Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nwis86

    aktív tag

    válasz Buboraek #82975 üzenetére

    Hát ez csodás, lehet pont előtte lévő napokba pakoltam a kosárba és azért nem jelezte még akkor, így viszont jól megszívattam magam, duplán is... Eleve megrendelhettem volna akkor, de gondoltam ez a 1-1,5 hét már mindegy, megvárom a kuponokat, aztán kb 3 napja rendeltem nagyobb értékbe Temuról, nagyon akarta hogy rakjak még mellé apróságokat és pl ezt a ragasztót konkrétan kidobta olcsóbban mint alin, akkor átnéztem mik vannak ott, de nem mindent találtam meg ott, amúgy pont ilyen javítós cuccokat rendelnék, páka, tartozékok, okos óra akkumulátor, stb, nem akartam szét aprozni hogy fele temu fele ali, meg eleve gondoltam ha többet rendelek aliról akkor nagyobb kupont tudok majd használni, hát most meg a sok posta költség miatt semmit nem ér a kupon :(

  • Nwis86

    aktív tag

    Sziasztok, kb 1 hete bebakoltam csomó cuccot a kosárba hogy majd most megrendelem őket kuponnal, sok apróság, pár 100ft cucctól, 10 ezerig, az összes termék Choic jelölésű. Több 100 rendelésen vagyok túl, a Choic eddig ingyenes volt 10usd felett, és össze vonták őket, futár hozta ki. Ezzel szembe most hogy megrendeltem volna a dolgaimat nézem hogy szinte mindegyiknek lett különböző postaköltsége, hiába choice, ráadásul azon belül ha megnézem a szállítót nem is azonos a módja, szóval ezeket nem fogják össze rakni. Arról nem is beszélve hogy konkrétan kuponnal is drágább mint 1 hete lett volna az összes cuccom egybe.
    Történt valami változás az alin amiről lemaradtam?

    Eddig mindig direkt choice cuccokat kerestem, a szállítással nem is foglalkoztam, és hozta a futár ingyen, most meg össze vissza szállítási költségek, és át kell néznem egyenként hogy milyen a szállítás, hogy nehogy magyar postához kerüljön hiába choice :( meg 20 cuccot majd 20 csomagba hoznak ki, 1 csomag helyett? Próbáltam alternatívákat keresni, volt amiből találtam, de van amiből már 10 másikat megnéztem, mind choice és mindegyiknél van 700+ Ft szállítási költség, nem is találok olyat ami eddig volt hogy 10$ összevont felett ingyenes :( itt van pl ez 1 hete még ingyenes volt [link]

  • Nwis86

    aktív tag

    válasz V/ #82133 üzenetére

    Kösz! A linken látom hogy a syzz kezdetű kapta meg a CLFOX-os számot, szóval ezt hozza a fox, 1 drón akkumulátor, azért remélem ez nem lesz gyakori, persze el tudok menni a település másik végébe érte, de jobb lenne ha házhoz hoznák :) amúgy "Seller shipping method" -os csomag.

    Packetával soha életembe nem volt dolgom, tudom hogy létezett és hogy egyesült a foxal de semmit se tudok róluk, Foxot is életembe 2x használtam :) nem szeretem ezeket az automatás megoldásokat...

  • Nwis86

    aktív tag

    Sziasztok, ma kaptam mailt hogy az 1ik csomagom 1 közeli foxpost automatába fog érkezni, soha nem történ még ilyen, nem is gondoltam, hogy ilyen lehetőség is történhet, igazából nem probléma, de azért jobban örültem volna ha rendes futár házhoz hozza, hisz ezzel a tudattal rendelgetek... na de mindegy.

    Ki tudom valahogy deríteni a jelenleg 5 db felém tartó csomagból melyik lehet az ami a foxhoz került? Mert nem írnak semmit ami alapján be tudnám azonosítani, mailba már csak a foxos nyomkövetőt látom, a kínait nem, kíváncsi lennék melyik rendelésemről van szó, érdekelne milyen szállítással szerepelt hogy a foxhoz került, többet nem rendelnék így...

    Van most:
    Syzz - kezdetű nyomkövetővel csomagom
    AP00 - ebből van 3 is, gondolom nem ez mert akkor a többit is a fox hozná, és az 1ik elég nagy termék az nem férne be automatába.
    LZ CN végű

    Amúgy az utóbbi 1-2 hónapba nem tudom mi van a szállítással de előtte vagy 1 évig mindent az Expressone hozott, és tök jó fej futár hozta, még 1 éve 1x mondtam neki hogy nem vagyok otthon, de benne van a kulcs a kapuba belül, be tud jönni, hagyja a csomagot az udvaron, és azóta mindig ezt csinálta, mindig bejött és behozta a csomagot a bejárati ajtó előtt lévő földszinti erkélyen lévő fotelbe, vagy 100 csomagomat tuti behozta, eleinte még felhívott, de aztán már azt se, akkor is behozta ha otthon voltam, és olyan gyorsan csinálta ezt hogy alig tudtam 1x elkapni, mert mindig mire jelezte az app hogy már közel van néha kinéztem nem láttam semmit, aztán 1x csak mindig jött értesítés hogy átvettem, kimegyek és ott figyelt a csomagom a fotelba :) vagy 2 hónapig lestem mire sikerült elkapnom, hogy meg tudjam köszönni, és nem fogadott el borravalót se, azt mondta ez így neki is egyszerűbb és gyorsabb. Viszont utóbbi 2 hónapba egyetlen 1 csomagomat se hozta a expressone, mintha már alis csomagokkal nem foglalkoznának, helyette rengeteg dpd futár jött, és megy a problémázás ha nem vagyok otthon, csomag időpontot kell módosítanom, de volt hogy szó nélkül bedobta az udvarra, a fák alatt találtam meg, de mpl is hozott csomagot, volt 1 postán maradó apróság is, most pedig a foxpost lesz, szóval nem tudom mi történt, olyan kényelmes volt a Expressone, sajnálom hogy már nem ők hozzák.

  • Nwis86

    aktív tag

    válasz V/ #82053 üzenetére

    Na erre voltam kíváncsi, hogy a postához kerül vagy nem, ez nem volt nekem egyértelmű, de ha nagy valószínűséggel a Magyar Posta fogja intézni akkor nem kérek belőle és nem is rendelem meg a cuccokat, nagy részük annyira nem is kell, csak így hogy lett volna 45-60$-os kuponom, így megvettem volna, de hát a posta pofátlanúl magas költsége elviszi a kupon kedvezményt, így nincs értelme... Amúgy fel nem tudom fogni hogy a mai digitális világunkba mi kerül 10 500Ft-ba 1 vámkezelésen amit valószínű 1 automata rendszer végez... maximum lekattint a végén 1 ember, hogy oké, ez olyan mint a online jegyvásárlásnál a kezelési költség ami szintén egyre drágább, de mire fel azt szintén nem értem, hisz valójában nem történik semmi se. Az áfát simán kifizetném, de ilyen magas vámkezelési kamu díjat nem vagyok hajlandó fizetni! :(

    Amúgy az is érdekes hogy bent vagyok facebookon 1 csomó csoportba ahol írják hogy akciós ez meg az, most érdemes rendelni... 1 hete volt 1 tablet amin még el is gondolkozta, de ott is néztem, hogy csak kínai raktár volt és 80 ezer ft -os tablet, és 1 szóval nem említette senki hogy erre rá jönne még bármilyen költség, pedig akkor szinte biztos hogy arra is jön az áfa + 10500Ft Ezért se értetettem hogy működik ez, mert annyi csoport foglalkozik ezzel, de az áfáról szinte soha nem írnak, a vámügynökségi díjról meg aztán pláne soha 1 szó nem esik, még véletlen se...

    A ChatGp amúgy egész ügyesen össze szedte azt a keveset amit talált a dpd-ről, lényegébe ugyanarra jutott mint én, nem talált konkrét összeget, de akkor azért mert a dpd nem is csinál ilyet :) A magyar postáról viszont simán jól leírt mindent, és még azt is hozzá tette, hogy drága a szolgáltatásuk, hát igen...

  • Nwis86

    aktív tag

    válasz V/ #82045 üzenetére

    Köszönöm a választ! De ezeket én is tudtam, ami a kérdésem lenne azzal kapcsolatba sajnos nem lettem okosabb, már 1 csomó facebook csoportba is kérdeztem, próbáltam chatgpt-t is kérdezni, de sehol nem kapok egyértelmű választ, vagy sehol nem tudják, 3 napja ezt próbálom kideríteni, mert vaktába nem fogok rendelni, szeretném tudni a végösszeget.

    Szóval röviden a kérdésem az lenne, ha én rendelek 400$ értékbe Aliexpress standard shippingel, akkor mennyi lesz a tényleges költségem mire mindent kifizetek?
    150€ alatt ezt forintra pontosan látom, kifizetem és kész, megkapom a csomagot, nem hiszem el hogy 150€ felett ezt nem lehet előre kiszámolni, hogy úgy kéne rendelnem, hogy majd lesz valahogy aztán kész... De ha ez 2025 be esetleg így működik az nagyon szomorú... :(

    A fizetésnél írja hogy 150€ felett vásárlok, ezért nem kerül előre levonásra az áfa, és innentől kezdve fogalmam nincs mi fog történni, és erre szeretnék választ kapni, de mindenhol csak azt írják, hogy hát lehet ez, lehet az, kb ennyi, kb annyi stb... így hogy lehet bármit is vásárolni? Én szeretném tudni kihez fog kerülni a csomagom, ki fogja kihozni? és mennyit kell rá fizetnem? A DPD oldalát is átolvastam (már ha egyáltalán ők hoznák) De náluk az ég világon semmit nem találtam a vámeljárás költségéről.



  • Nwis86

    aktív tag

    Sziasztok!
    150€ érték felett pontosan hogyan működik a vámolás? Elolvastam az összefoglalót, de így se teljesen egyértelmű számomra hogy mi is fog történni. Arra lennék kíváncsi, hogy 150€ felett automatikusan minden csomag a postához kerül és ők intézik, és ebben az esetben jön a pofátlanul drága 10 500Ft vámkezelési költség?
    Vagy ha a DPD, vagy Express one hozza akkor az áfát nekik kell majd, online, vagy helybe kifizetnem és nincs 10 500Ft postai díjkezelés, vagy valami kisebb összeg van náluk mint a postánál?

    Évek óta rendelek, de 150€ felett még nem rendeltem csak EU raktárból, most viszont adnak 1 csomó kupont , rendelnék több dolgot egyszerre, tablet, dron, stb kapnék 45$ kedvezményt, de lehet össze vásárlok annyi cuccot hogy 60at is, viszont bőven a 150€ felett lennék 3-500$, ha csak az áfát kéne itthon kifizetnem azzal semmi gondom nem lenne, de ha erre még kéne 10 500Ft-ot fizetnem, meg szenvedni vele, adatokat küldözgetni stb akkor hagyom az egészet, úgy nem éri meg, a kupon ára el is megy erre és még bonyolítva is lesz... akkor inkább megrendelem egyesével ami kell, csak akkor kevesebb kedvezményt kapok (és remélhetőleg nem vonják össze 1 csomagba...)

    Az eddig kinézett cuccok nem choice termékek, de (Aliexpress saver shipping, és Aliexpress standard shipping) postával jönnének, ezeket az utóbbi 1-2 hónapba nekem DPD hozta, régebben meg Express one, az összefoglalóba ez van írva
    "A termék 150 € nettó értéke felett teljes vámolás történik, akkor változik a küldemény szállítási, kézbesítési folyamata, fizetőssé válik."
    Oké hogy fizetős lesz, de mennyi és kinek hol? Vagy a csomag automatikusan a postához kerül és akkor 10 500Ft ?

    Előre is köszönöm a segítséget!

  • Nwis86

    aktív tag

    válasz V/ #78678 üzenetére

    Kösz! Amúgy az első dolgom az összefoglaló megnézése volt! Bele is olvastam, de olyan sok :) hogy aztán bele tekergettem és valahogy át siklottam ezek felett... de most végig olvastam, hát kicsit túl van ez bonyolítva, ráadásul ezek a 5-8 ezres vámkezelési szolgáltatás díjak katasztrófa, inkább hagyom az egészet és rendelek továbbra is 150€ alatt.

  • Nwis86

    aktív tag

    Sziasztok!
    1 olyan kérdésem lenne hogy ha AliExpress Standard Shipping esetén 150€ felett vásárlok, vagyis az áfát nem az ali intézi, hanem utólag kell majd, akkor az pontosan miből áll majd? Kapok 1 linket posta stb oldalára és ott simán el tudom utalni, pár kattintás az egész? vagy futár cég intézi, nekik kell majd fizetnem kp-ba ha kihozzák és eleve ilyen esetbe ki hozza ki, ugyanúgy a dpd, express one stb futár cég, vagy átkerül a magyar postához? És pontosan milyen ár alapján számítják majd az áfát, most black friday keretein belül néztem pár cuccot, vannak kuponjaim, coinom is, szóval ha veszek valamit pl 100 ezerért, de végül csak mondjuk 80 ezret fizetek érte, akkor az áfát a termék eredeti ára alapján fogják megállapítani, vagy az alapján amit én fizettem érte?
    Több 100 rendelésem van az alin, de soha nem rendelem még áfa határ felett, így ebbe nincs tapasztalatom, előre is köszönöm a segítséget.



  • Nwis86

    aktív tag

    válasz V/ #57937 üzenetére

    Azóta meglett :) csak tényleg kicsit lassan dolgoztak az ünnepek miatt.

  • Nwis86

    aktív tag

    Sziasztok!
    Az első csomagomat várom azóta hogy új rendszer van.
    Régen ha 1 csomagom már elérte a továbbítás belföldre státuszt akkor 1-3 napon belül megkaptam, de 99%-ba 2 nap alatt itt volt nálam, az előtte lévő procedúrákkal szokott menni az idő nem ezzel, most a csomagom már 1 hete kiszállítás alatt van és még semmi :( Karácsonyra kellett volna, örültem is hogy pont megkapom erre mégse... Normális ez így, vagy érdeklődjek a postánál, vagy még várjak? Aliexpress saver shipping-es

  • Nwis86

    aktív tag

    válasz fairi #56819 üzenetére

    Köszönöm, tökéletes! Ezt most így ahogy van ki is mentettem 1 txt-be :)
    Valami hasonló az összefoglalóba is lehetne, azért ezek elég hasznos információk.

    A különböző csomagok egybecsomagolásáról esetleg valaki nem tud infót? Anyám kinézett vagy 1 tucat 2-3$-os bizsut :D persze nagy része külön eladótól... Jó lenne ezeket 1 csomagba intézni, külön meg se rendelem, ha csak a felére rárakják a 400ft-ot már nagyon drága lesz...

  • Nwis86

    aktív tag

    Sziasztok

    Éveken át rendeltem Aliról de azóta hogy bejött ez a új EU-s törvény nem rendeltem, 1 hónapig követtem a kommenteket itt és facebook csoportokba is, láttam mekkora káosz van, dupla áfa stb így azóta rá se néztem... Viszont most tegnap nézegettem a 11.11-es akciókat és lenne jó pár dolog ami érdekelne, útána olvasgattam hogy mi a helyzet azóta a postával és hát 1 fokkal talán jobb lett, de azért szeretném elkerülni erre jó megoldás a "AliExpress Standard Shipping " látom most már a Express One szállítja az ilyen csomagokat, legalábbis kb 99% ba, de ez a postázási mód már évek óta nem a postánál van, legalábbis nekem régen a sprinter de volt hogy a DPD hozta ezeket, szóval ezt tudom hogy nem a Magyar posta intézi szerencsére :) De van 1 csomó egyéb postázási mód amiről fogalmam nincs, hogy micsoda, régen nem érdekelt mert hát nem volt 400/800Ft kezelési költség... De most szeretném megkérdezni hogy ezek mik és mi a különbség köztük, mit hoz a posta és mit futár, vagy legalább van rá esély hogy valamelyik futárhoz kerül?

    Cainiao Super Economy for Special Goods
    Cainiao Super Economy Global
    Cainiao Super Economy

    AliExpress Saver Shipping
    Aliexpress Selection Saver
    Aliexpress Selection Standard

    Seller's Shipping Method

    van több is de azokat ismerem, a kinézett termékeknél többnyire ezek a lehetőségeim lennének.

    A másik pedig hogy rengeteg helyen olvasom hogy 1 csomagba kapták meg a különböző eladóktól vásárolt termékeiket, ez hogy müködik? Lehet ezt előre tudni és direkt így vásárolni? vagy csak a szerencsén múlik hogy egyberakják? Milyen postai móddal kell rendelni hogy esetleg nagyobb eséllyel rakják egybe vagy mitől függ ez?

    Előre is köszönöm a segítséget!

  • Nwis86

    aktív tag

    válasz bl4ze #52388 üzenetére

    Nekem ma jött meg ilyen UHxxxBE csomagom, a nyomkövetés szerint még mindig a kicserélőben áll 06.29 óta, és semmit nem kellett ráfizetni :) Öcsémnek is ma jött meg 1 csomag amit már hetek óta vár, arra se kellett fizetni semmit, és ezekkel ki is futott minden várt csomagom, az utóbbi hónapba már direkt nem is rendeltem semmit, most várok legalább 1 hónapot hogy rendeződjenek kicsit a dolgok, követem a fészbukos csoportokat és itt is a postokat, hát katasztrófa ami most van...

  • Nwis86

    aktív tag

    válasz V/ #51213 üzenetére

    Igen ennyit látok én is, hát akkor erről ennyit, az új fizetési szabályzatot még nem látom át teljesen azért tartottam tőle, de akkor ezzel se kell foglalkoznom... Még szerencse hogy nem fontos csomag volt...

  • Nwis86

    aktív tag

    Sziasztok
    vagy 10 éve rendelek Kínából de így még nem jártam, van 1 csomagom ami 3 hónapja pihen a kicserélőbe, igazából már el is felejtettem a napokba jutott eszembe, nem fontos és nem is drága 2$ nem gond ha nem kapom meg, de kíváncsi lennék hogy mi történt vele, vagy lehet kamu az egész és fel se adták és más számot látok, van ilyen?
    Írtam az eladónak a héten és azt válaszolták hogy ők látják hogy már az országban van a csomag, várjak tovább vele :D Az is érdekes hogy a posta nyomkövetésébe semmi előtörténet nincs csak kapásból a kicserélő, de ha külföldi nyomkövető oldalakon nézem akkor látom hogy mozgott a csomag. Na meg most attól félek hogy majd 4hónap után megtalálják és rárakják a +400ft-ot és áfát... Valakinek van ötlete mi történhetett ezzel a csomaggal, várjak rá vagy felejtsem el?
    UJ844569486CN

  • Nwis86

    aktív tag

    Sziasztok
    1 hónapja volt 1 meest-es, sprinteres csomagom, azóta nem is mertem rendelni semmit, nehogy megint ilyen legyen... Lehet tudni már valami biztos infót ezzel kapcsolatban, minden standard shipping meestes lesz? És legfőképpen az lenne a kérdésem hogy mi alapján döntik el hogy pik-pakra megy vagy kihozzák házhoz? És mi van akkor ha olyan terméket rendelek ami áfa köteles és biztos hogy megfogják, eddig ezeket intéztem ahogy kell, de sprinternél ez hogy megy, mi a menete, hova kell küldözgetnem papírokat mailt stb, vagy náluk az ilyen csomagokat nem fogják meg, rendelnék most black friday miatt sok mindent....

  • Nwis86

    aktív tag

    válasz V/ #32500 üzenetére

    Közben meg is jött a sprinteres futár :) Kérdeztem tőle hogy mi ez a új rendszer és ő se tudja... Azt mondta pár hete kerültek át hozzájuk a csomagok, nem örülnek neki mert rengeteg plusz munkájuk lett, hogy msot is teli van a kocsi ilyen csomagokkal... azt se tudja mi alapján kerül valami pikpakra, ő hozzá nem tartozik pikpakos hely, ő csak házhoz szállít így erre nem tudott mit mondani.

    Én AliExpress Standard Shippingel rendeltem, de nem volt ingyenes, 1700Ft volt, aztán lehet csak névileg és és közben máshogy adták fel, nálam bőven volt már erre példa, jött már DHL-el is standard csomagom meg EMS-el is...

  • Nwis86

    aktív tag

    Na én most kaptam meg a 2. mailt a meestes csomagról

    "Ezúton értesítjük, hogy a(z) Meest Europe Sp.z.o.o küldeményt adott fel az Ön részére, amelyet a SPRINTER kézbesít. A küldemény kézbesítésére megbízásunk alapján várhatóan a mai napon 12:00 - 15:00 között kerül sor."

    Szóval szerencsére nekem is kihozzák, a gond csak hogy most senki nem lesz otthon, kérdés így hova kerül majd a csomag, lehet ez miatt mégis csak pikpakra fogják vinni, :( de remélem megpróbálják máskor újra kihozni.

    Amúgy azon gondolkoztam mi van ha valaki áfa határ feletti cuccot rendel, pl telefont stb, akkor azt meestes szállításnál ki vámkezeli?

  • Nwis86

    aktív tag

    válasz V/ #32432 üzenetére

    Én arra gondoltam hogy esetleg a kínaiak feladják ahogy szokták, elmegy a csomag az Észtekhez és onnan valamiért a meest viszi tovább a sprinterhez és ott kap mst számot amivel kikerül pikpakra...Amúgy én nagyjából látom a mozgást a 17tracken... De én nem értek ehhez, ezt csak gondoltam :)

  • Nwis86

    aktív tag

    válasz lcdtv #32424 üzenetére

    Itt a csomagkeresőbe beírod az MST-s számot és kidobja melyik pikpak ponton van a csomagod.

    Viszont a meest saját nyomkövető oldala alapján ami látja az eredeti ragszámot már 18.-a óta ott áll 1 pik pak ponton, szóval lehet már vissza is küldték, mert ha jól tudom 7 napig őrzik... nézd meg a másik linken melyik ponton van a csomagod, mit írnak ott?

  • Nwis86

    aktív tag

    Sziasztok
    Visszatérve a pick-pack pontos szállításra, időközben én írtam az eladónak hogy miért ezzel a meest futárral küldték a csomagom és miért nem kapok rendes házhoz szállítást. Azt válaszolták röviden, hogy ők a megadott címemre küldték az Ali logisztikai rendszerét használva.... Ennyi, ezek alapján úgy gondolom hogy nekik fogalmuk sincs erről az egészről, jó kérdés akkor hogy kerül egyre több csomag pick-pack pontra? Gondoltam írok az Aliexpressnek is, de hiába kerestem nem találok feléjük elérhetőséget, vagy csak én nem találom...

  • Nwis86

    aktív tag

    válasz V/ #32357 üzenetére

    Hát én nagyon remélem hogy átvehető lesz postán. Csak ebben az esetben akkor nem értem ezt az e-mailt, miért kaptam ilyet és miért írnak benne pikk pakk pontról.... 8éve rendelek vagy 1 tucat oldalról, soha nem kaptam még ilyet.... Ez a csomag aliról jön, 5.66$-os AliExpress Standard Shipping"-el, szóval 1700Ft-ot fizettem a postáért, és akkor most még lehet kitalálják hogy menjek érte 1 benzinkútra 15km-el arrébb, mégis milyen jogon, nem ezért fizettem, remélem mihamarább lesz erről valami infó és amit esetleg így küldnek az elkerülhető lesz, közbe néztem fészbukon a kínai rendelős csoportot és itt PH-n is a másik nagy kínai rendelős topikot, mind a 2 be szaporodnak az ilyen kommentek, de senki nem tud semmi pontosat...

  • Nwis86

    aktív tag

    válasz V/ #32354 üzenetére

    "Parcel from China <bok@mymeest.pl

    A csomagja Kínából ROxxxxxxxEE sikeresen megérkezett Európába.
    A csomagját a Meest pár napon belül fogja kézbesíteni Magyarországra.
    A csomaglogisztikai szolgáltató a Pick Pack Pont. Kérjük várja az ezzel kapcsolatos következő üzenetet."

    Most ezt találtam ezzel kapcsolatban, de ez se teljesen tiszta, jó lenne tudni mi alapján válogatnak, mi az ami ezzel a szarral jön, lehet nagyvárosokban jó, de vidéken ez katasztrófa... Nekem 4 településsel arrébb van csak pikk pakk pont...

  • Nwis86

    aktív tag

    Sziasztok
    Ma kaptam én is mailt hogy ezzel a meest izével jön a csomagom pikk pakk pontra... nagyon dühítő, nem lehet ezt valahogy megakadályozni, vagy valahová írni hogy hozzák ki rendesen.... Ha ezt előre tudom nem is rendelek! Az én településemen nincs is pikk-pakk pont, a legközelebbi vagy 15km-re van, és soha nem járok még a közelében se annak a környéknek, busszal normálisan meg se közelíthető csak kocsival mert 1 benzinkút, kocsim nincs... Szóval rohadt jó, most találhatom ki hogy hozom majd el... :( Ezzel szemben a postás szerencsére nálunk nagyon normális, vagy 8 éve rendelgetek, több 100 csomagot, és mindig mindent házhoz hozott... Nem akarom ezt a pikk pakk pontos szállítást! :(

  • Nwis86

    aktív tag

    válasz V/ #31062 üzenetére

    Kösz! Erre amúgy én is gondoltam hogy esetleg a 4 napos ünnep a bűnbak, de aztán ara jutottam hogy a bankókat ez a 4 nap nem hiszem hogy érinti, meg hogy ez amúgy is kb automatikus így 2019be... de akkor tévedtem :( várok tovább, kiváncsi leszek...

    Viszont, kb 3 éve nekem volt 1 olyan eset hogy még 1 nap se kellet, késő délután megbeszéltem az eladóval hogy amit küldött az nem pont az amit rendeltem mert kisebb teljesítményű lámpát kaptam mint amit rendeltem, be lehetett jelölni melyiket kérem, és nem azt küldték... de megfelelte az is amit kaptam, írtam nekik, hogy a kettő közti árkülönbséget utalják vissza, nem is indítottam refundot ezt simán beszélgetésbe, 5 perc alatt kaptam válaszokat.. és másnap reggel megjött a pénz, még csodálkoztam is hogy na ez igen :D Persze azóta ilyen nem volt utóbbi időkbe fél -1 nap mire választ kapok, de a pénz az meg szokott jönni hamar, én is 7 éve használom, 2012 szeptember óta :)

  • Nwis86

    aktív tag

    Sziasztok

    Évek óta használom az Alit, kb több 100 rendelés, ezek közül csak párral volt gond, ezeknél vissza kaptam a pénzt, most viszont megint van 1 problémás csomag ami nyomkövetés szerint 3 hónapja Törökországban áll, az eladó 1 levelemre se reagált, így még júliusban indítottam refundot, aztán most 15.-én a kitolt kézbesítési határidő is lejárt, így sikeresnek értékelték a vásárlást, közben a kb 3 hete elindított refund csak áll... Eleve valami 15.ét írnak hogy akkor kértem vagy mi, pedig nem is akkor indítottam, nem értem ezt a új felületet, utoljára akkor kértem refundot mikor még a régebbi dizájn volt, amit 100x jobban átláttam, mostani felületet nem értem, vagy nem tudom hogy hol kéne néznem, de pl a beszélgetés részt nem is látom, se részleteket, már nem tudok írni se, régen tudtam a disputon belül írni... pénzt vissza nem kaptam, ilyenkor mi a teendő? Igazából nem is ez a 5$ érdekel, csak hogy mi ez? Mert ideáig ilyennel nem találkoztam, korábban 1-3 nap alatt megkaptam a visszatérítést. Ráadásul a bánkártya amivel fizettem holnap lejár, már meg is kaptam az újat, aminek ugye új a száma...

    kép

    Ha a rendelt termékek között keresem vissza, ott pedig ezt írja
    "
    Status:
    Finished

    Reminder:
    Dispute Finished. "

  • Nwis86

    aktív tag

    Sziasztok
    Valaki tudna segíteni, hogy lehet pontokat szerezni amiket beválthatnék kuponra? Más odalakom a megrendelt érték után lehet kapni, itt nem tudom hogy van de 0 pontom van, mikor évek óta kb mindent csak alin veszek, most is ép elköltöttem 20ezret, de kb 2 hetente veszek valamit, idén eddig volt vagy 50 rendelésem, persze sok minden csak pár 100Ft-os tétel, de azért akadnak drágábbak is, pl telefon, dron stb és 0 ponton van :(

    Na közbe kicsit kutakodva ezt írja

    "Reward points: 1171
    A3 level member"

    Viszont a pontok menüpontnál meg azt írja hogy 0 pontom van, így kuponra se tudok beváltani.

Új hozzászólás Aktív témák