutok el szerintem erre a szintre de nem is akarok.. ahogy hallom a Vorpix egy sz*r...
Sokan leírták már fórumon, hogy ezek a hagyományos játékok billentyűzet irányítással 10 perc "latt kiütötte őket" az elején aztán szépen hozzászoktak.. na ezt a kemény "ranglétrát" nem biztos hogy végigjárja inkább már az elején azt mondja a "VR nem nekem való".. (sok fórumon olvastam ilyen megjegyzést sajnos)
De hogy mindenki igényeit ki tudja szolgálni a VR egy nagyszerű példa: a Solus Project ahol room scale + teleportálás is van (gyengébb gyomrúaknak) és sima mozgás is van a htc vive touch szenzorával irányítva..+ room scale..
Fallout 4 szerintem tökre megvalósítható így valami hasonlót fogunk látni, csak még mellé lesz jó párbeszéd + lassított csata ami már eddig is benne van.. Simán lehet implementálni egy ilyesmi játékba a VR-t ...Remélem a régi játékba bele tudják ültetni mert akkor lesz tartalom ... -
Segal
veterán
A SteamVR nem feltétlen kell ezt meg tudom erősíteni mert nálam anélkül is mennek a játékok. Persze ajánlani fogja indításkor de ez kikapcsolható.
Az Oculus szoftvere viszont mindig futni fog a háttérbe ha azt kikapcsolod leáll a szemüveg ahogy írtad.
Alapesetben annyi a történet hogy steamből indítod a játékot akkor megkérdezi hogy melyik módba szeretnéd, kiválasztod a Riftet és indul a játék meg a háttérbe az Oculus szoftver.
Csináltam egy képet neked a Crystal Riftből ennek kell fogadnia ha elindítod steamből.
képMax azt kell még megnézni hogy az adott játéknak van egy 1.3-as sdk támogatása. Ha nincs akkor sajna nem fog menni a cv1 verzióval. Nagyon sokáig pl a Dirt Rally is Oculus támogatott volt a steam szerint de csak a 0.8-as verziót támogatta és az kevés volt a cv1-nek meg kellett várni az 1.3 támogatottságot.
-
GL820
tag
Ráadásul úgy látom steamen nagyobb is a választék.
SteamVR akkor ezek szerint nem is feltétlenül kell? A gondom az vele, hogy mikor elindítom, akkor automatikusan indul az oculus szoftvere is, ha azt bezárom, akkor a rift kikapcsol, ha nem zárom be, hiába indítom steamből pl. a Slendert vr módba, a riftet felvéve továbbra is az oculus szoftvere fogad. Mintha nem is akarna működni a rift csak az oculus szoftverével. -
Nem, vannak akik érzékenyek erre, mások nem. Én sem vagyok érzékeny, eddig egyedül egy olyan demo volt, aminél szarul éreztem magam, valami hűtőszekrényben játszódó hullámvasút játékban (más hullámvasút játékokkal semmi gondom nem volt). De a hűtősben valami technikailag lehetett szar. Mert nagyon sok múlik a technikai megvalósításon is, mégha be is tartják a vr szempontból fontos szabályokat (pl ne legyen virtuális mozgás, vagy ha nagyon szükséges, akkor ne legyen gyorsulás), technikailag még elszúrhatják az implementációt.
-
Segal
veterán
válasz
izomman1
#3883
üzenetére
Nekem pl semmi bajom a Project Cars-ba de a többi autósba sem eszméletlen mód élvezem hogy mindefelé "látok" verseny közbe.
Pl Crystal Rift-be is billenytűzettel haladok és nekem abba sincs semmi bajom de a Solus Project vagy az Adr1ft XO kontroleres irányítása sem csinál ki. Lehet velem van a baj?
-
izomman1
senior tag
válasz
izomman1
#3883
üzenetére
Nemsokára jön a Serious Sam VR HTC vive ra! itt egy videó róla azért ez is kafa lesz!
Grafika ott van a toppon mint anno a régi asztali verziónál..Ez a csapat volt az akik azt nyilatkozták egy rakat pénzt ajánlott nekik az Oculus, hogy exclusive cím legyen , de nemet mondtak nekik...
-
izomman1
senior tag
Raw Datat ma én is toltam egész jó igaz a 4. pályát még easy be se bírtam eddig átvinni.. De azért gyakorlom.. Kardossal meg pláne nem próbáltam még azért az elég durca lehet :-)
Sajnos a teleportálósditól nincs jobb különben hánysz előbb utóbb ha simán akarsz közlekedni.. de izlések és pofonok..
Sajnos ez a kompromisszum amivel VR ba együtt kell élni.. Én pl. kifejezetten nem bírom a nem teleportálós dolgokat émelyeg a gyomrom és annak a pár embernek akinek mutattam a VR -t szintén ezen a véleményen volt a room scale teleportálás szoba lépték ok de "sima mozgás " billentyűvel ezzel azzal elég hányinger keltő még cockpit módba is.. Bár Procject Cars nagy élmény így a vezetés öröméért kicsit áldozok az émelygés oltárán :-)
Sajnos a rosszullét az oka szerintem , hogy sokan bele se kezdenek a VR -ba (csak kipróbálják mondjuk az oculust és azt mondják "nem kell mert rosszul vagyok nem nekem való") pedig ha tudnák, hogy room scale módba + teleportálással 0 a rosszullét esélye akkor lehet nem így lenne.. -
Segal
veterán
Oculus áruházba ne is nagyon vásárolj max csak olyat ami csak ott kapható mert minden drágább mint steamen és tökugyanazt kapod.
Steam-en én anno letőltöttem a SteamVR-t mert ajánlotta de aztán 1 játék összeakadt vele és letöröltem, azóta is megy minden simán. Tehát lehet hogy egyszer kell neki a progi de utána nem kell hogy fent legyen. Annyi a lényeg ami viszont fontos hogy ne asztalról indítsd a progit hanem steamből és akkor ki tudod választani az opciók közül hogy windows vagy oculus vagy ami támogatja annál vive módba indítsd az alkalmazást. -
Hát a Raw Data is egy hulladék, kb 10 percet bírtam vele játszani
Ez a teleportálgatós dolog olyan, hogy ha csak így lehet megoldani ezt hányás/rosszullét/diszkomfort nélkül akkor inkább ne legyen fps VR-ra, jobb lenne mindenkinek. -
Jó erősen kell húzni.
Egyébként nekem most ajánlotta egy jóbarátom a Subnauticát, azt mondta neki ez a játék jött be eddig a legjobban VR-re. Még nem próbáltam, szal felelősséget nem vállalok érte, de remélem hétvégén nekem is lesz rá időm hogy megnézzem

Ja és úgy látom Steamen free weekend van a Raw Data-ra.
-
GL820
tag
A Remotot használja valaki?
Az aljából lóg valami bizgentyű, rajta egy nyíllal, gondolom ki kellene húzni, de feladta a leckét. -
zsolti_20
senior tag
Nálam csak akkor jelentkezik ez ha le esik az FPS szám, próbáld meg feltenni a fraps és a beállításokat belőni úgy hogy 90 körül legyen az FPS. Ezután próbáld újra. Bár ha két képet lő a headsetbe talán még tőbb FPS-re lesz szükséged normális esetben mert kettő kép jobban fogja izzasztani a gépet. Pár vélemény még érdekelne a vor x-el kapcsolatban, mert jó lenne leváltani a monitort erre, csak nemtudom megér-e ennyit.
-
GL820
tag
Helló!
Köszönöm a választ. Engem az EVE: Valkyrie érdekelt volna, kódot nem kaptam hozzá sajna. Kénytelen leszek venni majd valamit, csak erre a hónapra kiköltekeztem, addig is maradnak az ingyenes tartalmak. Megvettem a vorpx-et is, eddig egy játékkal próbáltam ami a Skyrim volt, de nem jött be, szédülés, hányinger jeletkezett szinte azonnal. Ez minden játékkal ilyen?
-
Segal
veterán
Szia
Elösször is üdv a klubba. 2 játék járt hozzá az egyik a Lucky Tale. Ez ingyenesen letőlthető az Oculus áruházból. A másik az EVE: Valkyrie. Ez nem mindenkinek járt csak az előrendelőknak. Ha járt neked is akkor emailbe kellett hogy kapjál egy kódot azt kell beírni az Oculus áruház settings/accout részébe és utána engedi ingyen a letőltését. -
izomman1
senior tag
válasz
Dyingsoul
#3847
üzenetére
[link]
Friss cikk a Dishonored alkotói VR alkotáson gondolkodnak.. Jó játék ötlet
HTC Vive ra nagyon ütős lehetne a lopakodás-lopás egy szoba léptékbe elkapni az ellenfél nyakát lopakodni stb.. vagy esetleg ha lebuksz vívni az életedért (Lásd Sword Master VR ) mechanika vagy akármi.. Blinkeléssel (vagy aki bírja simán) lehetne tovább menni és komoly párbeszédek NPC volnának a játékba.. Elég komoly élmény lenne remélem egyszer megvalósul.. és akkor a VR -ban kétkedők is megtérnének
-
#15779328
törölt tag
KOR-FX -el próbálta valaki a vivet? Egyet berendeltem.
-
GL820
tag
Üdvözlök mindenkit!
Csatlakoztam a klubbhoz egy CV1-es Riftel. Összességében véve elégedett vagyok vele, bár használat közben én bizony érzek egy enyhe hányingert, nem vészes, csak hát nem számítottam ilyesmire.
Azt szeretném megkérdezni, hogy a játékokhoz amik elvileg járnak vele, azokhoz hogy jutok hozzá? -
izomman1
senior tag
válasz
Menthirist
#3854
üzenetére
4 kamerával mondjuk biztos jó lesz , bár "nem túl nagy" szőnyegen mozog a szoba közepén , de ez lehet a kábele rövidsége miatt is? 2M*2M ?
[link] -
-
izomman1
senior tag
válasz
aaronwake
#3850
üzenetére
Igen a kommunikáció valóban ez, de hogy a valóság ezt fedi e vagy jelvesztések lesznek az említett felállásokba az nem mindegy.. Ha a kontroller eltűnik megakad a kezedben az "picit" meg fogja törni az immerziót és a 3. ilyen esetnél lehet inkább leteszed az eszközt, mert így nem lehet normálisan játszani..
Várjuk azokat a teszteket, hogy lehulljon a lepel... -
grozam
tag
Üdv!
Szerintetek fx 6300- amd proci elég lehet VR-hoz?
-
aaronwake
csendes tag
válasz
Dyingsoul
#3847
üzenetére
Szerintem a stranded deep-hez hasonló survival játék nagy hiány.
Adott terület, craft system, amiben neked kell végigcsinálni a lépéseket, rengeteg interakció, favágás, gyűjtögetés, fáklya a kézben.
Igény szerint eltérő ellenfelek: kannibálok, állatok.
Minijáték, pl. evezni egy másik szigetre, adott idő alatt, közben mutatja a megtett távolságot.
Full koppintás, de szerintem nagyon működne
-
aaronwake
csendes tag
Azért szerintem érdemes lenne kicsit tisztázni, hogy mit mond eddig az Oculus.
A fejlesztői konferencia alapján ezek a felállások léteznek:
egy kamera: kontrolleres ülő játék
két kamera (mindkettő előtted): egy helyben álló, 180 fokos Touch játék
két kamera (egymással szemben): egy helyben álló, 360 fokos Touch játék
három kamera háromszög elrendezésben: "room-scale" Touch játékEbből is látszik, hogy a 360 fokos élmény és a room-scale nem ugyanazt jelenti. A hivatalos álláspont szerint az első kettő iránt "elkötelezettek", de a többit is támogatják, hiszen akkor nem árulnának külön kamerát a hármas setup-hoz.
A probléma a fragmentáció, mert nehéz lesz kezelni ennyi eltérő setup-ot, ezért is hajlanak az első két konfiguráció felé, illetve nem várható el, hogy mindenki Touch kontrollerrel és három kamerával rendelkezzen, ezért a tartalomnak is ehhez kell igazodnia (ezért van kicsit bajban az Epic Games a Robo Recall miatt, mert megnyílna a lehetőség a room-scale irányába, de ahhoz három kamera kell) Valóban működik 2 kamerával is a room-scale, erről az élményről azért megoszlanak a vélemények.
A lényeg, hogy a fentiek miatt nem valószínű, hogy rengeteg Oculus exkluzív room-scale típusú játék érkezne. Itt az exkluzivitáson van a hangsúly. Mit jelent ez? Szerintem azt, hogy a AAA típusú, room-scale játékok mindkét headsetre meg fognak jelenni, amivel viszont mindenki nyer. De itt is látszik, hogy az eltérő konfigurációk és megoldások állnak leginkább az egységes platform (mint vr, és a psvr-t most hagyjuk) útjába.
-
izomman1
senior tag
válasz
izomman1
#3848
üzenetére
Csak nekem az a gyanúm, hogy tavasszal látták a HTC Vive jobb követésben és jó akkor kiadjuk csak a fejszettet 1 szenzorral (ekkor kellett volna lézeres követésre nekik is váltani ha ez nem tökéletes) és majd azt mondjuk várunk vele 3 hónapot (utána fokozatosan a határidő kitolódott) fél évet és fejlesztünk a cucc követésén.. Csak ugye ha már 1 szenzort kiadtunk az adott a másik se lehet más .. Touch kinézete pedig alig változott Jön már a december karácsonyból már nem maradhatnak ki így kihozzák azt az eszközt amit tavasszal is majdnem így ki tudtak volna adni, csak addig headset et el lehetett jó számba adni.. touch meg tudták már akkor mit tud de nem merték piacra dobni .. jó lehet még szoftver se volt akkor rá lehet mondani, de köztudott tény hogy nativan támogatná a steam a Touch okat. (Nincs korlát kizárás)
Töménytelen pénzt öl az Oculus, hogy csak az ő eszközére fejlesszenek és kevesebb számú (Bár lehet minőségibb ) játék lesz ... de a Vive ra pénz adomány nélkül is fejlesztenek szoftvert a fejlesztők..
Kicsit kilóg nekem nagyon a lóláb..... Én kb. fél évig vaciláltam a vásárlással, vajon érdemes e Oculus Touchra várni vagy nem (augusztusba elfogyott a türelmem) ... De most ha a teszt igazat ír, akkor kár volt ennyit is tétovázni.. -
izomman1
senior tag
Egy friss teszt a Touch ról: [link]
És a nagy kérdésem igaz ez csak egy elő teszt (előzetes verzió) , hogy megy e 360 fok és room scale Touch kontrollerre vonatkoztatva: (Szerintem mindenkit ez izgat aki VR al foglalkozik):
"
There’s another issue, too. In our brief testing period with a preliminary version of the 360-degree Touch and Rift use, we found that even with three cameras, it wasn’t an entirely smooth operation. There were still periods, particularly when faced between a front camera and the rear camera, where gestures and tracking cut out. It didn’t happen often, but when it did, it was disorienting, and we had to turn one way or the other solved the issue.
"Azt írják nem volt még a 360 fokos követés se "teljesen" tökéletes..Ez azt a gyanúm erősíti meg, hogy nem véletlenül van elől 2 kamera főleg a teszteken és azért terveznek "csak" álló játékokat az Oculus nál... Bocs mindenkitől ,hogy ennyit rugózok rajta, de nagyon kíváncsi vagyok valóban menne e a room scale (akár több kamerával) az Oculus on vagy nem.. Én is annak örülnék, ha menne a Riften a 360 fok és room scale (akár több kamerával- esetleg 4 el? Bár erre kevesen ruháznának be) mert akkor a tervezők se lennének megbéklyózva , hogy ha fejlesztenek egy játékot igazi room scalet nem tudnak beletenni ,mert a Oculus VR vásárlók nem fogja tudni használni.. Ergo kevesebb room scale tartalom láthat napvilágot mert az Oculus le van maradva... :-( Remélem nem így lesz... Valahol egy fórumozótól olvastam az Oculus kicsit elkényelmesedett a Zuckerberg pénzén ... Lehet de remélem nem mert a VR piacnak az Oculus asztali géphez kapcsolódó fejlesztésére is szükség lenne, hogy motiválva legyen a megállíthatatlan fejlődés..
-
Dyingsoul
Topikgazda
Egy kis ötletelés: Ti milyen típusú játékot látnátok szívesen VR-ban? Indie kategóriára ötleteljünk elsősorban egyszerűbbekre, ne AAA-ra mert olyan téren a határ a csillagos ég.
Van pár ötletem de finomítani akarok rajtuk. -
izomman1
senior tag
válasz
izomman1
#3844
üzenetére
Újabb utalás, hogy Carmack inkább a mobil VR teljesítményű eszközöket tolna inkább , mert arra van jelenleg megfelelő piac.. Kicsit nekem úgy tűnik elmozdultak a hordozhatóság irányába , de a 4 K meghajtás 2 év múlva csak asztali gépben lesz elérhető... Bízom benne azért lesz ha a HTC Vive meglépné addigra kapcsol az Oculus és 4 K kijelzővel lesz a CV2.. mert a fejlődés nem lassulhat nem állhat meg

-
izomman1
senior tag
válasz
Dyingsoul
#3843
üzenetére
Ez tény nagyon kicsi a piaci szegmens most aki 4 K -t meg tudna hajtani. Én se vagyok dúsgazdag nem azért van ilyen cuccom , hanem azért mert gyerekkori nagy vágyam volt a VR és lehető legmagasabb szinten űzném .. Nekem nincs más hobbim más pénzköltés..
De az elérhetőségen fog javítani ha kb. 2 év múlva megjelennek az új generációs Nvidia kártyák… Simán szerintem újra a Vive (ahogy tavassszal) be fogja előzni az Oculust… De nem is baj a piac majd fejlődik a verseny jót tesz… Csak a fránya exclusivitást ne erőltetné az Oculus..
Elég sok tartalom van steam en is szerintetek mi lenne az iparral ha a HTC is így gondokodna és nem mennének a steam es játékok Oculussal? (mert menni fog már most támogatja natívan igaz szerintem sok szenzorral lehet max olyan a Vive os játék élménye mint 2 szenzorral a Vive)
Ráadásul a room scale mögé (ami szerintem jó dolog) igazán a HTC áll míg az Oculus csak az egyhelyben állós játékokra fókuszál látva a várható felhozatalt videók alapján.. De majd a piac eldönti kit emel fel a vételekkel és mit szeretne.. Steam felmérés azt mutatja kétszer nagyobb piaci szegmenssel rendelkezik a HTC Vive az Oculus Rifthez képest... beszédes... de lehet mondani lehet akinek Oculusa van soha nem használt még steam et csak Oculus storet és ezért nem számolják bele a felmérésbe..
Felmérés: [link] -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
izomman1
#3842
üzenetére
Persze egyről beszélünk, szerintem sem irreális a 2 év múlva karácsonyi 4K HMD, de az +2 év.
Kereskedelmi forgalomban jövőre, nah az az ami irreális szvsz.Szerintem az Oculus csak egy új irányban próbálgatja a szárnyait a kábelmentes headsetekkel, attól függetlenül még viheti tovább a kábeles irányt is emellett. Ezt nagyon nehéz szétválasztani azért, hol van az a határ alkalmazások terén ami kábelek nélkül már megvalósíthatatlan. Vannak 3D alkalmazások amik persze simán mennek de mind ismerjük ezeket... Szerintem a kábelmentesség az a totál social irány, jól lehatárolt korlátokkal. Gamingben (amire a topiklakók java is veszi) viszont egyelőre elhagyhatatlan a kábel.
Az, hogy te 1080-nal hajtod meg a HMD-t, okés de a VGA maga kb annyiba kerül, mint a headset és köré kell még ugye egy komplett rendszer is... Ezért (is) haladnak lassan a fejlesztések, mert kevesen rendelkeznek olyan rendszerrel ami meg tudja hajtani a jelenlegi HMD-ket is és még rájön a méregdrága HMD ára. Szerintem addig nem lesz 4K headset amíg a jelenlegi el nem terjed eléggé ehhez pedig nélkülözhetetlen az, hogy csökkenjen a minimum HW követelmény és a headset ára is. Ne úgy gondolkozz, hogy te már meg tudnád hajtani a 4K-s kijelzőt, hanem úgy, hogy a jelenlegi userek hány százaléka tudja meghajtani a jelenlegi headseteket és ezek közül pláne hányan tudnának még rajtad kívül 4K headsetet hajtani. Senki nem fog gyártani ~10.000 userért méregdrága 4K headsetet (ne a számon akadj fenn, mondhatnám úgy is, hogy a Steam felhasználók 0.1%-áért nem fognak 4K headsetet kiadni). A fejlesztés viszont tutira tervben, talán már folyamatban is van. De korábban beszélgettünk már erről és sokak szerint inkább csak 2K körüli felbontás fog jönni következőleg 4K helyett. Na az szívás lenne.

-
izomman1
senior tag
válasz
Dyingsoul
#3841
üzenetére
4K headset lehetne , mert már így is supersampling eljárásba a GTX 1080-asommal 1.8 ba felskálázva játszok játékokkal (max grafikán)… Gép már most is volna igaz nem olcsó kategória ez tény…
2 éven belül jönnek az új generációs NVidiák ahogy szokott lenni és lejjebb esnek majd az árak szélesebb rétegben is egy 4K kijelzőt meg fognak tudni hajtani a népek.. (Mediumba mondjuk )
Szerintem egyáltalán nem lenne irreális , ha jövő karácsonyra vagy az utánira jönne a 4K headset , de az Oculus az új prototípusával más irányba ment el (hordozható gép formájában) … Na arra várhatunk mikor lesz 4 K ra meghajtható gép pici hordozhatóba azt hiszem.. Hozzá kell tegyem nekem semmi bajom sincs a kábelekkel, ha cserébe szabad mozgásom van a szobába.. Kábelekkel a Vive 4 K kijelzőt is meg fog tudni hajtatni 1-2 éven belül simán.. (Már most is menne) -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
izomman1
#3837
üzenetére
A 4K VR headsetek sajnos még nagyon sokkal odább vannak. Persze jó álmodozni, de kell még pár év. Én sokkal inkább kíváncsi vagyok arra, hogy a Vive-hoz vajon járhat-e alapból ez az új kontroller és ha igen mikor. Bár ahogy saccolom minimum 17' H2, de azt jó volna tudni, hogy le akarják cserélni az alapcsomagot vagy csak kiegészítőként fogják bedobni a piacra. "Hurrá még egy cucc amire költhetünk..."
-
Raymond
titán
Csak a sajat programjaikban probaltam es belottem a Steam meghajtokat is hogy probalhassam azokat a Vive progikat amiknek kell a controller. Frustralo tud lenni mert a kovetes nem mindig OK es a gombok emulalasa a kulonbozo pozokkal van hogy nem all jol az ujjaimnak. Lehet egy gitaros vagy zongorista kevesbe latja ezt problemanak

-
Raymond
titán
válasz
izomman1
#3837
üzenetére
Pedig a hand tracking nagyon jo dolog tud lenni. Leap Motion - probald ki ha talalsz valahol olcson. En akkor vettem amikor par hetig felaron adtak juliusban, 39EUR volt. Jol nez ki amikor a virtualis kez azt csinalja amit az igazi kezed. Az Oculus Touch valahol feluton van a Leap Motion es a Vive controller kozott ebben - mutatja az ujjaid limitaltabb szinten mint az LP, de van fogas is hogy a pisztoly/kart/stb ne csak levego legyen.
Az LM meg mindig fejlesztes alatt all, sokan gondoljak ugy soha nem lesz belole semmi komolyan hasznalhato es en is inkabb arra hajlok ezert csak ugy ajanlom megvenni ha talalsz olcson es nem gond kb. 35-40EUR-t "kidobni" valamire amit ki akarsz probalni.
-
izomman1
senior tag
válasz
aaronwake
#3835
üzenetére
Nem gyenge cucc ha egy 4K headset el jönne az lenne igazán a csúcs.. Pár év múlva szerintem a Valve meglépi és ezzel a kontrollerrel + új Headset el újra paicvezetők lesznek..
Egyébként lehet a touch ra ez a Valve válasza , hogy ujj mutogatásos játékok is mehessenek steam VR on , de ha Oculus ragaszkodik az exclusivitáshoz nem sokat érünk vele..
Bár engem személy szerint nem hoz lázba az ujj pontos követése a Vive wand bőven megteszi kiválóan pisztolyra vagy kardra , botra.. Kéz szimulálásánál se volt kifejezetten problémám vele.. -
Raymond
titán
Nolan Bushnell’s Modal VR launches next-generation virtual reality platform for enterprises
"I tried out Modal VR in a demo at a big soccer field in Sunnyvale, Calif. Bushnell and Crawford showed me a working system that started with me getting suited up in an outfit that included a VR headset, or visor, and a number of sensors that went on my arms and legs. I had gloves with sensors on my fingers. Those sensors functioned a lot like the sensors in a motion-capture studio. They detected my full body movements, including which direction I was facing and what I was doing with my arms and legs. There were sensor detectors set up across the soccer field.
There were some technical problems at first, but it eventually worked. With the VR headset on, I looked forward and saw a life-size castle — not unlike Cinderella’s castle at Disneyland — that was perhaps 30 feet high. I walked slowly under the archway and looped around. I came to a ferris wheel and other rides. Then I was able to move my hands and pick up the ferris wheel and place it in a different part of the amusement park. I was able to share that experience with one other Modal VR employee, who served as my tour guide in the same VR experience. That was particularly unique."
Me likey!

-
aaronwake
csendes tag
-
aaronwake
csendes tag
Steam Dev Days:
új Vive kontroller, új base station érkezik jövőre -
M3nyus
aktív tag
Már itthon is van PS VR:
-
zsolti_20
senior tag
Vásárlásban segíteni tudok. Én Angliában élek, innen tovább tudom küldeni futárral aki szállít 1kg fölött.
-
Dyingsoul
Topikgazda
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
PLackó16
#3828
üzenetére
Amikor fizetsz Amazonon ki lehet választani, hogy ne HUF-ban terheljék a számlád, hanem GBP-ben. Így a bankodnak megfelelő deviza árfolyamon történik majd a váltás. Sosem szabad az ilyen oldalak "árfolyamain" váltani mert ők nem követik az inflációt olyan gyorsan, mint a bankok.
-
Dyingsoul
Topikgazda
Valaki nem tudja, hogy körülbelül mennyi volt a GBP-HUF árfolyam amikor az Oculus frissítette az árcímkéjét a Riftnek? Csak azért kérdezem mert most 335,79 HUF egy GBP és ez már elég meredek.... 185k körülre jön ki a Rift, ami amúgy nem olyan rossz még így touch nélkül is.
-
izomman1
senior tag
válasz
izomman1
#3823
üzenetére
Csak hogy mindenki tanuljon belőle:
Most vertem szét a csillárunkat ripityára, mert csináltam egy felszúrást és túl alacsonyan volt a csillár beállítva (2 M ) ... De ami vigasztal, az az , hogy a Vive kontrollernek semmi baja... Magasabbra kell azt a következő csillárt tennem majd.. -
izomman1
senior tag
válasz
izomman1
#3822
üzenetére
Egy friss videóba azt nyilatkozzák egyébként, hogy igen 360 fokos forgásra kis mozgásra 2 szenzorral képes lesz az Oculus (hátul -elől elhelyezve).. Room scale kaliberre pedig 3 al lesz képes... (nagyobb mozgásokkal minimális jelvesztéssel)
Videó közepén beszél kábé róla: [link]
Megemlíti még, hogy még jobb pedig ugye 4 kamerával lesz az élmény.. de ez csak kísérleti fázis és várhatóan lesz hosszabbító kábel is a plusz szenzorhoz adva...
Ja és szintén azt is megemlíti hogy az alap beállítás amire terveznek az elől 2 szenzor , mert ez a legnagyobb "közönségi igény" amit a nagy többség fog\tud alkalmazni... -
izomman1
senior tag
Előbbiekben írta valaki, hogy a room scalet igazán ki se lehet használni ..
Ma próbáltam ki a Sword Master VR és bámulatos.
Videók róla:[link]
[link]2 m * 2,5 M es szobám van még csak (később költözök nagyobb szobába) , de maximálisan ( ahogy a videón is látszik) ki lehet vívás közben használni a szobát sőt még nagyobbat is akár...
Furcsa, hogy az Oculusnak vívós tervezett játék címe nincs (mindamellett, hogy csak egy helyben állós játékokat terveznek egyenlőre - demó videó bemutatók alapján..) .
A Sword Master igaz nem egy grafikailag csúcsteljesítmény , de a Vive lézeres képességét nagyszerűen bemutatja... Bődületes élmény vívni kivédeni a kardcsapásokat odébb ugrani gugolni kihasználni a szoba léptéket... Biztos Touch al is el fog indulni, de majd kérdés hány szenzorral lesz képes 3tzuioöü ezt a mutatványt megcsinálni amit a Vive...Jövőben remélem Skyrim léptékű játékba lesz beleimplementálva ilyen vívás rendszer is..
-
M3nyus
aktív tag
Sziasztok!
Rift előrendelésnél mikor vonja le a megrendelés összegét az Oculus a kártyáról?
-
Segal
veterán
válasz
akoska07
#3813
üzenetére
Mégis licitálnak láthatod. Egyrészt bárhova nem szállítanak Oculusék, másrészt borzalmasan sok hülye ember létezik a világon. épp a napokba nézelődtem ebayen 256GB-os micro sd ügyben körül és számtalan licit van ahol az eladónak 3-4 értékelése van (vagy még annyi sincs) és mégis több mint egy tucat ember licitál egy olyan micro sd kártyára amiről süt hogy hamis a termék... (és már tizenezernél járnak a licitek!!)
Amúgy meg csak érdekességnek szántam még véletlenül se azért hogy álljatok be licitálni. Egyszerűen hogy megjelent az első hírdetés. -
Nem csak demok lesznek.
Kapásból két jó játék jár a Touch-hoz.
És majd a Touch megjelenésével több,mint 30 játék fog jönni.#3809 Segal :
Annak a licitnek szvsz nem sok értelme van.
Simán benne van,hogy én hamarabb fogom megkapni,mint aki megnyeri a licitet.
Az is csak egy preorder,mint az enyém,a nyitás után fél percen belül leadtam a rendelést.
Én 199-ért rendeltem,a licit meg már 250-nél tart.
Vicces,bárki elő tudja rendelni. -
zsolti_20
senior tag
Valaki esetleg tud valamit a sony új headsetéről? Teljes egészében képes leváltani a TV-t? Vagy csupán néhány játékkal lesz működőképes?
-
válasz
PLackó16
#3807
üzenetére
Nem biztos hogy lesz eltérés pisztoly/kard érzés kapcsán. Ne felejtsük el, hogy a kontrollert nem látjuk játék közben. Az a rész amit a valóságban ténylegesen fogunk, szinte tök ugyanolyan. Tehát a markáns eltérés amire most gondolunk az csak a kinézet alapján tippelt dolog.
Ami miatt esetleg más érzést kelthet, az a súlyeloszlása a dolognak. Ugye a Vive kontroller biztosan "orrnehéz" kicsit, de a touchról ilyen téren nincs semmi infó még. Elképzelhetőnek tartom, hogy érzetre tök ugyanaz lesz a kettő pl. egy pisztoly kézben tartása kapcsán.
-
PLackó16
csendes tag
Köszönöm a Riftes tapasztalatokat az orrnyílás problémáról

Az ATW és az ASW, valamint a komfort eléggé a Rift felé billenti a mérleget, nem igazán tud már plusszban mit felmutatni a Vive, ha megjelenik a Touch is.
Egyedül tényleg attól félek, hogy a Touch a kézmozdulatokkal nagyon átütő lesz, viszont a kard/pisztolyfogás azért csak jobban áll a Vive kontrollereknek..
-
W00dyka
tag
Kíváncsian várom a Touch tapasztalatokat ! Engem nem győzőtt meg ..mondjuk ebben az is benne van , hogy 7 nm2 szobában csak anyagi kár mellett lehet csak nagy lelkesen "lővöldözni, akciózni"

-
fulton
addikt
Sziasztok
Itt magyarországon, pl media markt ban ki lehet próbálni ezt az Oculus Rift-et (végleges változatot) ?
-
Raymond
titán
válasz
akoska07
#3802
üzenetére
Valamit felreolvastal - az Oculus-nal adtam elorendelest, de mult heten meg gondolkodtam hogy nem rendelemt elo, megvarom a Dec 6-ot es majd ha ugy lenne mint a hirek szerint hogy ott is elerheto lesz megjelenes utan akkor onnan megrendelem. De aztan nem vartam, mert az Oculus-nal sincs szallitasi koltseg (199 volt a cucc) es ha valamit eltolnanak meg mindig rendelhetek akkor Prime-on.
-
Segal
veterán
válasz
Raymond
#3799
üzenetére
Ahogy elnézem ez is neked lesz először...
Viszont jelen esetben nem én leszek a második. Valahogy nem érzem hogy kapkodnom kéne a touch vásárlással. Autószimulátorokhoz amihez elsődlegesen vettem semmi hasznát nem venném a most bemutatott játékok meg nem hozták el nálam a birtoklási vágyat főleg hogy 2017 q2...
Persze valószínűleg én is bele fogok vágni a touch vásárlásba de majd csak jövőre.
Új hozzászólás Aktív témák
- PC konfiguráció összeállítás igény szereint, csak új nem használt alkatrészekkel, garanciácal!
- Lenovo P1 GEN 5/16'WQUXGA 4K TOUCH/i7-12800H vPro/32GB DDR5/4TB SSD/RTX A4500 16GB GDDR6/GARANCIA!!
- Xbox Series X, kitisztítva+újrapasztázva, 6 hó teljeskörű gar., Bp-i üzletből eladó!
- Nintendo Switch OLED Mario Edition 20.5, 512GB MicroSD + Android + Atmosphere, 3 hó garanciával
- Eladó alaplap + processzor + memória + hűtő
- Samsung Galaxy A16 / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB ZALMAN Z1 Plus Cooler Master 750W
- AKCIÓ! HP EliteBook x360 830 G7 i5-10210U 16GB 512GB 1 év garancia
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 (5TW10AA) - 3x4K felbontás
- Ventilátorok 120/140mm és tápkábel modding kitűnő árakon!
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest





Ez a teleportálgatós dolog olyan, hogy ha csak így lehet megoldani ezt hányás/rosszullét/diszkomfort nélkül akkor inkább ne legyen fps VR-ra, jobb lenne mindenkinek.





